quote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
fiets. beter gezond en moe dan lui en vatsig ..
Dus die fiets is nog gejat, geheeld, opgevoerd en omgekat ookquote:
Yo, wanneer gaan we cruisen op de Maasboulevard ?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:27 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb er onlangs ook neon onder laten plaatsen!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:50 schreef Isegrim het volgende:
Onze Turk staat leuk op de foto.
Hey, LHO, kun je je fototoestel niet meenemen naar ons feestje en daar ook wat toffe foto's schieten?
Nee, die halen s'avonds nog even de konijnen uit de hokjes, om er de dag erna bij het uitdoen van de jas achter te komen dat ze ruien, zodat ze s'ochtends als 1 grote haarbal op kantoor zitten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Echte pimps strijken geen overhemden
Uhm what?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, die halen s'avonds nog even de konijnen uit de hokjes, om er de dag erna bij het uitdoen van de jas achter te komen dat ze ruien, zodat ze s'ochtends als 1 grote haarbal op kantoor zitten.
Ik kan aanspraak maken op een Aygo als auto van de zaak, maar ik blijf voorlopig toch in m'n eigen auto rijden. Die Aygo is wel erg klein in vergelijking met de Toledo waar ik nu in rijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Die nieuwe Aygo is best leuk. En de Corolla ook. Hoewel in voor een nieuwe focus wil gaan
Daarnaast is de Aygo wel heel erg kaal en basic.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:04 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik kan aanspraak maken op een Aygo als auto van de zaak, maar ik blijf voorlopig toch in m'n eigen auto rijden. Die Aygo is wel erg klein in vergelijking met de Toledo waar ik nu in rijd.
We krijgen wel de 5-deurs Plus versie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarnaast is de Aygo wel heel erg kaal en basic.
De Aygo is er in 3 en 5-deurs uitvoering.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dr is toch alleen maar een 5 deurs aygo? Wat inderdaad niet is af te zien aan de auto, je hebt echt zoiets van waar laten ze die dingen![]()
Maar geen centrale deurvergrendeling, geen airco, geen toerenteller, geen beenruimte achterin, ....
Oeh plaatjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef DutchTrain het volgende:
Nieuwe Tramlijnen, Metrolijnen, parkeerplaatsen en openbare ruimte voor de komende 10 jaar
=> http://www.rotterdam.nl/R(...)lan%20binnenstad.pdf
Met mooie plaatjes
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef DutchTrain het volgende:
Nieuwe Tramlijnen, Metrolijnen, parkeerplaatsen en openbare ruimte voor de komende 10 jaar
=> http://www.rotterdam.nl/R(...)lan%20binnenstad.pdf
Met mooie plaatjes
zó worden probleemwijken toch een beetje aangepakt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Tram van Helipoort naar de Jumbo
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
zó worden probleemwijken toch een beetje aangepakt...
ik stonds laatst bij een aygo van obscurus rustig te wachten tot ie de voorstoel naar beneden zouden doen om achterin te kunnen stappenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dr is toch alleen maar een 5 deurs aygo? Wat inderdaad niet is af te zien aan de auto, je hebt echt zoiets van waar laten ze die dingen![]()
Maar geen centrale deurvergrendeling, geen airco, geen toerenteller, geen beenruimte achterin, ....
Gaat het hier ook al over SHE die dr tieten niet laat zien?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef TJDoornbos het volgende:
het ziet er leuk uit maar eerst zien dan geloven!
geloof je niet dat ze tieten heeft dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaat het hier ook al over SHE die dr tieten niet laat zien?
En ik geloof dat ze dan ook zo verknipt is dat ze denkt het goede te hebben gedaan, immers: ze heeft haar tieten niet laten zien maar de kindertjes in Afrika hebben wel extra rijst om te etenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik geloof niet dat ze ze uberhaupt van plan was ooit te laten zien
Ik heb geen geld gedokt. En wat SHE wel en niet gaat doen ziet ze zelf doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
wat ik het ergste vind is dat het halve manvolk van fok zo lirisch is van iemand die ze slechts op een fobo foto hebben gezien ( en dus zelfs nog van een ander kan zijn ). Mooi niet dat die gasten geld gaven voor afrika....
Dat is een lastige garantie om te geven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]als jij de garantie geeft dat niemand het geflits irritant gaat vinden...
T'is gewoon een erg sneu figuur die op deze manier probeert fok een schop te verkopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
LHO jij wil erg graag de tieten van SHE zien volgens mij...........kom je in al die onzin-topics tegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |