Maar ik liep het in deze toch juist te sussen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In dit geval jij. Ik heb de discussie verder nog niet bij gelezen namelijk. Ik dacht puur vanuit mijn clash met jou van de week over de hoofdletters.
Dat dus. Wie is 'wij'. En heeft het met die beroemde kok te maken? Ja zeker?quote:
Nou ja, niet wij, maar een van onze nieuwe producten. En volgens mij wordt het leukquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op tv Elisa? Vertel!
Yups. Hoewel de kok zelf er verder nog niet heel erg veel mee te maken heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Dat dus. Wie is 'wij'. En heeft het met die beroemde kok te maken? Ja zeker?
DML bedoelt ws dat jij nav de clash met haar nu op je tenen loopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik liep het in deze toch juist te sussen?![]()
![]()
![]()
Zie je, ik snap er werkelijk niets meer van hier.
Ik geef gewoon mijn mening, en het zou je sieren als je er eens over nadacht, grote aanstellerige komediant die je er bent.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Fijn dat jij even beslist hoe ik me moet voelen![]()
Zoals ik zeg, ik weet niet waar we het vandaag over hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik liep het in deze toch juist te sussen?![]()
![]()
![]()
Zie je, ik snap er werkelijk niets meer van hier.
Ja hierrrrrrrr komen jij!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Slecht lijstje vandaag:
O: 2 boterhammen achterham
T: breaker light
T: zo'n wafelkoekje (hard, niet zacht)
L: pistoletje achterham, salade, yoki ()
T: een paar celebrations, smoothie
T: 1/3 zak snoep en een cola light in de bios
Geen avondeten dus, heb nu helemaal geen honger![]()
Morgen beter, dan ga ik ook naar de sportschoolWe vieren wel mijn liefjes verjaardag, maargoed, genoeg eten wat verantwoord en lekker is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik zeg hoe ik me voel, het zou fijn zijn als je dat gewoon kon respecteren ipv een beetje te stokenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, en het zou je sieren als je er eens over nadacht, grote aanstellerige komediant die je er bent.
Doe 'ns koest zegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef Vivi het volgende:
Ik geef gewoon mijn mening, en het zou je sieren als je er eens over nadacht, grote aanstellerige komediant die je er bent.
Stoken is jouw forte hon.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zeg hoe ik me voel, het zou fijn zijn als je dat gewoon kon respecteren ipv een beetje te stoken
De afgelopen minuten ben je volgens mij toch heel iets anders aan het bewijzen.......quote:
Das 2 pakjes boterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij wordt hier nogal langs elkaar heen gepraat! Het lijkt wel een kibbelpartij tussen mij en mijn man als we beiden een slecht humeur hebben![]()
Zal ik er - ter afleiding - even iets schokkends ingooien? Ik heb vandaag TWEE Magnums gegeten
WOWquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij wordt hier nogal langs elkaar heen gepraat! Het lijkt wel een kibbelpartij tussen mij en mijn man als we beiden een slecht humeur hebben![]()
Zal ik er - ter afleiding - even iets schokkends ingooien? Ik heb vandaag TWEE Magnums gegeten
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hierrrrrrrr komen jij!.
Wat doen die celebrations daar?! En die zak snoep?! En dat wafelkoekje?!Nou, al die lekkere dingetjes van vandaag zitten inbegrepen bij het arrangement tijdens mijn studiedagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E snoep had ik zin in
![]()
Maargoed, morgen weer een dag, ga lekkere hapjes maken!En 's ochtends eerst maar even beulen in de sportschool. (Ik hoop dat dat sportschoolabonnement me een beetje helpt qua de doemgedachte 'oh nu is het toch al verpest en kan ik dit en dit en dit wel gaan (vr)eten')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Is het jou ook opgevallen dat ik hier nergens stook maar gewoon mijn mening geef over jouw gezemel over een grapje van iemand die uberhaupt nog nooit een rotopmerking gemaakt heeft hier?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De afgelopen minuten ben je volgens mij toch heel iets anders aan het bewijzen.......
Ik heb in geen weken meer lopen stoken, opgevallen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond je al zo dik op je ava.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Meer mensen hebben het stoken genoemdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Is het jou ook opgevallen dat ik hier nergens stook maar gewoon mijn mening geef over jouw gezemel over een grapje van iemand die uberhaupt nog nooit een rotopmerking gemaakt heeft hier?
Ga je dan voortaan vaker een pakje boter naar binnen schrokken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Heeft een pakje boter maar 260 kcal?
Ik weet niet of het echt zo is, hoor. M'n zus zegt het altijd en die heeft het bij Ladyline gehoordquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit vind ik nog het schokkendste..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |