Ja: dat je de baggerlayout moet gebruiken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:19 schreef Litpho het volgende:
Deze TT wordt in de AT uiteraard afgekort tot on-top. Wil je ons iets vertellen, heksje?.
Scherp.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Litpho het volgende:
Deze TT wordt in de AT uiteraard afgekort tot on-top. Wil je ons iets vertellen, heksje?.
Nee, wel iets vragen. Hoe krijg ik de OP mooi, zonder quote?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Litpho het volgende:
Door [ quote ] en [ /quote ] weg te halenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, wel iets vragen. Hoe krijg ik de OP mooi, zonder quote?
quote:
Maar deze was scherper!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja: dat je de baggerlayout moet gebruiken.
Helemaal gelijk!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:15 schreef Techno het volgende:
Maar inderdaad, het leven is al zo kort, en ik heb zoveel hobby's en andere leuke dingen te doen... al dat werken kost best veel vrije tijd.
in de toekomst maybe!quote:
Plak dit er in:quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, wel iets vragen. Hoe krijg ik de OP mooi, zonder quote?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | [b]De plek voor je beslommeringen als single! *O*[/b] [i]Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar *)[/i] [b]Wel even een grande note: het is hier [u]geen[/u] Slowchat.[/b] :{w Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. [sub]De OP: [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Singles]FokWiki/Singles[/url] [/sub] |
Ik kan ook nietsquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Door [ quote ] en [ /quote ] weg te halen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja: dat je de baggerlayout moet gebruiken.
Je moet naar mij luisteren! Hup hup!quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik kan ook nietsHij is nu NOG lelijker
Het blijft lastig...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:18 schreef heksehiel het volgende:
b]Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef KudFokker het volgende:[/b]
[ afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!![]()
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar![]()
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.![]()
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
De OP: FokWiki/Singles
Pak de oplossing van Q maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ach soms heb je een project waar je helemaal je ei in kwijt kan, maar vaak ook niet.quote:
Ik ben geweldig, ik weet het.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Pak de oplossing van Q maar
Er staat een linkje naar een Wiki pagina, als je daar op klikt, kun je de tekst (die Q. nu aanreikt) copy en pasten hier
Je kunt het nu nog niet, maar dadelijk wel
Top.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal geen nare domme stellingen meer voorleggen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
waarom niet? Deze was heel goed hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal geen nare stellingen meer voorleggen
kennelijk heb ik nogal wat penissen beschadigdquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
waarom niet? Deze was heel goed hoor
Prima! Ik ben vanaf maandag een jobquote:
Have fun.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:24 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben er even vandoor maar het is dus wel de bedoeling dat jullie on-topic blijven![]()
![]()
Tof!quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima! Ik ben vanaf maandag een job
En nog een briljant leuke ook volgens mij
Dus dat voelde ik!quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kennelijk heb ik nogal wat penissen beschadigd
oeh, ik wil ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar een briljant leuke zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag de sleutels gekregen van een loodsje waar ik samen met een maat aan auto's kan sleutelen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach soms heb je een project waar je helemaal je ei in kwijt kan, maar vaak ook niet.
Tja, ik werk dan ook al weer een jaar of 15/16 fulltime.
Jemie... Zolang al?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach soms heb je een project waar je helemaal je ei in kwijt kan, maar vaak ook niet.
Tja, ik werk dan ook al weer een jaar of 15/16 fulltime.
Oh, dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet snel weglopen hè?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben er even vandoor maar het is dus wel de bedoeling dat jullie on-topic blijven![]()
![]()
Awwwwquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar een briljant leuke zijn.
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Gaaf! Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef MNR het volgende:
Watjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, daarom heb ik niet zo'n moeite met het idee om huisman te spelen.quote:
Oh ja, dat zou wel tof zijn dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef rival het volgende:
Ik heb toevallig vandaag de sleutels gekregen van een loodsje waar ik samen met een maat aan auto's kan sleutelen...
Dat is al een lange tijd een grote hobby.
misschien dat dit wat kan worden
Minder het idee hebben dat je een richting compleet onverkend links laat liggen helpt wel, jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Techno het volgende:
Ja, daarom heb ik niet zo'n moeite met het idee om huisman te spelen.
Het is in Den Bosch en ze moeten daar alles nog opzetten op mijn vakgebied (ICT). Ik ga daar samen met een senior naartoe. Dat vind ik dus dubbel prettig want ik kan ook nog meteen van hem lerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
Vertel, wat ga je doen?
www.monsterboard.nlquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook een baan, MNR, geef die tips
quote:
cwi?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook een baan, MNR, geef die tips
damn, daar ga ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef MNR het volgende:
Thanks Nouk en SQ.
Tips? Uhm... in jezelf en je vaardigheden geloven?
doe es niet zo bijdehandjequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:33 schreef rival het volgende:
[..]
cwi?
op google het woord vacature en de baan intypen?
monsterboard reageren op een vacature?
slechts wilde gokken hoor, maar je kan het eens proberen
Tof! Wat doe je precies binnen de ICT?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is in Den Bosch en ze moeten daar alles nog opzetten op mijn vakgebied (ICT). Ik ga daar samen met een senior naartoe. Dat vind ik dus dubbel prettig want ik kan ook nog meteen van hem lerenen ik kan mijn eigen gang gaan. Heerlijk. Ik heb niets te verliezen en het is alleen maar win-win
zorg dat je een leuk, positief gesprek hebt!quote:
Oja? Tijdje terug zag je het al helemaal zitten...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik niet zo'n moeite met het idee om huisman te spelen.
communicatiequote:
Oei... Dat klinkt niet zo goed!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef Den_Haag het volgende:
eerder terug van training..onder het gewicht van mezelf en een teamgenoot door me enkel heen geknald. morgen eens kijken hoe groot de schade is
Dan houd je dus echt tijd over bij het beginnen van de competitie!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef Den_Haag het volgende:
eerder terug van training..onder het gewicht van mezelf en een teamgenoot door me enkel heen geknald. morgen eens kijken hoe groot de schade is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Volgens mij wel jaquote:
Nee, juist niet. Vooral die sexy huishoudster zag ik wel zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
Oja? Tijdje terug zag je het al helemaal zitten...
Ben je dat al vergeten?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef Den_Haag het volgende:eerder terug van training..onder het gewicht van mezelf en een teamgenoot door me enkel heen geknald. morgen eens kijken hoe groot de schade is
meldtquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
* automatic_ is een uitzondering
Daar waren we het nog niet over eens meneer....quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Vooral die sexy huishoudster zag ik wel zitten.
Communicatie!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
communicatie
En dank voor alle tips, helaas beheers ik deze allemaal al behoorlijk, recessie ftw
Hoor ik ook bij het vage gebral dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meldt
ik ben ook van het vage gebral
Ik ook een uitzondering!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
* automatic_ is een uitzondering
Vertrouwen in een product of dienst stellenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Wat doe je precies binnen de ICT?
spiegelogie en je dat afvragenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoor ik ook bij het vage gebral dan?
Ik niet hoorquote:
Hehe, gelukkig ben ik nog geen spiegoloog en ik word ook geen GZ-psycholoogquote:
Truequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
Heb wel iets met IT-ers overigens. Mijn ervaring is dat dat altijd de groep meest prettig gestoorde mensen is binnen het bedrijf.
Nog aan het studeren(deeltijd), dus helaas...quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
Ik niet hoor
Heb wel iets met IT-ers overigens. Mijn ervaring is dat dat altijd de groep meest prettig gestoorde mensen is binnen het bedrijf. En ik vind het ook wel interessant om daar dan weer wat meer over te leren, heb er altijd graag rondgehangen in de spaarzame vrije minuten
Grappig, ICTjers worden juist vaak als autistische en wereldvreemde nerds gezien.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog aan het studeren(deeltijd), dus helaas...
Dat is zo 1999quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef Techno het volgende:
Grappig, ICTjers worden juist vaak als autistische en wereldvreemde nerds gezien.![]()
Nee hoor. Niet degene die ik kenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Grappig, ICTjers worden juist vaak als autistische en wereldvreemde nerds gezien.
Ik zei nog zo dat we die memo óók naar Techno's kelder hadden moeten sturenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef Techno het volgende:
Grappig, ICTjers worden juist vaak als autistische en wereldvreemde nerds gezien.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zei nog zo dat we die memo óók naar Techno's kelder hadden moeten sturen.
Sjips, betrapt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef Litpho het volgende:
Ik zei nog zo dat we die memo óók naar Techno's kelder hadden moeten sturen.
Daar pas jij ook niet inquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoelang moet jij nog studeren dan?quote:
Jij wilt ook aan het jongen slaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
morgen weer op kraamvisite
Iedereen is aan het jongen
Nieeeeet!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar dat imago hebben we wel.
Let's see, ik doe nu mijn minor, nog een keuze semester en nog afstuderen. Jaar of 4?quote:
Zo rond de tijd dat die C werd toegevoegd werd het voor de echte autisten lastig om nog aangenomen te worden, dus die filteren langzamerhand een beetje uit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Nieeeeet!![]()
Alleen bij mensen die al 10 jaar niet meer in het bedrijfsleven hebben gestaan![]()
Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo vaak hoor tbh
Hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo rond de tijd dat die C werd toegevoegd werd het voor de echte autisten lastig om nog aangenomen te worden, dus die filteren langzamerhand een beetje uit.
Ik verzin het niet zelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
Nieeeeet!![]()
Alleen bij mensen die al 10 jaar niet meer in het bedrijfsleven hebben gestaan![]()
Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo vaak hoor tbh
Nee, de autisten laten we programmerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo rond de tijd dat die C werd toegevoegd werd het voor de echte autisten lastig om nog aangenomen te worden, dus die filteren langzamerhand een beetje uit.
Om te beginnen zou het al fijn zijn als je vriend mee zou willen werken jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn lichaam vindt van wel, mijn ratio zegt nee, en mijn 25-jarige vriend tevens
Daar lach je wel om, maar dat is echt zoquote:
\quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan houd je dus echt tijd over bij het beginnen van de competitie!Niet echt veel pijn op dit moment. maar ik voel het stijver worden. hoop dat ik morgen nog een beetje normaal kan lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mijn drukverband is op...klote.
nah, ik wil het zelf ook nog niet hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Om te beginnen zou het al fijn zijn als je vriend mee zou willen werken ja
Ik zou er niet op rekenen. Niet negatief bedoeld, om je voor te bereidenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niet echt veel pijn op dit moment. maar ik voel het stijver worden. hoop dat ik morgen nog een beetje normaal kan lopen.
Die pagina laadt bij mij nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik verzin het niet zelf
Nerd-imago ICT'er neemt af
OMG, je bent een vrouwquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Om te beginnen zou het al fijn zijn als je vriend mee zou willen werken ja
Nee, maar ik ben dan ook de spreekwoordelijke uitzondering op heel veel regels.quote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef Litpho het volgende:
Daar lach je wel om, maar dat is echt zo. Alleen maar technisch goed zijn levert je tegenwoordig geen baan meer op.
hmmm. moet zondag gewoon hockeyenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Niet negatief bedoeld, om je voor te bereiden
Ik!quote:
Heh, zo te zien ligt hun site spontaan plat.quote:
Thanks Technoquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Heh, zo te zien ligt hun site spontaan plat.
Maar er zijn zat andere bronnen:
http://www.utnieuws.utwente.nl/new/?artikel_id=9661
http://www.managersonline(...)erd-imago-kwijt.html
http://tweakers.net/nieuw(...)geren-oppoetsen.html
Et cetera.
Ja, ik ook. Woon aan een zijstraat van de Boschdijk (tegen Eindhoven Beukenlaan CS).quote:
Zijstraat Geldropseweg, in de Irisbuurtquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Woon aan een zijstraat van de Boschdijk (tegen Eindhoven Beukenlaan CS).
Jij?
je zegt het fout, het is opa's braadworstquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:05 schreef rival het volgende:
[..]
Opa's broodje worst kip![]()
Maar geef mij maar Amsterdam
Die heb ik dan nog wel liggen voor jequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niet echt veel pijn op dit moment. maar ik voel het stijver worden. hoop dat ik morgen nog een beetje normaal kan lopen.
alweer een tijdje geledenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zegt het fout, het is opa's braadworst
Of opa's platte bal...
msn?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die heb ik dan nog wel liggen voor je
OMG.. allemaal bijna-buurtgenoten hier!
als ik echt dronken ben ben ik echt een sucker voor een broodje dooie hond gyros van de griek naast Opaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef rival het volgende:
[..]
alweer een tijdje geleden![]()
maar doe mij maar het broodje kip
kom je het brengen en omdoen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die heb ik dan nog wel liggen voor je
Woon je ook in Den Haag dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef DR34M3R het volgende:
Hoezo denk je dat je het niet gaat redden?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Let's see, ik doe nu mijn minor, nog een keuze semester en nog afstuderen. Jaar of 4?Officieel nog iets meer dan een jaar, maar vermoed dat ik dat niet ga redden. Daarna wil ik Taal & Communicatie gaan studeren aan de UvA.
Omdat ik nog een aantal dingen in moet halen, dankzij een vriendelijke docent van een paar weken geleden. Dat kan natuurlijk pas voordat ik begin met afstuderenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat je het niet gaat redden?
En kan je dat deeltijd doen op UvA of niet?
Mja logisch dat je dat eerst moet doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik nog een aantal dingen in moet halen, dankzij een vriendelijke docent van een paar weken geleden. Dat kan natuurlijk pas voordat ik begin met afstuderen
Ja dat kan, maar niet als avondstudie en daar baal ik van.
En via de Open Universiteit? Of is dat helemaal niets?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ja dat kan, maar niet als avondstudie en daar baal ik van.
Zou kunnen, de kids zijn bij papa.. maar ik heb geen auto.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou kunnen, de kids zijn bij papa.. maar ik heb geen auto.
Het is leuk en dat maakt het zoveel makkelijker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja logisch dat je dat eerst moet doen
Okee.. lijkt mij zwaar worden
Dat is mij te vrijblijvend, zoals die dingen die ik zelfstandig moet doen of inhalen, lukt me al niet, terwijl ik zeeen van tijd heb..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
En via de Open Universiteit? Of is dat helemaal niets?
Ja, dat zekerquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is leuk en dat maakt het zoveel makkelijker.
Precies..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeker
Zodra het je tegen gaat staan, dan zakt het allemaal zin in
Nu nog? Ieder weldenkend mens dat ik ken slaapt nu!quote:
Wat voor studie zou jij nog willen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ook een studie gezien die ik wil doen...
alleen tja ik moet ook eens ooit gaan werken en zo
en wie gaat het betalen etc?
Heb er zelf wel eens aan gedacht om daar filosofie of iets dergelijks te doen, voor de fun.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is mij te vrijblijvend, zoals die dingen die ik zelfstandig moet doen of inhalen, lukt me al niet, terwijl ik zeeen van tijd heb..
*denkt terug aan een eerder gesprek...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
He er zelf wel eens aan gedacht om daar filosofie of iets dergelijks te doen, voor de fun.
Maar mijn zelfmotivatie kennende...
Dat is een drogredenatie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef DR34M3R het volgende:
Ieder weldenkend mens dat ik ken slaapt nu!
Ik had op het eind van mijn HBO ook echt géén zin meer, maar goed... Dat is nu wel terug (en soms zakt het wel in.. Haha)quote:
*zich niets van herinnert.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
*denkt terug aan een eerder gesprek...
Dat was te verwachten...quote:
Op zich, als iets écht leuk en interessant is kan ik de motivatie wel vinden, denk ik.. Maar ik wil gewoon nog niet minder dan 5 dagen werken en bij die studie word ik daartoe gedwongen bijna.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
He er zelf wel eens aan gedacht om daar filosofie of iets dergelijks te doen, voor de fun.
Maar mijn zelfmotivatie kennende...
Haha, dat hoort erbij hèquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had op het eind van mijn HBO ook echt géén zin meer, maar goed... Dat is nu wel terug (en soms zakt het wel in.. Haha)
nou er zijn duizend dingen die ik nog zou willen (en waarschijnlijk ook ga doen) die aan sluiten bij mn huidige studie zoals mn eerste graad halenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat voor studie zou jij nog willen?
Ik heb veel geluk dat het bedrijf waar mijn vader werkte mij nog een studie'beurs' heeft geschonken, dus dat is zoooo fijn
RELAXED!!!quote:
Dat heb ik zelf ook, maar.. elk vak heeft ook minder interessante onderwerpen. En daar wil ik dan weer geen moeite voor doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
Op zich, als iets écht leuk en interessant is kan ik de motivatie wel vinden, denk ik.. Maar ik wil gewoon nog niet minder dan 5 dagen werken en bij die studie word ik daartoe gedwongen bijna.
Tja.. Ik begin nu ook opnieuw, maar het sluit deels wel aan & is wel een verdiepingquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou er zijn duizend dingen die ik nog zou willen (en waarschijnlijk ook ga doen) die aan sluiten bij mn huidige studie zoals mn eerste graad halen
maar de opleiding die ik nu zag was food design
klonk erg tof en een uitdaging en zo
maar het is een voltijd studie van 4 jaar
HBO
en het sluit niet aan en is geen verdieping of zo dus het zou opnieuw beginnen zijn...
Prrrrima!quote:
is het ook dus is het geen optiequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja.. Ik begin nu ook opnieuw, maar het sluit deels wel aan & is wel een verdieping
Persoonlijk vind ik het zonde om 2 HBO's te doen...
Oke... ja lastig danquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het ook dus is het geen optie
maar zo'n studie bestaat alleen op HBO
Jawel, mag niet klagenquote:
Nee, heerlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Prrrrima!
Vind jij witte wijn vies?
* automatic_ gaat even een topic-post terug lezenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
* automatic_ gaat even een topic-post terug lezen
Ik heb hem al gevondenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
manwijf! ik vind het niet sexy als een vrouw bier drinkt, wel makkelijk
is ie ook geloof ik...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... ja lastig dan
En wat je al zei; totaaaál verschillend.
Nu is het wel zo dat de meeste mensen tien jaar na het afronden van hun studie iets heeél anders doen, maar ik kan mij voorstellen dat je je hiudige opleiding dan "nutteloos" vind als je Food Design gaat doen.
Oke.. Maar goed, daar hoef je waarschijnlijk weinig opleiding voor te volgenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is ie ook geloof ik...
dus ik denk niet dat het ooit gaat gebeuren
wat me wel echt tof lijkt (en denk ik bij me past maar daar moet je echt echt inrollen) op mijn stage (zeg maar ongeveer praktijk onderwijs, alleen lastige jongeren) krijgen ze kookles
zoiets lijkt me tof (om te geven dan)
met docent kun je er komen (jeuj ik zit goed) maar de meeste komen vanuit maatschappelijk werk etcquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. Maar goed, daar hoef je waarschijnlijk weinig opleiding voor te volgen
Wel een leuke combi
Tja, dat is dan jammer inderdaad dat je niet de stok achter de deur hebt van naar college "moeten", als ik een saai vak heb, moet ik dat alsnog..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook, maar.. elk vak heeft ook minder interessante onderwerpen. En daar wil ik dan weer geen moeite voor doen.
Ja, dat klopt wel. Zeker met niveau één leerlingen. Wel weet ik dat men, hier, mensen van "buiten" aanneemt en zij krijgen dan een cursus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met docent kun je er komen (jeuj ik zit goed) maar de meeste komen vanuit maatschappelijk werk etc
omdat de jongeren zo lastig zijn...
Die kom ik een keertje bij jou drinken. Wanneer heb je hem in huis?quote:
huiliequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
manwijf! ik vind het niet sexy als een vrouw bier drinkt, wel makkelijk
quote:
Doe dan meer een sneeuwwitjequote:
Dan ben ik maar even een mutsquote:
Ik heb wel een beetje smaak, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
dan heb je het wel over een bloedmooi wijf met een heerlijke pretbek en zaadvragende ogen!
Da's juist de bedoelingquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe dan meer een sneeuwwitje
Bier valt soms zo verkeerd en dan ben ik zo lam
Inderdaadquote:
Momenteel niet. Hmm, zal eens kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
Die kom ik een keertje bij jou drinken. Wanneer heb je hem in huis?
Hehe. Rode Wodka Red Bullquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
bestel dan gewoon meteen ranja met wodka
Oooo! Had ik even niet door...quote:
Rode vodka red bull!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
bestel dan gewoon meteen ranja met wodka
Oke, laat je het dan eventjes weten? Dan kom ik langs.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Momenteel niet. Hmm, zal eens kijken
Oke dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
Oke, laat je het dan eventjes weten? Dan kom ik langs.
quote:
Ben jij samen met mij even een muts?quote:
Nee dat is Bacardi Razz met Sinasquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met sinas en dan heb je een raketje!
ja idd, maar koken als je er een beetje affectie mee hebt en zo kom je een heel eindquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Zeker met niveau één leerlingen. Wel weet ik dat men, hier, mensen van "buiten" aanneemt en zij krijgen dan een cursus.
Bedoel; ik als mwd-er kan moeilijk timmerles gaan geven
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij samen met mij even een muts?
nee das blue berry fantaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met sinas en dan heb je een raketje!
Gezellig...quote:
Ja, koken gaat iets makkelijker, maar timmerman/schilder/etc. nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja idd, maar koken als je er een beetje affectie mee hebt en zo kom je een heel eind
degene die het bij ons geeft is gewoon een kerel die graag kookt en mwd geloof ik ook heeft gedaan
maar ja eerst mn opleiding maar eens af maken haha
en naar bed nu
tot morgen iedereen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kijk, iemand die een beetje smaak heeft!de iets drogere wijnen
Vind ik wel!quote:
Mja, ik ookquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik ook
Wat een overeenkomsten opeens!
Zelfde telefoon, allebei een muts, soms beide een sloper (jij iets meer....)
Goed!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe staat het met je richtingsgevoel?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed!
Ik kan ook inparkeren & als ik ergens één keer ben geweest, dan heb ik geen tomtom/kaart meer nodig.
Jij?
Ik heb ook liever bier dan wijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf bij bier, en als het wijn is, dan droge witte of zware rode
Jemie... Tof!quote:
Oei.. Hoe komt het? Niet meegenomen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef Techno het volgende:
* Download Just an Illusion CD van Imagination, gezien ik mijn LP kwijt ben :s
Ooit uitgeleend vrees ik, maar zou bij god niet meer weten aan wie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
Oei.. Hoe komt het? Niet meegenomen?
Ik zal mijn opmerking niet makenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ooit uitgeleend vrees ik, maar zou bij god niet meer weten aan wie.
oh, jammerquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu nog? Ieder weldenkend mens dat ik ken slaapt nu!
Weinig bijzonders.quote:
Maak hem maar hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal mijn opmerking niet maken
Wel vervelend! :-(
Skuuquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Tof!
Presteer je beter onder druk/"stress"?
Voor klinische psychologie heb ik 9 weken a 20 uur per week gestudeerd. Of ja, het boek gelezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Leren voor tentamens gaat het beste vanaf 2/3 dagen van tevoren. Een week van tevoren denk ik: "Ooh, ik heb nog een week"
Ik heb niet eens bierquote:
jij hebt een baanquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb niet eens bier
Wat een kutterm trouwens dat downdaten
Lees jij zo langzaam, of was het zo'n dik boek?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef dawg het volgende:
Voor klinische psychologie heb ik 9 weken a 20 uur per week gestudeerd. Of ja, het boek gelezen.
dawg!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor klinische psychologie heb ik 9 weken a 20 uur per week gestudeerd. Of ja, het boek gelezen.
Ik heb ook zin in wijn, zin in sex en weet ik veel wat allemaal nog meer. Ik ga maar eens naar bed denk ikquote:
Jij een relatiequote:
Oke, dat is ook hetzelfdequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Leren voor tentamens gaat het beste vanaf 2/3 dagen van tevoren. Een week van tevoren denk ik: "Ooh, ik heb nog een week"
Gelijk oversteken?quote:
Het is bijna eng!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat is ook hetzelfde
Ik kan nu aan mijn essay beginnen en dat gaat niet werken. Doe ik het een dag van tevoren, dan rol het zo uit mijn mouw.
Waar een wil is, is een weg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
dawg!Lukt niet met de foto
Pff, wat een tijd! En dan doe je er ook nog eens niets mee
dat doet iedere student hoor, is niks engs aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is bijna eng!
Herkenbaar, echt erg!
Scary shit... herkenbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dat is ook hetzelfde
Ik kan nu aan mijn essay beginnen en dat gaat niet werken. Doe ik het een dag van tevoren, dan rol het zo uit mijn mouw.
Hahaha. Geweldig...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is bijna eng!
Herkenbaar, echt erg!
I know, maar we hebben het even over onze overeenkomsten en toe nu is er maar weinig wat niet overeenkomtquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet iedere student hoor, is niks engs aan
Stel je telefoon in voor MMS danquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.
Noukie.
Ik heb er wel wat van opgestoken hoor.
dus zijn jullie allebei typische studentsquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, maar we hebben het even over onze overeenkomsten en toe nu is er maar weinig wat niet overeenkomt
Zeg, ga eens bier drinken jijquote:
Mja inderdaad..quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, maar we hebben het even over onze overeenkomsten en toe nu is er maar weinig wat niet overeenkomt
Ik doe het nog steeds met werkquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet iedere student hoor, is niks engs aan
Zwartquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja inderdaad..
Welke kleur heeft je auto? Ik weet dat het merk anders is
Rood!quote:
quote:
Dat is dan weer jammerquote:
Slaap lekkerquote:
Ik heb nog nooit een zwarte gehadquote:
Ik heb ze... maar, op basis van de foto's, denk ik dat zij grotere heeftquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
hebben jullie ook allebei tieten? Dat zou pas toevallig zijn
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
hebben jullie ook allebei tieten? Dat zou pas toevallig zijn
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ze... maar, op basis van de foto's, denk ik dat zij grotere heeft
Als ze maar niet te groot zijn dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ze... maar, op basis van de foto's, denk ik dat zij grotere heeft
Ik vergat een woord!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |