Voor klinische psychologie heb ik 9 weken a 20 uur per week gestudeerd. Of ja, het boek gelezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Leren voor tentamens gaat het beste vanaf 2/3 dagen van tevoren. Een week van tevoren denk ik: "Ooh, ik heb nog een week"
Ik heb niet eens bierquote:
jij hebt een baanquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb niet eens bier
Wat een kutterm trouwens dat downdaten
Lees jij zo langzaam, of was het zo'n dik boek?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef dawg het volgende:
Voor klinische psychologie heb ik 9 weken a 20 uur per week gestudeerd. Of ja, het boek gelezen.
dawg!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor klinische psychologie heb ik 9 weken a 20 uur per week gestudeerd. Of ja, het boek gelezen.
Ik heb ook zin in wijn, zin in sex en weet ik veel wat allemaal nog meer. Ik ga maar eens naar bed denk ikquote:
Jij een relatiequote:
Oke, dat is ook hetzelfdequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Leren voor tentamens gaat het beste vanaf 2/3 dagen van tevoren. Een week van tevoren denk ik: "Ooh, ik heb nog een week"
Gelijk oversteken?quote:
Het is bijna eng!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat is ook hetzelfde
Ik kan nu aan mijn essay beginnen en dat gaat niet werken. Doe ik het een dag van tevoren, dan rol het zo uit mijn mouw.
Waar een wil is, is een weg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
dawg!Lukt niet met de foto
Pff, wat een tijd! En dan doe je er ook nog eens niets mee
dat doet iedere student hoor, is niks engs aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is bijna eng!
Herkenbaar, echt erg!
Scary shit... herkenbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dat is ook hetzelfde
Ik kan nu aan mijn essay beginnen en dat gaat niet werken. Doe ik het een dag van tevoren, dan rol het zo uit mijn mouw.
Hahaha. Geweldig...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is bijna eng!
Herkenbaar, echt erg!
I know, maar we hebben het even over onze overeenkomsten en toe nu is er maar weinig wat niet overeenkomtquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet iedere student hoor, is niks engs aan
Stel je telefoon in voor MMS danquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.
Noukie.
Ik heb er wel wat van opgestoken hoor.
dus zijn jullie allebei typische studentsquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, maar we hebben het even over onze overeenkomsten en toe nu is er maar weinig wat niet overeenkomt
Zeg, ga eens bier drinken jijquote:
Mja inderdaad..quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, maar we hebben het even over onze overeenkomsten en toe nu is er maar weinig wat niet overeenkomt
Ik doe het nog steeds met werkquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet iedere student hoor, is niks engs aan
Zwartquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja inderdaad..
Welke kleur heeft je auto? Ik weet dat het merk anders is
Rood!quote:
quote:
Dat is dan weer jammerquote:
Slaap lekkerquote:
Ik heb nog nooit een zwarte gehadquote:
Ik heb ze... maar, op basis van de foto's, denk ik dat zij grotere heeftquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
hebben jullie ook allebei tieten? Dat zou pas toevallig zijn
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
hebben jullie ook allebei tieten? Dat zou pas toevallig zijn
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ze... maar, op basis van de foto's, denk ik dat zij grotere heeft
Als ze maar niet te groot zijn dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ze... maar, op basis van de foto's, denk ik dat zij grotere heeft
Ik vergat een woord!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |