Het gaat mij ook niet specifiek om het opleidingsniveau, maar ik moet wel op het zelfde niveau zitten en ik denk dat ik gewoon niet gelukkig word van iemand die daaronder zit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja down-daten. Ik vind mezelf sowieso geen hoogopgeleide vrouw en zelf wanneer ik een universitaire opleiding afrond, zal ik me dat waarschijnlijk niet voelen. Het maakt mij werkelijk niets uit wat voor opleidingsniveau mijn toekomstige partner heeft.. Er moet natuurlijk wel een bepaalde manier van communiceren mogelijk zijn en diegene moet ook wel opstaan voor andere niveau's dan "bier en tieten" oid. Maar goed, een hoogopgeleide man kan ook het "bier en tieten" niveau hebben
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt mijn msn toch wel ondertussen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef Nouk84 het volgende:
Er moet natuurlijk wel een bepaalde manier van communiceren mogelijk zijn en diegene moet ook wel opstaan voor andere niveau's dan "bier en tieten" oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij upgraden heb je nog een beetje een uitdaging en kun je jezelf ook opkrikken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
upgraden trouwens ook niet, op hetzelfde niveau zitten is gewoon ideaal
Zeer zeker niet. Waar en wanneer kan ik me melden?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef heksehiel het volgende:
Voor de mannen vind ik het wel een interessante vraag of zij problemen zouden hebben om een vrouw te hebben die kostwinnaar is.
Volgens mij gaat de term down-daten wel over opleidingsniveau. Mocht dat niet zo zijn, dan ben ik het met je eens, hetzelfde niveau is het prettigst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet specifiek om het opleidingsniveau, maar ik moet wel op het zelfde niveau zitten en ik denk dat ik gewoon niet gelukkig word van iemand die daaronder zit.
Voor de mannen vind ik het wel een interessante vraag of zij problemen zouden hebben om een vrouw te hebben die kostwinnaar is.
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef heksehiel het volgende:
Meen je dit serieus? Jij wil wel 'huisman' worden of minder werken dan je toekomstige partner?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Waar en wanneer kan ik me melden?
Dan is het in mijn ogen nog steeds downdaten. Met een nobelprijs erbij als het moet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef Nouk84 het volgende:
Maar goed, een hoogopgeleide man kan ook het "bier en tieten" niveau hebben
Ik heb een relatie gehad met iemand die zich beter voelde dan mij, qua alles. Bij een discussie maakte hij er een sport van dingen zo te verdraaien en zoveel woorden te gebruiken die ik niet direct kon plaatsen dat ik niets tegen hem kon inbrengen. Waardeloosquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar bij upgraden heb je nog een beetje een uitdaging en kun je jezelf ook opkrikken.
Zou jij de kostwinnaar willen zijn of toch liever die man? Samen is natuurlijk ideaal, maar vaak verdien je niet altijd gelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de term down-daten wel over opleidingsniveau. Mocht dat niet zo zijn, dan ben ik het met je eens, hetzelfde niveau is het prettigst.
Ja dat vind ik ook wel een interessante vraag. Ik weet dat mijn ex het geen probleem vond.
omdat ik er een minderwaardigheidscomplex aan over zou houden. Ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar bij upgraden heb je nog een beetje een uitdaging en kun je jezelf ook opkrikken.
Waarom zou jij nooit downdraden?
Daar zou ik geen problemen mee hebben. Vind je dat vreemd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef heksehiel het volgende:
Meen je dit serieus? Jij wil wel 'huisman' worden of minder werken dan je toekomstige partner?
Ik heb teveel plezier in mijn werk om echt helemaal te willen stoppen, maar een vrouw die het overgrote deel van het budget binnenbrengt? Geen probleemquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef heksehiel het volgende:
En vrouwen die het over bier en tieten hebben en toch een behoorlijk opleiding hebben?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is het in mijn ogen nog steeds downdaten. Met een nobelprijs erbij als het moet.
Hebben wij een relatie gehad?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad met iemand die zich beter voelde dan mij, qua alles. Bij een discussie maakte hij er een sport van dingen zo te verdraaien en zoveel woorden te gebruiken die ik niet direct kon plaatsen dat ik niets tegen hem kon inbrengen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En vrouwen die het over bier en tieten hebben en toch een behoorlijk opleiding hebben?
Beidequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zou jij de kostwinnaar willen zijn of toch liever die man? Samen is natuurlijk ideaal, maar vaak verdien je niet altijd gelijk.
Ai , dat klinkt behoorlijk kut. Als je daar niet razend van wordt of zwaar onzeker, dan weet ik het ook niet. Mooi dat je van hem afbent, hopelijk heb jij die keus gemaaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad met iemand die zich beter voelde dan mij, qua alles. Bij een discussie maakte hij er een sport van dingen zo te verdraaien en zoveel woorden te gebruiken die ik niet direct kon plaatsen dat ik niets tegen hem kon inbrengen. WaardeloosNooit meer.
Tieten is min of meer hun voorrecht, maar bijv. bier en voetballen (om het volgende stereotype maar in de groep te gooien)... ik denk niet dat dat gaat werken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En vrouwen die het over bier en tieten hebben en toch een behoorlijk opleiding hebben?
Kan ik me voorstellen. Ken het zelf nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik er een minderwaardigheidscomplex aan over zou houden. Ik spreek uit ervaring.
Ook niet echt, in mijn geval dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
Voor vrouwen telt dat nog iets zwaarder dan voor mannen, omdat mannen meer waarde hechten aan het gelijk halen.
Nee, eigenlijk wel heel 2009 van je. Alhoewel wij dan nooit een match zouden wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar zou ik geen problemen mee hebben. Vind je dat vreemd?
Daar ben ik het niet mee eens. Mijn ervaring is juist dat mannen het fijn vinden om ook eens een gesprek op niveau te kunnen voeren. Zonder over alles tot in detail uit te hoeven leggen wat ze nou precies bedoelen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
overigens is het voor mensen met een hoog IQ zonder meer lastig om aan een partner te komen. Voor vrouwen telt dat nog iets zwaarder dan voor mannen, omdat mannen meer waarde hechten aan het gelijk halen. En als je allebei zeker weet dat je gelijk hebt, wordt het lastig
Moet je er weer tegenin gaan?quote:
"om eens", je zegt het al. Maar voor de rest van hun leven de intellectuele discussie aangaan? Dat valt voor veel mannen (dus niet alle mannenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Mijn ervaring is juist dat mannen het fijn vinden om ook eens een gesprek op niveau te kunnen voeren. Zonder over alles tot in detail uit te hoeven leggen wat ze nou precies bedoelen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
overigens is het voor mensen met een hoog IQ zonder meer lastig om aan een partner te komen. Voor vrouwen telt dat nog iets zwaarder dan voor mannen, omdat mannen meer waarde hechten aan het gelijk halen. En als je allebei zeker weet dat je gelijk hebt, wordt het lastig
Dat wil niet zeggen dat ik per se thuis wil zitten, alleen dat ik er geen probleem mee heb.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:08 schreef heksehiel het volgende:
Nee, eigenlijk wel heel 2009 van je. Alhoewel wij dan nooit een match zouden worden
En de rol van 'huisman/vader'?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb teveel plezier in mijn werk om echt helemaal te willen stoppen, maar een vrouw die het overgrote deel van het budget binnenbrengt? Geen probleem.
quote:
Met bijv. twee daagjes in de week freelancen? In principe geen probleem mee. Zonder dat denk ik dat ik wat ga missen.quote:
Nou, nou, nou... ben je nu niet een beetje negatief?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"om eens", je zegt het al. Maar voor de rest van hun leven de intellectuele discussie aangaan? Dat valt voor veel mannen (dus niet alle mannen) best zwaar
Maar ik hoef ook niet altijd alleen maar intellectuele gesprekken te voeren hoor. Gewoon flauw melig doen is ook erg leuk op zijn tijd. En gewoon knuffelen, of over muziek praten (en nog beter: er naar luisteren!) en zo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"om eens", je zegt het al. Maar voor de rest van hun leven de intellectuele discussie aangaan? Dat valt voor veel mannen (dus niet alle mannen) best zwaar
Razend vooralquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ai , dat klinkt behoorlijk kut. Als je daar niet razend van wordt of zwaar onzeker, dan weet ik het ook niet. Mooi dat je van hem afbent, hopelijk heb jij die keus gemaakt
Spuit11quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... ben je nu niet een beetje negatief?
met thuis zitten zou ik problemen hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik per se thuis wil zitten, alleen dat ik er geen probleem mee heb.
misschien heb ik wel gewoon erg slechte ervaringenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... ben je nu niet een beetje negatief?
ow, met mij ook wel hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar ik hoef ook niet altijd alleen maar intellectuele gesprekken te voeren hoor. Gewoon flauw melig doen is ook erg leuk op zijn tijd. En gewoon knuffelen, of over muziek praten (en nog beter: er naar luisteren!) en zo.
Vandaar mijn "om eens". Je kunt met mij alle kanten op
Dat kan ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien heb ik wel gewoon erg slechte ervaringen
En wat als je toekomstige vriendin nou hetzelfde plan heeft?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met bijv. twee daagjes in de week freelancen? In principe geen probleem mee. Zonder dat denk ik dat ik wat ga missen.
Dat was ook de vraag, de vrouw werken, de man thuis/parttime.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:12 schreef rival het volgende:
met thuis zitten zou ik problemen hebben.
geen probleem als zij het geld binnen brengt tho..
dan heb ik 8 uur per dag meer tijd om aan hobby's te besteden.
Die wil parttime werken, dus vermoedelijk blijf ik bij de 40 uur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En wat als je toekomstige vriendin nou hetzelfde plan heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |