Subtiel hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:13 schreef Paul het volgende:
Je hoort nooit meer een kind die de naam krijgt als : Robert, Tim, Paul, Peter, Suzanne, Richard enz
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef Meddo het volgende:
Paul normaal![]()
Alleen sjappies van het kamp noemen ze hier Paul
dat is zijn nickname, das heel wat anders..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Sander, zo worden kinderen ook nooit meer genoemd
Ben ik een tokkie, Florian?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:18 schreef Florian_ het volgende:
Als je je in betere kringen zou begeven had je gemerkt dat kinderen heus nog wel normale namen krijgen aangemeten
Tokkies daarentegen niet
Die betere kringen wonen hier ook in de buurt... en dat is vooral veel Job, Tijmen, Roderik, etc.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:18 schreef Florian_ het volgende:
Als je je in betere kringen zou begeven had je gemerkt dat kinderen heus nog wel normale namen krijgen aangemeten
Tokkies daarentegen niet
Dit dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:18 schreef Florian_ het volgende:
Tokkies daarentegen niet
Dat zijn hockeynamen dat weet iedereen ik heb het over normale namen als in de OPquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die betere kringen wonen hier ook in de buurt... en dat is vooral veel Job, Tijmen, Roderik, etc.
Namen waar je in 1263 al voor verketterd werd.
Vlinderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:21 schreef Smart_ass het volgende:
Je hebt wel een beetje gelijk.Vlinder, Bikkel, Sterre en meer van dat soort Vinex-namen, en Heavenly, Beautiful(l), Natasja, Linsey, Wesley (kampernamen) hoor je steeds vaker.
Anno 2009 gaat dát door voor normaal. Net zo goed als een bekakte R tegenwoordig ook ABN wordt genoemd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat zijn hockeynamen dat weet iedereen ik heb het over normale namen als in de OP
Mensen die die naam vervolgens verkeerd spellen!quote:
Het gaat niet om dat kind, het gaat om de ouders! Snap dat dan!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:28 schreef cvboer het volgende:
hier woon zo'n kind in de buurt wat madelief heet![]()
Wie noemt zijn kind Madelief? triest. je kind een dergelijke naam megeven is bij voorbaat al smeken om gepest te worden op school.
Oja klopt. Ook zo verschrikkelijk. Mikey vind ik ook echt lelijk trouwens. Eigenlijk bijna alles wat eindigt op de Y wel. A idem.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mensen die die naam vervolgens verkeerd spellen!
EN OP HUN BUIK TATOEEREN
Maaa-delief waar ga ja heeen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef cvboer het volgende:
hier woon zo'n kind in de buurt wat madelief heet![]()
Wie noemt zijn kind Madelief? triest. je kind een dergelijke naam megeven is bij voorbaat al smeken om gepest te worden op school.
Mijn oma heette Christina. Ofwel Stienquote:
Dat zal best,dat het om de ouders gaat,als een kind klein is dan klinkt het mischien schattig,maar ze worden ook ouder..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat kind, het gaat om de ouders! Snap dat dan!
Nou, sommige ouders zijn zo zwakbegaafd dat ze hun dochter met droge ogen de naam "Destinie" of Destieny" durven te geven.quote:
Echt niet! Leugens!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat zal best,dat het om de ouders gaat,als een kind klein is dan klinkt het mischien schattig,maar ze worden ook ouder..
Hoelang moet je nog die avatarquote:
Of Beautifull.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, sommige ouders zijn zo zwakbegaafd dat ze hun dochter met droge ogen de naam "Destinie" of Destieny" durven te geven.
"Mina".quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mijn oma heette Christina. Ofwel Stien
Kijk aan. Nog best een leerzaam topic aan het worden zoquote:
Niet:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:13 schreef Paul het volgende:
Ja!
Waarom krijgen alle kinderen tegenwoordig van die vreemde namen?
Je hoort nooit meer een kind die de naam krijgt als : Robert, Tim, Paul, Peter, Suzanne, Richard enz
Heb ik gelijk of niet?
Corky?quote:
Dat is de doopnaam van mijn zusje. En mijn andere oma had die naam ook. Die had als roepnaam "Trui".quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Jammer dat niet meer mensen Geertruida genoemd worden.
God wat een tokkienamen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:35 schreef Zon het volgende:
[..]
Niet:
01 Daan
02 Sem
03 Tim
04 Jayden
05 Thomas
06 Thijs
07 Jesse
08 Ruben
09 Lars
10 Milan
www.svb.nl/internet/nl/regelingen/kinderbijslag/kindernamen/index.jsp
Dat is zeker zwakbegaafd,nog stommer om je kind een naam van een bloem te geven: Madelief,roos,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, sommige ouders zijn zo zwakbegaafd dat ze hun dochter met droge ogen de naam "Destinie" of Destieny" durven te geven.
Rozemarijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is zeker zwakbegaafd,nog stommer om je kind een naam van een bloem te geven: Madelief,roos,
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:35 schreef Zon het volgende:
[..]
Niet:
01 Daan![]()
02 SemMaar Siem is nog toffer
03 Tim![]()
04 Jayden![]()
05 Thomas
06 Thijs![]()
07 Jesse![]()
08 Ruben![]()
09 Lars
10 Milan
Roos is wel stoerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is zeker zwakbegaafd,nog stommer om je kind een naam van een bloem te geven: Madelief,roos,
Ook niet bepaald vernieuwende namen, nogal saai allemaalquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:35 schreef Zon het volgende:
[..]
Niet:
01 Daan
02 Sem
03 Tim
04 Jayden
05 Thomas
06 Thijs
07 Jesse
08 Ruben
09 Lars
10 Milan
Sophie is ook nicequote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Claire is ook zo'n naam, die kan alleen maar bekakt uit worden gesproken.
Sophie daarentegen.
Of een combinatie, Rosannequote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Oh, jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:42 schreef RacerDKB het volgende:
Alleen mijn naam is tofDat vind Biogarde ook
Over kampernamen gesprokenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:43 schreef ManianMan het volgende:
Roxeanne of Roxette is ook mooi
De vraag van Ts was dan ook waarom kinderen van die vreemde namen krijgen. Deze lijst laat idd het tegen deel zien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Ook niet bepaald vernieuwende namen, nogal saai allemaalIk vind het wel leuk als mensen een wat aparte naam hebben dan de zoveelste Sanne of Thomas
Bij Roxanne of zoiets denk ik meteen aan die ordi dochter van Hazesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Boeiend, dat zijn wel de meest lekkere van een kamp
Claire als in Hayden Panettierequote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Claire is ook zo'n naam, die kan alleen maar bekakt uit worden gesproken.
Sophie daarentegen.
Het klinkt als een middel tegen hooikoorts of zoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ken iemand die Xezal heet, dat levert ook wel rare situaties op. En het is lastig om zo'n mok of sleutelhanger te vinden met je naam erop.
Dé reden om met de massa mee te gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
En het is lastig om zo'n mok of sleutelhanger te vinden met je naam erop.
Mijn dochter haar naam begint ook met de x.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ken iemand die Xezal heet, dat levert ook wel rare situaties op. En het is lastig om zo'n mok of sleutelhanger te vinden met je naam erop.
Het is Koerdisch voor Gazelle. De X spreek je ook uit als een soort van G, maar dat weet dus bijna niemandquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Het klinkt als een middel tegen hooikoorts of zo
Wat een naam.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Unieke namen zijn ook fijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:47 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dé reden om met de massa mee te gaan.![]()
Ginoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Er is nog hoop hoor TS...
In mijn kennissenkring zijn de laatste twee jaar o.a. de volgende namen voorgekomen: Rens, Guusje, Tijn, Willem, Dirk maar ook Vita, Gino, Aurelio en Jaylin
Maar wel een tokkienaam.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:37 schreef ManianMan het volgende:
Joan (uitgesproken als Zjoèn) dat is ook mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |