Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Viking84 het volgende:
K_I_M en Greys weten wat 'badondadonk' is en ik niet.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is stoer![]()
En hip![]()
En vet![]()
En lauw![]()
In the ghetto![]()
Jeweetz
quote:
Ah, thnxquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]!
Nienna: een badonkadonk is an extremely curvaceous female behind (heb ik ook net pas geleerd hoor)
Yep, alleen moet die middelste d een k zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:17 schreef Viking84 het volgende:
Jennifer Lopez heeft dus een badondadonk.
Oquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep, alleen moet die middelste d een k zijn.
Weet ik ook alleen maar omdat ik het eerst zestien keer fout schreef hoorquote:
Ik waag me er niet eens aan, haha.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik ook alleen maar omdat ik het eerst zestien keer fout schreef hoor
Hahaha. Dezelfde fout?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik ook alleen maar omdat ik het eerst zestien keer fout schreef hoor
Fijn weekendquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bedankt voor deze insight in wat tegenwoordig hip is. Ik geloof dat ik oud word![]()
Fijn weekend allemaal mensen, ik weet niet wanneer ik weer terug ben![]()
Ik vraag me dan altijd af hoeveel mensen daadwerkelijk opstaan en hun tv aanraken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:29 schreef k_i_m het volgende:
Whehehe, Uri op tv. Vent op tv zegt; ga NU naar uw tv en raak de tv aan. k_i_m en man in koor; Wat dacht je zelf mongool!.
.
Uiteindelijk heb ik het maar gewoon gekopieerd en in Google geplaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha. Dezelfde fout?.
Ik vind het wel geinig, die hippe benamingen voor lichaamsdelen.
Vajayjay, bombonella's.
Hee ik ben ook net terug van 2u spinning geven! ging het lekker bij jou? Nog leuke originele muziektips voor mequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef Adelante het volgende:
Zo klaar met twee uur spinning les
Ik sta nog steeds achter mijn opmerking van pagina 1 en raadt wat mensen aan niet in KLB te komen kijken, want daar zou dat als subtiel 'grapje' worden ervaren.
Misschien kan een modje de TT aanpassen van horen naar kijken en dan naar jezelf!
Make love not war!
ontopic (maar dat zal sigme wel weer missen)
O: brinta wake-up shake
T: banaan + supradyn bruiser
L: vier volkoren boterhammen (2 tonijnsalde en 2 pindakaas)
T: appel + hanuta
D:pizza (50% minder vet van dr. oetker) +vanillevla
T: breaker
te veel suikers en die pizza is vast ook niet echt minder vet...
Van het sbs6 publiek?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:32 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoeveel mensen daadwerkelijk opstaan en hun tv aanraken.
Het is dat ik te lui ben om op te staan....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:32 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoeveel mensen daadwerkelijk opstaan en hun tv aanraken.
Ja vriendinnetje wilde graag even afspreken, ze had ineens onverwachts trouble in liefdesland, terwijl ze juist vond dat het de laatste maanden supergoed gingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
Hoi Fietsmeis! Ga je nu nog weg?
Ik word echt oud
Eet je voor je eigen gevoel ook te weinig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef -Nienna- het volgende:
Als ik zo die eetlijstjes zie, dan eet ik veel en veel te weinig
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hee ik ben ook net terug van 2u spinning geven! ging het lekker bij jou? Nog leuke originele muziektips voor me
Mijn lijstje:
O: yoghurt met muesli
T: banaan
L: 3 boterhammen met knakworst/chocopasta/jam
T: cup a soup en 3 cracottes, 1 niks, 1 kaas, 1 smeerworst
S: twee uur spinning Oh en een tosti er vlak voor!
D: 3 eieren en halve zak wokgroente
Nu douchen en dan zo de stad maar weer in
Oh dan vind ik het echt SUPERlief van je dat je nog even gaat!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja vriendinnetje wilde graag even afspreken, ze had ineens onverwachts trouble in liefdesland, terwijl ze juist vond dat het de laatste maanden supergoed gingMaar zij heeft basketbalwedstrijd tot 23.30 dus wordt pas laat.. en eigenlijk ben ik gewoon heel moe, maarja, 1 uurtje de stad in moet wel lukken
Nee niet echt, ik heb gewoon niet meer trek.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Eet je voor je eigen gevoel ook te weinig?
De meeste mensen eten hier best veel, wat natuurlijk ook wel goed is als je daarop kan afvallen
Maar ik moet ook echt wel onder de 1600kcal gaan zitten wil ik afvallen
Nou ja, dat had ik dus ook net toen ik op de klok keek nádat ik had gegild 'Jeetje, dat je nu nog naar de stad gaat!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:48 schreef k_i_m het volgende:
Eigenlijk is het ook nog helemaal niet zo laat. Alhoewel het voor mij al voelt als één uur 's nachts
.
Dan zou ik ook zeker niet meer gaan eten, of je moet meer gaan sporten en daardoor meer honger krijgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik heb gewoon niet meer trek.
Voor wat voor een kapsel ga je kiezen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh even duimen jullie morgen om 10.30 uur he, want dan zit ik bij de kapper!
Voor het eerst sinds anderhalf jaar ofzo! Halp!
Ik ging vroeger niet eens weg voor 01.00 uurquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik dus ook net toen ik op de klok keek nádat ik had gegild 'Jeetje, dat je nu nog naar de stad gaat!'. Nog niet zo heel lang geleden, toen ik bijna elk weekend wel op stap ging, was ik er ook nooit voor 23.00 uur omdat er dan nog geen kont aan was
De aftakeling gaat snel zeg!
Hmz...eetlijstje van vandaag:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zeker niet meer gaan eten, of je moet meer gaan sporten en daardoor meer honger krijgen.
Spannend...ga je voor iets totaal anders?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh even duimen jullie morgen om 10.30 uur he, want dan zit ik bij de kapper!
Voor het eerst sinds anderhalf jaar ofzo! Halp!
Ja we gaan naar Antwerpen morgen, daarom ben ik er dus nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
Jij ook een fijn weekend DML! Ga je je luffer nog zien dit weekend?
Chill, lekker nummer! nou ja niet chill, maar fijn dat ik het nu weetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er moet altijd iets van Sash! in en deze mix is echt kapot gaan met veel uptempo klimwerk en ergens ook nog een enkele pauze
3 maaltijden met gezonde tussendoortjes is wel het slimstequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:56 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Hmz...eetlijstje van vandaag:
2 boterhammen met kaas
2 stukjes pizza
Dat was het.
Op een werkdag is het wel iets beter, dan is het ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, diner.
Maar dan ook van alles maar heel weinig.
Volgens mij kan ik toch maar beter wel wat meer eten.
En dan moet je nog op tijd thuis zijn ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ging vroeger niet eens weg voor 01.00 uur. Vrijdag en zaterdag. Nu ben ik al blij met een avondje weg in het half jaar
.
Wel een fotootje morgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh DML, wat leuk, naar Antwerpen samen! Veel plezier!
En over het kapsel:
Dat was het 'halp'-gedeelte, want ik weet het echt niet. Ben zo bang dat ik er spijt van krijg als ik er veel aan laat knippen, nu is het net zo lang... Maar iedereen (behalve Heer G en ik zelf) vindt dat ik er een stuk af moet laten knippen omdat lang haar me lijzig maakt![]()
Dus ik weet niet welke kleur ik wil en welk model en wel of niet in lagen (daar schijnt het weer dun en piekerig van te worden) en... en.... Ik laat het maar aan de kapper over denk ik![]()
Dan ook, want dan kunnen wij zeggen dat het je beeldig staat en je weer uit de put helpenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als ik niet jankend van ellende terug kom van de kapper!
Ja, dat ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan moet je nog op tijd thuis zijn ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |