En het liefst zou ik er nog eentje etenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bruut grote pedaalemmer jij
hoe krijg je het naar binnen
BTW, wel schattig dat je nu toegeeft dat je dus wel een stokelientje wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb in geen weken meer lopen stoken, opgevallen?
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
En het liefst zou ik er nog eentje etenEn een pak koekjes
![]()
Maar ik ben nu braaf en eet wortels en heb een kwart zakje zoute stokjes opgegeten.
Kan jij je niet ergens anders gaan zitten opnaaien? Je overdrijft nogalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Vivi het volgende:
BTW, wel schattig dat je nu toegeeft dat je dus wel een stokelientje was.
Dat heb ik al vaker gedaan en wat is het probleem daarmee?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
BTW, wel schattig dat je nu toegeeft dat je dus wel een stokelientje was.
Vergeet je zakdoek nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Meer mensen hebben het stoken genoemdzoals ook meer mensen het een kutopmerking vonden
En als jij een probleem hebt als ik mijn gevoelens hier post heb je pech
Ik ga Greys volgen
Daarom eet ik gewoon altijd 3 mini'squote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Ik kan er niet eens eentje op zonder misselijkachtig te worden
Heu, ik was niet voor niets 10 kg te zwaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Ik kan er niet eens eentje op zonder misselijkachtig te worden
Waarom deed je dat dan? Daar ben ik nu wel eens benieuwd naarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaker gedaan en wat is het probleem daarmee?
Je kan niets veranderen als je het niet onder ogen ziet.
Ben ik ook hoor, daar heb ik geen Magnums voor nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Heu, ik was niet voor niets 10 kg te zwaar
En maar slank blijven hè!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En het liefst zou ik er nog eentje etenEn een pak koekjes
![]()
Maar ik ben nu braaf en eet wortels en heb een kwart zakje zoute stokjes opgegeten.
Waarom doe jij het nu? ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom deed je dat dan? Daar ben ik nu wel eens benieuwd naar.
Dat laatste vind ik nou altijd zo zonde. Als je het alleen bij die pizza houdt valt "de schade" nog wel mee. Maar als je er nou ook nog een zak chips bij gaat eten.....Neem gewoon lekker een komkommer met dipje ofzo. ga ik ook zo doen tijdens de reclame van x-factor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:02 schreef -Nienna- het volgende:
Oei, ik kom wel op een goed moment dit topic binnen zie ik.
Ontopic dan maar even (over de rest kan ik toch nog niet meepraten):
Vandaag superslecht gegeten (pizza besteld, die niet eens lekker was, want veel te veel kaas erop!)
Nu heb ik echt zoiets van...nou...dan kan die zak chips er ook nog wel bij vandaag...
Ik ook niet, maar wel stokbroodquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor, daar heb ik geen Magnums voor nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, zo redeneerde ik ook altijd. Zo van: "Ik ben nu toch al slecht bezig, dus laat ik het meteen maar helemáál bont maken."quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik nou altijd zo zonde. Als je het alleen bij die pizza houdt valt "de schade" nog wel mee. Maar als je er nou ook nog een zak chips bij gaat eten.....Neem gewoon lekker een komkommer met dipje ofzo. ga ik ook zo doen tijdens de reclame van x-factor.
Ja, erg is dat he? Die gedachte heb ik ook vaak, geen idee hoe je daar vanaf kan komenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:02 schreef -Nienna- het volgende:
Oei, ik kom wel op een goed moment dit topic binnen zie ik.
Ontopic dan maar even (over de rest kan ik toch nog niet meepraten):
Vandaag superslecht gegeten (pizza besteld, die niet eens lekker was, want veel te veel kaas erop!)
Nu heb ik echt zoiets van...nou...dan kan die zak chips er ook nog wel bij vandaag...
Goed idee, zeker van dat opschonenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Kunnen Vivi en Miss_S hun totaal niet boeiende conversatie voorzetten via pm svp? Van mij mag een modje nu echt komen opschonen, hoor.
Lullig hè? Maar ik sport wel heel regelmatig hoor. En moet nu wel gaan oppassen, want nog zo'n week als de afgelopen twee weken is natuurlijk wel funest.quote:
Nou dan zat m'n zus er mooi naast dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:04 schreef Vivi het volgende:
Iets nuttigers dan: 100 gr. Magnum bevat 338 kcal., 100 gr. roomboter levert 751 kcal., en een Magnum weegt 80 gram.
Nogmaals, stoken is (imo) andere mensen opzetten tegen iemand, wat ik niet doe. Ik spreek gewoon uit dat ik je een zeur vind, over die opmerking van A.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom doe jij het nu? ben ik ook wel benieuwd naar
Ik weet het, het is ook zonde.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik nou altijd zo zonde. Als je het alleen bij die pizza houdt valt "de schade" nog wel mee. Maar als je er nou ook nog een zak chips bij gaat eten.....Neem gewoon lekker een komkommer met dipje ofzo. ga ik ook zo doen tijdens de reclame van x-factor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |