Ja dat valt me niet tegen. Sinds het met mijn langdurige relatie uitging (7,5 jaar) een half jaar geleden ben ik er achter gekomen dat ik toch beter met vrouwen overweg kan dan ik vooraf dacht. Moet ook voor veel wanhopigen toch een soort vertrouwenboost geven! Ik bedoel als ik al aandacht kan krijgen van vrouwen dan moet een vent die er niet uitziet als een cocaine-junk zoals ik dat toch ook kunnen.quote:
bij mij doet ie het ook niet helemaal lekker..quote:
60's/70's zijn inderdaad zeer oké.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:12 schreef dawg het volgende:
Ik ben allang weer overgestapt. 60/70 was het toch, Tech?
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat valt me niet tegen. Sinds het met mijn langdurige relatie uitging (7,5 jaar) een half jaar geleden ben ik er achter gekomen dat ik toch beter met vrouwen overweg kan dan ik vooraf dacht. Moet ook voor veel wanhopigen toch een soort vertrouwenboost geven! Ik bedoel als ik al aandacht kan krijgen van vrouwen dan moet een vent die er niet uitziet als een cocaine-junk zoals ik dat toch ook kunnen.
Ik heb bijna niets open staanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:13 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
bij mij doet ie het ook niet helemaal lekker..
maar kan ook zijn dat ik teveel open heb staan
28 jaar!quote:
tja maar laptop he.. vista erop zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb bijna niets open staan
Maar goed; het leeft weer denk ik...
Was een tip van een vriend van me. Heb alle 3 de cd's gehaald, alle 3 heel anders, maar toch ook weer niet. Erg relaxe muziek vind ik, maar je moet er van houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
60's/70's zijn inderdaad zeer oké.
Maar dat Antimatter nummer klonk ook erg goed, kende ik nog niet.
Haha de mening ben ik ook vaak toegedaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat valt me niet tegen. Sinds het met mijn langdurige relatie uitging (7,5 jaar) een half jaar geleden ben ik er achter gekomen dat ik toch beter met vrouwen overweg kan dan ik vooraf dacht. Moet ook voor veel wanhopigen toch een soort vertrouwenboost geven! Ik bedoel als ik al aandacht kan krijgen van vrouwen dan moet een vent die er niet uitziet als een cocaine-junk zoals ik dat toch ook kunnen.
Nou ja vriendin. Date is misschien nu nog meer geschikt. Die is 24.quote:
Ik ben nog aan het oefenen! Tegen de tijd dat mijn pielemuis niet meer werkt, mijn prostaat opgezwollen is als een meloen en ik mijn eigen rollator niet meer kan bijhouden dan kan ik vast elk knap weduweke scoren in het verpleeghuis waar ik dan zitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:18 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Haha de mening ben ik ook vaak toegedaan.
Als het mij al lukt...niet dat ik lelijk ben. Maarja, sommige mensen zijn zo goed dat ze verkeerd zijn...
Ach, mijn laatste relatie was 16 jaar* >_< Desondanks niet veel te klagen wat aandacht betreft.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hmm de beats en het gitaartje klinken wel relaxed.. maar de zang wat minder.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:17 schreef dawg het volgende:
Was een tip van een vriend van me. Heb alle 3 de cd's gehaald, alle 3 heel anders, maar toch ook weer niet. Erg relaxe muziek vind ik, maar je moet er van houden.
Nu weer wat anders. Ook goed, al vind ik niet alles van deze band even goed. Soms net iets te.
HAHAHAquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja vriendin. Date is misschien nu nog meer geschikt. Die is 24.
[..]
Ik ben nog aan het oefenen! Tegen de tijd dat mijn pielemuis niet meer werkt, mijn prostaat opgezwollen is als een meloen en ik mijn eigen rollator niet meer kan bijhouden dan kan ik vast elk knap weduweke scoren in het verpleeghuis waar ik dan zit
Hoe oud ben jij dan? En 16 jaar! Dat is echt een flinke tijd zeg!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, mijn laatste relatie was 16 jaar* >_< Desondanks niet veel te klagen wat aandacht betreft.
*Mja, ik ben geloof ik nog steeds de oudste hier
Jij bent echt een geniale userquote:
Tuurlijk! Moet ik je zusje even achter mijn keyboard zetten?quote:
Ik ben 39.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe oud ben jij dan? En 16 jaar! Dat is echt een flinke tijd zeg!
Ik vind die muziek-discussie wel ok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |