Zo snel verpest je het niet, gewoon weer verder gaan zoals het plan wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik weet het, het is ook zonde.
Het is ook meer mijn gevoel nu hoor, en een hele zak chips eet ik nooit in één keer op
Ik heb meer zoiets van, ja....vandaag dus (weer) verpest.
Niet doen! Je zit vast nog niet boven de 2000 kcal. Dan kom je waarschijnlijk niet aan. Misschien val je zelfs nog wel wat af (kan best, een pizza is iets van 700 kcal). En als je die zak chips opeet kom je zeker wel aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik weet het, het is ook zonde.
Het is ook meer mijn gevoel nu hoor, en een hele zak chips eet ik nooit in één keer op
Ik heb meer zoiets van, ja....vandaag dus (weer) verpest.
Weet je wat erg is? Van die verse Turkse broden..die klojo's kan ik zo in een keer helemaal opschrokken, gewoon, met niksquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet doen! Je zit vast nog niet boven de 2000 kcal. Dan kom je waarschijnlijk niet aan. Misschien val je zelfs nog wel wat af (kan best, een pizza is iets van 700 kcal). En als je die zak chips opeet kom je zeker wel aan
Er ligt er hier eentje in de kast. Ik haal ze altijd door de roomkaas en blijf dan maar eten, en eten en eten. En dan nog olijven erbijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je wat erg is? Van die verse Turkse broden..die klojo's kan ik zo in een keer helemaal opschrokken, gewoon, met niks.
w0rd. Ik moest er smakelijk om grijnzen iig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja. Jeetje. Ik ga me er maar niet meer mee bemoeien.
Wat een ophef om niets zeg
Ga je dat ook volhouden dan, 3x per week sporten? Of alleen tijdens het afvallen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef -Nienna- het volgende:
Ik heb gewoon geen ruggegraat haha.
Hoevaak ik me al niet heb voorgenomen om nu echt gezonder te gaan eten...
Vandaar ook dat ik hier weer ben, hoop door jullie een beetje geïnspireerd te raken wat eten betreft.
Ik ben al wel begonnen met sporten....dat is al heel wat voor mij.
(van niets naar minstens 3 keer in de week)
Ik wil het wel volhouden, maar dat komt omdat ik het nu voor het eerst ook écht leuk vind.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga je dat ook volhouden dan, 3x per week sporten? Of alleen tijdens het afvallen?
Oh ja, en blikken ansjovis ernaast!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er ligt er hier eentje in de kast. Ik haal ze altijd door de roomkaas en blijf dan maar eten, en eten en eten. En dan nog olijven erbij
Sowieso, heerlijk vers brood (op vakantie ofzo!) is een zaligheid. Dan hoeft er inderdaad niets op!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je wat erg is? Van die verse Turkse broden..die klojo's kan ik zo in een keer helemaal opschrokken, gewoon, met niks.
Weet je wat ik zó lekker vind?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso, heerlijk vers brood (op vakantie ofzo!) is een zaligheid. Dan hoeft er inderdaad niets op!
quote:
Die nam ik al mee naar de kleuterschool..die blikken ansjovis en spaanse pepers en uien ipv appelzquote:
Maak me gekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het liefst die zoute.
Wat ook lekker is: turks brood insmeren met tomaat en dáár dan ansjovis op.
Was je erg populair?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die nam ik al mee naar de kleuterschool..die blikken ansjovis en spaanse pepers en uien ipv appelz.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die nam ik al mee naar de kleuterschool..die blikken ansjovis en spaanse pepers en uien ipv appelz.
Echt niet! Het is een Viking-opmonter-TTquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef Adelante het volgende:
Misschien kan een modje de TT aanpassen van horen naar kijken en dan naar jezelf!
Wie is Lisa en wat kan ze?quote:
Nou vooruit, because you're worth it!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt niet! Het is een Viking-opmonter-TT.
Vreemd genoeg wel! Of misschien was het meer angstquote:
Ik hoop zo dat die Melissa met die jankbek eruit vliegtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:26 schreef conleche het volgende:
Godverdomme wat is die Lisa goed.
Ik kijk het nu niet, maar bij de gedachte aan Patty bij Uri Geller krijg ik al kromme tenen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Uri Geller. Wat is die Patty Brard een dramaqueen
![]()
![]()
![]()
.
Die is echt onbeschaamd ook he, die Patty Brardquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Echt waar, ik heb een schone onderbroek moeten aantrekken, want hij was nat bij deze scene.
Ziet er idd priceless uitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Echt waar, ik heb een schone onderbroek moeten aantrekken, want hij was nat bij deze scene.
Teringquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook zó enorm onder de indruk.quote:
W0rd!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die Melissa met die jankbek eruit vliegt. Man, wat ben ik dat wijf zat en wat ik nog meer zat ben is al die mensen die gelijk erboven op springen om haar te helpen. Ze kan het niet. Punt.
Ik heb van blijdschap de Saroma van de plank getrokkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook zó enorm onder de indruk.
Ik zou bijna zeggen Trijntje, pack your bags!![]()
[..]
W0rd!![]()
Ik was zo gelukkig toen ze afgevoerd werd!
Ik vond het stoer om K_i_m na te doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik een nieuwe rage gemist ofzo?.
KLEM èn de EO-jongerendag er uit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:59 schreef k_i_m het volgende:
Nou die K.L.E.M. horken er nog uit, en ik ben volgende week weer van de partij.
Dat is stoerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
what the hell is nou weer dat W0rd?
A multi functional term which can be used to ask a question, state agreement, show praise, or express understanding.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
what the hell is nou weer dat W0rd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |