Het is leuk en dat maakt het zoveel makkelijker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja logisch dat je dat eerst moet doen
Okee.. lijkt mij zwaar worden
Dat is mij te vrijblijvend, zoals die dingen die ik zelfstandig moet doen of inhalen, lukt me al niet, terwijl ik zeeen van tijd heb..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
En via de Open Universiteit? Of is dat helemaal niets?
Ja, dat zekerquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is leuk en dat maakt het zoveel makkelijker.
Precies..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeker
Zodra het je tegen gaat staan, dan zakt het allemaal zin in
Nu nog? Ieder weldenkend mens dat ik ken slaapt nu!quote:
Wat voor studie zou jij nog willen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ook een studie gezien die ik wil doen...
alleen tja ik moet ook eens ooit gaan werken en zo
en wie gaat het betalen etc?
Heb er zelf wel eens aan gedacht om daar filosofie of iets dergelijks te doen, voor de fun.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is mij te vrijblijvend, zoals die dingen die ik zelfstandig moet doen of inhalen, lukt me al niet, terwijl ik zeeen van tijd heb..
*denkt terug aan een eerder gesprek...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
He er zelf wel eens aan gedacht om daar filosofie of iets dergelijks te doen, voor de fun.
Maar mijn zelfmotivatie kennende...
Dat is een drogredenatie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef DR34M3R het volgende:
Ieder weldenkend mens dat ik ken slaapt nu!
Ik had op het eind van mijn HBO ook echt géén zin meer, maar goed... Dat is nu wel terug (en soms zakt het wel in.. Haha)quote:
*zich niets van herinnert.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
*denkt terug aan een eerder gesprek...
Dat was te verwachten...quote:
Op zich, als iets écht leuk en interessant is kan ik de motivatie wel vinden, denk ik.. Maar ik wil gewoon nog niet minder dan 5 dagen werken en bij die studie word ik daartoe gedwongen bijna.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
He er zelf wel eens aan gedacht om daar filosofie of iets dergelijks te doen, voor de fun.
Maar mijn zelfmotivatie kennende...
Haha, dat hoort erbij hèquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had op het eind van mijn HBO ook echt géén zin meer, maar goed... Dat is nu wel terug (en soms zakt het wel in.. Haha)
nou er zijn duizend dingen die ik nog zou willen (en waarschijnlijk ook ga doen) die aan sluiten bij mn huidige studie zoals mn eerste graad halenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat voor studie zou jij nog willen?
Ik heb veel geluk dat het bedrijf waar mijn vader werkte mij nog een studie'beurs' heeft geschonken, dus dat is zoooo fijn
RELAXED!!!quote:
Dat heb ik zelf ook, maar.. elk vak heeft ook minder interessante onderwerpen. En daar wil ik dan weer geen moeite voor doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
Op zich, als iets écht leuk en interessant is kan ik de motivatie wel vinden, denk ik.. Maar ik wil gewoon nog niet minder dan 5 dagen werken en bij die studie word ik daartoe gedwongen bijna.
Tja.. Ik begin nu ook opnieuw, maar het sluit deels wel aan & is wel een verdiepingquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou er zijn duizend dingen die ik nog zou willen (en waarschijnlijk ook ga doen) die aan sluiten bij mn huidige studie zoals mn eerste graad halen
maar de opleiding die ik nu zag was food design
klonk erg tof en een uitdaging en zo
maar het is een voltijd studie van 4 jaar
HBO
en het sluit niet aan en is geen verdieping of zo dus het zou opnieuw beginnen zijn...
Prrrrima!quote:
is het ook dus is het geen optiequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja.. Ik begin nu ook opnieuw, maar het sluit deels wel aan & is wel een verdieping
Persoonlijk vind ik het zonde om 2 HBO's te doen...
Oke... ja lastig danquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het ook dus is het geen optie
maar zo'n studie bestaat alleen op HBO
Jawel, mag niet klagenquote:
Nee, heerlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Prrrrima!
Vind jij witte wijn vies?
* automatic_ gaat even een topic-post terug lezenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
* automatic_ gaat even een topic-post terug lezen
Ik heb hem al gevondenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
manwijf! ik vind het niet sexy als een vrouw bier drinkt, wel makkelijk
is ie ook geloof ik...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... ja lastig dan
En wat je al zei; totaaaál verschillend.
Nu is het wel zo dat de meeste mensen tien jaar na het afronden van hun studie iets heeél anders doen, maar ik kan mij voorstellen dat je je hiudige opleiding dan "nutteloos" vind als je Food Design gaat doen.
Oke.. Maar goed, daar hoef je waarschijnlijk weinig opleiding voor te volgenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is ie ook geloof ik...
dus ik denk niet dat het ooit gaat gebeuren
wat me wel echt tof lijkt (en denk ik bij me past maar daar moet je echt echt inrollen) op mijn stage (zeg maar ongeveer praktijk onderwijs, alleen lastige jongeren) krijgen ze kookles
zoiets lijkt me tof (om te geven dan)
met docent kun je er komen (jeuj ik zit goed) maar de meeste komen vanuit maatschappelijk werk etcquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. Maar goed, daar hoef je waarschijnlijk weinig opleiding voor te volgen
Wel een leuke combi
Tja, dat is dan jammer inderdaad dat je niet de stok achter de deur hebt van naar college "moeten", als ik een saai vak heb, moet ik dat alsnog..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook, maar.. elk vak heeft ook minder interessante onderwerpen. En daar wil ik dan weer geen moeite voor doen.
Ja, dat klopt wel. Zeker met niveau één leerlingen. Wel weet ik dat men, hier, mensen van "buiten" aanneemt en zij krijgen dan een cursus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met docent kun je er komen (jeuj ik zit goed) maar de meeste komen vanuit maatschappelijk werk etc
omdat de jongeren zo lastig zijn...
Die kom ik een keertje bij jou drinken. Wanneer heb je hem in huis?quote:
huiliequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
manwijf! ik vind het niet sexy als een vrouw bier drinkt, wel makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |