quote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
daarbij moet je bij ise zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom geen geile tieten en pannekoekfornuizen?
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarbij moet je bij ise zijndie is van de tieten en het koken
De Chinees heeft mijn eten morgen vast klaarquote:Op zondag 8 maart 2009 19:17 schreef Isegrim het volgende:
Kippensoep was weer lekker.En het eten van morgen is ook al klaar want morgenavond moet ik werken.
Napoli is okayquote:Op zondag 8 maart 2009 19:19 schreef Isegrim het volgende:
Wij gaan vrijdag met mijn ouders naar Napoli.Echt mijn favo Italiaan.
Tot nog toe heb ik nog nooit Indonesisch gegeten waarvan ik dacht "Dit is bijzonder". Ik vind het altijd hetzelfde smaken als bij elke andere Indonees...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:21 schreef Metatron het volgende:
[..]
Napoli is okay.
Voor een andere hoek van de wereld raad ik Indonesia aan. En voor de snelle hap de saté-bar die er sinds kort onder zit.
Maar dat geldt toch ook voor Chinees, Grieks of Italiaans? Alleen zijn er wel slechte en goede Italiaanse, Griekse en Chineese restaurants. Indonesia valt m.i. voor Indonesisch dan weer onder de (hele) goede.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tot nog toe heb ik nog nooit Indonesisch gegeten waarvan ik dacht "Dit is bijzonder". Ik vind het altijd hetzelfde smaken als bij elke andere Indonees...
http://www.gzig.nl/gallery/090307rdam/images/P1020143.jpgquote:Op zondag 8 maart 2009 @ 19:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
Veel URL's
Mwhuuhaaahahahaquote:Op zondag 8 maart 2009 20:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Shut up all of you. Nu heb ik zin in een goede sate bij Indonesia!
Er zitten er wel meer in R'dam, maar ik wil wat voorkennis voordat ik ergens binnenstapquote:Op zondag 8 maart 2009 20:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
Er zit toch een indiaas restaurant hofplein. Hoe is dat?
Begrijpelijk. Ik heb nog nooit Indiaas gegeten, denk ik :$quote:Op zondag 8 maart 2009 20:31 schreef Metatron het volgende:
[..]
Er zitten er wel meer in R'dam, maar ik wil wat voorkennis voordat ik ergens binnenstap.
Ik ook niet, voordat ik in december in India zatquote:Op zondag 8 maart 2009 20:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik heb nog nooit Indiaas gegeten, denk ik :$
Bij Indonesische restaurants zou ik niet goed kunnen zeggen welke wel en niet goed zijn, behalve dan wanneer het om bediening e.d. gaat. Het eten smaakt overal hetzelfde. Bij Italiaanse restaurants zitten er grote verschillen in de kwaliteit van het eten.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:12 schreef Metatron het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch ook voor Chinees, Grieks of Italiaans? Alleen zijn er wel slechte en goede Italiaanse, Griekse en Chineese restaurants. Indonesia valt m.i. voor Indonesisch dan weer onder de (hele) goede.
De Indiase kooktraditie is voornamelijk vegetarisch en je moet ook gewoon echt vegetarische gerechten nemen. Die zijn namelijk het best en het vlees mis je niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:40 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik ook niet, voordat ik in december in India zat.
Lekker.
(Al heb je na een week wel even genoeg kip gehad.)
Dan kom je een keer bij mij eten, ik kan Indiaas koken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik heb nog nooit Indiaas gegeten, denk ik :$
Goede Chinees: Die op de kruising Dresselhuysstraat - Stadhoudersweg en de Chinees in het Alexandrium.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij Indonesische restaurants zou ik niet goed kunnen zeggen welke wel en niet goed zijn, behalve dan wanneer het om bediening e.d. gaat. Het eten smaakt overal hetzelfde. Bij Italiaanse restaurants zitten er grote verschillen in de kwaliteit van het eten.
Chinees en Grieks zijn doorgaans veredelde snackbars met een kaart die al twintig jaar hetzelfde is. Er zijn vast ook échte Grieken en Chinezen (zoals Napoli een échte Italiaan is), maar ik ben ze nog niet tegengekomen.
Vegetarisch en kip inderdaad. Ik zat in het uiterste zuiden, en daar ligt de verhouding een beetje 50-50. Nou waren wij qua eten wel een beetje beschermd m.b.t. de hygiene bij het bereiden en de hoeveelheid pepers, maar ik vond het overheerlijk. Bij één lunch kwam onze begeleider aanzetten met een kip-gerecht wat volgens hem ongeveer op [indiaas accent]'sixty percent spicyness'[/indiaas accent] zat van wat daar 'normaal' is. Dat trok ik nog redelijk, maar zat voor mij zonder gewenning wel zo'n beetje op de grens. Overigens was dat veruit heter dan wat ik hier in welk restaurant dan ook ben tegengekomen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De Indiase kooktraditie is voornamelijk vegetarisch en je moet ook gewoon echt vegetarische gerechten nemen. Die zijn namelijk het best en het vlees mis je niet.
En weet je...quote:
Ik zat er voor Habitat for Humanity. Een bouwreis voor het Tsunami Relief programma, waar mijn bedrijf aan bijgedragen heeft.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef Isegrim het volgende:
Was je voor je werk in India?
Een soort vrijwilligerswerk in de tijd van de baas?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:26 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik zat er voor Habitat for Humanity. Een bouwreis voor het Tsunami Relief programma, waar mijn bedrijf aan bijgedragen heeft.
Op kosten van Habitat, betaald uit een rampenfonds potje waar m'n bedrijf aan bijgedragen heeft met geld, en ik met (onbetaalde) arbeidstijd. In m'n eigen tijd (vakantiedagen). De details wil ik best eens onder het genot van een biertje uitleggen, maar niet hierquote:Op zondag 8 maart 2009 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een soort vrijwilligerswerk in de tijd van de baas?
Bier.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef Metatron het volgende:
[..]
Op kosten van Habitat, betaald uit een rampenfonds potje waar m'n bedrijf aan bijgedragen heeft met geld, en ik met (onbetaalde) arbeidstijd. In m'n eigen tijd (vakantiedagen). De details wil ik best eens onder het genot van een biertje uitleggen, maar niet hier.
aan de andere kant van de haven tegenover het Havenziekenhuisquote:Op zondag 8 maart 2009 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.gzig.nl/gallery/090307rdam/images/P1020143.jpg
Deze is vet, waar vind je die?
Wijntje dan?quote:
Omdat we dat zo met elkaar afgesproken hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:12 schreef Metatron het volgende:
Waarom is het weekend nu al weer voorbij?
Wat een suffe traditiequote:Op zondag 8 maart 2009 23:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Omdat we dat zo met elkaar afgesproken hebben
Je bekeren tot een ander geloof en/of ergens anders gaan wonen wil wel helpen. Genoeg plekken waar het einde van de week en een bijpassende rustdag op een ander tijdstip is.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:23 schreef Metatron het volgende:
Wat een suffe traditie. Kan iemand daar niet iets aan doen?
Ik moet ze nog van de camera af halen. Staat nog alleen 1 GB aan andere foto's tussenquote:
Ik ga een geloof oprichten met een bijbel waarin staat dat alles wat door een christen besloten is genegeerd mag worden, en dat god op dag 1 de big bang, dag 2 de oersoep, dag 3 de evolutie en dag 4 alcohol heeft geschapen, en dat hij toen drie rustdagen ging houden.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je bekeren tot een ander geloof en/of ergens anders gaan wonen wil wel helpen. Genoeg plekken waar het einde van de week en een bijpassende rustdag op een ander tijdstip is.
Mooi man. En dat op de 50e verjaardag van Barbiequote:Op zondag 8 maart 2009 23:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
tis vandaag International Women's Day ... (nog 11 minuten dan)
Klaus Barbie is toch al jaren dood?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:56 schreef Metatron het volgende:
[..]
Mooi man. En dat op de 50e verjaardag van Barbie.
Ik blijf het ook heel fascinerend vinden dat Christenen de 7e dag (zondag, rustdag) als eerste dag van de week zien. God werkt zich eerst 6 dagen de pleuris, om dan te rusten... De Christenen nemen een voorschot op het komende wek, en beginnen met een dag op hun luie reet te zittenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ga een geloof oprichten met een bijbel waarin staat dat alles wat door een christen besloten is genegeerd mag worden, en dat god op dag 1 de big bang, dag 2 de oersoep, dag 3 de evolutie en dag 4 alcohol heeft geschapen, en dat hij toen drie rustdagen ging houden.
De pop LHO, de popquote:Op zondag 8 maart 2009 23:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Klaus Barbie is toch al jaren dood?
Ik vraag me ook af wat hij op dag 8 gedaan heeft... Of is hij toen zn ticketsysteem voor gebeden gaan beheren?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:58 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik blijf het ook heel fascinerend vinden dat Christenen de 7e dag (zondag, rustdag) als eerste dag van de week zien. God wekt zich eerst 6 dagen de pleuris, om dan te rusten... De Christenen nemen een voorschot op het komende wek, en beginnen met een dag op hun luie reet te zitten.
Nee, toen is hij z'n ultieme creatie gaan zieken met allerhande absurde regeltjes.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat hij op dag 8 gedaan heeft... Of is hij toen zn ticketsysteem voor gebeden gaan beheren?
En bracht ons de verlossers Bas van der Vlies, Ab Klink en Geert Wilders als profeten om ons de vrijheden af te nemenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:01 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nee, toen is hij z'n ultieme creatie gaan zieken met allerhande absurde regeltjes.
Je vergeet Wouter Bos en Jan Marijnissenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En bracht ons de verlossers Bas van der Vlies, Ab Klink en Geert Wilders als profeten om ons de vrijheden af te nemen
Er zitten ook nog een Bart Smit en een Intertoys in het centrum. Daar niet geweest ?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:34 schreef Metatron het volgende:
Waar is het echte speelgoed gebleven?
Niet zozeer 010-specifiek, maar een kleine ervaring van vandaag.
Noem eens 1 van mijn persoonlijke vrijheden die door deze twee personen op het spel staat of al is opgegevenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:36 schreef Metatron het volgende:
[..]
Je vergeet Wouter Bos en Jan Marijnissen.
De PvdA was onder leiding van Bos voorstander van de algemene identificatieplicht.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noem eens 1 van mijn persoonlijke vrijheden die door deze twee personen op het spel staat of al is opgegeven
In mijn zakken heb ik vrijwel nooit iets, maar als ik mijn tas zou moeten leeg maken zouden ze nog kunnen lachen.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
pffff. Als ik al mijn zakken leeg moet maken en alles in me handen houden dan mag ik wel 8 paar handen hebben ... daar hebben we immers zakken voor ... zodat je het niet hoeft vast te houden ...
Taj Mahal hebben we wel een keer lekker gegeten.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:24 schreef Metatron het volgende:
Weet er iemand welk Indiaas restaurant in R'dam echt goed is? Ik heb in december zo f-ing lekker gegeten in India, dat wil ik hier nog wel een paar keer gaan herhalen.
Smoel toequote:
en dan de kredietcrisis de schuld geven ..quote:Op maandag 9 maart 2009 08:48 schreef Alicey het volgende:
Halve bedrijf, w.o. mijn mensen ziek. Gaat een leuke dag worden.
Migraine en een hersenschudding zijn niet besmettelijk hoor en had ik bovendien niet.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Migraine en een hersenschudding zijn niet besmettelijk hoor en had ik bovendien niet.Njah, de rest zou wel kunnen..
Maar nog steeds geen migraine.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Dat ligt er aan. Als jij de neiging krijgt met je hoofd tegen iedereen die je ziet aan te beuken, is een hersenschudding of hoofdpijn aardig besmettelijk
Goed idee.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef SingleCoil het volgende:
het is deze week wel erg zwaar. zullen we weer naar bed gaan?
Daarbij hoort toch ook een taalcursus? Ik bob, jij bobt, wij bobben, ...quote:
wat goed van jequote:
regel jij hetquote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat goed van jegefeliciteerd
reden voor n meeting?
geloof dat jij aan de beurt ben deze keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |