abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66774272
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Merci Welk vakgebied zit jij dan?
Ik had het er laatst met mijn docente over en die zij dat ondanks dat ik wel op research MA niveau zit (moet je ongeveer 8en halen, ik haal veelal 7.5-8.0, Engels BA cum laude en Literatuur BA een 8.0 voor thesis), ik waarschijnlijk als ik op dit niveau blijf niet in aanmerking zou komen voor een promotieplaats. De concurrentie is bij Letteren dan ook vrij moordend, schijnt.
Ik zit op het grensvlak van de scheikunde en natuurkunde, en heb een scheikunde achtergrond. Bij ons is het eerder ongebruikelijk om niet te gaan promoveren dan om het wel te doen, heb ik soms het gevoel. Maar ik wil dan weer niet zomaar naar een groep aan dezelfde universiteit gaan, want dat zie ik zoveel mensen doen en vind ik zo zwak.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_66774329
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Als DaD een Turk gevonden heeft in Groningen mag ze dat ook even aan mij laten weten, want ik moet nog altijd een scrubwashand halen .
D'r zit een Turk in de Poelestraat. Vanaf het centrum bekeken aan de linkerkant, tegenover de Stadtlander. Aan de kant van de Stadtlander zat er nog een, een avondwinkel, ik weet niet of die er nog zit. Zo eentje zat/zit er trouwens ook in de Oude Kijk in 't Jatstr.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66774347
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet naar luisteren. Adelante heeft volgens mij nog nooit iets inhoudelijks gepost hier .
Onzin en/of azijnpisserij, dacht ik.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:26:08 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66774355
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:25 schreef sigme het volgende:

[..]

D'r zit een Turk in de Poelestraat. Vanaf het centrum bekeken aan de linkerkant, tegenover de Stadtlander. Aan de kant van de Stadtlander zat er nog een, een avondwinkel, ik weet niet of die er nog zit. Zo eentje zat/zit er trouwens ook in de Oude Kijk in 't Jatstr.
Ah thanks
Ik ben wel eens in die avondwinkel geweest aan de Oude Kijk in 't Jatstraat .
Niet meer actief op Fok!
pi_66774369
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Die Turk in de Poelestraat wilde ik noemen inderdaad, daar halen we wel eens baklava. . Aan het Zuiderdiep zit ook een toko, daar verkopen ze heerlijke gifgroene cake. .

Edit: En ja, die avondwinkel in de Poelestraat zit er nog. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66774393
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik heb vanochtend in de supermarkt gezocht naar chilivlokken, maar ik vond niets. Waar zou ik dat ongeveer moeten zoeken?
In Groningen: die Turk in de Poelestraat, of losse kruiderij zelf scheppen bij de Noord-Afrikaan in de Folkingestraat (de souk). En de kruidenkraam op de markt. Oh, en "Kruiden & keramiek" aan de vismarkt (naast de Mitra, met die stenen trap ervoor) vast ook wel.
pi_66774398
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat was ook mijn idee, maar het doet wel pijn daarom wou ik het even kwijt
Ik quote even een van je sigs van ooit: 'relax, het is maar fok!'
pi_66774441
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die Turk in de Poelestraat wilde ik noemen inderdaad, daar halen we wel eens baklava. . Aan het Zuiderdiep zit ook een toko, daar verkopen ze heerlijke gifgroene cake. .

Edit: En ja, die avondwinkel in de Poelestraat zit er nog. .
Toko Melati, wijd en zijd een begrip (is namelijk een hele oude toko, sinds '75!)
pi_66774442
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:28 schreef sigme het volgende:

[..]

In Groningen: die Turk in de Poelestraat, of losse kruiderij zelf scheppen bij de Noord-Afrikaan in de Folkingestraat (de souk). En de kruidenkraam op de markt. Oh, en "Kruiden & keramiek" aan de vismarkt (naast de Mitra, met die stenen trap ervoor) vast ook wel.
Daar had ik allemaal nog helemaal niet aan gedacht, ik wilde het gewoon bij de Jumbo halen. . Ik bedoelde dan ook eigenlijk op welke afdeling in de supermarkt ik moest zijn.
pi_66774477
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vooral omdat ze op mysterieuze wijze veel meer kcal bevatten dan je op grond van de vergelijking met boterhammen zou verwachten
Ik pluk altijd het zachte brood ertussen uit. Dat vind ik niet lekker en zo gooi ik ook direct wat overbodige cals weg. Maar dan zo'n ovenvers korstje!! mmmmm
pi_66774488
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Daar had ik allemaal nog helemaal niet aan gedacht, ik wilde het gewoon bij de Jumbo halen. . Ik bedoelde dan ook eigenlijk op welke afdeling in de supermarkt ik moest zijn.
In dat geval gewoon bij de specerijen. Maar vaak hebben ze alleen chilipoeder. En vlokken zijn nou eenmaal toffer
Bij de turk heet het soms cayennepeper. Maakt niet uit hoe het heet, als het maar van die scherpe rode vlokjes zijn.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:31:16 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66774489
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Lopen er in de Jumbo geen winkelmedewerkers rond aan wie je het kunt vragen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66774499
O en volgens mij maakte Adelante een grapje hoor!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:31:49 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66774512
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Relax, don't do it, when you want to go to it, relax...

Gaah volgens mij is in het buitenland studeren heel duur Ik zoek net even wat dingetjes op en zie bijv. voor Dublin staan dat dat toch al snel 1000 euro per maand kost (inwoning, eten, boeken, evt collegegeld niet meegerekend).
Urf. Misschien maar summerschools gaan doen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66774518
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lopen er in de Jumbo geen winkelmedewerkers rond aan wie je het kunt vragen? .
Dat is niet eens in me opgekomen, hehe. Ik hoefde het ook niet per sé te hebben, was gewoon benieuwd hoe het eruit zag!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:32:11 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66774519
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik pluk altijd het zachte brood ertussen uit. Dat vind ik niet lekker en zo gooi ik ook direct wat overbodige cals weg. Maar dan zo'n ovenvers korstje!! mmmmm
Vulling eruit plukken, wit bolletje van draaien, opeten, korst opeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_66774522
Die Jumbo is een fijne winkel, maar hun ordening ontgaat me vaak wat. In de laatste paar stellingen voor de wijnhoek zitten wat exoten, min of meer per 'land' gegroepeerd. Als het niet bij de normale Silvo-stelling hangt zou ik daar langs lopen.
pi_66774550
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Relax, don't do it, when you want to go to it, relax...

Gaah volgens mij is in het buitenland studeren heel duur Ik zoek net even wat dingetjes op en zie bijv. voor Dublin staan dat dat toch al snel 1000 euro per maand kost (inwoning, eten, boeken, evt collegegeld niet meegerekend).
Urf. Misschien maar summerschools gaan doen
Maar je hebt uitwisselingsprogramma's en Erasmusbeurzen en subsidies en stagefondsen en en en...

Niet zo snel opgeven, mupje
pi_66774598
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar je hebt uitwisselingsprogramma's en Erasmusbeurzen en subsidies en stagefondsen en en en...

Wat zij zegt!
Er zijn nog zoveel mogelijkheden om ergens geld los te peuteren! Het is dan misschien niet goedkoop, maar het hoeft ook niet zo duur te zijn als je nu denkt.
pi_66774621
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:32 schreef sigme het volgende:
Die Jumbo is een fijne winkel, maar hun ordening ontgaat me vaak wat. In de laatste paar stellingen voor de wijnhoek zitten wat exoten, min of meer per 'land' gegroepeerd. Als het niet bij de normale Silvo-stelling hangt zou ik daar langs lopen.
Dat vind ik zo'n grappige stelling! Als Do2 wijn aan het uitzoeken is vergaap ik mij daar aan de Amerikaanse chocoladecakes met driedubbel glazuur en leuke oosterse flesje groene thee. .
pi_66774773
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n grappige stelling! Als Do2 wijn aan het uitzoeken is vergaap ik mij daar aan de Amerikaanse chocoladecakes met driedubbel glazuur en leuke oosterse flesje groene thee. .
Ja, da's die allerlaatste, die is woest. Ik ben trouwens fan van de canadese sardientjes met peper, die liggen ook daar. Er zijn ook canadese sardientjes zonder peper maar daar is niks bijzonders aan.

Oh ja, daar is ook de Poolse meter; daarvan wil ik de mierikswortel aanbevelen. Zeer geschikt voor (koude) sausjes waar je knoflook door had willen hebben maar dat de knoflooklucht de volgende dag je niet uitkomt. Ook lekker op een broodje trouwens.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:41:14 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66774795
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mupje, wat een tof woord

Dat weet ik ook wel, maar dan blijft het alsnog best veel geloof ik En ik heb helaasch geen rijke moeder (waarmee ik dus wil zeggen dat ik iets dergelijks zelf moet betalen, zoals wel meer mensen, maar toch Soms hoor je van mensen dat paps en mams alles betalen en da's wel heul makkelijk dan! ) Maar ik ga alles nog uitvissen inderdaad, ik heb nog niet opgegeven! Ik ben alleen lichtelijk geschrokken

Dinnertiems
pi_66774947
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

I know, maar zo werkt het niet altijd
Zeker niet als je je best doet om er weer bij te horen
Maar bedankt allemaal, jullie hebben natuurlijk gelijk en ik voel me ook weer happier
pi_66775040
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mupje, wat een tof woord

Dat weet ik ook wel, maar dan blijft het alsnog best veel geloof ik En ik heb helaasch geen rijke moeder (waarmee ik dus wil zeggen dat ik iets dergelijks zelf moet betalen, zoals wel meer mensen, maar toch Soms hoor je van mensen dat paps en mams alles betalen en da's wel heul makkelijk dan! ) Maar ik ga alles nog uitvissen inderdaad, ik heb nog niet opgegeven! Ik ben alleen lichtelijk geschrokken

Dinnertiems
Mijn paps en mams hebben niet meebetaald aan mijn onderzoeksstage aan de UJ. En het heeft me ook wel wat gekost, hoor (temeer daar ik nogal woest spendeerde daar ). Maar ja. Het was echt op ongeveer alle vlakken even woest interessant en leerzaam, ik had het niet willen missen.

En nu ga ik naar huis, eten koken voor mijn gasten (als ze er al zijn)
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:51:16 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66775084
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mupje, wat een tof woord

Dinnertiems
Uhm, heb jij nou drie keer je post zitten aanpassen ofzo of lees ik steeds over dingen heen? .

Kali Orexi!
Niet meer actief op Fok!
pi_66775202
M'n huisgenootje en beste vriendinnetje gaat over twee weken voor drie maanden naar Canada. Wat zal 't hier stil worden. .
pi_66775225
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje en beste vriendinnetje gaat over twee weken voor drie maanden naar Canada. Wat zal 't hier stil worden. .
Dat is wel lang zeg, heb je nog meer huisgenootjes?
pi_66775321
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is wel lang zeg, heb je nog meer huisgenootjes?
Nog twee, waarvan eentje m'n vriend is. . De vierde in dit huis is een jongen die momenteel voor een maand in Nieuw-Zeeland zit (en ik kom niet verder dan Den Haag ), in die tijd woont zijn vriendin hier.

Ik woon al 2,5 jaar met dat huisgenootje in dit huis en het is nog steeds tof en altijd gezellig.
pi_66775408
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nog twee, waarvan eentje m'n vriend is. . De vierde in dit huis is een jongen die momenteel voor een maand in Nieuw-Zeeland zit (en ik kom niet verder dan Den Haag ), in die tijd woont zijn vriendin hier.

Ik woon al 2,5 jaar met dat huisgenootje in dit huis en het is nog steeds tof en altijd gezellig.
Klinkt als een gezellige boel
Hebben jij en je vriend ook echt aparte kamers?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 19:02:28 #80
163650 Greys
pi_66775449
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:05 schreef Miss_S het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik die opmerking van Adelante echt niet leuk vind.
Ik heb al het gevoel dat ik extra op moet letten met wat ik zeg, en als ik dan gewoon normaal ontopic reageer zoals de rest hier doe krijg ik zo'n opmerking naar mijn hoofd.
Meissie, je vat het veel te serieus op!
Die opmerking van Adelante had hij ook tegen mij kunnen maken (hoewel ik bijna nooit niets eet ) of Vik tegen Muis of weet ik veel wat. Echt niet gemeen bedoeld, vat dat dan ook niet zo op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66775528
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Meissie, je vat het veel te serieus op!
Die opmerking van Adelante had hij ook tegen mij kunnen maken (hoewel ik bijna nooit niets eet ) of Vik tegen Muis of weet ik veel wat. Echt niet gemeen bedoeld, vat dat dan ook niet zo op.
Als het zo was had hij toch kunnen zeggen dat het niet zo bedoelt is?
En als hij het tegen jou zou zeggen zou het volgens mij heel anders zijn, ik ken hem verder helemaal niet
Denk niet dat ik ooit iets tegen hem gezegd heb
En het komt gewoon als een gemene kutmerking over.

Als hij het niet zo bedoelt heeft moet hij het zeggen en dan zal ik het geloven, het enige wat ik kan doen is aangeven dat het me wel kwetst
pi_66775672
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt als een gezellige boel
Hebben jij en je vriend ook echt aparte kamers?
We hebben twee kamers waarvan eentje ingericht is als woonkamer en eentje als slaapkamer. We slapen gewoon in één bed hoor. .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 19:10:09 #83
163650 Greys
pi_66775712
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als het zo was had hij toch kunnen zeggen dat het niet zo bedoelt is?
En als hij het tegen jou zou zeggen zou het volgens mij heel anders zijn, ik ken hem verder helemaal niet
Denk niet dat ik ooit iets tegen hem gezegd heb
En het komt gewoon als een gemene kutmerking over.

Als hij het niet zo bedoelt heeft moet hij het zeggen en dan zal ik het geloven, het enige wat ik kan doen is aangeven dat het me wel kwetst
Is hij daarna nog hier in het topic geweest dan?
*even terug gaat lezen*

Maar wat vind je er nou precies zo enorm gemeen aan dan?
Je hebt toch laatst best veel gegeten en bent daarom nu weinig aan het eten?
Dat overdrijft hij gewoon een beetje als grapje. Heus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66775763
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Is hij daarna nog hier in het topic geweest dan?
*even terug gaat lezen*

Maar wat vind je er nou precies zo enorm gemeen aan dan?
Je hebt toch laatst best veel gegeten en bent daarom nu weinig aan het eten?
Dat overdrijft hij gewoon een beetje als grapje. Heus.
Hoe het op mij overkomt wat hij zegt: dat ik mijn mond moet houden
En wat hij zegt dat ik niets eet en als ik eet alleen maar mcflurries, nou dat nodigt wel uit om nog eetlijstjes hier te posten

Maar waar vind jij het precies grappig dan? Dat wou ik eigenlijk ook aan Co vragen.
pi_66775856
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

We hebben twee kamers waarvan eentje ingericht is als woonkamer en eentje als slaapkamer. We slapen gewoon in één bed hoor. .
Gezellig
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:18:23 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66776020
@ Greys: ik vond het ook een kutopmerking van Adelante, hoor, dus dat ligt zeker niet alleen aan Miss_S. Het klinkt als: "Miss_S eet bagger en daarna eet ze een paar dagen niks om die bagger te compenseren." Maar nu ik erover nadenk vind ik het eigenlijk niks voor Adelante om zo'n opmerking echt gemeen te bedoelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66776082
Een lijstje dan maar.

• Bak brinta
  • 1 liter soep van een halve liter water, een pond gemengde groente (gepureerd), een lik pindakaas, sambal, ketjap, knoflook en een flinke schep couscous
  • 1 bakkersboterham pindakaas
  • wat wit pijnboompittenbrood met mayo
  • een avocado
  • een mandarijn
  • een volkoren beschuit met boter
  • Avondeten wordt pasta met spinazie-spekjessaus
  • ik moet verrassend weinig
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:22:43 #88
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66776154
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef sigme het volgende:
    Een lijstje dan maar.

• Bak brinta
  • 1 liter soep van een halve liter water, een pond gemengde groente (gepureerd), een lik pindakaas, sambal, ketjap, knoflook en een flinke schep couscous
  • 1 bakkersboterham pindakaas
  • wat wit pijnboompittenbrood met mayo
  • een avocado
  • een mandarijn
  • een volkoren beschuit met boter
  • Avondeten wordt pasta met spinazie-spekjessaus
  • Nom! Ik had een tijdje terug bij Bagels & Beans gegeten en die hebben een heerlijke bagel met avocado en cream cheese en tomaat en sla *prrrrrrrrr*
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:23:33 #89
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66776187
    Lijstje:

O: Brinta
    T: 500 ml jus, boterham met pindakaas
    L: microwave appel x 2 (maar ik doe hem volgende keer weer 1 minuut, want ik vond het te zompig na 3,5 min )
    T: half bakje citroenkwark, twee boterhammen met pindakaas
    D: frik speciaal, twee broodjes kroket

En morgen uit eten bij de Chinees (met Marks familie). Dus. .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66776345
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nom! Ik had een tijdje terug bij Bagels & Beans gegeten en die hebben een heerlijke bagel met avocado en cream cheese en tomaat en sla *prrrrrrrrr*
    Ze komen van de markt: 5 voor een euro. En ze zijn goed
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:28:35 #91
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66776362
    Hihi ik las bijna ipv frik --> vik. Omdat je veelal zo genoemd wordt Dat zou dan een Friking84 speciaal zijn

5 voor een euro Da's vet goedkoop! I made up my mind; ik ga als ik zelf boodschappen moet doen (bijna op mezelf, hoeraaa) ook naar de markt
    pi_66776432
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
    Lijstje:

O: Brinta
    T: 500 ml jus, boterham met pindakaas
    L: microwave appel x 2 (maar ik doe hem volgende keer weer 1 minuut, want ik vond het te zompig na 3,5 min )
    T: half bakje citroenkwark, twee boterhammen met pindakaas
    D: frik speciaal, twee broodjes kroket
    Dat van die speciaal, da's niet zo best geloof ik. Twee broodjes kroket is niet zoveel mis mee toch?
    Al met al lijkt het me nogal een laag calorisch lijstje. Ik bleef er niet op in leven, zeg maar .
    quote:
    En morgen uit eten bij de Chinees (met Marks familie). Dus. .
    Uit eten met de schoonfamilie .
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 19:31:43 #93
    163650 Greys
    pi_66776489
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe het op mij overkomt wat hij zegt: dat ik mijn mond moet houden
    En wat hij zegt dat ik niets eet en als ik eet alleen maar mcflurries, nou dat nodigt wel uit om nog eetlijstjes hier te posten

Maar waar vind jij het precies grappig dan? Dat wou ik eigenlijk ook aan Co vragen.
    Nou ja, ik denk gewoon dat het veel te serieus opgevat wordt.
    Net wat Vik al zegt: ik heb Adelante nog nóóit op een valse opmerking kunnen betrappen, dus dan kwam het misschien anders over dan hij bedoelde.
    Hij weet toch dat je niet dagelijks McFlurries eet? En dat weet jij toch ook?
    Morgen zegt iemand tegen mij misschien (of tegen ColdFeet) of ik de cheesecake al in mijn eentje opgevroten heb. En dan moet ik bevestigendontkennend antwoorden
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66776519
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Hihi ik las bijna ipv frik --> vik. Omdat je veelal zo genoemd wordt Dat zou dan een Friking84 speciaal zijn

5 voor een euro Da's vet goedkoop! I made up my mind; ik ga als ik zelf boodschappen moet doen (bijna op mezelf, hoeraaa) ook naar de markt
    Wanneer krijg je je huisje?

De fruitkraammeneer was met andere klanten bezig, dus dan vraag ik of 'ie het goed vindt als ik er zelf vijf pak en hem een euro in de hand druk. Is altijd goed.

Groente & fruit vind ik in de supermarkt echt lachwekkend duur. En onze markt heeft ook veel verse vis .
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 19:33:26 #95
    163650 Greys
    pi_66776549
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Viking84 het volgende:
    @ Greys: ik vond het ook een kutopmerking van Adelante, hoor, dus dat ligt zeker niet alleen aan Miss_S. Het klinkt als: "Miss_S eet bagger en daarna eet ze een paar dagen niks om die bagger te compenseren." Maar nu ik erover nadenk vind ik het eigenlijk niks voor Adelante om zo'n opmerking echt gemeen te bedoelen .
    Maar dat is toch eigenlijk ook precies wat Miss_S zélf gezegd had? Dat ze slecht/veeltelekker gegeten had en dat ze daarom nu even flink streng ging doen?

En dan als grapje in de overdreven versie --> McFlurries tegenover niets.

Nou ja, ik hou er al over op
    Ik kan zelf ook niets hebben momenteel, maar ik moest het hier toch echt ook even voor Adelante opnemen. Dat heb ik ook vaak zat voor Miss_S gedaan
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66776589
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ja, ik denk gewoon dat het veel te serieus opgevat wordt.
    Net wat Vik al zegt: ik heb Adelante nog nóóit op een valse opmerking kunnen betrappen, dus dan kwam het misschien anders over dan hij bedoelde.
    Dan was het op z'n allervriendelijkst gezegd een ontzettend mislukt zuur rotgrapje.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:35:12 #97
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66776603
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Wanneer krijg je je huisje?

De fruitkraammeneer was met andere klanten bezig, dus dan vraag ik of 'ie het goed vindt als ik er zelf vijf pak en hem een euro in de hand druk. Is altijd goed.

Groente & fruit vind ik in de supermarkt echt lachwekkend duur. En onze markt heeft ook veel verse vis .
    Misschien volgende week ofzo al overdracht, de financiën zijn geloof ik zo goed als rond!
    pi_66776606
    Onze markt is helemaal niet goedkoop . Vaak zijn de prijzen vergelijkbaar met de AH, en de kwaliteit is absoluut niet altijd beter. Alleen de zakken met veel paprikas voor een euro zijn goedkoop.
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 19:37:00 #99
    163650 Greys
    pi_66776671
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan was het op z'n allervriendelijkst gezegd een ontzettend mislukt zuur rotgrapje.
    Nou ja. Jeetje. Ik ga me er maar niet meer mee bemoeien.
    Wat een ophef om niets zeg
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66776673
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Misschien volgende week ofzo al overdracht, de financiën zijn geloof ik zo goed als rond!

Ga je d'r nog veel aan doen? Of is het kant-en-klaar bewoonbaar?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')