Ja: dat je de baggerlayout moet gebruiken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:19 schreef Litpho het volgende:
Deze TT wordt in de AT uiteraard afgekort tot on-top. Wil je ons iets vertellen, heksje?.
Scherp.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Litpho het volgende:
Deze TT wordt in de AT uiteraard afgekort tot on-top. Wil je ons iets vertellen, heksje?.
Nee, wel iets vragen. Hoe krijg ik de OP mooi, zonder quote?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Litpho het volgende:
Door [ quote ] en [ /quote ] weg te halenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, wel iets vragen. Hoe krijg ik de OP mooi, zonder quote?
quote:
Maar deze was scherper!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja: dat je de baggerlayout moet gebruiken.
Helemaal gelijk!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:15 schreef Techno het volgende:
Maar inderdaad, het leven is al zo kort, en ik heb zoveel hobby's en andere leuke dingen te doen... al dat werken kost best veel vrije tijd.
in de toekomst maybe!quote:
Plak dit er in:quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, wel iets vragen. Hoe krijg ik de OP mooi, zonder quote?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | [b]De plek voor je beslommeringen als single! *O*[/b] [i]Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar *)[/i] [b]Wel even een grande note: het is hier [u]geen[/u] Slowchat.[/b] :{w Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. [sub]De OP: [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Singles]FokWiki/Singles[/url] [/sub] |
Ik kan ook nietsquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Door [ quote ] en [ /quote ] weg te halen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja: dat je de baggerlayout moet gebruiken.
Je moet naar mij luisteren! Hup hup!quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik kan ook nietsHij is nu NOG lelijker
Het blijft lastig...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:18 schreef heksehiel het volgende:
b]Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef KudFokker het volgende:[/b]
[ afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!![]()
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar![]()
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.![]()
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
De OP: FokWiki/Singles
Pak de oplossing van Q maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ach soms heb je een project waar je helemaal je ei in kwijt kan, maar vaak ook niet.quote:
Ik ben geweldig, ik weet het.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Pak de oplossing van Q maar
Er staat een linkje naar een Wiki pagina, als je daar op klikt, kun je de tekst (die Q. nu aanreikt) copy en pasten hier
Je kunt het nu nog niet, maar dadelijk wel
Top.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal geen nare domme stellingen meer voorleggen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
waarom niet? Deze was heel goed hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal geen nare stellingen meer voorleggen
kennelijk heb ik nogal wat penissen beschadigdquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
waarom niet? Deze was heel goed hoor
Prima! Ik ben vanaf maandag een jobquote:
Have fun.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:24 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben er even vandoor maar het is dus wel de bedoeling dat jullie on-topic blijven![]()
![]()
Tof!quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima! Ik ben vanaf maandag een job
En nog een briljant leuke ook volgens mij
Dus dat voelde ik!quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kennelijk heb ik nogal wat penissen beschadigd
oeh, ik wil ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar een briljant leuke zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag de sleutels gekregen van een loodsje waar ik samen met een maat aan auto's kan sleutelen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach soms heb je een project waar je helemaal je ei in kwijt kan, maar vaak ook niet.
Tja, ik werk dan ook al weer een jaar of 15/16 fulltime.
Jemie... Zolang al?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach soms heb je een project waar je helemaal je ei in kwijt kan, maar vaak ook niet.
Tja, ik werk dan ook al weer een jaar of 15/16 fulltime.
Oh, dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet snel weglopen hè?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben er even vandoor maar het is dus wel de bedoeling dat jullie on-topic blijven![]()
![]()
Awwwwquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar een briljant leuke zijn.
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Gaaf! Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef MNR het volgende:
Watjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, daarom heb ik niet zo'n moeite met het idee om huisman te spelen.quote:
Oh ja, dat zou wel tof zijn dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef rival het volgende:
Ik heb toevallig vandaag de sleutels gekregen van een loodsje waar ik samen met een maat aan auto's kan sleutelen...
Dat is al een lange tijd een grote hobby.
misschien dat dit wat kan worden
Minder het idee hebben dat je een richting compleet onverkend links laat liggen helpt wel, jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Techno het volgende:
Ja, daarom heb ik niet zo'n moeite met het idee om huisman te spelen.
Het is in Den Bosch en ze moeten daar alles nog opzetten op mijn vakgebied (ICT). Ik ga daar samen met een senior naartoe. Dat vind ik dus dubbel prettig want ik kan ook nog meteen van hem lerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
Vertel, wat ga je doen?
www.monsterboard.nlquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook een baan, MNR, geef die tips
quote:
cwi?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook een baan, MNR, geef die tips
damn, daar ga ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef MNR het volgende:
Thanks Nouk en SQ.
Tips? Uhm... in jezelf en je vaardigheden geloven?
doe es niet zo bijdehandjequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:33 schreef rival het volgende:
[..]
cwi?
op google het woord vacature en de baan intypen?
monsterboard reageren op een vacature?
slechts wilde gokken hoor, maar je kan het eens proberen
Tof! Wat doe je precies binnen de ICT?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is in Den Bosch en ze moeten daar alles nog opzetten op mijn vakgebied (ICT). Ik ga daar samen met een senior naartoe. Dat vind ik dus dubbel prettig want ik kan ook nog meteen van hem lerenen ik kan mijn eigen gang gaan. Heerlijk. Ik heb niets te verliezen en het is alleen maar win-win
zorg dat je een leuk, positief gesprek hebt!quote:
Oja? Tijdje terug zag je het al helemaal zitten...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik niet zo'n moeite met het idee om huisman te spelen.
communicatiequote:
Oei... Dat klinkt niet zo goed!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef Den_Haag het volgende:
eerder terug van training..onder het gewicht van mezelf en een teamgenoot door me enkel heen geknald. morgen eens kijken hoe groot de schade is
Dan houd je dus echt tijd over bij het beginnen van de competitie!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef Den_Haag het volgende:
eerder terug van training..onder het gewicht van mezelf en een teamgenoot door me enkel heen geknald. morgen eens kijken hoe groot de schade is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Volgens mij wel jaquote:
Nee, juist niet. Vooral die sexy huishoudster zag ik wel zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
Oja? Tijdje terug zag je het al helemaal zitten...
Ben je dat al vergeten?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef Den_Haag het volgende:eerder terug van training..onder het gewicht van mezelf en een teamgenoot door me enkel heen geknald. morgen eens kijken hoe groot de schade is
meldtquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
* automatic_ is een uitzondering
Daar waren we het nog niet over eens meneer....quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Vooral die sexy huishoudster zag ik wel zitten.
Communicatie!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
communicatie
En dank voor alle tips, helaas beheers ik deze allemaal al behoorlijk, recessie ftw
Hoor ik ook bij het vage gebral dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meldt
ik ben ook van het vage gebral
Ik ook een uitzondering!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
* automatic_ is een uitzondering
Vertrouwen in een product of dienst stellenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Wat doe je precies binnen de ICT?
spiegelogie en je dat afvragenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoor ik ook bij het vage gebral dan?
Ik niet hoorquote:
Hehe, gelukkig ben ik nog geen spiegoloog en ik word ook geen GZ-psycholoogquote:
Truequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
Heb wel iets met IT-ers overigens. Mijn ervaring is dat dat altijd de groep meest prettig gestoorde mensen is binnen het bedrijf.
Nog aan het studeren(deeltijd), dus helaas...quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
Ik niet hoor
Heb wel iets met IT-ers overigens. Mijn ervaring is dat dat altijd de groep meest prettig gestoorde mensen is binnen het bedrijf. En ik vind het ook wel interessant om daar dan weer wat meer over te leren, heb er altijd graag rondgehangen in de spaarzame vrije minuten
Grappig, ICTjers worden juist vaak als autistische en wereldvreemde nerds gezien.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog aan het studeren(deeltijd), dus helaas...
Dat is zo 1999quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef Techno het volgende:
Grappig, ICTjers worden juist vaak als autistische en wereldvreemde nerds gezien.![]()
Nee hoor. Niet degene die ik kenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Grappig, ICTjers worden juist vaak als autistische en wereldvreemde nerds gezien.
Ik zei nog zo dat we die memo óók naar Techno's kelder hadden moeten sturenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef Techno het volgende:
Grappig, ICTjers worden juist vaak als autistische en wereldvreemde nerds gezien.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zei nog zo dat we die memo óók naar Techno's kelder hadden moeten sturen.
Sjips, betrapt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef Litpho het volgende:
Ik zei nog zo dat we die memo óók naar Techno's kelder hadden moeten sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |