Misschien zijn killahpriest en DMX ook wat voor je.. als je grondleggers wilt hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Immortal Technique bevalt me wel!
Die doorgestreept zijn die ken ik al! De rest zal ik eens even gaan zoeken!
thnx voor de tips!
Gezocht maar ik kon nergens een site vinden waar ik de cd kon kopen zeg maarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen dank. Met name de Ultramagnetic MC's (kijk maar waar Dr. Dre zijn samples vandaan haalt) en EPMD zijn echt geweldig, die hebben de basis gelegd voor vele anderen.
Dat zijn nog broekventjes!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Misschien zijn killahpriest en DMX ook wat voor je.. als je grondleggers wilt hebben.
Ik heb geen flauw idee, maar het zijn er heel erg veel. Allleen aan house en techno livesets heb ik al meer dan 200 cd's... dat zijn meer dan 1100 sets. En dat zijn alleen sets van DJ's die ik zelf goed vind. Dan heb ik nog legio aan house en techno 12" spul, dat zijn er ook al snel ettelijke honderden. Rap, al snel iets van 500 albums, en meer dan 200 12"s, meer dan 8000 bestanden. En dan heb ik mijn rock, soul, funk, salsa, merenge, klassiek, jazz, italo, 60's/70's, etc. collecties nog niet eens in beschouwing genomen.quote:
Deze site heeft meestal wel (ebay) linkjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gezocht maar ik kon nergens een site vinden waar ik de cd kon kopen zeg maar
Niet echt, hebben wel na pac voor de grote buitenlandse doorbraak gezorgd in de rapscene.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gezocht maar ik kon nergens een site vinden waar ik de cd kon kopen zeg maar
[..]
Dat zijn nog broekventjes!![]()
Morgen even kijken!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze site heeft meestal wel (ebay) linkjes.
http://www.discogs.com/artist/Ultramagnetic+MC%27s
Ja maar 2pac is al geen echte grondlegger meer vind ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niet echt, hebben wel na pac voor de grote buitenlandse doorbraak gezorgd in de rapscene.
Wie wel?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Morgen even kijken!
[..]
Ja maar 2pac is al geen echte grondlegger meer vind ik.
Grandmaster Flashquote:
Duimpje!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:55 schreef Duimelot het volgende:
moguh mensen
fijne dag vandaag
in de regen
joepie wat vreugdequote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Duimpje!
Een hele goede morgen. Ik ben blij (omdat ik maandag mag beginnen in Den Bosch) en daarom wil ik jou een beetje van mijn vreugde geven: *doneert![]()
Je houdt niet van regen, maar wel van spetters!!
Parapluutje op, lekker getik erop, het heeft soms wel ietsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joepie wat vreugde
hahahaha zoiets ja, nee regen is niks leuks aan helaas, blur
Dank je wel, Howlquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:07 schreef Howl het volgende:
MNR, gefeliciteerd met jouw nieuwe opdracht.
Een wat? Hier regent het zo te zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:19 schreef Den_Haag het volgende:
goedemorgen...wat een mooi zonnetje hier!
De hele dag studeren en vanavond en morgenochtend tentamen
mogguhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:52 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Heel fijn, een krolse kat thuis..
jij?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:52 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Heel fijn, een krolse kat thuis..
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
mogguh![]()
lawaaierig zeker?
ik wil terug mijn bedje in
Ookquote:
hoe lang is dat nog bezig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik word wel al een paar dagen af en toe wakker van d'r ja.. Die lokroep bij de voordeur is vrij hard..
Ik ook, ben echt moe
Geen idee. Maar de meeste mensen zullen er niet wakker van wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
hoe lang is dat nog bezig?
ik ben normaal toch wel redelijk fit in de morgen maar ik viel net in de auto alweer in slaap
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar de meeste mensen zullen er niet wakker van worden
Ik ben toe aan héél lang slapen..
Zou ik ook doen (als het geen vrijdag was!)!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
me 3![]()
ik denkd at ik er vanavond maar vroeg in ga
Nooit met iemand die ik niet ken, wel de rest zeg maarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand ooooit wel eens een droom gehad over een meisje (over gozer) die hij niet kent, of nog nooit gezien hebt ?
Pure fantasie dus...
Een seksdroom zeg maar
boeit mij nou wat voor dag het isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen (als het geen vrijdag was!)!
Meestal hebben die mensen bij mij een geen wazig gezicht, dus herken ik ze niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand ooooit wel eens een droom gehad over een meisje (over gozer) die hij niet kent, of nog nooit gezien hebt ?
Pure fantasie dus...
Een seksdroom zeg maar
Als ik om 10 uur naar bed ga op vrijdag, dan ben ik zaterdagochtend om 8 uur wakker.. liever nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
boeit mij nou wat voor dag het is
elke dag is hetzelfde
Nee, wel over bekenden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand ooooit wel eens een droom gehad over een meisje die hij niet kent, of nog nooit gezien hebt ?
Pure fantasie dus...
Een seksdroom zeg maar
ach als er dan iemand naast je ligt die je lekker gaat kriebelenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik om 10 uur naar bed ga op vrijdag, dan ben ik zaterdagochtend om 8 uur wakker.. liever niet
Ja dat is wel lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
ach als er dan iemand naast je ligt die je lekker gaat kriebelen
en, zo heb je tenminste nog iets aan je weekend.
Valt tegen inderdaad..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik had vanacht over een meisje gedroomd, en zag haar gezicht wel enzo
En het leek zóóó echt
Wel jammer als je dan wakker wordt en je ligt helemaal alleen in je 2 persoons bedje
nee serieus... heel sporadisch ben ik er op zaterdag vroeg uit....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker inderdaad.
Wat een suffe opmerking
Ja ik weet het wel, maar dan nog, sufquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
nee serieus... heel sporadisch ben ik er op zaterdag vroeg uit....
wat krijg je dan veel gedaan zeg
Al een nieuwe date gepland?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:37 schreef KudFokker het volgende:
Maar toen ik wakker werd had ik wel een super lief smsje van het meisje van gisteravond
Morgenavond ga ik bij een paar vriendinnen van haar langsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |