Ik niet, want ik ben lid vanquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:06 schreef SingleCoil het volgende:
jullie zijn allemaal middelen in een groots masterplan! Verheugt u!
Volgens mij staat het getal op je loonstrook los van hoe milieubewust je leeft. Daarnaast wordt er bij Llink bewust gewerkt met een doorreis: Het is niet dat floortje op en neer naar Moskou vliegt, om volgende week een heenterugreis naar antartica te maken, maar ze maken een doorreis van plaats naar plaats en streek naar streek, waarna er pas teruggevlogen wordt. Dit wordt ook zo geplanned zodat het zo ecologisch als mogelijk is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Llink![]()
Met een Floortje Dessing die oh zo groen is maar zelf voor dik salaris in stinkende vliegtuigen de wereld over vliegt. En een sebastiaan labrie die op alle mogelijke chemische manieren van moeder natuur geniet, maar ook zo'n geweldig natuur- / wereldverbeteraar is.
Al was consuminderman altijd erg leuk
http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-trambotsing.htmlquote:Tientallen gewonden bij trambotsing
Uitgegeven: 11 maart 2009 15:51
Laatst gewijzigd: 11 maart 2009 15:51
AMSTERDAM - Ongeveer dertig trampassagiers zijn woensdag gewond geraakt bij een kop-staartbotsing tussen twee trams in Rotterdam.
Dat gebeurde rond 14.30 uur bij het Mathenesserplein in het westen van de stad, laat de politie weten.
Verwondingen
De aard van de verwondingen is nog onduidelijk, maar volgens een woordvoerder kampen vijf personen met ernstige verwondingen. De overigen hebben verwondingen die ter plaatste behandeld kunnen worden.
Ongeluk
Nog niet bekendgemaakt is hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren. De politie vermoedt dat een tram die vanuit de Vierambachtsstraat kwam op een stilstaande tram is gebotst. Een woordvoerder van vervoersbedrijf RET is woensdagmiddag niet bereikbaar voor een toelichting.
Ik heb ook jaren in zo'n studio van ze gewoond, in Schiebroek. Was prima te doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Net in die nieuwe stadswonen-studio's gekeken aan de 's Gravendijkwal. Errrrrrrrrg nice!
Je moet je toch eerst ergens aanmelden om in aanmerking te komen voor zo'n woning?En dan kom je op een wachtlijst?Woon nu in Middellandstraat maar ben op zoek naar iets anders.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren in zo'n studio van ze gewoond, in Schiebroek. Was prima te doen.
Gewoon inschrijven bij Stadswonen (zit bij de tramremise, bij de Oostzeedijk).quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je moet je toch eerst ergens aanmelden om in aanmerking te komen voor zo'n woning?En dan kom je op een wachtlijst?Woon nu in Middellandstraat maar ben op zoek naar iets anders.
Klopt. www.stadswonen.nlquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je moet je toch eerst ergens aanmelden om in aanmerking te komen voor zo'n woning?En dan kom je op een wachtlijst?Woon nu in Middellandstraat maar ben op zoek naar iets anders.
Zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Misschien bedoelde Heiden met het strijkfilmpje trouwens dat hij nu zelf weet hoe te strijken
Hey, dat je Turk bent betekent nog niet dat je onze mooie taal mag verkrachten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
What evahIk mag spellingsfouten maken
en toch doe ik het met veel plezierquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey, dat je Turk bent betekent nog niet dat je onze mooie taal mag verkrachten.
Jij bruut! Ik wist het wel! Alle Turken zijn tuig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
en toch doe ik het met veel plezier
Gelukkig weet ik beterquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij bruut! Ik wist het wel! Alle Turken zijn tuig.![]()
Hmm, zin inquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:34 schreef Isegrim het volgende:
Maar Turken maken wel lekkere worst.
* Net een bordje kikkererwten met tomaat, paprika, bleekselderij en sucuk opheeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |