Maar ik liep het in deze toch juist te sussen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In dit geval jij. Ik heb de discussie verder nog niet bij gelezen namelijk. Ik dacht puur vanuit mijn clash met jou van de week over de hoofdletters.
Dat dus. Wie is 'wij'. En heeft het met die beroemde kok te maken? Ja zeker?quote:
Nou ja, niet wij, maar een van onze nieuwe producten. En volgens mij wordt het leukquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op tv Elisa? Vertel!
Yups. Hoewel de kok zelf er verder nog niet heel erg veel mee te maken heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Dat dus. Wie is 'wij'. En heeft het met die beroemde kok te maken? Ja zeker?
DML bedoelt ws dat jij nav de clash met haar nu op je tenen loopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik liep het in deze toch juist te sussen?![]()
![]()
![]()
Zie je, ik snap er werkelijk niets meer van hier.
Ik geef gewoon mijn mening, en het zou je sieren als je er eens over nadacht, grote aanstellerige komediant die je er bent.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Fijn dat jij even beslist hoe ik me moet voelen![]()
Zoals ik zeg, ik weet niet waar we het vandaag over hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik liep het in deze toch juist te sussen?![]()
![]()
![]()
Zie je, ik snap er werkelijk niets meer van hier.
Ja hierrrrrrrr komen jij!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Slecht lijstje vandaag:
O: 2 boterhammen achterham
T: breaker light
T: zo'n wafelkoekje (hard, niet zacht)
L: pistoletje achterham, salade, yoki ()
T: een paar celebrations, smoothie
T: 1/3 zak snoep en een cola light in de bios
Geen avondeten dus, heb nu helemaal geen honger![]()
Morgen beter, dan ga ik ook naar de sportschoolWe vieren wel mijn liefjes verjaardag, maargoed, genoeg eten wat verantwoord en lekker is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik zeg hoe ik me voel, het zou fijn zijn als je dat gewoon kon respecteren ipv een beetje te stokenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, en het zou je sieren als je er eens over nadacht, grote aanstellerige komediant die je er bent.
Doe 'ns koest zegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef Vivi het volgende:
Ik geef gewoon mijn mening, en het zou je sieren als je er eens over nadacht, grote aanstellerige komediant die je er bent.
Stoken is jouw forte hon.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zeg hoe ik me voel, het zou fijn zijn als je dat gewoon kon respecteren ipv een beetje te stoken
De afgelopen minuten ben je volgens mij toch heel iets anders aan het bewijzen.......quote:
Das 2 pakjes boterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij wordt hier nogal langs elkaar heen gepraat! Het lijkt wel een kibbelpartij tussen mij en mijn man als we beiden een slecht humeur hebben![]()
Zal ik er - ter afleiding - even iets schokkends ingooien? Ik heb vandaag TWEE Magnums gegeten
WOWquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij wordt hier nogal langs elkaar heen gepraat! Het lijkt wel een kibbelpartij tussen mij en mijn man als we beiden een slecht humeur hebben![]()
Zal ik er - ter afleiding - even iets schokkends ingooien? Ik heb vandaag TWEE Magnums gegeten
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hierrrrrrrr komen jij!.
Wat doen die celebrations daar?! En die zak snoep?! En dat wafelkoekje?!Nou, al die lekkere dingetjes van vandaag zitten inbegrepen bij het arrangement tijdens mijn studiedagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E snoep had ik zin in
![]()
Maargoed, morgen weer een dag, ga lekkere hapjes maken!En 's ochtends eerst maar even beulen in de sportschool. (Ik hoop dat dat sportschoolabonnement me een beetje helpt qua de doemgedachte 'oh nu is het toch al verpest en kan ik dit en dit en dit wel gaan (vr)eten')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Is het jou ook opgevallen dat ik hier nergens stook maar gewoon mijn mening geef over jouw gezemel over een grapje van iemand die uberhaupt nog nooit een rotopmerking gemaakt heeft hier?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De afgelopen minuten ben je volgens mij toch heel iets anders aan het bewijzen.......
Ik heb in geen weken meer lopen stoken, opgevallen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond je al zo dik op je ava.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Meer mensen hebben het stoken genoemdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Is het jou ook opgevallen dat ik hier nergens stook maar gewoon mijn mening geef over jouw gezemel over een grapje van iemand die uberhaupt nog nooit een rotopmerking gemaakt heeft hier?
Ga je dan voortaan vaker een pakje boter naar binnen schrokken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Heeft een pakje boter maar 260 kcal?
Ik weet niet of het echt zo is, hoor. M'n zus zegt het altijd en die heeft het bij Ladyline gehoordquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit vind ik nog het schokkendste..
En het liefst zou ik er nog eentje etenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bruut grote pedaalemmer jij
hoe krijg je het naar binnen
BTW, wel schattig dat je nu toegeeft dat je dus wel een stokelientje wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb in geen weken meer lopen stoken, opgevallen?
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
En het liefst zou ik er nog eentje etenEn een pak koekjes
![]()
Maar ik ben nu braaf en eet wortels en heb een kwart zakje zoute stokjes opgegeten.
Kan jij je niet ergens anders gaan zitten opnaaien? Je overdrijft nogalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Vivi het volgende:
BTW, wel schattig dat je nu toegeeft dat je dus wel een stokelientje was.
Dat heb ik al vaker gedaan en wat is het probleem daarmee?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
BTW, wel schattig dat je nu toegeeft dat je dus wel een stokelientje was.
Vergeet je zakdoek nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Meer mensen hebben het stoken genoemdzoals ook meer mensen het een kutopmerking vonden
En als jij een probleem hebt als ik mijn gevoelens hier post heb je pech
Ik ga Greys volgen
Daarom eet ik gewoon altijd 3 mini'squote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Ik kan er niet eens eentje op zonder misselijkachtig te worden
Heu, ik was niet voor niets 10 kg te zwaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Ik kan er niet eens eentje op zonder misselijkachtig te worden
Waarom deed je dat dan? Daar ben ik nu wel eens benieuwd naarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaker gedaan en wat is het probleem daarmee?
Je kan niets veranderen als je het niet onder ogen ziet.
Ben ik ook hoor, daar heb ik geen Magnums voor nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Heu, ik was niet voor niets 10 kg te zwaar
En maar slank blijven hè!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En het liefst zou ik er nog eentje etenEn een pak koekjes
![]()
Maar ik ben nu braaf en eet wortels en heb een kwart zakje zoute stokjes opgegeten.
Waarom doe jij het nu? ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom deed je dat dan? Daar ben ik nu wel eens benieuwd naar.
Dat laatste vind ik nou altijd zo zonde. Als je het alleen bij die pizza houdt valt "de schade" nog wel mee. Maar als je er nou ook nog een zak chips bij gaat eten.....Neem gewoon lekker een komkommer met dipje ofzo. ga ik ook zo doen tijdens de reclame van x-factor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:02 schreef -Nienna- het volgende:
Oei, ik kom wel op een goed moment dit topic binnen zie ik.
Ontopic dan maar even (over de rest kan ik toch nog niet meepraten):
Vandaag superslecht gegeten (pizza besteld, die niet eens lekker was, want veel te veel kaas erop!)
Nu heb ik echt zoiets van...nou...dan kan die zak chips er ook nog wel bij vandaag...
Ik ook niet, maar wel stokbroodquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor, daar heb ik geen Magnums voor nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, zo redeneerde ik ook altijd. Zo van: "Ik ben nu toch al slecht bezig, dus laat ik het meteen maar helemáál bont maken."quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik nou altijd zo zonde. Als je het alleen bij die pizza houdt valt "de schade" nog wel mee. Maar als je er nou ook nog een zak chips bij gaat eten.....Neem gewoon lekker een komkommer met dipje ofzo. ga ik ook zo doen tijdens de reclame van x-factor.
Ja, erg is dat he? Die gedachte heb ik ook vaak, geen idee hoe je daar vanaf kan komenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:02 schreef -Nienna- het volgende:
Oei, ik kom wel op een goed moment dit topic binnen zie ik.
Ontopic dan maar even (over de rest kan ik toch nog niet meepraten):
Vandaag superslecht gegeten (pizza besteld, die niet eens lekker was, want veel te veel kaas erop!)
Nu heb ik echt zoiets van...nou...dan kan die zak chips er ook nog wel bij vandaag...
Goed idee, zeker van dat opschonenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Kunnen Vivi en Miss_S hun totaal niet boeiende conversatie voorzetten via pm svp? Van mij mag een modje nu echt komen opschonen, hoor.
Lullig hè? Maar ik sport wel heel regelmatig hoor. En moet nu wel gaan oppassen, want nog zo'n week als de afgelopen twee weken is natuurlijk wel funest.quote:
Nou dan zat m'n zus er mooi naast dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:04 schreef Vivi het volgende:
Iets nuttigers dan: 100 gr. Magnum bevat 338 kcal., 100 gr. roomboter levert 751 kcal., en een Magnum weegt 80 gram.
Nogmaals, stoken is (imo) andere mensen opzetten tegen iemand, wat ik niet doe. Ik spreek gewoon uit dat ik je een zeur vind, over die opmerking van A.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom doe jij het nu? ben ik ook wel benieuwd naar
Ik weet het, het is ook zonde.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik nou altijd zo zonde. Als je het alleen bij die pizza houdt valt "de schade" nog wel mee. Maar als je er nou ook nog een zak chips bij gaat eten.....Neem gewoon lekker een komkommer met dipje ofzo. ga ik ook zo doen tijdens de reclame van x-factor.
Zo snel verpest je het niet, gewoon weer verder gaan zoals het plan wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik weet het, het is ook zonde.
Het is ook meer mijn gevoel nu hoor, en een hele zak chips eet ik nooit in één keer op
Ik heb meer zoiets van, ja....vandaag dus (weer) verpest.
Niet doen! Je zit vast nog niet boven de 2000 kcal. Dan kom je waarschijnlijk niet aan. Misschien val je zelfs nog wel wat af (kan best, een pizza is iets van 700 kcal). En als je die zak chips opeet kom je zeker wel aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik weet het, het is ook zonde.
Het is ook meer mijn gevoel nu hoor, en een hele zak chips eet ik nooit in één keer op
Ik heb meer zoiets van, ja....vandaag dus (weer) verpest.
Weet je wat erg is? Van die verse Turkse broden..die klojo's kan ik zo in een keer helemaal opschrokken, gewoon, met niksquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet doen! Je zit vast nog niet boven de 2000 kcal. Dan kom je waarschijnlijk niet aan. Misschien val je zelfs nog wel wat af (kan best, een pizza is iets van 700 kcal). En als je die zak chips opeet kom je zeker wel aan
Er ligt er hier eentje in de kast. Ik haal ze altijd door de roomkaas en blijf dan maar eten, en eten en eten. En dan nog olijven erbijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je wat erg is? Van die verse Turkse broden..die klojo's kan ik zo in een keer helemaal opschrokken, gewoon, met niks.
w0rd. Ik moest er smakelijk om grijnzen iig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja. Jeetje. Ik ga me er maar niet meer mee bemoeien.
Wat een ophef om niets zeg
Ga je dat ook volhouden dan, 3x per week sporten? Of alleen tijdens het afvallen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef -Nienna- het volgende:
Ik heb gewoon geen ruggegraat haha.
Hoevaak ik me al niet heb voorgenomen om nu echt gezonder te gaan eten...
Vandaar ook dat ik hier weer ben, hoop door jullie een beetje geïnspireerd te raken wat eten betreft.
Ik ben al wel begonnen met sporten....dat is al heel wat voor mij.
(van niets naar minstens 3 keer in de week)
Ik wil het wel volhouden, maar dat komt omdat ik het nu voor het eerst ook écht leuk vind.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga je dat ook volhouden dan, 3x per week sporten? Of alleen tijdens het afvallen?
Oh ja, en blikken ansjovis ernaast!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er ligt er hier eentje in de kast. Ik haal ze altijd door de roomkaas en blijf dan maar eten, en eten en eten. En dan nog olijven erbij
Sowieso, heerlijk vers brood (op vakantie ofzo!) is een zaligheid. Dan hoeft er inderdaad niets op!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je wat erg is? Van die verse Turkse broden..die klojo's kan ik zo in een keer helemaal opschrokken, gewoon, met niks.
Weet je wat ik zó lekker vind?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso, heerlijk vers brood (op vakantie ofzo!) is een zaligheid. Dan hoeft er inderdaad niets op!
quote:
Die nam ik al mee naar de kleuterschool..die blikken ansjovis en spaanse pepers en uien ipv appelzquote:
Maak me gekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het liefst die zoute.
Wat ook lekker is: turks brood insmeren met tomaat en dáár dan ansjovis op.
Was je erg populair?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die nam ik al mee naar de kleuterschool..die blikken ansjovis en spaanse pepers en uien ipv appelz.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die nam ik al mee naar de kleuterschool..die blikken ansjovis en spaanse pepers en uien ipv appelz.
Echt niet! Het is een Viking-opmonter-TTquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef Adelante het volgende:
Misschien kan een modje de TT aanpassen van horen naar kijken en dan naar jezelf!
Wie is Lisa en wat kan ze?quote:
Nou vooruit, because you're worth it!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt niet! Het is een Viking-opmonter-TT.
Vreemd genoeg wel! Of misschien was het meer angstquote:
Ik hoop zo dat die Melissa met die jankbek eruit vliegtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:26 schreef conleche het volgende:
Godverdomme wat is die Lisa goed.
Ik kijk het nu niet, maar bij de gedachte aan Patty bij Uri Geller krijg ik al kromme tenen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Uri Geller. Wat is die Patty Brard een dramaqueen
![]()
![]()
![]()
.
Die is echt onbeschaamd ook he, die Patty Brardquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Echt waar, ik heb een schone onderbroek moeten aantrekken, want hij was nat bij deze scene.
Ziet er idd priceless uitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Echt waar, ik heb een schone onderbroek moeten aantrekken, want hij was nat bij deze scene.
Teringquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook zó enorm onder de indruk.quote:
W0rd!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die Melissa met die jankbek eruit vliegt. Man, wat ben ik dat wijf zat en wat ik nog meer zat ben is al die mensen die gelijk erboven op springen om haar te helpen. Ze kan het niet. Punt.
Ik heb van blijdschap de Saroma van de plank getrokkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook zó enorm onder de indruk.
Ik zou bijna zeggen Trijntje, pack your bags!![]()
[..]
W0rd!![]()
Ik was zo gelukkig toen ze afgevoerd werd!
Ik vond het stoer om K_i_m na te doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik een nieuwe rage gemist ofzo?.
KLEM èn de EO-jongerendag er uit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:59 schreef k_i_m het volgende:
Nou die K.L.E.M. horken er nog uit, en ik ben volgende week weer van de partij.
Dat is stoerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
what the hell is nou weer dat W0rd?
A multi functional term which can be used to ask a question, state agreement, show praise, or express understanding.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
what the hell is nou weer dat W0rd?
Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Viking84 het volgende:
K_I_M en Greys weten wat 'badondadonk' is en ik niet.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is stoer![]()
En hip![]()
En vet![]()
En lauw![]()
In the ghetto![]()
Jeweetz
quote:
Ah, thnxquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]!
Nienna: een badonkadonk is an extremely curvaceous female behind (heb ik ook net pas geleerd hoor)
Yep, alleen moet die middelste d een k zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:17 schreef Viking84 het volgende:
Jennifer Lopez heeft dus een badondadonk.
Oquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep, alleen moet die middelste d een k zijn.
Weet ik ook alleen maar omdat ik het eerst zestien keer fout schreef hoorquote:
Ik waag me er niet eens aan, haha.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik ook alleen maar omdat ik het eerst zestien keer fout schreef hoor
Hahaha. Dezelfde fout?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik ook alleen maar omdat ik het eerst zestien keer fout schreef hoor
Fijn weekendquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bedankt voor deze insight in wat tegenwoordig hip is. Ik geloof dat ik oud word![]()
Fijn weekend allemaal mensen, ik weet niet wanneer ik weer terug ben![]()
Ik vraag me dan altijd af hoeveel mensen daadwerkelijk opstaan en hun tv aanraken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:29 schreef k_i_m het volgende:
Whehehe, Uri op tv. Vent op tv zegt; ga NU naar uw tv en raak de tv aan. k_i_m en man in koor; Wat dacht je zelf mongool!.
.
Uiteindelijk heb ik het maar gewoon gekopieerd en in Google geplaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha. Dezelfde fout?.
Ik vind het wel geinig, die hippe benamingen voor lichaamsdelen.
Vajayjay, bombonella's.
Hee ik ben ook net terug van 2u spinning geven! ging het lekker bij jou? Nog leuke originele muziektips voor mequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef Adelante het volgende:
Zo klaar met twee uur spinning les
Ik sta nog steeds achter mijn opmerking van pagina 1 en raadt wat mensen aan niet in KLB te komen kijken, want daar zou dat als subtiel 'grapje' worden ervaren.
Misschien kan een modje de TT aanpassen van horen naar kijken en dan naar jezelf!
Make love not war!
ontopic (maar dat zal sigme wel weer missen)
O: brinta wake-up shake
T: banaan + supradyn bruiser
L: vier volkoren boterhammen (2 tonijnsalde en 2 pindakaas)
T: appel + hanuta
D:pizza (50% minder vet van dr. oetker) +vanillevla
T: breaker
te veel suikers en die pizza is vast ook niet echt minder vet...
Van het sbs6 publiek?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:32 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoeveel mensen daadwerkelijk opstaan en hun tv aanraken.
Het is dat ik te lui ben om op te staan....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:32 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoeveel mensen daadwerkelijk opstaan en hun tv aanraken.
Ja vriendinnetje wilde graag even afspreken, ze had ineens onverwachts trouble in liefdesland, terwijl ze juist vond dat het de laatste maanden supergoed gingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
Hoi Fietsmeis! Ga je nu nog weg?
Ik word echt oud
Eet je voor je eigen gevoel ook te weinig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef -Nienna- het volgende:
Als ik zo die eetlijstjes zie, dan eet ik veel en veel te weinig
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hee ik ben ook net terug van 2u spinning geven! ging het lekker bij jou? Nog leuke originele muziektips voor me
Mijn lijstje:
O: yoghurt met muesli
T: banaan
L: 3 boterhammen met knakworst/chocopasta/jam
T: cup a soup en 3 cracottes, 1 niks, 1 kaas, 1 smeerworst
S: twee uur spinning Oh en een tosti er vlak voor!
D: 3 eieren en halve zak wokgroente
Nu douchen en dan zo de stad maar weer in
Oh dan vind ik het echt SUPERlief van je dat je nog even gaat!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja vriendinnetje wilde graag even afspreken, ze had ineens onverwachts trouble in liefdesland, terwijl ze juist vond dat het de laatste maanden supergoed gingMaar zij heeft basketbalwedstrijd tot 23.30 dus wordt pas laat.. en eigenlijk ben ik gewoon heel moe, maarja, 1 uurtje de stad in moet wel lukken
Nee niet echt, ik heb gewoon niet meer trek.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Eet je voor je eigen gevoel ook te weinig?
De meeste mensen eten hier best veel, wat natuurlijk ook wel goed is als je daarop kan afvallen
Maar ik moet ook echt wel onder de 1600kcal gaan zitten wil ik afvallen
Nou ja, dat had ik dus ook net toen ik op de klok keek nádat ik had gegild 'Jeetje, dat je nu nog naar de stad gaat!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:48 schreef k_i_m het volgende:
Eigenlijk is het ook nog helemaal niet zo laat. Alhoewel het voor mij al voelt als één uur 's nachts
.
Dan zou ik ook zeker niet meer gaan eten, of je moet meer gaan sporten en daardoor meer honger krijgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik heb gewoon niet meer trek.
Voor wat voor een kapsel ga je kiezen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh even duimen jullie morgen om 10.30 uur he, want dan zit ik bij de kapper!
Voor het eerst sinds anderhalf jaar ofzo! Halp!
Ik ging vroeger niet eens weg voor 01.00 uurquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik dus ook net toen ik op de klok keek nádat ik had gegild 'Jeetje, dat je nu nog naar de stad gaat!'. Nog niet zo heel lang geleden, toen ik bijna elk weekend wel op stap ging, was ik er ook nooit voor 23.00 uur omdat er dan nog geen kont aan was
De aftakeling gaat snel zeg!
Hmz...eetlijstje van vandaag:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zeker niet meer gaan eten, of je moet meer gaan sporten en daardoor meer honger krijgen.
Spannend...ga je voor iets totaal anders?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh even duimen jullie morgen om 10.30 uur he, want dan zit ik bij de kapper!
Voor het eerst sinds anderhalf jaar ofzo! Halp!
Ja we gaan naar Antwerpen morgen, daarom ben ik er dus nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
Jij ook een fijn weekend DML! Ga je je luffer nog zien dit weekend?
Chill, lekker nummer! nou ja niet chill, maar fijn dat ik het nu weetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er moet altijd iets van Sash! in en deze mix is echt kapot gaan met veel uptempo klimwerk en ergens ook nog een enkele pauze
3 maaltijden met gezonde tussendoortjes is wel het slimstequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:56 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Hmz...eetlijstje van vandaag:
2 boterhammen met kaas
2 stukjes pizza
Dat was het.
Op een werkdag is het wel iets beter, dan is het ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, diner.
Maar dan ook van alles maar heel weinig.
Volgens mij kan ik toch maar beter wel wat meer eten.
En dan moet je nog op tijd thuis zijn ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ging vroeger niet eens weg voor 01.00 uur. Vrijdag en zaterdag. Nu ben ik al blij met een avondje weg in het half jaar
.
Wel een fotootje morgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh DML, wat leuk, naar Antwerpen samen! Veel plezier!
En over het kapsel:
Dat was het 'halp'-gedeelte, want ik weet het echt niet. Ben zo bang dat ik er spijt van krijg als ik er veel aan laat knippen, nu is het net zo lang... Maar iedereen (behalve Heer G en ik zelf) vindt dat ik er een stuk af moet laten knippen omdat lang haar me lijzig maakt![]()
Dus ik weet niet welke kleur ik wil en welk model en wel of niet in lagen (daar schijnt het weer dun en piekerig van te worden) en... en.... Ik laat het maar aan de kapper over denk ik![]()
Dan ook, want dan kunnen wij zeggen dat het je beeldig staat en je weer uit de put helpenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als ik niet jankend van ellende terug kom van de kapper!
Ja, dat ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan moet je nog op tijd thuis zijn ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |