Daar pas jij ook niet inquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Grappig, ICTjers worden juist vaak als autistische en wereldvreemde nerds gezien.
Hoelang moet jij nog studeren dan?quote:
Jij wilt ook aan het jongen slaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
morgen weer op kraamvisite
Iedereen is aan het jongen
Nieeeeet!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar dat imago hebben we wel.
Let's see, ik doe nu mijn minor, nog een keuze semester en nog afstuderen. Jaar of 4?quote:
Zo rond de tijd dat die C werd toegevoegd werd het voor de echte autisten lastig om nog aangenomen te worden, dus die filteren langzamerhand een beetje uit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Nieeeeet!![]()
Alleen bij mensen die al 10 jaar niet meer in het bedrijfsleven hebben gestaan![]()
Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo vaak hoor tbh
Hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo rond de tijd dat die C werd toegevoegd werd het voor de echte autisten lastig om nog aangenomen te worden, dus die filteren langzamerhand een beetje uit.
Ik verzin het niet zelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
Nieeeeet!![]()
Alleen bij mensen die al 10 jaar niet meer in het bedrijfsleven hebben gestaan![]()
Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo vaak hoor tbh
Nee, de autisten laten we programmerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo rond de tijd dat die C werd toegevoegd werd het voor de echte autisten lastig om nog aangenomen te worden, dus die filteren langzamerhand een beetje uit.
Om te beginnen zou het al fijn zijn als je vriend mee zou willen werken jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn lichaam vindt van wel, mijn ratio zegt nee, en mijn 25-jarige vriend tevens
Daar lach je wel om, maar dat is echt zoquote:
\quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan houd je dus echt tijd over bij het beginnen van de competitie!Niet echt veel pijn op dit moment. maar ik voel het stijver worden. hoop dat ik morgen nog een beetje normaal kan lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mijn drukverband is op...klote.
nah, ik wil het zelf ook nog niet hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Om te beginnen zou het al fijn zijn als je vriend mee zou willen werken ja
Ik zou er niet op rekenen. Niet negatief bedoeld, om je voor te bereidenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niet echt veel pijn op dit moment. maar ik voel het stijver worden. hoop dat ik morgen nog een beetje normaal kan lopen.
en mijn drukverband is op...klote.
Die pagina laadt bij mij nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik verzin het niet zelf
Nerd-imago ICT'er neemt af
OMG, je bent een vrouwquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Om te beginnen zou het al fijn zijn als je vriend mee zou willen werken ja
Nee, maar ik ben dan ook de spreekwoordelijke uitzondering op heel veel regels.quote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef Litpho het volgende:
Daar lach je wel om, maar dat is echt zo. Alleen maar technisch goed zijn levert je tegenwoordig geen baan meer op.
hmmm. moet zondag gewoon hockeyenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Niet negatief bedoeld, om je voor te bereiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |