Mokum? Geen idee. Bij ons heerst er marktwerking jaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:50 schreef FP128 het volgende:
Hee, we waren afgelopen week in die stad van jullie, Rotterdam, om ff de restaurantweek te proberen met een Japans restaurant voor fine-dining die vorig jaar die krantenprijs had gewonnen(Gouden Pollepel),komen we daar aan,issie dicht!Is dat standaard dat dit soort zaken zo snel failliet gaan in Rotterdam. In Mokum bestaan ze meestal een paar jaar eer ze sluiten.
Ik heb er ooit saté opquote:Op maandag 9 maart 2009 15:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zonde, had daar nog wel eens willen eten!
hoezo? Ben thuis druk met verbouwen maar met beetje geluk vier ik alsnog binnenkort mijn verjaardag en dan zijn jij en je huisslaaf (en andere gezellige figuren van hier) uitgenodigd maar dat hoor je nogquote:Op maandag 9 maart 2009 14:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geloof dat jij aan de beurt ben deze keer
het is: LHO en zn huisLaaf. Niet: LDG en dr huisSlaaf...quote:Op maandag 9 maart 2009 15:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoezo? Ben thuis druk met verbouwen maar met beetje geluk vier ik alsnog binnenkort mijn verjaardag en dan zijn jij en je huisslaaf (en andere gezellige figuren van hier) uitgenodigd maar dat hoor je nog
ow kreeg een pm laatst toen ik dat zei van LDG dat dat niet klopte maar dat jij haar slaaf bent!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
het is: LHO en zn huisLaaf. Niet: LDG en dr huisSlaaf...
[zachte G]quote:Op maandag 9 maart 2009 15:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ow kreeg een pm laatst toen ik dat zei van LDG dat dat niet klopte maar dat jij haar slaaf bent!
TMIquote:Op maandag 9 maart 2009 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[zachte G]
Maar snachts, in de ongure dansings in het centrum van het immer idillische Antwerpen, domineert hij haar. Met den zweep erbij wordt een heus slaaf en meester spel gespeeld.
[/zachte G]
ik zeg: niks mis meequote:Op maandag 9 maart 2009 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[zachte G]
Maar snachts, in de ongure dansings in het centrum van het immer idillische Antwerpen, domineert hij haar. Met den zweep erbij wordt een heus slaaf en meester spel gespeeld.
[/zachte G]
Apart. Want hierzo zie ik nog een vermelding staan van 6 maartquote:Op maandag 9 maart 2009 14:50 schreef FP128 het volgende:
Hee, we waren afgelopen week in die stad van jullie, Rotterdam, om ff de restaurantweek te proberen met een Japans restaurant voor fine-dining die vorig jaar die krantenprijs had gewonnen(Gouden Pollepel),komen we daar aan,issie dicht!Is dat standaard dat dit soort zaken zo snel failliet gaan in Rotterdam. In Mokum bestaan ze meestal een paar jaar eer ze sluiten.
Ik kan mij voorstellen, met die prijzen, dat geen reservering betekend dat je de deur gesloten houdt. De kans dat daar iemand toevallig binnen wandelt is relatief klein natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef Metatron het volgende:
[..]
Apart. Want hierzo zie ik nog een vermelding staan van 6 maart.
Afgaande op de reviews lijkt het er op dat ze wel vaker 'spontaan' dicht zijn.
hey jij,quote:Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen, met die prijzen, dat geen reservering betekend dat je de deur gesloten houdt. De kans dat daar iemand toevallig binnen wandelt is relatief klein natuurlijk.
dat zeggie tegen mij nou nooitquote:Op maandag 9 maart 2009 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey jij,
kom eens deze kant op!
als ik je daar gelukkig mee kan maken wil je ook wel even commanderen hoorquote:
Wilma, I'm homequote:Op maandag 9 maart 2009 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey jij,
kom eens deze kant op!
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik je daar gelukkig mee kan maken wil je ook wel even commanderen hoordoen we niet moeilijk over
die zal wel een beetje eenzijdig worden danquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik je daar gelukkig mee kan maken wil je ook wel even commanderen hoordoen we niet moeilijk over
Ik zou het ook niet kunnen. Mind set waarschijnlijk. Mijn vriendin met een anderquote:Op maandag 9 maart 2009 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zal wel een beetje eenzijdig worden danik ben namelijk zo jaloers als de pest
ik snap het niet, er is een ding wat je gewoon alleen maar samen deelt en dat is sex. Waarom zou je dat in hemelsnaam ook nog met anderen gaan lopen doen? Dan is toch het hele romantische aspect er vanaf?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen. Mind set waarschijnlijk. Mijn vriendin met een ander
Dat dus!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik snap het niet, er is een ding wat je gewoon alleen maar samen deelt en dat is sex. Waarom zou je dat in hemelsnaam ook nog met anderen gaan lopen doen? Dan is toch het hele romantische aspect er vanaf?
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja!jupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke heb je gekregen uit de pool?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
Boooh vanwege kredietcrisis enzo geen níeuwe lease-auto maar eentje uit de pool![]()
Wel ook vandaag contract voor onbepaalde tijd gekregen
Seks is sowieso niet romantisch.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik snap het niet, er is een ding wat je gewoon alleen maar samen deelt en dat is sex. Waarom zou je dat in hemelsnaam ook nog met anderen gaan lopen doen? Dan is toch het hele romantische aspect er vanaf?
Nog niks, duurt ook nog weekje eer dat ik fysiek mn rijbewijs beet heb en dus mag rijden, maar t zal wel Clio'tje worden ofzoquote:
Is dat een pleidooi voor seks met meerdere partners?quote:
Ik heb een skoda fabia uit de poolquote:Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog niks, duurt ook nog weekje eer dat ik fysiek mn rijbewijs beet heb en dus mag rijden, maar t zal wel Clio'tje worden ofzo
Nee. Maar ik heb er geen moeite mee als mensen niet seksueel monogaam zijn. Mijn partner hoeft mij niet seksueel trouw te zijn. Heeft voor mij persoonlijk weinig meerwaarde. Zelf ben ik wel ernstig monogaam aangelegd overigens.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Is dat een pleidooi voor seks met meerdere partners?
Jawel. Ik kreeg vorige week 'de ideale auto voor de sportieve vrouw' mee, ofwel het 2005 model van de Nissan Micraquote:Op maandag 9 maart 2009 19:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb een skoda fabia uit de poolveel erger dan dat, wordt het niet
Ach waarschijnlijk vind het afwijken van monogamie best regelmatig in poolauto's plaatsquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
Bijzondere menging van discussies trouwens... monogamie en poolauto's
Die nieuwe Aygo is best leuk. En de Corolla ook. Hoewel in voor een nieuwe focus wil gaanquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jawel. Ik kreeg vorige week 'de ideale auto voor de sportieve vrouw' mee, ofwel het 2005 model van de Nissan Micraen stiekum reed het ding best lekker, totdat je dan in een spiegeling ziet waarin je rijdt
Ik ben benieuwd welke auto ik morgen mee krijg. Eigenlijk wil ik nu de sportieve auto voor de ideale vrouwmaar het zal waarschijnlijk een Yaris zijn
Ach ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
Bijzondere menging van discussies trouwens... monogamie en poolauto's
aygo is klein hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Die nieuwe Aygo is best leuk. En de Corolla ook. Hoewel in voor een nieuwe focus wil gaan
Ik rij ook wel eens in het zusje van de Aygo, de 107 van Greenwheels, maar dat blijven toch wel erg basic auto's. Tip: rijd er niet in als je net van de kartbaan komtquote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Die nieuwe Aygo is best leuk. En de Corolla ook. Hoewel in voor een nieuwe focus wil gaan
Geen toerenteller inderdaad. Erg irritant als je bij je rijlessen altijd in een diesel hebt gereden en dan je eerste ritje alleen wilt maken door de stad in een benzineauto zonder toerentellerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
aygo is klein hoorheeft om een of andere reden ook geen toerentalmetertje erin zitten
is eruit bezuinigd ofzo.
Daar wil ik even niet aan denkenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ach waarschijnlijk vind het afwijken van monogamie best regelmatig in poolauto's plaats
Omdat Top Gear een programma van de Britse Staatsomroep is, dat geld krijgt van dezelfde staat waarin die Ford zorgt voor werkgelegenheid en belastinginkomsten. Die aflevering van Top Gear met de nieuwe Fiesta (als landingsvoertuig, door het winkelcentrum etc) was niets anders dan één grote commercial.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb gehoord dat de focus echt geweldig zou moeten rijden. Wie ben ik om de gasten van Top Gear tegen te spreken
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wie heeft een auto nodig als je zo'n fiets hebt:
Is dat een uitnodigingquote:Op maandag 9 maart 2009 21:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wie aan mijn fiets komt, komt aan mij he
Mensen die liever lui dan moe zijn?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wie heeft een auto nodig als je zo'n fiets hebt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
fiets. beter gezond en moe dan lui en vatsig ..
Dus die fiets is nog gejat, geheeld, opgevoerd en omgekat ookquote:
Yo, wanneer gaan we cruisen op de Maasboulevard ?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:27 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb er onlangs ook neon onder laten plaatsen!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:50 schreef Isegrim het volgende:
Onze Turk staat leuk op de foto.
Hey, LHO, kun je je fototoestel niet meenemen naar ons feestje en daar ook wat toffe foto's schieten?
Nee, die halen s'avonds nog even de konijnen uit de hokjes, om er de dag erna bij het uitdoen van de jas achter te komen dat ze ruien, zodat ze s'ochtends als 1 grote haarbal op kantoor zitten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Echte pimps strijken geen overhemden
Uhm what?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, die halen s'avonds nog even de konijnen uit de hokjes, om er de dag erna bij het uitdoen van de jas achter te komen dat ze ruien, zodat ze s'ochtends als 1 grote haarbal op kantoor zitten.
Ik kan aanspraak maken op een Aygo als auto van de zaak, maar ik blijf voorlopig toch in m'n eigen auto rijden. Die Aygo is wel erg klein in vergelijking met de Toledo waar ik nu in rijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Daarnaast is de Aygo wel heel erg kaal en basic.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:04 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik kan aanspraak maken op een Aygo als auto van de zaak, maar ik blijf voorlopig toch in m'n eigen auto rijden. Die Aygo is wel erg klein in vergelijking met de Toledo waar ik nu in rijd.
We krijgen wel de 5-deurs Plus versie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarnaast is de Aygo wel heel erg kaal en basic.
De Aygo is er in 3 en 5-deurs uitvoering.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dr is toch alleen maar een 5 deurs aygo? Wat inderdaad niet is af te zien aan de auto, je hebt echt zoiets van waar laten ze die dingen![]()
Maar geen centrale deurvergrendeling, geen airco, geen toerenteller, geen beenruimte achterin, ....
Oeh plaatjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef DutchTrain het volgende:
Nieuwe Tramlijnen, Metrolijnen, parkeerplaatsen en openbare ruimte voor de komende 10 jaar
=> http://www.rotterdam.nl/R(...)lan%20binnenstad.pdf
Met mooie plaatjes
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef DutchTrain het volgende:
Nieuwe Tramlijnen, Metrolijnen, parkeerplaatsen en openbare ruimte voor de komende 10 jaar
=> http://www.rotterdam.nl/R(...)lan%20binnenstad.pdf
Met mooie plaatjes
zó worden probleemwijken toch een beetje aangepakt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Tram van Helipoort naar de Jumbo
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
zó worden probleemwijken toch een beetje aangepakt...
ik stonds laatst bij een aygo van obscurus rustig te wachten tot ie de voorstoel naar beneden zouden doen om achterin te kunnen stappenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dr is toch alleen maar een 5 deurs aygo? Wat inderdaad niet is af te zien aan de auto, je hebt echt zoiets van waar laten ze die dingen![]()
Maar geen centrale deurvergrendeling, geen airco, geen toerenteller, geen beenruimte achterin, ....
Gaat het hier ook al over SHE die dr tieten niet laat zien?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef TJDoornbos het volgende:
het ziet er leuk uit maar eerst zien dan geloven!
geloof je niet dat ze tieten heeft dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaat het hier ook al over SHE die dr tieten niet laat zien?
En ik geloof dat ze dan ook zo verknipt is dat ze denkt het goede te hebben gedaan, immers: ze heeft haar tieten niet laten zien maar de kindertjes in Afrika hebben wel extra rijst om te etenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik geloof niet dat ze ze uberhaupt van plan was ooit te laten zien
Ik heb geen geld gedokt. En wat SHE wel en niet gaat doen ziet ze zelf doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
wat ik het ergste vind is dat het halve manvolk van fok zo lirisch is van iemand die ze slechts op een fobo foto hebben gezien ( en dus zelfs nog van een ander kan zijn ). Mooi niet dat die gasten geld gaven voor afrika....
Dat is een lastige garantie om te geven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]als jij de garantie geeft dat niemand het geflits irritant gaat vinden...
T'is gewoon een erg sneu figuur die op deze manier probeert fok een schop te verkopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
LHO jij wil erg graag de tieten van SHE zien volgens mij...........kom je in al die onzin-topics tegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |