Wie zit er nu op die plek danquote:
Heujquote:
En anders ga ik wel op de bank zitten naast wd en Bt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik moet linksbuiten, dat weet ik wel.
En het is nog niet eens lente.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankje. Bugs vliegen me om de oren.
Lakitu?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben spits...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
[..]
En anders ga ik wel op de bank zitten naast wd en Bt.
Nee hup in het veldquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was ik al sukkolquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Liever jouw pielemansquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Steek die naald maar in je aarsch.
Wd zit niet op de bankquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
[..]
en ik zit naast Fas.
Dat ik de derde laag van Rubiks Kubus voor elkaar kon krijgen, maar nu is hij toch al verpest omdat niemand hielpquote:
Aan beide kanten kan iemand zitten hequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wd zit niet op de bank [ afbeelding ] en ik zit naast Fas.
Relmofquote:
In FFquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef bloodysunday het volgende:
FF had een update, maar waar kan ik die nu terug vinden?
Prive bellen op kosten van de zaakquote:
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/releases/quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef bloodysunday het volgende:
NAC is kudtquote:
Ja, care, maar WIE belt ze? Das de hamvraagquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Prive bellen op kosten van de zaak
Nou als je wacht, rot FF gewoon uit, zoals bij mij net.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef bloodysunday het volgende:
naast mij?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik veel of dat mag. Lijkt me niet maar misschien mag het ook welquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, care, maar WIE belt ze? Das de hamvraag
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou als je wacht, rot FF gewoon uit, zoals bij mij net.
Huh je was rechtsback tochquote:
Indeed, indeed my friend.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]FF is eigenlijk best bar, maar beter dan IE
1337 is tovverquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Indeed, indeed my friend.
22:22.
Nee hoor, de plek naast me is gereserveerd voor de berg kauwgom die Fas en ik gaan verorberen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aan beide kanten kan iemand zitten he
Ze is de baas daar man ! Ik wil voetballen op zo'n veldje in zo'n kooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Weet ik veel of dat mag. Lijkt me niet maar misschien mag het ook wel
Dat deed ik bij het vorige callcenter wel vaakquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Prive bellen op kosten van de zaak
Voetbaln00b dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh je was rechtsback tochOf lees je dat ding verkeerd om .
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |