Font smoothing uitzetten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... ik heb nu FF op de laptop gedownload, zelfde thema als de pc, maar mijn lettertype / pagina's zien er niet meer uit
Dat heb ik ook!quote:
Ik weet niet waar ik dat moet vinden hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Font smoothing uitzetten?
Control Panel > Display > Appearance > vinkje weghalen bij "Use the following method to smooth edges of screen fonts"
(sorry ik heb alleen Engelstalige Windhoos versies)
Oke, nu gaat het echt eng worden hoorquote:
Nope, ik woon aan de andere kant van Brabantquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
wie woont er in eindhoven en heeft nog bier?
Ja, en dan Beeldscherm > Appearance zal wel iets van Uiterlijk zijn of zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet waar ik dat moet vinden hoor![]()
Edit; ooo gewoon bij conf. scherm? Ik ga zoeken
Ik heb het allebei.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:43 schreef EggsTC het volgende:
Heb jij bier dan automatic?
Of witte wijn
Hmm... Ik ben blind denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en dan Beeldscherm > Appearance zal wel iets van Uiterlijk zijn of zo
Heyquote:
dawg to the rescue.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef dawg het volgende:
Vormgeving - Effecten.
En ik vind cleartype wel relax. En internet explorer ook.
Ik zie daar nergens een optie staan die Techno zei...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Vormgeving - Effecten.
En ik vind cleartype wel relax. En internet explorer ook.
Ik vind dat ik voor een vrouw best veel kanquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef EggsTC het volgende:
whehehe vrouwen en computers, priceless.
Je had gewoon niet goed gekeken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
Gevonden![]()
![]()
Hij stond op standaard en nu op dat cleartype.
Hoi..quote:
Jij hier?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef EggsTC het volgende:
Sup KLUTS
[..]
Daar zit een verhaal aan vastI'm all ear.
Ja ik hou je wel in de gaten hoorquote:
Nou, het is dus nu ongeveer drie weken uit met mijn ex. Dat was een 'relatie' van bij elkaar op gesteld misschien 3 weken verspreid over anderhalve maand. Het ging steeds uit en dan toch opnieuw proberen. Een vriend van me zei dat ik daar maar beter mee kon stoppen en weer maar gewoon moest gaan daten met anderen. En hupsakee al vrij snel een meisje ontmoet waarmee het echt klikt en dat is dus wederzijds.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef EggsTC het volgende:
Sup KLUTS
[..]
Daar zit een verhaal aan vastI'm all ear.
Laptopquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Hoi..
Zit je vanachter je laptop of weer vanaf je telefoon vanuit bed.
Whehehe nice going casanova.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou, het is dus nu ongeveer drie weken uit met mijn ex. Dat was een 'relatie' van bij elkaar op gesteld misschien 3 weken verspreid over anderhalve maand. Het ging steeds uit en dan toch opnieuw proberen. Een vriend van me zei dat ik daar maar beter mee kon stoppen en weer maar gewoon moest gaan daten met anderen. En hupsakee al vrij snel een meisje ontmoet waarmee het echt klikt en dat is dus wederzijds.
Dat klinkt een beetje eng.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik hou je wel in de gaten hoor![]()
![]()
Ook wel okeal weekend dus kan morgen uitslapen zodat ik nog langer van je kan dromen
Ja dat valt me niet tegen. Sinds het met mijn langdurige relatie uitging (7,5 jaar) een half jaar geleden ben ik er achter gekomen dat ik toch beter met vrouwen overweg kan dan ik vooraf dacht. Moet ook voor veel wanhopigen toch een soort vertrouwenboost geven! Ik bedoel als ik al aandacht kan krijgen van vrouwen dan moet een vent die er niet uitziet als een cocaine-junk zoals ik dat toch ook kunnen.quote:
bij mij doet ie het ook niet helemaal lekker..quote:
60's/70's zijn inderdaad zeer oké.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:12 schreef dawg het volgende:
Ik ben allang weer overgestapt. 60/70 was het toch, Tech?
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat valt me niet tegen. Sinds het met mijn langdurige relatie uitging (7,5 jaar) een half jaar geleden ben ik er achter gekomen dat ik toch beter met vrouwen overweg kan dan ik vooraf dacht. Moet ook voor veel wanhopigen toch een soort vertrouwenboost geven! Ik bedoel als ik al aandacht kan krijgen van vrouwen dan moet een vent die er niet uitziet als een cocaine-junk zoals ik dat toch ook kunnen.
Ik heb bijna niets open staanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:13 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
bij mij doet ie het ook niet helemaal lekker..
maar kan ook zijn dat ik teveel open heb staan
28 jaar!quote:
tja maar laptop he.. vista erop zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb bijna niets open staan
Maar goed; het leeft weer denk ik...
Was een tip van een vriend van me. Heb alle 3 de cd's gehaald, alle 3 heel anders, maar toch ook weer niet. Erg relaxe muziek vind ik, maar je moet er van houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
60's/70's zijn inderdaad zeer oké.
Maar dat Antimatter nummer klonk ook erg goed, kende ik nog niet.
Haha de mening ben ik ook vaak toegedaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat valt me niet tegen. Sinds het met mijn langdurige relatie uitging (7,5 jaar) een half jaar geleden ben ik er achter gekomen dat ik toch beter met vrouwen overweg kan dan ik vooraf dacht. Moet ook voor veel wanhopigen toch een soort vertrouwenboost geven! Ik bedoel als ik al aandacht kan krijgen van vrouwen dan moet een vent die er niet uitziet als een cocaine-junk zoals ik dat toch ook kunnen.
Nou ja vriendin. Date is misschien nu nog meer geschikt. Die is 24.quote:
Ik ben nog aan het oefenen! Tegen de tijd dat mijn pielemuis niet meer werkt, mijn prostaat opgezwollen is als een meloen en ik mijn eigen rollator niet meer kan bijhouden dan kan ik vast elk knap weduweke scoren in het verpleeghuis waar ik dan zitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:18 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Haha de mening ben ik ook vaak toegedaan.
Als het mij al lukt...niet dat ik lelijk ben. Maarja, sommige mensen zijn zo goed dat ze verkeerd zijn...
Ach, mijn laatste relatie was 16 jaar* >_< Desondanks niet veel te klagen wat aandacht betreft.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hmm de beats en het gitaartje klinken wel relaxed.. maar de zang wat minder.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:17 schreef dawg het volgende:
Was een tip van een vriend van me. Heb alle 3 de cd's gehaald, alle 3 heel anders, maar toch ook weer niet. Erg relaxe muziek vind ik, maar je moet er van houden.
Nu weer wat anders. Ook goed, al vind ik niet alles van deze band even goed. Soms net iets te.
HAHAHAquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja vriendin. Date is misschien nu nog meer geschikt. Die is 24.
[..]
Ik ben nog aan het oefenen! Tegen de tijd dat mijn pielemuis niet meer werkt, mijn prostaat opgezwollen is als een meloen en ik mijn eigen rollator niet meer kan bijhouden dan kan ik vast elk knap weduweke scoren in het verpleeghuis waar ik dan zit
Hoe oud ben jij dan? En 16 jaar! Dat is echt een flinke tijd zeg!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, mijn laatste relatie was 16 jaar* >_< Desondanks niet veel te klagen wat aandacht betreft.
*Mja, ik ben geloof ik nog steeds de oudste hier
Jij bent echt een geniale userquote:
Tuurlijk! Moet ik je zusje even achter mijn keyboard zetten?quote:
Ik ben 39.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe oud ben jij dan? En 16 jaar! Dat is echt een flinke tijd zeg!
Ik vind die muziek-discussie wel ok!
Aha ok! Das wel het leuke aan fok vind ik dat er hier niet alleen snotneuzen rondhangen zoals ik.quote:
had ik maar een geil zusje want dan had ik nu niet op fok gezeten maar met haar in bed gelegenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk! Moet ik je zusje even achter mijn keyboard zetten?
muziek is geniaal. ongeacht wat iemand graag luisterd. het helpt bij vele leuke en minder leuke dingen.quote:
Ik leef voor muziek.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
muziek is geniaal. ongeacht wat iemand graag luisterd. het helpt bij vele leuke en minder leuke dingen.
zit je ook in een band oid?quote:
Mja, in dit topic bedoel ik, er zitten wel (veel) oudere mensen dan ik op FOK.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha ok! Das wel het leuke aan fok vind ik dat er hier niet alleen snotneuzen rondhangen zoals ik.
Inderdaad. Buiten dat, goede muziek is tijdloos.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef student_van_het_leven het volgende:
muziek is geniaal. ongeacht wat iemand graag luisterd. het helpt bij vele leuke en minder leuke dingen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
vorige week al mijn cd;s op mijn nieuwe laptop geript... damm was 1,5 dag bezig
(100+cds)
Maken jullie zelf ook muziek? Instrument of zang?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef student_van_het_leven het volgende:
vorige week al mijn cd;s op mijn nieuwe laptop geript... damm was 1,5 dag bezig
(100+cds)
Ik hou van alle soorten muziek maar moet eerlijk bekennen dat qua kennis ik alleen de Rock / Metal / (punk)hardcore informatie kan gevenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Maken jullie zelf ook muziek? Instrument of zang?
Aangezien hier dus de kenners zitten zou ik wel een paar tips willen:
- Echte old skool rap (en dan niet de sugar hill gang ofzoiets meer de obscure zooi die wel te beluisteren is).
- Een beetje lay-backed rock muziek a la JJ Cale - Cocaine
damn.....quote:
Ol skool rap, tja dat is maar waar je van houdt. Immortal technique bijvoorbeeld. Dat is is meer underground. Tja en zoek je commerciele rap of niet, echt van die top40 rap?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
- Echte old skool rap (en dan niet de sugar hill gang ofzoiets meer de obscure zooi die wel te beluisteren is).
Rap: Ultramagnetic MC's / Kool Keith, EPMD, KRS-One / Boogie Down Productions, Big Daddy Kane, Marley Marl, Public Enemy, Cypress Hill, Mobb Deep, Busta Rhymes, Erick B. & Rakim, Kool G Rap, Pete Rock, Onyx, Das EFX, Redman, Just-Ice, Geto Boys, Scarface en MC Lyte.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
37881quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:43 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
damn.....
hoeveel nummers in totaal (dat klinkt nog groter dus nog meer patserig)![]()
Ik moet eerst nog downloaden, Ik had nu alleen eigen ooit gekochte cd.s
Nee, juist niet echt commerciële rap. Een beetje de bands/artiesten die aan de roots van rap staan. Top40 rapquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ol skool rap, tja dat is waar je van houdt. Immortal technique bijvoorbeeld. Dat is is meer underground. Tja en zoek je commerciele rap of niet, echt van die top40 rap?
Die oude mainstream rock muziek ben ik niet echt in thuis, meer de metal(atreyu, pain, chimaira)
Ik vrees dat ik meer dan 3TB aan muziek heb.quote:
Mja, ik niet van alle soorten. Het gros van de Nederlandstalige muziek, Duitse slagers, Skihut-ellende, Amerikaanse rock (van die emotieloze zooi), zware opera, en keiharde metal vind ik niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:42 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik hou van alle soorten muziek maar moet eerlijk bekennen dat qua kennis ik alleen de Rock / Metal / (punk)hardcore informatie kan geven
we hadden het toch over muziek?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik niet van alle soorten. Het gros van de Nederlandstalige muziek, Duitse slagers, Skihut-ellende, Amerikaanse rock (van die emotieloze zooi), zware opera, .
Die Immortal Technique bevalt me wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Rap: Ultramagnetic MC's / Kool Keith, EPMD, KRS-One / Boogie Down Productions, Big Daddy Kane, Marley Marl, Public Enemy, Cypress Hill, Mobb Deep, Busta Rhymes, Erick B. & Rakim, Kool G Rap, Pete Rock, Onyx, Das EFX, Redman, Just-Ice, Geto Boys, Scarface en MC Lyte.
Rock: Jimi Hendrix, Led Zeppelin, Rolling Stones, mja, sowieso al die 60's/70's rock bands (en dat zijn er heel wat).
Er bestaat niet zoiets als HET metalnummer, daarvoor zijn er teveel stromingen. Ik vind dat ieder in ieder geval enkele bands van de voorgeschiedenis moet kennen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, juist niet echt commerciële rap. Een beetje de bands/artiesten die aan de roots van rap staan. Top40 rap![]()
O ok! Wat is het metal nummer dan dat iedereen minstens één keer in zijn leven gehoord moet hebben?
Yup, zelf veel gedaan. Staat momenteel op een laag pitje. Ik kan alles spelen wat MIDI praatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
we hadden het toch over muziek?
Vraag je dat aan mij als prijsvraag of vraag je dat omdat je wil dat ik een nr post zodat je hem zelf kan luisterenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, juist niet echt commerciële rap. Een beetje de bands/artiesten die aan de roots van rap staan. Top40 rap![]()
O ok! Wat is het metal nummer dan dat iedereen minstens één keer in zijn leven gehoord moet hebben?
Geen dank. Met name de Ultramagnetic MC's (kijk maar waar Dr. Dre zijn samples vandaan haalt) en EPMD zijn echt geweldig, die hebben de basis gelegd voor vele anderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die Immortal Technique bevalt me wel!
Die doorgestreept zijn die ken ik al! De rest zal ik eens even gaan zoeken!
thnx voor de tips!
Hoeveel files zijn dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik meer dan 3TB aan muziek heb.
Sorry geen plaatje, heb het meeste als 320Kbps Lame-encoded MP3 op DVD/CD staan.
Misschien zijn killahpriest en DMX ook wat voor je.. als je grondleggers wilt hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Immortal Technique bevalt me wel!
Die doorgestreept zijn die ken ik al! De rest zal ik eens even gaan zoeken!
thnx voor de tips!
Gezocht maar ik kon nergens een site vinden waar ik de cd kon kopen zeg maarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen dank. Met name de Ultramagnetic MC's (kijk maar waar Dr. Dre zijn samples vandaan haalt) en EPMD zijn echt geweldig, die hebben de basis gelegd voor vele anderen.
Dat zijn nog broekventjes!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Misschien zijn killahpriest en DMX ook wat voor je.. als je grondleggers wilt hebben.
Ik heb geen flauw idee, maar het zijn er heel erg veel. Allleen aan house en techno livesets heb ik al meer dan 200 cd's... dat zijn meer dan 1100 sets. En dat zijn alleen sets van DJ's die ik zelf goed vind. Dan heb ik nog legio aan house en techno 12" spul, dat zijn er ook al snel ettelijke honderden. Rap, al snel iets van 500 albums, en meer dan 200 12"s, meer dan 8000 bestanden. En dan heb ik mijn rock, soul, funk, salsa, merenge, klassiek, jazz, italo, 60's/70's, etc. collecties nog niet eens in beschouwing genomen.quote:
Deze site heeft meestal wel (ebay) linkjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gezocht maar ik kon nergens een site vinden waar ik de cd kon kopen zeg maar
Niet echt, hebben wel na pac voor de grote buitenlandse doorbraak gezorgd in de rapscene.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gezocht maar ik kon nergens een site vinden waar ik de cd kon kopen zeg maar
[..]
Dat zijn nog broekventjes!![]()
Morgen even kijken!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze site heeft meestal wel (ebay) linkjes.
http://www.discogs.com/artist/Ultramagnetic+MC%27s
Ja maar 2pac is al geen echte grondlegger meer vind ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niet echt, hebben wel na pac voor de grote buitenlandse doorbraak gezorgd in de rapscene.
Wie wel?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Morgen even kijken!
[..]
Ja maar 2pac is al geen echte grondlegger meer vind ik.
Grandmaster Flashquote:
Duimpje!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:55 schreef Duimelot het volgende:
moguh mensen
fijne dag vandaag
in de regen
joepie wat vreugdequote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Duimpje!
Een hele goede morgen. Ik ben blij (omdat ik maandag mag beginnen in Den Bosch) en daarom wil ik jou een beetje van mijn vreugde geven: *doneert![]()
Je houdt niet van regen, maar wel van spetters!!
Parapluutje op, lekker getik erop, het heeft soms wel ietsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joepie wat vreugde
hahahaha zoiets ja, nee regen is niks leuks aan helaas, blur
Dank je wel, Howlquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:07 schreef Howl het volgende:
MNR, gefeliciteerd met jouw nieuwe opdracht.
Een wat? Hier regent het zo te zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:19 schreef Den_Haag het volgende:
goedemorgen...wat een mooi zonnetje hier!
De hele dag studeren en vanavond en morgenochtend tentamen
mogguhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:52 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Heel fijn, een krolse kat thuis..
jij?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:52 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Heel fijn, een krolse kat thuis..
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
mogguh![]()
lawaaierig zeker?
ik wil terug mijn bedje in
Ookquote:
hoe lang is dat nog bezig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik word wel al een paar dagen af en toe wakker van d'r ja.. Die lokroep bij de voordeur is vrij hard..
Ik ook, ben echt moe
Geen idee. Maar de meeste mensen zullen er niet wakker van wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
hoe lang is dat nog bezig?
ik ben normaal toch wel redelijk fit in de morgen maar ik viel net in de auto alweer in slaap
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar de meeste mensen zullen er niet wakker van worden
Ik ben toe aan héél lang slapen..
Zou ik ook doen (als het geen vrijdag was!)!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
me 3![]()
ik denkd at ik er vanavond maar vroeg in ga
Nooit met iemand die ik niet ken, wel de rest zeg maarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand ooooit wel eens een droom gehad over een meisje (over gozer) die hij niet kent, of nog nooit gezien hebt ?
Pure fantasie dus...
Een seksdroom zeg maar
boeit mij nou wat voor dag het isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen (als het geen vrijdag was!)!
Meestal hebben die mensen bij mij een geen wazig gezicht, dus herken ik ze niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand ooooit wel eens een droom gehad over een meisje (over gozer) die hij niet kent, of nog nooit gezien hebt ?
Pure fantasie dus...
Een seksdroom zeg maar
Als ik om 10 uur naar bed ga op vrijdag, dan ben ik zaterdagochtend om 8 uur wakker.. liever nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
boeit mij nou wat voor dag het is
elke dag is hetzelfde
Nee, wel over bekenden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand ooooit wel eens een droom gehad over een meisje die hij niet kent, of nog nooit gezien hebt ?
Pure fantasie dus...
Een seksdroom zeg maar
ach als er dan iemand naast je ligt die je lekker gaat kriebelenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik om 10 uur naar bed ga op vrijdag, dan ben ik zaterdagochtend om 8 uur wakker.. liever niet
Ja dat is wel lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
ach als er dan iemand naast je ligt die je lekker gaat kriebelen
en, zo heb je tenminste nog iets aan je weekend.
Valt tegen inderdaad..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik had vanacht over een meisje gedroomd, en zag haar gezicht wel enzo
En het leek zóóó echt
Wel jammer als je dan wakker wordt en je ligt helemaal alleen in je 2 persoons bedje
nee serieus... heel sporadisch ben ik er op zaterdag vroeg uit....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker inderdaad.
Wat een suffe opmerking
Ja ik weet het wel, maar dan nog, sufquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
nee serieus... heel sporadisch ben ik er op zaterdag vroeg uit....
wat krijg je dan veel gedaan zeg
Al een nieuwe date gepland?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:37 schreef KudFokker het volgende:
Maar toen ik wakker werd had ik wel een super lief smsje van het meisje van gisteravond
Morgenavond ga ik bij een paar vriendinnen van haar langsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |