Font smoothing uitzetten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... ik heb nu FF op de laptop gedownload, zelfde thema als de pc, maar mijn lettertype / pagina's zien er niet meer uit
Dat heb ik ook!quote:
Ik weet niet waar ik dat moet vinden hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Font smoothing uitzetten?
Control Panel > Display > Appearance > vinkje weghalen bij "Use the following method to smooth edges of screen fonts"
(sorry ik heb alleen Engelstalige Windhoos versies)
Oke, nu gaat het echt eng worden hoorquote:
Nope, ik woon aan de andere kant van Brabantquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
wie woont er in eindhoven en heeft nog bier?
Ja, en dan Beeldscherm > Appearance zal wel iets van Uiterlijk zijn of zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet waar ik dat moet vinden hoor![]()
Edit; ooo gewoon bij conf. scherm? Ik ga zoeken
Ik heb het allebei.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:43 schreef EggsTC het volgende:
Heb jij bier dan automatic?
Of witte wijn
Hmm... Ik ben blind denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en dan Beeldscherm > Appearance zal wel iets van Uiterlijk zijn of zo
Heyquote:
dawg to the rescue.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef dawg het volgende:
Vormgeving - Effecten.
En ik vind cleartype wel relax. En internet explorer ook.
Ik zie daar nergens een optie staan die Techno zei...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Vormgeving - Effecten.
En ik vind cleartype wel relax. En internet explorer ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |