abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67064872
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
In het vorige topic was het al genoemd maar ik doe het nog maar eens een keer. Ik heb een virtuele online Visa Electron kaart. Hiermee bespaar je de credit card toeslag. Zeker als je een gratis of zeer goedkoop ticket boekt is dit erg handig. Het opladen van de kaart (vanaf een creditcard) kost 5% extra. Zo zijn de gratis tickets weer echt gratis!
Da's zeer interessant, thanks!

Ik ben gisteren terug gekomen van Londen. Mijn vlucht was 2 cent maar kostte in totaal 10,02 euro door die stomme CC toeslag.

Vliegveld Weeze (Dusseldorf) ligt in the middle of nowhere, maar de route is met Deutsche Grüntlichkeit aangegeven, verdwalen is bijna onmogelijk. Parkeren kun je het beste doen op parkeerplaats 2, klein stukje lopen maar scheelt de helft en echt goedkoop is parkeren daar uiteraard niet. Ik betaalde nu 36 euro voor 3 dagen.
Met online inchecken kon ik meteen doorlopen, wel werd mijn handbagage gewogen en moest ik mijn zakje vloeistoffen laten zien. Had ik eerder niet meegemaakt de afgelopen jaren.

Zowel de heen- als terugvlucht vertrokken keurig op tijd en kwamen eerder dan gepland aan. Ik zat beide keren achterin het vliegtuig (weer even gelachen met de rij die bij de eerste trap aansloot terwijl ik doorwandelde naar achteren). Op de terugweg was ik als een van de eersten uit het vliegtuig en 10 minuten later zat ik in de auto op weg naar huis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67065251
Huh kost CC nou 10 euro?
Of is dat een retourtje?
gr gr
pi_67065420
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Huh kost CC nou 10 euro?
Of is dat een retourtje?
Retourtje uiteraard. 1 cent heen, 1 cent terug, en voor elke trip 5 euro CC kosten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 maart 2009 @ 14:24:01 #54
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_67069047
Ryanair gaat nu wel heel ver met de toeslagen!
Van hun website:

http://www.ryanair.com/site/NL/news.php?yr=09&month=mar&story=pro-en-120309
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_67070122
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Van hun website:
[ afbeelding ]

Is op de vorige pagina al gepost.
pi_67070344
quote:
Van hun website:
[ afbeelding ]

hahaha
leuke grap hoor
gr gr
  maandag 16 maart 2009 @ 10:15:08 #57
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67094350
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
In het vorige topic was het al genoemd maar ik doe het nog maar eens een keer. Ik heb een virtuele online Visa Electron kaart. Hiermee bespaar je de credit card toeslag. Zeker als je een gratis of zeer goedkoop ticket boekt is dit erg handig. Het opladen van de kaart (vanaf een creditcard) kost 5% extra. Zo zijn de gratis tickets weer echt gratis!
Hoe makkelijk is het om een Electron kaart te krijgen
pi_67095702
Net terug uit Londen, maar de reiskriebels zijn nog niet weg... Ik zie dat je voor 20 euro incl belasting naar Milaan kunt in mei, dat is wel een errug leuk tripje...
pi_67095788
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Hoe makkelijk is het om een Electron kaart te krijgen
Redelijk makkelijk en bijna gratis. Op bijvoorbeeld www.entropay.com kan je er een aanmaken.

Kies als valuta GBP, deze word door Ryanair gezien als Visa Electron. Zet er 10 pond op met je creditcard (hier komt nog 5% transactiekosten bovenop).

Zie voor meer uitleg http://bargainsireland.wo(...)ooking-with-ryanair/
  maandag 16 maart 2009 @ 11:42:33 #60
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67096895
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:08 schreef DeGroteBosatlas het volgende:

[..]

Redelijk makkelijk en bijna gratis. Op bijvoorbeeld www.entropay.com kan je er een aanmaken.

Kies als valuta GBP, deze word door Ryanair gezien als Visa Electron. Zet er 10 pond op met je creditcard (hier komt nog 5% transactiekosten bovenop).

Thnx. Zal es ff erin duiken, voordat ik daar m'n gegevens achterlaat .
pi_67107245
Afgelopen weekend voor het eerst met ryanair van weeze naar stockholm gevlogen. Moet zeggen dat ik erg verrast was hoe goed alles ging. heen iets vertraging maar netjes op tijd geland, terugweg geen vertraging en 20 min. eerder geland. inchecken etc. gaat ook erg snel op die kleine luchthavens. Ben zelf erg lang maar dan nog vrij veel beenruimte Volgende keer zeker weer, stiekem alvast aan het kijken voor volgend weekendje weg
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:27:13 #63
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67138287
http://www.ryanair.com/site/EN/news.php?yr=09&month=mar&story=gen-en-160309
quote:
MORE ROUTE AND FLIGHT CUTS AT DUBLIN

AS GOVT OWNED IAA RAISES FEES 12%

Ryanair, Ireland’s largest airline, today (16th Mar) announced a further series of route, flight and frequency cuts at Dublin Airport from July, as the impact of the ¤10 tourist tax and other Government price hikes cause numbers at Dublin to decline – down 12% in February alone. Ryanair confirmed that these latest cuts were being implemented in response to the decision of the Government owned Irish Aviation Authority to increase ATC charges by 12% this summer, at more than 12 times the rate of inflation.

From July 2009 Ryanair will close four routes from Dublin to Basel, Doncaster, Oporto and Teesside, and reduce frequencies on eight more routes from Dublin to Aberdeen, Biarritz, Billund, Bournemouth, Carcassonne, East Midlands, Malaga and Rome (Ciampino). These cuts will result in one additional based aircraft (five in total) being switched from high cost Dublin Airport to a low cost Ryanair European base in July.

Ryanair’s latest cuts at Dublin for summer 2009 will see:

A 22% cut in Dublin based aircraft (from 22 to 17).
A 20% cut in weekly rotations (from over 700 to under 600).
A 23% drop in Ryanair’s Dublin traffic (10.8m to 8.3m pax in 2009/10).
The loss of 50 Dublin based jobs (250 in total).
Further cuts in Ryanair’s Dublin winter schedule will be announced later.

Announcing these further Dublin cuts today, Ryanair’s Michael O’Leary said:

“This latest 12% increase in Government owned ATC charges at Dublin Airport is another nail in the coffin of Irish tourism. These increases have been rubber-stamped yet again by Ireland’s useless Aviation Regulator, Cathal Guiomard, proving again how useless he is and that he should be sacked. How can any regulator approve a 12% increase in ATC charges in a year when inflation will be negative? This is impossible to justify.

“These IAA increases show that this gutless Government has no interest in Irish tourism. Over the last three months traffic at Dublin Airport has declined by 12%, with 500,000 fewer passengers, and this collapse will get worse from April when the Government ¤10 travel tax and these IAA increases come in.

“These massive Government cost increases prove that this Government is devastating the tourism industry. Already this year the DAA has increased airport charges, increased wheelchair charges, is double charging for kiosk installation and now the Government and its clueless Regulator allows the IAA to raise ATC charges by 12%, when inflation is at 0%.

“At a time when Governments and airports all over Europe are reducing costs in order to stimulate tourism, the Irish Government is raising costs and introducing taxes which can only damage tourism. Ryanair calls again on the Irish Government to promote tourism by scrapping the travel tax and sacking Cathal Guiomard, the useless and incompetent Aviation Regulator”.

CANCELLED
Basel
Doncaster
Oporto
Teesside

REDUCTIONS
Aberdeen
Biarritz
Billund
Bournemouth
Carcassonne
East Midlands
Malaga
Rome (CIA)
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:45:56 #64
153375 Lijpo
Finesse en souplesse
pi_67143039
Ik ga vrijdag naar Stockholm en nu vertrekken we om 15:40, online hebben we al ingechecked. Tot hoelaat kan je daar aankomen om nog mee te kunnen?
pi_67149747
Op je e-ticket staat de boarding time. Dan moet je aan de gate staan. Security duurt meestal niet langer dan 10 minuten in Eindhoven.
Stop rockin' the boat.
pi_67159392
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:08 schreef DeGroteBosatlas het volgende:

[..]

superhandig!!!!!!!!!!!!!
looooooooooooooooool lol
pi_67177345
Vanmorgen vanaf Weeze naar Edinburgh gevolgen. Tien minuten vertraging, verder geen opmerkingen. Ook geen strenge controle van handbagage oid.
pi_67178067
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanmorgen vanaf Weeze naar Edinburgh gevolgen. Tien minuten vertraging, verder geen opmerkingen. Ook geen strenge controle van handbagage oid.
Dan had ik vorige week overijverige beamtes. Mijn trolly moest op de weegschaal (ieders bagage trouwens) en bij de scanner werd ik gevraagd de vloeistoffen te laten zien. Alles binnen de limieten dus geen probleem. En zowel heen- als terugvlucht landden 5 minuten eerder dan gepland.
pi_67180197
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan had ik vorige week overijverige beamtes. Mijn trolly moest op de weegschaal (ieders bagage trouwens) en bij de scanner werd ik gevraagd de vloeistoffen te laten zien. Alles binnen de limieten dus geen probleem. En zowel heen- als terugvlucht landden 5 minuten eerder dan gepland.

Welk airport was dat?
gr gr
pi_67180795
quote:

[..]

Ik ook vanaf Londen Stansted. Maar had 11 kilo en er werd niks van gezegd

En de trolley van een vriendin moest helemaal doorzocht worden en daarna ook nog eens de mobiele telefoon en camera opnieuw door de scanner...
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:46:25 #71
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_67180848
quote:

[..]

Ik vraag me af waarom de beveiliging eigenlijk de bagage weegt, die hebben daar geen belang bij, of worden ze soms gesponserd door Ryanair?
Vloeistoffen aangeven, ach wellicht hebben ze weer zo'n briefing gekregen die zo vaak bij de verschillende beveiligingsbedrijven op luchthavens rondgaat dat ze aan bepaalde dingen extra aandacht moeten geven, dat gebeurd de eerste paar dagen en daarna ebt dat weer weg, het blijven namelijk mensen, en menselijk gedrag is nu eenmaal dat hij alleen werk goed blijft uitvoeren waar deze echt het nut van inziet, dus ja dat is het onderscheppen van vuur en steekwapens of andere scherpe voorwerpen maar echt niet bij elk aangetroffen vloeistof op de scanner kijken of het wel apart aangegeven is in het zakje en of het nu 100 of 125 ml is.
Al zijn ze op Duitse luchthavens in principe wel strenger, maar dat heeft alles te maken met het verleden doordat de Duitse beveiliging toen niet zo goed hun werk deed.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_67196160
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:31 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Welk airport was dat?
Weeze.

En toen ik terugkwam van Gatwick moest ik het zakje ook laten zien maar werd het gewicht niet gecontroleerd. Wat balen was, want dan had ik veul meer mee kunnen nemen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:47:55 #73
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_67220213
Ik wil een enkeltje van Santiago de C. naar Frankfurt boeken, en dan staat er in het boekingsscherm bij bagage inchecken:
1 koffer + online check in: 15 euro
en
1 koffer + luchthaven check in: 20 euro
en dan 2 koffers en 3 koffers met dezelfde check-in opties (online of luchthaven)
Maar bij de bagageregels staat onder de voorwaarden voor online inchecken dat je altijd op de luchthaven moet inchecken als je in te checken bagage hebt. Hoe valt dat met elkaar te rijmen? Ik snap er echt niets van.
Wellicht is er in Santiago zo'n bagage drop off punt, maar de regels reppen daar helemaal niet over. Die zeggen alleen: bagage inchecken is noodzakelijkerwijs inchecken op luchthaven.
It's not a lie, if you believe
pi_67220882
Vanaf mei vandaag kan je ook voor webcheckin kiezen als je een koffer meeneemt. Het is dus ook de bedoeling dat er vanaf die tijd op alle airports bagage drop-off points zijn.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:44:32 #75
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_67243502
:\. het is zo goedkoop. Alleen vliegen ze verdomd laat naar stockholm. Pas om 16:20 . Heel je dag naar de knoppen. Voor het dubbele met SAS en dan ben je erom 12:30
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
pi_67265997
Verander je OP maar:
quote:
As we previously wrote, Ryanair Chief Executive Michael O’Leary emphasized in a press conference Thursday that his airline was indeed serious about the prospect of starting to charge customers for use of the lavatory. So serious, in fact, that O’Leary told the Associated Press he has asked engineers at U.S. aircraft maker Boeing — which supplies Ryanair’s entire fleet of 737-800s — to design toilets that can be opened by credit-card swipe. O’Leary said an earlier idea to make the loos coin-operated wouldn’t work, in part because Ryanair operates heavily in areas using both the euro and British pound.

“We have looked into this before, and the problem is Boeing can’t come up with a mechanism on the toilet door to take coins,” he said. “We’re suggesting they go back and look at a mechanism where you’d swipe the credit card for a quid (British pound) on the toilet door. They’ve gone off to look at that. … We are serious.”
  zaterdag 21 maart 2009 @ 14:24:25 #77
124676 RobertoCarlos
pi_67268361
quote:
Van hun website:
[ afbeelding ]

DUS!
  zondag 22 maart 2009 @ 13:41:32 #78
62913 Blik
The one and Only!
pi_67291742
Waarom krijg ik de hele tijd een melding 'session locked' als ik wil gaan kijken naar vluchten.
pi_67300147
Zal wel aan je eigen internet/browser liggen.
  zondag 22 maart 2009 @ 18:37:16 #80
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67300815
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef Thetallguy het volgende:
Vanaf mei vandaag kan je ook voor webcheckin kiezen als je een koffer meeneemt. Het is dus ook de bedoeling dat er vanaf die tijd op alle airports bagage drop-off points zijn.
Ik vraag me af of en zo ja hoeveel tijdwinst dat voor de reiziger gaat opleveren. Het enige verschil met de huidige situatie is dat je dan geen boarding pass hoeft te worden geprint. Nou, dat zal me een tijdwinst opleveren . Om bagage af te geven, moet je nog steeds in de rij staan en zul je ook nog steeds moeten aangeven waar je naartoe vliegt. Als ik vandaag op de vlucht van Edinburgh naar Weeze zag, hoeveel mensen nog bagage hadden ingecheckt, gaat die rij echt niet korter worden.

Overigens ging die vlucht prima met daaraan voorafgaand natuurlijk de belachelijke douanecontrole. Ik zag daar zelfs mensen hun schoenen uittrekken zonder dat ze daartoe verzocht werden. Laat dat dan lekker; dát kost pas tijd....
pi_67302240
Tenzij ze er geen 'offciële' geprinte bagagelabels meer om gaan doen, maar van die recyclebare kaartjes met alleen de bestemming, zoals dat nu ook op sommige routes gebeurt.
Dan scheelt het ook weer naam, datum, vluchtnummer etc op je label printen. Je weet dan wel zeker dat je je bagage kwijt bent als die niet bij terugkomst verschijnt, want traceren kan dan ook niet meer.
pi_67302326
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zag daar zelfs mensen hun schoenen uittrekken zonder dat ze daartoe verzocht werden. Laat dat dan lekker; dát kost pas tijd....
Dat is bij vertrek vanaf de Engelse luchthavens dan ook net zo gewoon als je laptop uit je tas halen en je broekzakken leeghalen voor je door de scanner loopt.
Op Schiphol hoef je niet je schoenen uit te doen, met als gevolg dat de helft dat alsnog moet doen en terug door de scanner moet.
pi_67304253
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:26 schreef DutchTrain het volgende:
Tenzij ze er geen 'offciële' geprinte bagagelabels meer om gaan doen, maar van die recyclebare kaartjes met alleen de bestemming, zoals dat nu ook op sommige routes gebeurt.
Dan scheelt het ook weer naam, datum, vluchtnummer etc op je label printen. Je weet dan wel zeker dat je je bagage kwijt bent als die niet bij terugkomst verschijnt, want traceren kan dan ook niet meer.
Toen ik met Icelandair vloog en zelf incheckte kwam er na mn boarding pass uit de automaat een bagagelabel die ik zelf er omheen moest doen waarna ik zelf mijn koffer op een band mocht zetten. Er werd alleen even gekeken of ik niet teveel kilo bij me had, maar verder moest ik alles zelf doen... Werkte prima
pi_67334414
Afgelopen januari in vier dagen vijf keer gevlogen met Ryanair (Weeze > Dublin > Glasgow > Wroclaw > Stockholm > Eindhoven) voor 62 euro

Is me erg goed bevallen, geen vertraging of niets gehad. Douane ging overal prima, ondanks het feit dat mijn rugtas iets groter was dan de regels voorschrijven.

Voor eind mei een trip geboekt naar Riga, voor tien euro retour

Heb op mijn site overigens een handleiding staan hoe je stap voor stap een Visa Electron kaart aanmaakt bij EntroPay, misschien handig voor de twijfelaars. Werkt prima en de support is uitstekend. (Ik maakte per ongeluk 2 accounts aan, maar kreeg het geld van 1 netjes teruggestort)

Linkje: Geen creditcardkosten dankzij Visa Electron

(op/aanmerkingen hoor ik graag! Op mijn site trouwens ook mijn 'daglog' van die reisvierdaagse)
pi_67335657
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:26 schreef Inu het volgende:
Toen ik met Icelandair vloog en zelf incheckte kwam er na mn boarding pass uit de automaat een bagagelabel die ik zelf er omheen moest doen waarna ik zelf mijn koffer op een band mocht zetten. Er werd alleen even gekeken of ik niet teveel kilo bij me had, maar verder moest ik alles zelf doen... Werkte prima
Dat is bij sommige self-service automaten de gewoonte inderdaad. Maar dan is er nog altijd een netwerkverbinding nodig om je reservering op te zoeken. Wat ik bedoelde is meer zoiets als je nu hebt bij busreizen; geen computer of printer voor nodig.
  maandag 23 maart 2009 @ 20:56:00 #86
124676 RobertoCarlos
pi_67337246
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:43 schreef bartfr het volgende:
Afgelopen januari in vier dagen vijf keer gevlogen met Ryanair (Weeze > Dublin > Glasgow > Wroclaw > Stockholm > Eindhoven) voor 62 euro
Uhmm ik zie Weeze helemaal niet als mogelijkheid op de RA-site...
pi_67337364
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Uhmm ik zie Weeze helemaal niet als mogelijkheid op de RA-site...
= Dusseldorf (NRN)
  dinsdag 24 maart 2009 @ 03:51:44 #88
124676 RobertoCarlos
pi_67345853
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:58 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

= Dusseldorf (NRN)
thx
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:06:51 #89
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67386004
Gisteren een kleine vakantie geboekt naar Mallorca voor het geweldige tarief van 75 euro per persoon. Vele malen goedkoper dan alle andere luchtvaartmaatschappijen en touroperators.
pi_67393168
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:06 schreef Professional het volgende:
Gisteren een kleine vakantie geboekt naar Mallorca voor het geweldige tarief van 75 euro per persoon. Vele malen goedkoper dan alle andere luchtvaartmaatschappijen en touroperators.
Inclusief je bagage ? :-)
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:23:21 #91
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67394615
Inclusief taxes, creditcard en 1 koffer. En dat is dan voornamelijk voor mijn vriendin, vrouwen he?
pi_67409084
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:
Nieuwe Ryanair-bestemmingen vanaf Maastricht Aachen Airport

Ryanair ziet weer kansen voor nieuwe bestemmingen op Maastricht Aachen Airport. Dat zegt een woordvoerder in reactie op de plannen van de regering om de vliegtaks af te schaffen. De vliegtaks is een milieuheffing die vluchten vanuit Nederland duurder maakten ten opzichte van Duitsland en België.

Minder passagiers kozen daarom voor Maastricht vliegveld. Ryanair besloot daarop deze winter niet meer vanaf Maastricht te vliegen. Vanaf 1 april kunnen wel weer vluchten geboekt worden. Volgens Ryanair worden dat er nu dus op korte termijn weer meer.
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:32:23 #93
124676 RobertoCarlos
pi_67411726
quote:
Verhaal klopt idd. En het Maastrichts Dagblad meldde ook nog dat om Maastricht weer op de kaart te zetten, ze aan de eerst 1000 mensen die naar de balie in Maastricht airport komen op 1 april een gratis retour naar Fez geven .
pi_67411855
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Verhaal klopt idd. En het Maastrichts Dagblad meldde ook nog dat om Maastricht weer op de kaart te zetten, ze aan de eerst 1000 mensen die naar de balie in Maastricht airport komen op 1 april een gratis retour naar Fez geven .
goeie, kan O'leary vast ook wel om lachen.
pi_67411870
quote:

[..]

pi_67412286
quote:
Ah, dat is mooi, zullen er dan ook andere bestemmingen bijkomen die niet vanaf Eindhoven bevlogen (is dat een woord? ) worden?

Of is het een grap?
gr gr
pi_67412364
quote:

[..]

gr gr
pi_67423309
Heb een beetje een vreemde vraag. Mijn vriendin heeft dinsdagavond tickets geboekt via Ryanair met vertrek vanuit Eindhoven. Nu zat ik vanmorgen even te checken en vanuit Dusseldorf is het gewoon een factor vier goedkoper (100 euro totaal i.p.v. 400 euro totaal).

Is het mogelijk om bijvoorbeeld het huidige ticket te annuleren en alsnog vanuit Dusseldorf te gaan? Als ik de boel ga omzetten naar Dusseldorf kom ik alsnog hoger dan 400 uit dus dat is geen optie. Ik vermoed dat we gewoon pech hebben maar wil het toch even checken hier.

Misschien dat we nog wel de tax terugkrijgen aangezien deze is afgeschaft door de regering?
pi_67423713
400 euro voor ryanair tickets......ga dan met de KLM

volgens kun je binnen 8 dagen annuleren, moet je alleen wel even bellen met die ryanair helpdesk. Als je annuleringsverzekering hebt krijg je het sowieso terug natuurlijk.
pi_67423747
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:34 schreef ASroma het volgende:
400 euro voor ryanair tickets......ga dan met de KLM

volgens kun je binnen 8 dagen annuleren, moet je alleen wel even bellen met die ryanair helpdesk. Als je annuleringsverzekering hebt krijg je het sowieso terug natuurlijk.
KLM was nog duurder... als je annuleert krijg je toch niet je geld terug?

En met annuleringsverzekering moet je volgens mij een geldige reden hebben, zoals ziekte of overlijden oid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')