Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het helemaal kwijt. Er zijn nu 3 kloons ofzo maar ik weet niet wie wie is
JIJ!quote:
Haiquote:
Wat ik? Ik doe niks!quote:
tot zo!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn laptop opnieuw opstarten, tyfusding.
Klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef KingOfPop het volgende:
Pfff, dat wie is de mol, is echt het meeest overschatte programma sinds tijden
Er zijn er nog meer in de omloopquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Godver, welke kankermongool ben jij nu weer dan?
Wat een grafkopquote:
Wie nog meer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er zijn er nog meer in de omloop
Godverdomme, ik krijg naast typkanker ook nog eens oogbaltyfus ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, maar tegen Chuck.
Steven_Seagull en de TSquote:
Goed goed, net een drukke dag gehad. Commercial schieten voor Georgio Armaniquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi Chuckhoe gaat het met jou en je sexy vrienden
?
Ik heb gemeld aan de Admin dat je zei dat je typkanker hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godverdomme, ik krijg naast typkanker ook nog eens oogbaltyfus ofzo!
Spannendquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Goed goed, net een drukke dag gehad. Commercial schieten voor Georgio ArmaniDus nu lekker chillen
. En met jou jongedame?
Ik moet toegeven. Props voor je idee en uitwerking. Om dat 50% 100% gedoe lag ik dubbelquote:
Wil je dat ik dit in mn handtekening zet ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:00 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Ik heb gemeld aan de Admin dat je zei dat je typkanker hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef bloodysunday het volgende:
René Visser = dat niet gewoon NG? Die heet ook René
Ja graag.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je dat ik dit in mn handtekening zet ofzo?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik moet toegeven. Props voor je idee en uitwerking. Om dat 50% 100% gedoe lag ik dubbel
Oh nee, meen je dat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef bloodysunday het volgende:
René Visser = dat niet gewoon NG? Die heet ook René
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |