Zou 't iig op het vliegveld ff aangeven zodat je als eerste het vliegtuig in kan en vooraan kunt zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:23 schreef DutchieBre het volgende:
Vraagje. Ik ga morgen met Ryanair naar Dublin. Nu heb ik gistyer mijn enkel gebroken, zou ik daarvoor kunnen bellen met hen dat ik graag ergens alleen kan zitten zodat ik mijn been omhoog kan houden ? Of is dat een raar verzoek ?
Niet dat ze dan opeens met extra kosten op de proppen komen ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou 't iig op het vliegveld ff aangeven zodat je als eerste het vliegtuig in kan en vooraan kunt zitten.
Ik las ook al dat ik een verklaring van de dokter nodig heb dat ik kan vliegen :S .. Tis maar wat gips hoor ..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:06 schreef ozzietukker het volgende:
Je hebt de toeslag voor vervoer met rolstoel naar het vliegtuig al betaald.. dat zit bij Ryanair standaard in de belastingen verweven.
Al is Ryanair normaal gesproken niet zo heel goed op customer service gebied, zij zien dit meer als busvervoer maar dan in een vliegtuig, wellicht dat je zelfs priority boarding moet kopen..
Maar met een gipsen been loop je veel meer kans op trombose (dan mensen zonder een gipsbeen, niet alsof het nu accuut erin schiet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:49 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik las ook al dat ik een verklaring van de dokter nodig heb dat ik kan vliegen :S .. Tis maar wat gips hoor ..
Het beste toch ff bellen ook nog, het goedkope Ierland nummer kan je altijd proberen (als je met VoIP Buster beld is dit zowiezo gratis). Aangeven dat je Special Assistence nodig hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:02 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb een verklaring van het ziekenhuis voor de dokter .. Die kan ik ook gebruiken zeiden ze in het ziekenhuis .. let's hope so, heb weinig zin om vannacht weer terug naar huis te rijden ..
Dat is het probleem niet, dat is afgedekt in de kleine lettertjes. Ze willen niet het risico lopen om ergens te moeten landen om jou naar het ziekenhuis te moeten brengen. Dat brengt een hoop kosten met zich mee, en schopt het hele vliegschema door de war.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar met een gipsen been loop je veel meer kans op trombose (dan mensen zonder een gipsbeen, niet alsof het nu accuut erin schiet.. Vliegmaatschappijen willen daar niet verantwoordelijk voor zijn en een doktersverklaring regelt dat.
Weeze kost op parkeerplaats 2 zo'n 9 euro per dag. Parkeerplaats 1 (die aan de terminal ligt) is een stuk duurder.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
En waar kun je het goedkoopst parkeren: Weeze of Brussel?
Klopt, trouwens een week kost op P2 39 euroquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:19 schreef PimD het volgende:
[..]
Weeze kost op parkeerplaats 2 zo'n 9 euro per dag. Parkeerplaats 1 (die aan de terminal ligt) is een stuk duurder.
Voor sommige mensen is iedere meter lopen er een teveelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef copyfile het volgende:
Mooie vindt ik nog dat het verschil tussen P1 en P2 echt minimaal is. P2 is misschien 5min. lopen hooguit
zo makkelijk? Hm, maar eens kopen dan!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:57 schreef noekk het volgende:
Je kan beter een giftkaart kopen , doe ik zelf ook. Je betaald die met cc, hij is meteen geldig en je betaald geen cc kosten.
Makkelijk bespaard toch?
Koen
4x5 euro is 20.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:35 schreef secondant het volgende:
4x 5 euro voor de retour
2x 30 euro voor checkin baggage
Samen 100
Je kan een giftvoucher kopen voor 100 euro. Volgens mij betaal je daar geen CC kosten over en kan je daar vervolgens mee betalen.
quote:Als een bon gedeeltelijk is ingewisseld, word het resterende bedrag nietig.
Een maximum van 4 bonnen kunnen worden gebruikt voor het aanschaffen van een vlucht. Als de prijs van de ticket hoger is dan de waarde van de bonnen zal het verschil per credit of debitcard moeten worden betaald.
Dus als m'n ticket 31 zou kosten, heb ik er niet zoveel aan. Dan kan ik met creditcard betalen, totale kosten 41 euro, of met giftcard, kosten 50 euro... Met het aanmaken van een VISA electron zijn de kosten dan het laagst: 32,64 euro.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef noekk het volgende:
Jah het is echt zo makkelijk, wel moet je rekening houden met de aanschaf prijzen van 25-50-75-100 euro.
Ik heb zelf voor 2 personen een retour naar londen gekocht totale prijs ¤ 20.00 , kadobon van 25 euro ingeleverd = winst van 15euro! Dus nu 25euro voor 2 personen retour londen!
Leuk toch?
over het algemeen zo vroeg mogelijk, maar je hebt nog ruim de tijd dus als ik jou was zou ik even afwachten of ze nog stoelen in de uitverkoop doen. (momenteel zijn ze voor april-mei en juni in de uitverkoop) wie weet dat je dan zo goed als gratis kan.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:45 schreef HPayne het volgende:
Ik wil graag een vlucht boeken deze zomer naar Reus (Barcelona) op maandag 17 augustus. Wanneer is de beste tijd qua prijs om te boeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |