Font smoothing uitzetten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... ik heb nu FF op de laptop gedownload, zelfde thema als de pc, maar mijn lettertype / pagina's zien er niet meer uit
Dat heb ik ook!quote:
Ik weet niet waar ik dat moet vinden hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Font smoothing uitzetten?
Control Panel > Display > Appearance > vinkje weghalen bij "Use the following method to smooth edges of screen fonts"
(sorry ik heb alleen Engelstalige Windhoos versies)
Oke, nu gaat het echt eng worden hoorquote:
Nope, ik woon aan de andere kant van Brabantquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
wie woont er in eindhoven en heeft nog bier?
Ja, en dan Beeldscherm > Appearance zal wel iets van Uiterlijk zijn of zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet waar ik dat moet vinden hoor![]()
Edit; ooo gewoon bij conf. scherm? Ik ga zoeken
Ik heb het allebei.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:43 schreef EggsTC het volgende:
Heb jij bier dan automatic?
Of witte wijn
Hmm... Ik ben blind denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en dan Beeldscherm > Appearance zal wel iets van Uiterlijk zijn of zo
Heyquote:
dawg to the rescue.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef dawg het volgende:
Vormgeving - Effecten.
En ik vind cleartype wel relax. En internet explorer ook.
Ik zie daar nergens een optie staan die Techno zei...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Vormgeving - Effecten.
En ik vind cleartype wel relax. En internet explorer ook.
Ik vind dat ik voor een vrouw best veel kanquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef EggsTC het volgende:
whehehe vrouwen en computers, priceless.
Je had gewoon niet goed gekeken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
Gevonden![]()
![]()
Hij stond op standaard en nu op dat cleartype.
Hoi..quote:
Jij hier?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef EggsTC het volgende:
Sup KLUTS
[..]
Daar zit een verhaal aan vastI'm all ear.
Ja ik hou je wel in de gaten hoorquote:
Nou, het is dus nu ongeveer drie weken uit met mijn ex. Dat was een 'relatie' van bij elkaar op gesteld misschien 3 weken verspreid over anderhalve maand. Het ging steeds uit en dan toch opnieuw proberen. Een vriend van me zei dat ik daar maar beter mee kon stoppen en weer maar gewoon moest gaan daten met anderen. En hupsakee al vrij snel een meisje ontmoet waarmee het echt klikt en dat is dus wederzijds.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef EggsTC het volgende:
Sup KLUTS
[..]
Daar zit een verhaal aan vastI'm all ear.
Laptopquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Hoi..
Zit je vanachter je laptop of weer vanaf je telefoon vanuit bed.
Whehehe nice going casanova.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou, het is dus nu ongeveer drie weken uit met mijn ex. Dat was een 'relatie' van bij elkaar op gesteld misschien 3 weken verspreid over anderhalve maand. Het ging steeds uit en dan toch opnieuw proberen. Een vriend van me zei dat ik daar maar beter mee kon stoppen en weer maar gewoon moest gaan daten met anderen. En hupsakee al vrij snel een meisje ontmoet waarmee het echt klikt en dat is dus wederzijds.
Dat klinkt een beetje eng.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik hou je wel in de gaten hoor![]()
![]()
Ook wel okeal weekend dus kan morgen uitslapen zodat ik nog langer van je kan dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |