Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het helemaal kwijt. Er zijn nu 3 kloons ofzo maar ik weet niet wie wie is
JIJ!quote:
Haiquote:
Wat ik? Ik doe niks!quote:
tot zo!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn laptop opnieuw opstarten, tyfusding.
Klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef KingOfPop het volgende:
Pfff, dat wie is de mol, is echt het meeest overschatte programma sinds tijden
Er zijn er nog meer in de omloopquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Godver, welke kankermongool ben jij nu weer dan?
Wat een grafkopquote:
Wie nog meer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er zijn er nog meer in de omloop
Godverdomme, ik krijg naast typkanker ook nog eens oogbaltyfus ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, maar tegen Chuck.
Steven_Seagull en de TSquote:
Goed goed, net een drukke dag gehad. Commercial schieten voor Georgio Armaniquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi Chuckhoe gaat het met jou en je sexy vrienden
?
Ik heb gemeld aan de Admin dat je zei dat je typkanker hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godverdomme, ik krijg naast typkanker ook nog eens oogbaltyfus ofzo!
Spannendquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Goed goed, net een drukke dag gehad. Commercial schieten voor Georgio ArmaniDus nu lekker chillen
. En met jou jongedame?
Ik moet toegeven. Props voor je idee en uitwerking. Om dat 50% 100% gedoe lag ik dubbelquote:
Wil je dat ik dit in mn handtekening zet ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:00 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Ik heb gemeld aan de Admin dat je zei dat je typkanker hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef bloodysunday het volgende:
René Visser = dat niet gewoon NG? Die heet ook René
Ja graag.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je dat ik dit in mn handtekening zet ofzo?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik moet toegeven. Props voor je idee en uitwerking. Om dat 50% 100% gedoe lag ik dubbel
Oh nee, meen je dat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef bloodysunday het volgende:
René Visser = dat niet gewoon NG? Die heet ook René
Jaa volgende week tijdens de Uri Geller show (quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Spannendwanneer komt 'ie op tv?
En ja ik kom net van mn werk, was weer doodsaai, maaar nu dus ook lekker chillen!
Dat zeggen ze altijd onder het klonen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh nee, meen je dat.
Ik was werken, dus ik was het niet.
Tjaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wát een homo, als dat zijn kloon is.
HEb jij net ook gewerkt dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd onder het klonen!
Het is zijn kloon niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wát een homo, als dat zijn kloon is.
Toen ik nog in de horeca werkte was ik altijd een stuk later thuisquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jaa volgende week tijdens de Uri Geller show () voor het eerst
. Wat doe je voor werk dan dat je nu pas thuis komt. Horeca zeker
Hoe weet je dat zo zeker, ben je het stiekem zelf ofzoquote:
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, ben je het stiekem zelf ofzo?
Waarom ga je niet gewoon onder je eigen naam dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook geen kloon van NG maar van C_N.
Hey IQMquote:
Duh.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, ben je het stiekem zelf ofzo?
Ik zei niet dat C_N de user is die mij heeft aagemaaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon onder je eigen naam dan?
Ja ok als je tot het einde moet welquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik nog in de horeca werkte was ik altijd een stuk later thuisnu in een callcenter
..
En wauw, Uri Geller nog wel! Dan heb je het echt gemaakt hoor.
Jezus, ik word echt gek hierquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Ik zei niet dat C_N de user is die mij heeft aagemaakt
Ja, nu ben je de lulquote:
Mindgamesquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Ik zei niet dat C_N de user is die mij heeft aagemaakt
Gecondoleerd.quote:
Ja geweldig werkquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ok als je tot het einde moet welCallcenters
. Zo te horen vind je het leuk werk [ afbeelding ]
En ja de mensen die Uri kijken is de doelgroep. Kampers die hun geld uitgeven aan Armani en D&G
He jij bent lekker, wil je neuken?quote:
Ja is goed! Hier achter dat muurtje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He jij bent lekker, wil je neuken?
Hmm ja je verdiend wel vast meer dan ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja geweldig werk! En whehe, kampers kopen alleen de nep varianten gok ik zo
Primaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Ja is goed! Hier achter dat muurtje?
joahquote:
Ik verdien zeker meerquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm ja je verdiend wel vast meer dan ik
Ja boeiend?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef behangplakker het volgende:
IK KRIJG DE DERDE LAAG (EN EINDE) VAN RUBIKS KUBUS NIET![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef behangplakker het volgende:
![]()
![]()
Kut voor je kubusquote:
Waarop?quote:
Im feelin you dawgquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef behangplakker het volgende:
![]()
![]()
Je hebt je misdragen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik verdien zeker meerof ik het ook krijg is een tweede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |