quote:Op maandag 9 maart 2009 18:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja!jupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke heb je gekregen uit de pool?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
Boooh vanwege kredietcrisis enzo geen níeuwe lease-auto maar eentje uit de pool![]()
Wel ook vandaag contract voor onbepaalde tijd gekregen
Seks is sowieso niet romantisch.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik snap het niet, er is een ding wat je gewoon alleen maar samen deelt en dat is sex. Waarom zou je dat in hemelsnaam ook nog met anderen gaan lopen doen? Dan is toch het hele romantische aspect er vanaf?
Nog niks, duurt ook nog weekje eer dat ik fysiek mn rijbewijs beet heb en dus mag rijden, maar t zal wel Clio'tje worden ofzoquote:
Is dat een pleidooi voor seks met meerdere partners?quote:
Ik heb een skoda fabia uit de poolquote:Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog niks, duurt ook nog weekje eer dat ik fysiek mn rijbewijs beet heb en dus mag rijden, maar t zal wel Clio'tje worden ofzo
Nee. Maar ik heb er geen moeite mee als mensen niet seksueel monogaam zijn. Mijn partner hoeft mij niet seksueel trouw te zijn. Heeft voor mij persoonlijk weinig meerwaarde. Zelf ben ik wel ernstig monogaam aangelegd overigens.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Is dat een pleidooi voor seks met meerdere partners?
Jawel. Ik kreeg vorige week 'de ideale auto voor de sportieve vrouw' mee, ofwel het 2005 model van de Nissan Micraquote:Op maandag 9 maart 2009 19:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb een skoda fabia uit de poolveel erger dan dat, wordt het niet
Ach waarschijnlijk vind het afwijken van monogamie best regelmatig in poolauto's plaatsquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
Bijzondere menging van discussies trouwens... monogamie en poolauto's
Die nieuwe Aygo is best leuk. En de Corolla ook. Hoewel in voor een nieuwe focus wil gaanquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jawel. Ik kreeg vorige week 'de ideale auto voor de sportieve vrouw' mee, ofwel het 2005 model van de Nissan Micraen stiekum reed het ding best lekker, totdat je dan in een spiegeling ziet waarin je rijdt
Ik ben benieuwd welke auto ik morgen mee krijg. Eigenlijk wil ik nu de sportieve auto voor de ideale vrouwmaar het zal waarschijnlijk een Yaris zijn
Ach ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
Bijzondere menging van discussies trouwens... monogamie en poolauto's
aygo is klein hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Die nieuwe Aygo is best leuk. En de Corolla ook. Hoewel in voor een nieuwe focus wil gaan
Ik rij ook wel eens in het zusje van de Aygo, de 107 van Greenwheels, maar dat blijven toch wel erg basic auto's. Tip: rijd er niet in als je net van de kartbaan komtquote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Die nieuwe Aygo is best leuk. En de Corolla ook. Hoewel in voor een nieuwe focus wil gaan
Geen toerenteller inderdaad. Erg irritant als je bij je rijlessen altijd in een diesel hebt gereden en dan je eerste ritje alleen wilt maken door de stad in een benzineauto zonder toerentellerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
aygo is klein hoorheeft om een of andere reden ook geen toerentalmetertje erin zitten
is eruit bezuinigd ofzo.
Daar wil ik even niet aan denkenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ach waarschijnlijk vind het afwijken van monogamie best regelmatig in poolauto's plaats
Omdat Top Gear een programma van de Britse Staatsomroep is, dat geld krijgt van dezelfde staat waarin die Ford zorgt voor werkgelegenheid en belastinginkomsten. Die aflevering van Top Gear met de nieuwe Fiesta (als landingsvoertuig, door het winkelcentrum etc) was niets anders dan één grote commercial.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb gehoord dat de focus echt geweldig zou moeten rijden. Wie ben ik om de gasten van Top Gear tegen te spreken
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wie heeft een auto nodig als je zo'n fiets hebt:
Is dat een uitnodigingquote:Op maandag 9 maart 2009 21:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wie aan mijn fiets komt, komt aan mij he
Mensen die liever lui dan moe zijn?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wie heeft een auto nodig als je zo'n fiets hebt:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |