Ja: dat je de baggerlayout moet gebruiken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:19 schreef Litpho het volgende:
Deze TT wordt in de AT uiteraard afgekort tot on-top. Wil je ons iets vertellen, heksje?.
Scherp.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Litpho het volgende:
Deze TT wordt in de AT uiteraard afgekort tot on-top. Wil je ons iets vertellen, heksje?.
Nee, wel iets vragen. Hoe krijg ik de OP mooi, zonder quote?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Litpho het volgende:
Door [ quote ] en [ /quote ] weg te halenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, wel iets vragen. Hoe krijg ik de OP mooi, zonder quote?
quote:
Maar deze was scherper!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja: dat je de baggerlayout moet gebruiken.
Helemaal gelijk!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:15 schreef Techno het volgende:
Maar inderdaad, het leven is al zo kort, en ik heb zoveel hobby's en andere leuke dingen te doen... al dat werken kost best veel vrije tijd.
in de toekomst maybe!quote:
Plak dit er in:quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, wel iets vragen. Hoe krijg ik de OP mooi, zonder quote?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | [b]De plek voor je beslommeringen als single! *O*[/b] [i]Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar *)[/i] [b]Wel even een grande note: het is hier [u]geen[/u] Slowchat.[/b] :{w Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. [sub]De OP: [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Singles]FokWiki/Singles[/url] [/sub] |
Ik kan ook nietsquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Door [ quote ] en [ /quote ] weg te halen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja: dat je de baggerlayout moet gebruiken.
Je moet naar mij luisteren! Hup hup!quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik kan ook nietsHij is nu NOG lelijker
Het blijft lastig...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:18 schreef heksehiel het volgende:
b]Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef KudFokker het volgende:[/b]
[ afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!![]()
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar![]()
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.![]()
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
De OP: FokWiki/Singles
Pak de oplossing van Q maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ach soms heb je een project waar je helemaal je ei in kwijt kan, maar vaak ook niet.quote:
Ik ben geweldig, ik weet het.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 21:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Pak de oplossing van Q maar
Er staat een linkje naar een Wiki pagina, als je daar op klikt, kun je de tekst (die Q. nu aanreikt) copy en pasten hier
Je kunt het nu nog niet, maar dadelijk wel
Top.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal geen nare domme stellingen meer voorleggen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
waarom niet? Deze was heel goed hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal geen nare stellingen meer voorleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |