Ik ken SHE beetje en niet als sneu figuur maar wat er nu gebeurd begrijp ik niet. En wil me er niet in mengen ook!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
T'is gewoon een erg sneu figuur die op deze manier probeert fok een schop te verkopen.
Precies. Al die users die hier nu een probleem van maken en er boven op springen, die zijn pas sneu.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ken SHE beetje en niet als sneu figuur maar wat er nu gebeurd begrijp ik niet. En wil me er niet in mengen ook!
Het is een bijna nieuwe Prius geworden. Wel leuk speelgoed, maar voordat je alle schermpjes en knopjes hebt geprobeerd ben je een half uur verderquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ben benieuwd welke auto ik morgen mee krijg. Eigenlijk wil ik nu de sportieve auto voor de ideale vrouwmaar het zal waarschijnlijk een Yaris zijn
Ik zie het als een scheiding waar in dit geval de moeder haar kind in zet tijdens de onderhandelingen. Nu is het alleen geen moeder maar SHE, en geen kind maar een goed doel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Precies. Al die users die hier nu een probleem van maken en er boven op springen, die zijn pas sneu.
Ach relax, 't is maar FOK!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zie het als een scheiding waar in dit geval de moeder haar kind in zet tijdens de onderhandelingen. Nu is het alleen geen moeder maar SHE, en geen kind maar een goed doel.
Nou ken ik haar tieten niet, maar om die een 'goed doel' te noemen gaat me wat verquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zie het als een scheiding waar in dit geval de moeder haar kind in zet tijdens de onderhandelingen. Nu is het alleen geen moeder maar SHE, en geen kind maar een goed doel.
vooral door jezelf!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:40 schreef Isegrim het volgende:
SHE is best okay. Dankzij haar ben ik tien kilo afgevallen.
Met het borderlinzen dieetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:40 schreef Isegrim het volgende:
SHE is best okay. Dankzij haar ben ik tien kilo afgevallen.
Heiden is niet echt van de subtiele hints he?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Dit kreeg ik toegemaild van heiden6:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijken_doe_je_zo.html
Ik weet niet of het echt bedoeld was als hint, maar ik heb wel de schurft aan strijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:52 schreef Metatron het volgende:
[..]
Heiden is niet echt van de subtiele hints he?
Duh. Wie niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt bedoeld was als hint, maar ik heb wel de schurft aan strijken.
Ditto, en overhemden doe ik (bijna) niet aan. De paar echt nette zaken die ik heb (voor bruiloften en begrafenissen zullen we maar zeggen) gooi ik gewoon bij de stomerij naar binnen. Ik ga er zelf echt niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef Isegrim het volgende:
Voor mezelf koop ik geen kleding die moet worden gestreken. Alleen heiden6 z'n overhemden moeten worden gestreken en dat doe ik.
Tja, bij sommige banen is het zo ongeveer verplicht om een overhemd te dragen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ditto, en overhemden doe ik (bijna) niet aan. De paar echt nette zaken die ik heb (voor bruiloften en begrafenissen zullen we maar zeggen) gooi ik gewoon bij de stomerij naar binnen. Ik ga er zelf echt niet aan beginnen.
Ober, autoverkoper en begravenisondernemer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, bij sommige banen is het zo ongeveer verplicht om een overhemd te dragen.
Bij een commerciële functie komt dat al snel, ongeacht de branche.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ober, autoverkoper en begravenisondernemer.
En anders is het gewoon een bedrijf met een grafstemming
Mjah. Voor mij zou dat toch een gevalletje stomerij worden denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, bij sommige banen is het zo ongeveer verplicht om een overhemd te dragen.
Wordt me wat te duur bij elke dag een overhemd... Maar ik breng ze soms wel eens weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef Metatron het volgende:
[..]
Mjah. Voor mij zou dat toch een gevalletje stomerij worden denk ik.
Als je een vaste stomerij kiest valt er vast wel een dealtje over de prijs te maken als je elke week minstens 5 overhemden en een paar pantalons komt brengen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wordt me wat te duur bij elke dag een overhemd... Maar ik breng ze soms wel eens weg.
Overhemden an sich niet zozeer, ik draag ze wel eens als het te koud wort voor een shirt. (lees: onder de -5) Maar strijken: Ik doe het niet. Echt niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik haat overhemden!
Nee, maar wat staat jou wel?quote:
malle eppie zout op!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee, maar wat staat jou wel?
sorry, flauw
vrees dat jij gewoon pech hebt omdat je elke dag jasje dasje op je werk moet komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hebben we allemaal wereldvreemde mensen in het topic? Ik kan echt niet zonder pantalon en overhemd bij de klant komen
Mjah ik vind het niet zo erg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrees dat jij gewoon pech hebt omdat je elke dag jasje dasje op je werk moet komen
wel makkelijk though... hoef je je nooit af te vragen wat je aan moet
Slaap je maar zo weinig?quote:
Grouwda.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hier in Gouda is het grouw en grijs
Grouw? http://nl.wikipedia.org/wiki/Grouwquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hier in Gouda is het grouw en grijs
What evahquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Grouw? http://nl.wikipedia.org/wiki/Grouw
Grauw.
Grauwda, grouwda, je spreekt het het zelfde uit.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Grouw? http://nl.wikipedia.org/wiki/Grouw
Grauw.
Nog een uurquote:
De Publieke Omroep Wakker NEDerland. Mja, ik heb het niet zo op de Telegraaf, zn roddelmagazine, gratis krant en zn weblog. En dus ook niet op zn omroepquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Metatron het volgende:
Ik heb Armageddon met een potje Olvarit gesponsord door lid van powned te worden.
Heb je je alu-hoedje op? Alsof de minister het ook maar goedkeurt als Powned ineens een undercover variant van Wakker Nederland blijkt te zijn. Verder ben ik wel lid, vind ze toch wel verfrissend en het is ook gewoon wáár dat er in Hilversum veel te links gedacht word en de vaste garde daar helemaal vastgeroest zit. Ben het niet totaal eens met ALLE standpunten, maar vind het idee van 'een frisse wind' wel een hele sterke. Verder geven ze zelf ook aan niks van de rechtse politiek te moeten hebben, maar ze willen gewoon de balans wat meer naar het midden trekken, en niet de wijzer op 'links' te hebben staanquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De Publieke Omroep Wakker NEDerland. Mja, ik heb het niet zo op de Telegraaf, zn roddelmagazine, gratis krant en zn weblog. En dus ook niet op zn omroep
Wie er nou een alu hoedje? GeenStijl zoekt achter elke 'linkse' handeling een complot om GS met de grond gelijk te maken. En like I said: Je bent voor geen stijl niets anders een een vehicle om een hun doel te bereiken. Hun doel is daadwerkelijk niets meer dan tegen huisjes schoppen die zij niet prettig vonden. Als je het verfrissend vind om gebruik te worden, kun je misschien beter dominatrix nemen ipv een GS aboquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je je alu-hoedje op? Alsof de minister het ook maar goedkeurt als Powned ineens een undercover variant van Wakker Nederland blijkt te zijn. Verder ben ik wel lid, vind ze toch wel verfrissend en het is ook gewoon wáár dat er in Hilversum veel te links gedacht word en de vaste garde daar helemaal vastgeroest zit. Ben het niet totaal eens met ALLE standpunten, maar vind het idee van 'een frisse wind' wel een hele sterke. Verder geven ze zelf ook aan niks van de rechtse politiek te moeten hebben, maar ze willen gewoon de balans wat meer naar het midden trekken, en niet de wijzer op 'links' te hebben staan
Ja en bij iedere andere omroep komen ze natuurlijk bj je thuis met koffie en taart omdat ze zo blij zijn dat je lid bent en ben je helemaal niet no. 384374 van de 5398344quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wie er nou een alu hoedje? GeenStijl zoekt achter elke 'linkse' handeling een complot om GS met de grond gelijk te maken. En like I said: Je bent voor geen stijl niets anders een een vehicle om een hun doel te bereiken. Hun doel is daadwerkelijk niets meer dan tegen huisjes schoppen die zij niet prettig vonden. Als je het verfrissend vind om gebruik te worden, kun je misschien beter dominatrix nemen ipv een GS abo
Mooie drogredenatie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en bij iedere andere omroep komen ze natuurlijk bj je thuis met koffie en taart omdat ze zo blij zijn dat je lid bent en ben je helemaal niet no. 384374 van de 5398344
Jij stelt dat je gewoon een middel voor een doel bent, en dat is toch zo bij íedere omroepquote:
Oa. de EO (en de minder gelovige omroepen), en de liberaal-rechtse "TROS". Bij VARA programma's krijgen rechtse politici over het algemeen meer spreektijd, wees onderzoek uit. En nu moeten we de PO naar rechts gaan trekken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je je alu-hoedje op? Alsof de minister het ook maar goedkeurt als Powned ineens een undercover variant van Wakker Nederland blijkt te zijn. Verder ben ik wel lid, vind ze toch wel verfrissend en het is ook gewoon wáár dat er in Hilversum veel te links gedacht word en de vaste garde daar helemaal vastgeroest zit. Ben het niet totaal eens met ALLE standpunten, maar vind het idee van 'een frisse wind' wel een hele sterke. Verder geven ze zelf ook aan niks van de rechtse politiek te moeten hebben, maar ze willen gewoon de balans wat meer naar het midden trekken, en niet de wijzer op 'links' te hebben staan
De doelen van GS zijn alleen heel anders dan de doelen van een normale omroep. Dat is het verschil. En die halfzachte veronica programma's die ze nu maken zorgen iig niet voor een opfrissing van Hilversum.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij stelt dat je gewoon een middel voor een doel bent, en dat is toch zo bij íedere omroep![]()
Verder had ik ook niet verwacht hier bijval te krijgen hoor, en zoals ik al zei; ik ben het lang niet mee eens met allerlei rechtse standpunten, maar kan me wel vinden in het 'opfrissen van Hilversum'
Ik niet, want ik ben lid vanquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:06 schreef SingleCoil het volgende:
jullie zijn allemaal middelen in een groots masterplan! Verheugt u!
Volgens mij staat het getal op je loonstrook los van hoe milieubewust je leeft. Daarnaast wordt er bij Llink bewust gewerkt met een doorreis: Het is niet dat floortje op en neer naar Moskou vliegt, om volgende week een heenterugreis naar antartica te maken, maar ze maken een doorreis van plaats naar plaats en streek naar streek, waarna er pas teruggevlogen wordt. Dit wordt ook zo geplanned zodat het zo ecologisch als mogelijk is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Llink![]()
Met een Floortje Dessing die oh zo groen is maar zelf voor dik salaris in stinkende vliegtuigen de wereld over vliegt. En een sebastiaan labrie die op alle mogelijke chemische manieren van moeder natuur geniet, maar ook zo'n geweldig natuur- / wereldverbeteraar is.
Al was consuminderman altijd erg leuk
http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-trambotsing.htmlquote:Tientallen gewonden bij trambotsing
Uitgegeven: 11 maart 2009 15:51
Laatst gewijzigd: 11 maart 2009 15:51
AMSTERDAM - Ongeveer dertig trampassagiers zijn woensdag gewond geraakt bij een kop-staartbotsing tussen twee trams in Rotterdam.
Dat gebeurde rond 14.30 uur bij het Mathenesserplein in het westen van de stad, laat de politie weten.
Verwondingen
De aard van de verwondingen is nog onduidelijk, maar volgens een woordvoerder kampen vijf personen met ernstige verwondingen. De overigen hebben verwondingen die ter plaatste behandeld kunnen worden.
Ongeluk
Nog niet bekendgemaakt is hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren. De politie vermoedt dat een tram die vanuit de Vierambachtsstraat kwam op een stilstaande tram is gebotst. Een woordvoerder van vervoersbedrijf RET is woensdagmiddag niet bereikbaar voor een toelichting.
Ik heb ook jaren in zo'n studio van ze gewoond, in Schiebroek. Was prima te doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Net in die nieuwe stadswonen-studio's gekeken aan de 's Gravendijkwal. Errrrrrrrrg nice!
Je moet je toch eerst ergens aanmelden om in aanmerking te komen voor zo'n woning?En dan kom je op een wachtlijst?Woon nu in Middellandstraat maar ben op zoek naar iets anders.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren in zo'n studio van ze gewoond, in Schiebroek. Was prima te doen.
Gewoon inschrijven bij Stadswonen (zit bij de tramremise, bij de Oostzeedijk).quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je moet je toch eerst ergens aanmelden om in aanmerking te komen voor zo'n woning?En dan kom je op een wachtlijst?Woon nu in Middellandstraat maar ben op zoek naar iets anders.
Klopt. www.stadswonen.nlquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je moet je toch eerst ergens aanmelden om in aanmerking te komen voor zo'n woning?En dan kom je op een wachtlijst?Woon nu in Middellandstraat maar ben op zoek naar iets anders.
Zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Misschien bedoelde Heiden met het strijkfilmpje trouwens dat hij nu zelf weet hoe te strijken
Hey, dat je Turk bent betekent nog niet dat je onze mooie taal mag verkrachten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
What evahIk mag spellingsfouten maken
en toch doe ik het met veel plezierquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey, dat je Turk bent betekent nog niet dat je onze mooie taal mag verkrachten.
Jij bruut! Ik wist het wel! Alle Turken zijn tuig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
en toch doe ik het met veel plezier
Gelukkig weet ik beterquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij bruut! Ik wist het wel! Alle Turken zijn tuig.![]()
Hmm, zin inquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:34 schreef Isegrim het volgende:
Maar Turken maken wel lekkere worst.
* Net een bordje kikkererwten met tomaat, paprika, bleekselderij en sucuk opheeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |