Open je ook een topic over hoe je hem gaat noemen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga er niet zijn met 1000 vrees ikga zo naar bed, en morgen naar school tot 2 en daarna een hamster kopen!
![]()
Hamsters zijn toch veel leuker dan fok, dus dat scheelt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zon, ik wil het.
Die zijn te groot.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zoek een degoe. Die is nog leuker. Ik heb er 8, er was er 1 van de 2 zwanger en toen kreeg ie een shitload aan kids.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Stop gewoon je... in een kooi.Jaaa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mijn vissen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb mijn hamster wel eens dood laten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik noem 'm schnoep. Dat is al besloten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Open je ook een topic over hoe je hem gaat noemen?
Wat een rotnaam.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik noem 'm schnoep. Dat is al besloten.
Bruin worden.quote:
Vis.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
Dieren.
Ik zou alleen een kat overwegen later.Mits 'ie met z'n krabbende kutpoten van me afblijft, that is.
We willen wel een dikke hamster ja, die zijn tenslotte gezellig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hamsters kunnen toch ook vrij groot worden?
OMG!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef bloodysunday het volgende:
Jezus, ik praat weer met een vriendin die ik vanaf December niet gesproken heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |