en dan de kredietcrisis de schuld geven ..quote:Op maandag 9 maart 2009 08:48 schreef Alicey het volgende:
Halve bedrijf, w.o. mijn mensen ziek. Gaat een leuke dag worden.
Migraine en een hersenschudding zijn niet besmettelijk hoor en had ik bovendien niet.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Migraine en een hersenschudding zijn niet besmettelijk hoor en had ik bovendien niet.Njah, de rest zou wel kunnen..
Maar nog steeds geen migraine.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Dat ligt er aan. Als jij de neiging krijgt met je hoofd tegen iedereen die je ziet aan te beuken, is een hersenschudding of hoofdpijn aardig besmettelijk
Goed idee.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef SingleCoil het volgende:
het is deze week wel erg zwaar. zullen we weer naar bed gaan?
Daarbij hoort toch ook een taalcursus? Ik bob, jij bobt, wij bobben, ...quote:
wat goed van jequote:
regel jij hetquote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat goed van jegefeliciteerd
reden voor n meeting?
geloof dat jij aan de beurt ben deze keerquote:
Mokum? Geen idee. Bij ons heerst er marktwerking jaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:50 schreef FP128 het volgende:
Hee, we waren afgelopen week in die stad van jullie, Rotterdam, om ff de restaurantweek te proberen met een Japans restaurant voor fine-dining die vorig jaar die krantenprijs had gewonnen(Gouden Pollepel),komen we daar aan,issie dicht!Is dat standaard dat dit soort zaken zo snel failliet gaan in Rotterdam. In Mokum bestaan ze meestal een paar jaar eer ze sluiten.
Ik heb er ooit saté opquote:Op maandag 9 maart 2009 15:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zonde, had daar nog wel eens willen eten!
hoezo? Ben thuis druk met verbouwen maar met beetje geluk vier ik alsnog binnenkort mijn verjaardag en dan zijn jij en je huisslaaf (en andere gezellige figuren van hier) uitgenodigd maar dat hoor je nogquote:Op maandag 9 maart 2009 14:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geloof dat jij aan de beurt ben deze keer
het is: LHO en zn huisLaaf. Niet: LDG en dr huisSlaaf...quote:Op maandag 9 maart 2009 15:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoezo? Ben thuis druk met verbouwen maar met beetje geluk vier ik alsnog binnenkort mijn verjaardag en dan zijn jij en je huisslaaf (en andere gezellige figuren van hier) uitgenodigd maar dat hoor je nog
ow kreeg een pm laatst toen ik dat zei van LDG dat dat niet klopte maar dat jij haar slaaf bent!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
het is: LHO en zn huisLaaf. Niet: LDG en dr huisSlaaf...
[zachte G]quote:Op maandag 9 maart 2009 15:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ow kreeg een pm laatst toen ik dat zei van LDG dat dat niet klopte maar dat jij haar slaaf bent!
TMIquote:Op maandag 9 maart 2009 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[zachte G]
Maar snachts, in de ongure dansings in het centrum van het immer idillische Antwerpen, domineert hij haar. Met den zweep erbij wordt een heus slaaf en meester spel gespeeld.
[/zachte G]
ik zeg: niks mis meequote:Op maandag 9 maart 2009 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[zachte G]
Maar snachts, in de ongure dansings in het centrum van het immer idillische Antwerpen, domineert hij haar. Met den zweep erbij wordt een heus slaaf en meester spel gespeeld.
[/zachte G]
Apart. Want hierzo zie ik nog een vermelding staan van 6 maartquote:Op maandag 9 maart 2009 14:50 schreef FP128 het volgende:
Hee, we waren afgelopen week in die stad van jullie, Rotterdam, om ff de restaurantweek te proberen met een Japans restaurant voor fine-dining die vorig jaar die krantenprijs had gewonnen(Gouden Pollepel),komen we daar aan,issie dicht!Is dat standaard dat dit soort zaken zo snel failliet gaan in Rotterdam. In Mokum bestaan ze meestal een paar jaar eer ze sluiten.
Ik kan mij voorstellen, met die prijzen, dat geen reservering betekend dat je de deur gesloten houdt. De kans dat daar iemand toevallig binnen wandelt is relatief klein natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef Metatron het volgende:
[..]
Apart. Want hierzo zie ik nog een vermelding staan van 6 maart.
Afgaande op de reviews lijkt het er op dat ze wel vaker 'spontaan' dicht zijn.
hey jij,quote:Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen, met die prijzen, dat geen reservering betekend dat je de deur gesloten houdt. De kans dat daar iemand toevallig binnen wandelt is relatief klein natuurlijk.
dat zeggie tegen mij nou nooitquote:Op maandag 9 maart 2009 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey jij,
kom eens deze kant op!
als ik je daar gelukkig mee kan maken wil je ook wel even commanderen hoorquote:
Wilma, I'm homequote:Op maandag 9 maart 2009 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey jij,
kom eens deze kant op!
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik je daar gelukkig mee kan maken wil je ook wel even commanderen hoordoen we niet moeilijk over
die zal wel een beetje eenzijdig worden danquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik je daar gelukkig mee kan maken wil je ook wel even commanderen hoordoen we niet moeilijk over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |