abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67265997
Verander je OP maar:
quote:
As we previously wrote, Ryanair Chief Executive Michael O’Leary emphasized in a press conference Thursday that his airline was indeed serious about the prospect of starting to charge customers for use of the lavatory. So serious, in fact, that O’Leary told the Associated Press he has asked engineers at U.S. aircraft maker Boeing — which supplies Ryanair’s entire fleet of 737-800s — to design toilets that can be opened by credit-card swipe. O’Leary said an earlier idea to make the loos coin-operated wouldn’t work, in part because Ryanair operates heavily in areas using both the euro and British pound.

“We have looked into this before, and the problem is Boeing can’t come up with a mechanism on the toilet door to take coins,” he said. “We’re suggesting they go back and look at a mechanism where you’d swipe the credit card for a quid (British pound) on the toilet door. They’ve gone off to look at that. … We are serious.”
  zaterdag 21 maart 2009 @ 14:24:25 #77
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_67268361
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ryanair gaat nu wel heel ver met de toeslagen!
Van hun website:
[ afbeelding ]

http://www.ryanair.com/site/NL/news.php?yr=09&month=mar&story=pro-en-120309
DUS!
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
  zondag 22 maart 2009 @ 13:41:32 #78
62913 Blik
The one and Only!
pi_67291742
Waarom krijg ik de hele tijd een melding 'session locked' als ik wil gaan kijken naar vluchten.
pi_67300147
Zal wel aan je eigen internet/browser liggen.
  zondag 22 maart 2009 @ 18:37:16 #80
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67300815
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef Thetallguy het volgende:
Vanaf mei vandaag kan je ook voor webcheckin kiezen als je een koffer meeneemt. Het is dus ook de bedoeling dat er vanaf die tijd op alle airports bagage drop-off points zijn.
Ik vraag me af of en zo ja hoeveel tijdwinst dat voor de reiziger gaat opleveren. Het enige verschil met de huidige situatie is dat je dan geen boarding pass hoeft te worden geprint. Nou, dat zal me een tijdwinst opleveren . Om bagage af te geven, moet je nog steeds in de rij staan en zul je ook nog steeds moeten aangeven waar je naartoe vliegt. Als ik vandaag op de vlucht van Edinburgh naar Weeze zag, hoeveel mensen nog bagage hadden ingecheckt, gaat die rij echt niet korter worden.

Overigens ging die vlucht prima met daaraan voorafgaand natuurlijk de belachelijke douanecontrole. Ik zag daar zelfs mensen hun schoenen uittrekken zonder dat ze daartoe verzocht werden. Laat dat dan lekker; dát kost pas tijd....
pi_67302240
Tenzij ze er geen 'offciële' geprinte bagagelabels meer om gaan doen, maar van die recyclebare kaartjes met alleen de bestemming, zoals dat nu ook op sommige routes gebeurt.
Dan scheelt het ook weer naam, datum, vluchtnummer etc op je label printen. Je weet dan wel zeker dat je je bagage kwijt bent als die niet bij terugkomst verschijnt, want traceren kan dan ook niet meer.
pi_67302326
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zag daar zelfs mensen hun schoenen uittrekken zonder dat ze daartoe verzocht werden. Laat dat dan lekker; dát kost pas tijd....
Dat is bij vertrek vanaf de Engelse luchthavens dan ook net zo gewoon als je laptop uit je tas halen en je broekzakken leeghalen voor je door de scanner loopt.
Op Schiphol hoef je niet je schoenen uit te doen, met als gevolg dat de helft dat alsnog moet doen en terug door de scanner moet.
pi_67304253
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:26 schreef DutchTrain het volgende:
Tenzij ze er geen 'offciële' geprinte bagagelabels meer om gaan doen, maar van die recyclebare kaartjes met alleen de bestemming, zoals dat nu ook op sommige routes gebeurt.
Dan scheelt het ook weer naam, datum, vluchtnummer etc op je label printen. Je weet dan wel zeker dat je je bagage kwijt bent als die niet bij terugkomst verschijnt, want traceren kan dan ook niet meer.
Toen ik met Icelandair vloog en zelf incheckte kwam er na mn boarding pass uit de automaat een bagagelabel die ik zelf er omheen moest doen waarna ik zelf mijn koffer op een band mocht zetten. Er werd alleen even gekeken of ik niet teveel kilo bij me had, maar verder moest ik alles zelf doen... Werkte prima
pi_67334414
Afgelopen januari in vier dagen vijf keer gevlogen met Ryanair (Weeze > Dublin > Glasgow > Wroclaw > Stockholm > Eindhoven) voor 62 euro

Is me erg goed bevallen, geen vertraging of niets gehad. Douane ging overal prima, ondanks het feit dat mijn rugtas iets groter was dan de regels voorschrijven.

Voor eind mei een trip geboekt naar Riga, voor tien euro retour

Heb op mijn site overigens een handleiding staan hoe je stap voor stap een Visa Electron kaart aanmaakt bij EntroPay, misschien handig voor de twijfelaars. Werkt prima en de support is uitstekend. (Ik maakte per ongeluk 2 accounts aan, maar kreeg het geld van 1 netjes teruggestort)

Linkje: Geen creditcardkosten dankzij Visa Electron

(op/aanmerkingen hoor ik graag! Op mijn site trouwens ook mijn 'daglog' van die reisvierdaagse)
pi_67335657
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:26 schreef Inu het volgende:
Toen ik met Icelandair vloog en zelf incheckte kwam er na mn boarding pass uit de automaat een bagagelabel die ik zelf er omheen moest doen waarna ik zelf mijn koffer op een band mocht zetten. Er werd alleen even gekeken of ik niet teveel kilo bij me had, maar verder moest ik alles zelf doen... Werkte prima
Dat is bij sommige self-service automaten de gewoonte inderdaad. Maar dan is er nog altijd een netwerkverbinding nodig om je reservering op te zoeken. Wat ik bedoelde is meer zoiets als je nu hebt bij busreizen; geen computer of printer voor nodig.
  maandag 23 maart 2009 @ 20:56:00 #86
124676 RobertoCarlos
pi_67337246
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:43 schreef bartfr het volgende:
Afgelopen januari in vier dagen vijf keer gevlogen met Ryanair (Weeze > Dublin > Glasgow > Wroclaw > Stockholm > Eindhoven) voor 62 euro
Uhmm ik zie Weeze helemaal niet als mogelijkheid op de RA-site...
pi_67337364
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Uhmm ik zie Weeze helemaal niet als mogelijkheid op de RA-site...
= Dusseldorf (NRN)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 24 maart 2009 @ 03:51:44 #88
124676 RobertoCarlos
pi_67345853
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:58 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

= Dusseldorf (NRN)
thx
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:06:51 #89
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67386004
Gisteren een kleine vakantie geboekt naar Mallorca voor het geweldige tarief van 75 euro per persoon. Vele malen goedkoper dan alle andere luchtvaartmaatschappijen en touroperators.
pi_67393168
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:06 schreef Professional het volgende:
Gisteren een kleine vakantie geboekt naar Mallorca voor het geweldige tarief van 75 euro per persoon. Vele malen goedkoper dan alle andere luchtvaartmaatschappijen en touroperators.
Inclusief je bagage ? :-)
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:23:21 #91
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67394615
Inclusief taxes, creditcard en 1 koffer. En dat is dan voornamelijk voor mijn vriendin, vrouwen he?
pi_67409084
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:
Nieuwe Ryanair-bestemmingen vanaf Maastricht Aachen Airport

Ryanair ziet weer kansen voor nieuwe bestemmingen op Maastricht Aachen Airport. Dat zegt een woordvoerder in reactie op de plannen van de regering om de vliegtaks af te schaffen. De vliegtaks is een milieuheffing die vluchten vanuit Nederland duurder maakten ten opzichte van Duitsland en België.

Minder passagiers kozen daarom voor Maastricht vliegveld. Ryanair besloot daarop deze winter niet meer vanaf Maastricht te vliegen. Vanaf 1 april kunnen wel weer vluchten geboekt worden. Volgens Ryanair worden dat er nu dus op korte termijn weer meer.
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:32:23 #93
124676 RobertoCarlos
pi_67411726
quote:
Verhaal klopt idd. En het Maastrichts Dagblad meldde ook nog dat om Maastricht weer op de kaart te zetten, ze aan de eerst 1000 mensen die naar de balie in Maastricht airport komen op 1 april een gratis retour naar Fez geven .
pi_67411855
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Verhaal klopt idd. En het Maastrichts Dagblad meldde ook nog dat om Maastricht weer op de kaart te zetten, ze aan de eerst 1000 mensen die naar de balie in Maastricht airport komen op 1 april een gratis retour naar Fez geven .
goeie, kan O'leary vast ook wel om lachen.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_67411870
quote:

[..]

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67412286
quote:
Ah, dat is mooi, zullen er dan ook andere bestemmingen bijkomen die niet vanaf Eindhoven bevlogen (is dat een woord? ) worden?

Of is het een grap?
gr gr
pi_67412364
quote:

[..]

gr gr
pi_67423309
Heb een beetje een vreemde vraag. Mijn vriendin heeft dinsdagavond tickets geboekt via Ryanair met vertrek vanuit Eindhoven. Nu zat ik vanmorgen even te checken en vanuit Dusseldorf is het gewoon een factor vier goedkoper (100 euro totaal i.p.v. 400 euro totaal).

Is het mogelijk om bijvoorbeeld het huidige ticket te annuleren en alsnog vanuit Dusseldorf te gaan? Als ik de boel ga omzetten naar Dusseldorf kom ik alsnog hoger dan 400 uit dus dat is geen optie. Ik vermoed dat we gewoon pech hebben maar wil het toch even checken hier.

Misschien dat we nog wel de tax terugkrijgen aangezien deze is afgeschaft door de regering?
pi_67423713
400 euro voor ryanair tickets......ga dan met de KLM

volgens kun je binnen 8 dagen annuleren, moet je alleen wel even bellen met die ryanair helpdesk. Als je annuleringsverzekering hebt krijg je het sowieso terug natuurlijk.
pi_67423747
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:34 schreef ASroma het volgende:
400 euro voor ryanair tickets......ga dan met de KLM

volgens kun je binnen 8 dagen annuleren, moet je alleen wel even bellen met die ryanair helpdesk. Als je annuleringsverzekering hebt krijg je het sowieso terug natuurlijk.
KLM was nog duurder... als je annuleert krijg je toch niet je geld terug?

En met annuleringsverzekering moet je volgens mij een geldige reden hebben, zoals ziekte of overlijden oid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')