quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dat muziekje als ze op tijd geland zijn
Waarom klikte ikquote:
Maar moet je als bedrijf (of winkel) zijnde, ook niet een percentage aan de CC maatschappij afstaan ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:52 schreef Professional het volgende:
Omdat ze nu eenmaal veel geld verdienen met de creditcard transacties, en dat zullen ze echt niet 1,2,3 schrappen.
Ja, en dat percentage ligt véééle malen lager dan Ryanair doorberekent. Zou zomaar 2% kunnen zijn... Nou, daar zit je dan met je ticket van 1 cent en 'creditcardkosten' van een tientje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar moet je als bedrijf (of winkel) zijnde, ook niet een percentage aan de CC maatschappij afstaan ?
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:03 schreef OldJeller het volgende:
Wordt "Weeze" niet meer gebruikt?
Nouja, ik kan het zo 123 niet vinden op de site van ryanair, al zijn er wel mensen die hier via dat vliegveld vliegen?quote:
Düsseldorf = Weezequote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nouja, ik kan het zo 123 niet vinden op de site van ryanair, al zijn er wel mensen die hier via dat vliegveld vliegen?
Düsseldorf wordt nog wel gebruikt, ligt er dichtbij.
Die twee plaatsen liggen iets meer dan 80 km uit elkaar.quote:
Ja NRN staat voor Niederrhein (naam van de luchthaven van Weeze)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:10 schreef OldJeller het volgende:
Ik neem aan dat ze wel op je ticket / boekingsinformatie zetten dat je in de plaats Weeze moet zijn?![]()
Maar even voor de duidelijkheid, alles van Ryanair dat van "Düsseldorf (NRN)" vliegt, vliegt eigenlijk vanaf Weeze?
Nijmegen ligt sowieso in Nederland.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:08 schreef Lemans24 het volgende:
Ja, Nijmegen licht dichterbij, maar is internationaal niet zo bekend
ah, oké. Goed om te weten!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja NRN staat voor Niederrhein (naam van de luchthaven van Weeze)
Nee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:10 schreef OldJeller het volgende:
Ik neem aan dat ze wel op je ticket / boekingsinformatie zetten dat je in de plaats Weeze moet zijn?![]()
Ja. Dat vliegveld heet Niederrhein en bij Ryanair noemen ze dat Dusseldorf Niederrhein. Net zoals Charleroi Brussel Zuid is, en Bergamo Milaan.quote:Maar even voor de duidelijkheid, alles van Ryanair dat van "Düsseldorf (NRN)" vliegt, vliegt eigenlijk vanaf Weeze?
Ik ken het idee. Dat hebben inderdaad wel veel steden, maar meestal wordt het er wel bij vermeld. In dit geval niet. Nu nog steeds niet zie ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja. Dat vliegveld heet Niederrhein en bij Ryanair noemen ze dat Dusseldorf Niederrhein. Net zoals Charleroi Brussel Zuid is, en Bergamo Milaan.
Ik zie trouwens net wel dat ze tegenwoordig Dusseldorf-Weeze (NRN) op de lijst hebben staan, dus ze hebben het kort geleden aangepast.
Doe eens CTRL-F5? Misschien hebben ze het HEEL kort geleden aangepastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik ken het idee. Dat hebben inderdaad wel veel steden, maar meestal wordt het er wel bij vermeld. In dit geval niet. Nu nog steeds niet zie ik.
[ afbeelding ]
hehehe ken die verhalen ook ahaha altijd mooiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Düsseldorf = Weeze
Best verwarrend. Je zult de eerste niet zijn die in Düsseldorf staat en in Weeze had moeten zijn.
dat weet ik ook wel, maar de laatste tijd type ik dat foutje iets te vaakquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nijmegen ligt sowieso in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |