Ik ken SHE beetje en niet als sneu figuur maar wat er nu gebeurd begrijp ik niet. En wil me er niet in mengen ook!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
T'is gewoon een erg sneu figuur die op deze manier probeert fok een schop te verkopen.
Precies. Al die users die hier nu een probleem van maken en er boven op springen, die zijn pas sneu.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ken SHE beetje en niet als sneu figuur maar wat er nu gebeurd begrijp ik niet. En wil me er niet in mengen ook!
Het is een bijna nieuwe Prius geworden. Wel leuk speelgoed, maar voordat je alle schermpjes en knopjes hebt geprobeerd ben je een half uur verderquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ben benieuwd welke auto ik morgen mee krijg. Eigenlijk wil ik nu de sportieve auto voor de ideale vrouwmaar het zal waarschijnlijk een Yaris zijn
Ik zie het als een scheiding waar in dit geval de moeder haar kind in zet tijdens de onderhandelingen. Nu is het alleen geen moeder maar SHE, en geen kind maar een goed doel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Precies. Al die users die hier nu een probleem van maken en er boven op springen, die zijn pas sneu.
Ach relax, 't is maar FOK!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zie het als een scheiding waar in dit geval de moeder haar kind in zet tijdens de onderhandelingen. Nu is het alleen geen moeder maar SHE, en geen kind maar een goed doel.
Nou ken ik haar tieten niet, maar om die een 'goed doel' te noemen gaat me wat verquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zie het als een scheiding waar in dit geval de moeder haar kind in zet tijdens de onderhandelingen. Nu is het alleen geen moeder maar SHE, en geen kind maar een goed doel.
vooral door jezelf!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:40 schreef Isegrim het volgende:
SHE is best okay. Dankzij haar ben ik tien kilo afgevallen.
Met het borderlinzen dieetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:40 schreef Isegrim het volgende:
SHE is best okay. Dankzij haar ben ik tien kilo afgevallen.
Heiden is niet echt van de subtiele hints he?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Dit kreeg ik toegemaild van heiden6:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijken_doe_je_zo.html
Ik weet niet of het echt bedoeld was als hint, maar ik heb wel de schurft aan strijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:52 schreef Metatron het volgende:
[..]
Heiden is niet echt van de subtiele hints he?
Duh. Wie niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt bedoeld was als hint, maar ik heb wel de schurft aan strijken.
Ditto, en overhemden doe ik (bijna) niet aan. De paar echt nette zaken die ik heb (voor bruiloften en begrafenissen zullen we maar zeggen) gooi ik gewoon bij de stomerij naar binnen. Ik ga er zelf echt niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef Isegrim het volgende:
Voor mezelf koop ik geen kleding die moet worden gestreken. Alleen heiden6 z'n overhemden moeten worden gestreken en dat doe ik.
Tja, bij sommige banen is het zo ongeveer verplicht om een overhemd te dragen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ditto, en overhemden doe ik (bijna) niet aan. De paar echt nette zaken die ik heb (voor bruiloften en begrafenissen zullen we maar zeggen) gooi ik gewoon bij de stomerij naar binnen. Ik ga er zelf echt niet aan beginnen.
Ober, autoverkoper en begravenisondernemer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, bij sommige banen is het zo ongeveer verplicht om een overhemd te dragen.
Bij een commerciële functie komt dat al snel, ongeacht de branche.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ober, autoverkoper en begravenisondernemer.
En anders is het gewoon een bedrijf met een grafstemming
Mjah. Voor mij zou dat toch een gevalletje stomerij worden denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, bij sommige banen is het zo ongeveer verplicht om een overhemd te dragen.
Wordt me wat te duur bij elke dag een overhemd... Maar ik breng ze soms wel eens weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef Metatron het volgende:
[..]
Mjah. Voor mij zou dat toch een gevalletje stomerij worden denk ik.
Als je een vaste stomerij kiest valt er vast wel een dealtje over de prijs te maken als je elke week minstens 5 overhemden en een paar pantalons komt brengen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wordt me wat te duur bij elke dag een overhemd... Maar ik breng ze soms wel eens weg.
Overhemden an sich niet zozeer, ik draag ze wel eens als het te koud wort voor een shirt. (lees: onder de -5) Maar strijken: Ik doe het niet. Echt niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik haat overhemden!
Nee, maar wat staat jou wel?quote:
malle eppie zout op!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee, maar wat staat jou wel?
sorry, flauw
vrees dat jij gewoon pech hebt omdat je elke dag jasje dasje op je werk moet komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hebben we allemaal wereldvreemde mensen in het topic? Ik kan echt niet zonder pantalon en overhemd bij de klant komen
Mjah ik vind het niet zo erg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrees dat jij gewoon pech hebt omdat je elke dag jasje dasje op je werk moet komen
wel makkelijk though... hoef je je nooit af te vragen wat je aan moet
Slaap je maar zo weinig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |