Offtopic delete ik persoonlijk zonder te wijzigen, maar iemand die scheldt, trollt, doodwenst enzovoort, wijzig ik wel, zodat degene die het gepost heeft kan zien dat het niet gewenst is. Offtopic posten is minder erg.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:51 schreef denthemen het volgende:
Een bericht, zoals nu met DK met een offtopic post, nu zag ik een edit maar soms verwijderen jullie offtopic
Duidelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Offtopic delete ik persoonlijk zonder te wijzigen, maar iemand die scheldt, trollt, doodwenst enzovoort, wijzig ik wel, zodat degene die het gepost heeft kan zien dat het niet gewenst is. Offtopic posten is minder erg.
En mods kunnen verwijderde berichten niet terug lezen, dus het is irritant als mijn medemods straks niet kunnen zien wat er weggehaald is.
als je de link naar het topic bekijkt, zie je een nummer ipv een naam. Dat is het topic id.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is een topic ID? Maar als dat zo zou zijn dan is FOK gewoon krom. 2 topic allebei 0 reacties en mijn topic was de onderste.
Dat had helemaal niks met FB te maken. Voegt niks toe en we hebben er in het vorige topic ook al wat van gezegd.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Prosac, je draaft wel door zeg. Het was een serieuze vraag.
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 8 maart 2009 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
En mods kunnen verwijderde berichten niet terug lezen, dus het is irritant als mijn medemods straks niet kunnen zien wat er weggehaald is.
Welk topic?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wil niet de verzuurde ex-mod uithangen (er zijn er die dat veel beter kunnen), maar dat topic over de sfeer in VBL zit nog niet op slot of het gaat hier weer precies zoals daarvoor.
Wat een succestopic is dat.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Help mee: Houd VBL leuk en gezellig.
Is weg.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:06 schreef denthemen het volgende:
AFC AJAX Topic #1228: Slap, zwak, inspiratieloos en kut
Ga lekker met Paul naar ONZ als je hier alleen maar komt om te baggeren.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
Studio voetbal # 82 Nog even openen voor ik ga slapen
Ik voel me niet serieus genomen
Ik zei genomen
Het zijn maar een paar users die VBL proberen te verpesten met hun irritante gedrag hier in Feedback. Eigenlijk al jarenlang. Zegt eigenlijk ook wel genoeg dat er om 07:00 gemod moet wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 03:23 schreef Grulez het volgende:
Wat een succestopic is dat.
Moeten we maar weer vaker in dit topic doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 07:09 schreef RayMania het volgende:
En voor de verandering maar eens opgeschoond hier.
Binnenkort even fixen. Was vergeten de .txt aan te passen onderaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:23 schreef Breach het volgende:
Blawh en Vaduz staan nog in de OP.
Ik bagger niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 07:09 schreef RayMania het volgende:
Ga lekker met Paul naar ONZ als je hier alleen maar komt om te baggeren.
Yes.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef Gunner het volgende:
[CL 11-3] Roma vs Arsenal FC
Kan iemand hier nog even AS voor zetten (AS Roma)?
Durf je wel tegen Jojoortjequote:Op maandag 9 maart 2009 07:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is weg.
[..]
Ga lekker met Paul naar ONZ als je hier alleen maar komt om te baggeren.
[..]
Het zijn maar een paar users die VBL proberen te verpesten met hun irritante gedrag hier in Feedback. Eigenlijk al jarenlang. Zegt eigenlijk ook wel genoeg dat er om 07:00 gemod moet worden.
En voor de verandering maar eens opgeschoond hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |