Ik werd vorige week zaterdag wakker om 13:37.quote:
Ja jonge giev!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze is de baas daar man ! Ik wil voetballen op zo'n veldje in zo'n kooi
Jij werkt ze allemaal af?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat deed ik bij het vorige callcenter wel vaak!
Bij smeekt er iets anders om gebruikt te worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja jonge giev!Mijn poten zitten al te dansen. Ze smeken om gebruikt te worden.
Luiwammes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik werd vorige week zaterdag wakker om 13:37.
Moest dus meteen masturberen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo vroeg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik stond in het midden toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh je was rechtsback tochOf lees je dat ding verkeerd om .
![]()
Is ze negert danquote:
Ja niet iedereen laat zich misbruiken door de staat door te gaan werken.quote:
Foei!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat deed ik bij het vorige callcenter wel vaak!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bij smeekt er iets anders om gebruikt te worden.
Verorberen nog wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, de plek naast me is gereserveerd voor de berg kauwgom die Fas en ik gaan verorberen.
Ja ik ook daaromquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik deze week elke dag rond 1400 uur
Mastur beren?quote:
kon ik dat maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik deze week elke dag rond 1400 uur
Pedobearzzzquote:
Nee ik wil niet neuqenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil gvd eens een meet met iedereen van de sc, beetje zuipen enzo
Ja ik normaal ook wel, maar dit jaar is echt wel toppunt ja, vooral de laatste vier wekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ook daarom. Ik ben sinds dit jaar zo vies lui.
Nou op zaterdag werk ik ook niet maar dan ben ik er om 13:37 toch echt al een tijdje uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja niet iedereen laat zich misbruiken door de staat door te gaan werken.
Volgende meet in amsterdam dan, anders moet ik helemaal naar Utrecht. Veels te ver en te duurquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil gvd eens een meet met iedereen van de sc, beetje zuipen enzo
Kijk en dat is niet voor niets, voor jou is er een andere rol in onze samenleving weg gelegd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
kon ik dat maarik ben telkens om 11 uur al wakker
Ja, chillen bij d_a eerstquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgende meet in amsterdam dan, anders moet ik helemaal naar Utrecht. Veels te ver en te duur
Wut?quote:
Z'n, weliswaar oude, UI staat er anders al een tijdje in.quote:
Vanaf deeltje 1 hoorquote:
Ja slapen is veel chillerquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ik normaal ook wel, maar dit jaar is echt wel toppunt ja, vooral de laatste vier weken
De hele avond is al matig met al die kloonsquote:
Woars myn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Z'n, weliswaar oude, UI staat er anders al een tijdje in.
En die van mij al een tijdjen niet meer, het zou verboden moeten worden !quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Z'n, weliswaar oude, UI staat er anders al een tijdje in.
Hier:quote:
Weinig zo relaxed als slapen idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |