3x raden waar ik m vandaan heb netquote:Op zondag 8 maart 2009 20:00 schreef Pompiedompie het volgende:
Ik heb de OP hier voor je opgeslagen.
half uurtje van te voren vond ik prima, zag je pm net nadat ik m invoerdequote:Op zondag 8 maart 2009 19:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Boh gak!
Wilde 'em net openen. Maar wilde het niet te vroeg doen omdat straks de pretbedervers 'em al op slot zouden gooien.
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
half uurtje van te voren vond ik prima, zag je pm net nadat ik m invoerde![]()
maar ik kon de vorige OP nog makkelijk uitlezen dus scheelt je een boel tags
quote:Een F vijftig? Wat is een F vijftig?
2 uurquote:Op zondag 8 maart 2009 20:10 schreef Mikkie het volgende:
Dat wordt weer een uur tenenkrommende televisie.
Ik dacht al, jij zit vast al klaar voor de buis.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:25 schreef veldmuis het volgende:
Undercover!!
Hemelse zondag! SPLINTERNIEUWE AFLEVERING VAN WEGMISBRUIKERS EN EEN BOH GEKKE UNDERCOVERALBERTO
Natuurlijk!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik dacht al, jij zit vast al klaar voor de buis.
Bier: checkquote:Op zondag 8 maart 2009 20:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, het kratje staat klaar, de chips liggen naast me, ik heb het toetsenbord op schoot, de tv staat op 6: beginnen maar!!
whehehequote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef 16meter het volgende:
Jos & Geert zetten de achtervolging gelijk in
jos en GER, homoquote:Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef 16meter het volgende:
Jos & Geert zetten de achtervolging gelijk in
niet dusquote:
Wel props hiervoor eigenlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:33 schreef Pompiedompie het volgende:
Wat kan ik als verklaring opschrijven?
- Ik zat hartstikke fout
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jamaar, niemand fokt met hem.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
haha als die nu niet zo opgefokt deed had ie nergens last van gehad
Inderdaad, zag niet eens dat ze een passagier bij zich had.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
haha als die nu niet zo opgefokt deed had ie nergens last van gehad
Iedereen volgt mijn voorbeeldquote:
Haten is verlatenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef Pompiedompie het volgende:
Eigenlijk best sad, in een topic met z'n alle dezelfde willekeurige (totaal niet grappige) uitspraken van een tv-uitzending posten.
quote:
echt hequote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Die appel censureren, maar wel iPhone gewoon zeggen
Ja alsof die soepjurken achter de SBS6-montagetafel dat snappenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Die appel censureren, maar wel iPhone gewoon zeggen
Over lerende toontjes gesproken....wie wordt moe?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Wordt echt moe van dat lerende toontje. 'Ja maar op de XX lag ijzel, en je moet daar echt goed op concentreren!!!'
Tieft op kerel.
met dubbel dt zelfsquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
ff wat spellingsbagger verwijderd, OT blijven natuurlijk
jahquote:Op zondag 8 maart 2009 20:49 schreef Pompiedompie het volgende:
[..]
Stel je voor dat we de essentie van dit topic kwijtraken
jazekerquote:
Het is een plaagquote:Op zondag 8 maart 2009 20:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Vorige week ook al zo'n bellende piraat in een Transit.Whi
Dat moeten ze toch eens uitleggen, dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom moeten ze het type telefoon en provider weten?
Gozert, zo tof is het program ook weer niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:54 schreef Pompiedompie het volgende:
"Dan heb je een nieuwe smaak: fietsen" ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
party pooperquote:Op zondag 8 maart 2009 20:55 schreef Pompiedompie het volgende:
"Het gele papiertje" hahahahaehhehe raap me op, serieus![]()
![]()
![]()
Die was net zo spannend als het kostuum van Koos Spee.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef Wheelgunner het volgende:
Is die boze Marokkaan al geweest?
Hij betaalde 330 euro's voor een geel papiertjequote:Op zondag 8 maart 2009 21:01 schreef Pompiedompie het volgende:
This is that you have payed.
[ afbeelding ]
Hi-la-risch.
IS ME DAT EVEN GRAPPIG ZEG.quote:Herman Vincken 04-02-2009 Eindhoven
Wanneer kom ik ze nou eens tegen. Begin altijd met opzet te slingeren en te scheuren als ik denk dat ze achter me zitten. Wel al diverse bonnen, maar nog steeds geen Jos en Ger gezien.
Hij wilt juist weer naar Polen verhuizen.quote:
Jos en Gerfansite?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:02 schreef blckbb het volgende:
Van de Jos en Ger fansite:
[..]
IS ME DAT EVEN GRAPPIG ZEG.
quote:
Kappen nu.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je zo door gaat rookt alleen de pijp van het crematorium nog![]()
![]()
Ik zie dat echt voor me, dat hij in z'n Alto van de zaak zoeen blauw zwaailicht op het dak zet en iemand staande gaat houdenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef Koploperkopper het volgende:
Spee heeft iemand staande gehouden? Mag hij dat wel?
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zie dat echt voor me, dat hij in z'n Alto van de zaak zoeen blauw zwaailicht op het dak zet en iemand staande gaat houden_
Dat leek mij inderdaad ook al vreemd. Dat oom agent even zegt 'dit is te luid', en daarmee klaar.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef Pompiedompie het volgende:
Politie mag nooit zomaar een boete geven voor teveel lawaai.
Moet officieel gemeten worden met de daarvoor bestemde apparatuur in een gecontroleerde omgeving.
Als dat petje bezwaar indient hoeft hij niets te betalen.
Fail.
Hoe verzint die man het.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef 16meter het volgende:
Dan rookt alleen de pijp van het crematorium nog
Volgens mij na de reclame?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
de boze maroc komt over 5 afleveringen pasom het spannend te houden
Even de spanning opbouwenquote:
Is ook heel irritant als mensen dat doen. Ook niet handig van die agent, lokt alleen maar meer agressie uitquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:11 schreef Fosfolipide het volgende:
zometeen lekker fappen @ Undercover in nederland :-D
Als je een simpel agressief stuk inteelt bent ja, een normale volwassene moet daarmee om kunnen gaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is ook heel irritant als mensen dat doen. Ook niet handig van die agent, lokt alleen maar meer agressie uit
De politie had gelijk. Op een vliegtuigje.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is ook heel irritant als mensen dat doen. Ook niet handig van die agent, lokt alleen maar meer agressie uit
quote:
euhquote:Op zondag 8 maart 2009 21:11 schreef Fosfolipide het volgende:
zometeen lekker fappen @ Undercover in nederland :-D
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef Pompiedompie het volgende:
Hoorde ik het nou verkeerd of ging de 'conversatie' als volgt:
"Je doet stoer!"
- Ik doe gewoon m'n werk.
"Nee, je doet gewoon stoer!"
- Precies! Ik doe m'n werk goed!![]()
Fout.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef Pompiedompie het volgende:
Hoorde ik het nou verkeerd of ging de 'conversatie' als volgt:
"Je doet stoer!"
- Ik doe gewoon m'n werk.
"Nee, je doet gewoon stoer!"
- Precies! Ik doe m'n werk goed!![]()
Kan die nieuwe Nederlander ook normaal op reageren toch? Altijd die agressie van dat soort mensen, verschrikkelijk irritantquote:Op zondag 8 maart 2009 21:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ah op die brommer fiets..quote:Op zondag 8 maart 2009 21:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Fout.
"Je hoeft niet stoer te gaan(?) doen (om)dat je je werk goed doet"![]()
![]()
Inderdaad. Tering popo lokt het zelf weer eens uit.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wesley is wel een faler eigenlijk. Don is wel een held. Ik heb al z'n filmpjes op m'n harde schijf staan. Hij en Ad zijn heldenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wesley is wel een faler eigenlijk. Don is wel een held. Ik heb al z'n filmpjes op m'n harde schijf staan. Hij en Ad zijn helden.
Keiwat?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:20 schreef veldmuis het volgende:
Terwijl Wesley in de deuropening staat had die gast gewoon even KEIHART achteruit moeten rijden.
Dát had televisie opgeleverd.
Kijk dat filmpje van die toffe Brabanders die in grote Nike jassen met antieke telefoons rondlopen op een bevroren weg. KEIHART!quote:
Ik mis wat definitie in de 'G' klanken.quote:
psst, keihard is met een 'd'...quote:Op zondag 8 maart 2009 21:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kijk dat filmpje van die toffe Brabanders die in grote Nike jassen met antieke telefoons rondlopen op een bevroren weg. KEIHART!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |