Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het helemaal kwijt. Er zijn nu 3 kloons ofzo maar ik weet niet wie wie is
JIJ!quote:
Haiquote:
Wat ik? Ik doe niks!quote:
tot zo!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn laptop opnieuw opstarten, tyfusding.
Klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef KingOfPop het volgende:
Pfff, dat wie is de mol, is echt het meeest overschatte programma sinds tijden
Er zijn er nog meer in de omloopquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Godver, welke kankermongool ben jij nu weer dan?
Wat een grafkopquote:
Wie nog meer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er zijn er nog meer in de omloop
Godverdomme, ik krijg naast typkanker ook nog eens oogbaltyfus ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, maar tegen Chuck.
Steven_Seagull en de TSquote:
Goed goed, net een drukke dag gehad. Commercial schieten voor Georgio Armaniquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi Chuckhoe gaat het met jou en je sexy vrienden
?
Ik heb gemeld aan de Admin dat je zei dat je typkanker hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godverdomme, ik krijg naast typkanker ook nog eens oogbaltyfus ofzo!
Spannendquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Goed goed, net een drukke dag gehad. Commercial schieten voor Georgio ArmaniDus nu lekker chillen
. En met jou jongedame?
Ik moet toegeven. Props voor je idee en uitwerking. Om dat 50% 100% gedoe lag ik dubbelquote:
Wil je dat ik dit in mn handtekening zet ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:00 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Ik heb gemeld aan de Admin dat je zei dat je typkanker hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef bloodysunday het volgende:
René Visser = dat niet gewoon NG? Die heet ook René
Ja graag.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je dat ik dit in mn handtekening zet ofzo?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik moet toegeven. Props voor je idee en uitwerking. Om dat 50% 100% gedoe lag ik dubbel
Oh nee, meen je dat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef bloodysunday het volgende:
René Visser = dat niet gewoon NG? Die heet ook René
Jaa volgende week tijdens de Uri Geller show (quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Spannendwanneer komt 'ie op tv?
En ja ik kom net van mn werk, was weer doodsaai, maaar nu dus ook lekker chillen!
Dat zeggen ze altijd onder het klonen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh nee, meen je dat.
Ik was werken, dus ik was het niet.
Tjaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wát een homo, als dat zijn kloon is.
HEb jij net ook gewerkt dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd onder het klonen!
Het is zijn kloon niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wát een homo, als dat zijn kloon is.
Toen ik nog in de horeca werkte was ik altijd een stuk later thuisquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jaa volgende week tijdens de Uri Geller show () voor het eerst
. Wat doe je voor werk dan dat je nu pas thuis komt. Horeca zeker
Hoe weet je dat zo zeker, ben je het stiekem zelf ofzoquote:
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, ben je het stiekem zelf ofzo?
Waarom ga je niet gewoon onder je eigen naam dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook geen kloon van NG maar van C_N.
Hey IQMquote:
Duh.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, ben je het stiekem zelf ofzo?
Ik zei niet dat C_N de user is die mij heeft aagemaaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon onder je eigen naam dan?
Ja ok als je tot het einde moet welquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik nog in de horeca werkte was ik altijd een stuk later thuisnu in een callcenter
..
En wauw, Uri Geller nog wel! Dan heb je het echt gemaakt hoor.
Jezus, ik word echt gek hierquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Ik zei niet dat C_N de user is die mij heeft aagemaakt
Ja, nu ben je de lulquote:
Mindgamesquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Ik zei niet dat C_N de user is die mij heeft aagemaakt
Gecondoleerd.quote:
Ja geweldig werkquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ok als je tot het einde moet welCallcenters
. Zo te horen vind je het leuk werk [ afbeelding ]
En ja de mensen die Uri kijken is de doelgroep. Kampers die hun geld uitgeven aan Armani en D&G
He jij bent lekker, wil je neuken?quote:
Ja is goed! Hier achter dat muurtje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He jij bent lekker, wil je neuken?
Hmm ja je verdiend wel vast meer dan ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja geweldig werk! En whehe, kampers kopen alleen de nep varianten gok ik zo
Primaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Ja is goed! Hier achter dat muurtje?
joahquote:
Ik verdien zeker meerquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm ja je verdiend wel vast meer dan ik
Ja boeiend?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef behangplakker het volgende:
IK KRIJG DE DERDE LAAG (EN EINDE) VAN RUBIKS KUBUS NIET![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef behangplakker het volgende:
![]()
![]()
Kut voor je kubusquote:
Waarop?quote:
Im feelin you dawgquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef behangplakker het volgende:
![]()
![]()
Je hebt je misdragen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik verdien zeker meerof ik het ook krijg is een tweede.
Wie zit er nu op die plek danquote:
Heujquote:
En anders ga ik wel op de bank zitten naast wd en Bt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik moet linksbuiten, dat weet ik wel.
En het is nog niet eens lente.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankje. Bugs vliegen me om de oren.
Lakitu?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben spits...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
[..]
En anders ga ik wel op de bank zitten naast wd en Bt.
Nee hup in het veldquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was ik al sukkolquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Liever jouw pielemansquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Steek die naald maar in je aarsch.
Wd zit niet op de bankquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat ik de derde laag van Rubiks Kubus voor elkaar kon krijgen, maar nu is hij toch al verpest omdat niemand hielpquote:
Aan beide kanten kan iemand zitten hequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wd zit niet op de bank [ afbeelding ] en ik zit naast Fas.
Relmofquote:
In FFquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef bloodysunday het volgende:
FF had een update, maar waar kan ik die nu terug vinden?
Prive bellen op kosten van de zaakquote:
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/releases/quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef bloodysunday het volgende:
NAC is kudtquote:
Ja, care, maar WIE belt ze? Das de hamvraagquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Prive bellen op kosten van de zaak
Nou als je wacht, rot FF gewoon uit, zoals bij mij net.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef bloodysunday het volgende:
naast mij?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik veel of dat mag. Lijkt me niet maar misschien mag het ook welquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, care, maar WIE belt ze? Das de hamvraag
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou als je wacht, rot FF gewoon uit, zoals bij mij net.
Huh je was rechtsback tochquote:
Indeed, indeed my friend.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]FF is eigenlijk best bar, maar beter dan IE
1337 is tovverquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Indeed, indeed my friend.
22:22.
Nee hoor, de plek naast me is gereserveerd voor de berg kauwgom die Fas en ik gaan verorberen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aan beide kanten kan iemand zitten he
Ze is de baas daar man ! Ik wil voetballen op zo'n veldje in zo'n kooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Weet ik veel of dat mag. Lijkt me niet maar misschien mag het ook wel
Dat deed ik bij het vorige callcenter wel vaakquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Prive bellen op kosten van de zaak
Voetbaln00b dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh je was rechtsback tochOf lees je dat ding verkeerd om .
![]()
Ik werd vorige week zaterdag wakker om 13:37.quote:
Ja jonge giev!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze is de baas daar man ! Ik wil voetballen op zo'n veldje in zo'n kooi
Jij werkt ze allemaal af?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat deed ik bij het vorige callcenter wel vaak!
Bij smeekt er iets anders om gebruikt te worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja jonge giev!Mijn poten zitten al te dansen. Ze smeken om gebruikt te worden.
Luiwammes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik werd vorige week zaterdag wakker om 13:37.
Moest dus meteen masturberen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo vroeg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik stond in het midden toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh je was rechtsback tochOf lees je dat ding verkeerd om .
![]()
Is ze negert danquote:
Ja niet iedereen laat zich misbruiken door de staat door te gaan werken.quote:
Foei!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat deed ik bij het vorige callcenter wel vaak!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bij smeekt er iets anders om gebruikt te worden.
Verorberen nog wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, de plek naast me is gereserveerd voor de berg kauwgom die Fas en ik gaan verorberen.
Ja ik ook daaromquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik deze week elke dag rond 1400 uur
Mastur beren?quote:
kon ik dat maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik deze week elke dag rond 1400 uur
Pedobearzzzquote:
Nee ik wil niet neuqenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil gvd eens een meet met iedereen van de sc, beetje zuipen enzo
Ja ik normaal ook wel, maar dit jaar is echt wel toppunt ja, vooral de laatste vier wekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ook daarom. Ik ben sinds dit jaar zo vies lui.
Nou op zaterdag werk ik ook niet maar dan ben ik er om 13:37 toch echt al een tijdje uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja niet iedereen laat zich misbruiken door de staat door te gaan werken.
Volgende meet in amsterdam dan, anders moet ik helemaal naar Utrecht. Veels te ver en te duurquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil gvd eens een meet met iedereen van de sc, beetje zuipen enzo
Kijk en dat is niet voor niets, voor jou is er een andere rol in onze samenleving weg gelegd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
kon ik dat maarik ben telkens om 11 uur al wakker
Ja, chillen bij d_a eerstquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgende meet in amsterdam dan, anders moet ik helemaal naar Utrecht. Veels te ver en te duur
Wut?quote:
Z'n, weliswaar oude, UI staat er anders al een tijdje in.quote:
Vanaf deeltje 1 hoorquote:
Ja slapen is veel chillerquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ik normaal ook wel, maar dit jaar is echt wel toppunt ja, vooral de laatste vier weken
De hele avond is al matig met al die kloonsquote:
Woars myn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Z'n, weliswaar oude, UI staat er anders al een tijdje in.
En die van mij al een tijdjen niet meer, het zou verboden moeten worden !quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Z'n, weliswaar oude, UI staat er anders al een tijdje in.
Hier:quote:
Weinig zo relaxed als slapen idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Was wel totdat ik een maandban had gekregen, toen was ik naar PUB gegaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar niet vaak zat, geen vaste klant
Ik wist hetquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weinig zo relaxed als slapen idd.Ja ik haal de 11-12 uur al dagenlangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Ik de laatste vier weken ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wist het_!
[..]
Ja ik haal de 11-12 uur al dagenlang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:33 schreef bloodysunday het volgende:
Zullen we der ff snel 5 door heen rammen?
Dat weet je nu al ja?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doen.
alhoewel ik vannacht bij 1000 er ook nog ben aangezien ik morgen ziek thuis mag blijven van papa.
Ja, want ik was vandaag ook ziek thuis met koorts.quote:
AZ is laxeermiddel speciaal voor hoeren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef bloodysunday het volgende:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAA AZ ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker warm, binnen neuken op het bed.quote:
Zoek een degoe. Die is nog leuker. Ik heb er 8, er was er 1 van de 2 zwanger en toen kreeg ie een shitload aan kids.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga er niet zijn met 1000 vrees ikga zo naar bed, en morgen naar school tot 2 en daarna een hamster kopen!
![]()
Hamsters zijn toch veel leuker dan fok, dus dat scheelt.
quote:
Stop gewoon je... in een kooi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga er niet zijn met 1000 vrees ikga zo naar bed, en morgen naar school tot 2 en daarna een hamster kopen!
![]()
Ik oohooookquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zon, ik wil het.
Open je ook een topic over hoe je hem gaat noemen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zon, ik wil het.
Die zijn te groot.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zoek een degoe. Die is nog leuker. Ik heb er 8, er was er 1 van de 2 zwanger en toen kreeg ie een shitload aan kids.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Stop gewoon je... in een kooi.Jaaa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mijn vissen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb mijn hamster wel eens dood laten gaan.
Ik noem 'm schnoep. Dat is al besloten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Open je ook een topic over hoe je hem gaat noemen?
Wat een rotnaam.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik noem 'm schnoep. Dat is al besloten.
Bruin worden.quote:
Vis.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
Dieren.
Ik zou alleen een kat overwegen later.Mits 'ie met z'n krabbende kutpoten van me afblijft, that is.
We willen wel een dikke hamster ja, die zijn tenslotte gezellig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hamsters kunnen toch ook vrij groot worden?
OMG!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef bloodysunday het volgende:
Jezus, ik praat weer met een vriendin die ik vanaf December niet gesproken heb![]()
Coming up babequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Juicyhil het volgende:
He BT, ik ga slapen, kom je ook zo in bed.
Die slapen van 03:00 uur tot 00:00.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We willen wel een dikke hamster ja, die zijn tenslotte gezellig.
Meer vlees met kerstquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We willen wel een dikke hamster ja, die zijn tenslotte gezellig.
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
Zijn hamsters niet die ondingen die overdag slapen en 's nachts irritant levendig doen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
Zijn hamsters niet die ondingen die overdag slapen en 's nachts irritant levendig doen?
Dat dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die slapen van 03:00 uur tot 00:00.
Die drie uur dat ze wakker zijn knagen ze aan je kooi.
Niksquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat moet je van me?
Dit vertrouw ik niet.
Sense. It doesn't make any.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jadaarom is onze keus er ook op gevallen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niks
Hamsters![]()
![]()
![]()
Doodtrappen die beesten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niks
Hamsters![]()
![]()
![]()
Doodtrappen die beesten.
Leg uit?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay. Ik wil een keer samen met je een J roken hoor
.
Hamsters zijn wel leuk als je ze niet laten creperen.
Mandy en ik nemen die hamster.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Leg uit?
Het is toch vaag om om die reden een huisdier te kiezen. Zit je de hele tijd tegen een lome haarbal aan te kijken.
Miverquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef MiVer het volgende:
aaibaar of slaanbaar...hahaha
voorjaar moet zich nog ontvouwen ja
begrijp de twijfel
hahaha
wordt vanzelf zwoeler
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef MiVer het volgende:
begrijp de twijfel
hahaha
wordt vanzelf zwoeler
Aaaaah. 't Is dus vermaak voor de nachtelijke uurtjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mandy en ik nemen die hamster.
Je moet altijd uitgaan van aaibaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef MiVer het volgende:
begrijp de twijfel
hahaha
wordt vanzelf zwoeler
Alsof ik een hamster krijg van mn oudersquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Aaaaah. 't Is dus vermaak voor de nachtelijke uurtjes.Nu snap ik 'm.
Ik had het beter kunnen weten als je had gezegd dat je 'm met Mandy ging halen.Ik dacht bij jou thuis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |