quote:
Dankjequote:
En ALS deze ellende eenmaal afgelopen is (wat in nog moet zien), dan volgt een enorme inflatie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen onder de 200 punten jongens. De bodem van alle ellende is nog niet in zicht.
Is goed voor mijn lening bij de IB-groep.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En ALS deze ellende eenmaal afgelopen is (wat in nog moet zien), dan volgt een enorme inflatie.
Want? Ik snap het even niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is goed voor mijn lening bij de IB-groep.
Dan is dat bedrag minder waardquote:
Kijk jij dat camping-programmaquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zaterdag is "Ik hou van Holland" er weer
Ach zo ja. Ik heb ook een tijdje van de stijgende kroon mogen genieten. Jammer dat ie vanaf september weer inzakte.quote:
Nou, ik noem dat niet echt "Fun Stuff".quote:Trivia:
Roberto Saviano got death threats from the Camorra for exposing their activities in the novel and movie, and is now permanently under police protection. more
Oeeee, goed dat dat achter de komma er nog bij stondquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja
Ik vind het wel vermakelijk op de zaterdagavond, om vervolgens te gaan stappen
Ik vond This Is England wel ok.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:04 schreef Breach het volgende:
Nog meer film-tips à la Gomorra? Zijn er hier mensen trouwens die This Is England gezien hebben?
Ken je toevallig nog meer films in die setting? Ik vind dat Engeland uit de jaren 80 echt fascinerend.quote:
Alleen deze: http://www.imdb.com/title/tt0084287/ maar die is wel oud. Kan hem ook niet ergens terugvinden, heb hem ooit op BBC gezien geloof ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Ken je toevallig nog meer films in die setting? Ik vind dat Engeland uit de jaren 80 echt fascinerend.
Heb hem even toegevoegd aan My Movies bij IMDB.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alleen deze: http://www.imdb.com/title/tt0084287/ maar die is wel oud. Kan hem ook niet ergens terugvinden, heb hem ooit op BBC gezien geloof ik.
Ik ga het één deze dagen pas aanvragenquote:
Je was om he nadat je het op mijn 42" HD tv had gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ga het één deze dagen pas aanvragen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef Houniet het volgende:
Je kan ook naar het stadion gaan.
In combi met Fifaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je was om he nadat je het op mijn 42" HD tv had gezien.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het was echt zo'n vieze, niet geïntegreerde buitenlander zonder normen en waarden.
Zo.
Ook lekker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef Grulez het volgende:
Behalve mn stramme hamstrings gaat het wel redelijk. Met u?
ow ik wil wel. Ga je mee naar Tilburg?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef Grulez het volgende:
Ik word echt oud... niemand kan of wil op stap...
prima. ben er over 4,5 uur ok?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:13 schreef toma het volgende:
[..]
ow ik wil wel. Ga je mee naar Tilburg?
toma, al bang voor zondag?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:13 schreef toma het volgende:
[..]
ow ik wil wel. Ga je mee naar Tilburg?
quote:
De dubbel nog wel? Nee ik zie Twente geen kampioen worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:45 schreef Aanvoerder het volgende:
FCT pakt nu de dubbel.
Lekkere duistere film. Mark Wahlberg was goed, Mila Kunis een beetje verkeerd gecast (wel een lekker wijf).quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef toma het volgende:
is dat wat Max Payne? Die eerste game vond ik helemaal geweldig
Sowieso!quote:
Mark Wahlberg is sowieso geweldigquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekkere duistere film. Mark Wahlberg was goed, Mila Kunis een beetje verkeerd gecast (wel een lekker wijf).
[..]
Sowieso!
Shooter is inderdaad een prima movie en puik acteerwerk van Mark Wahlberg. Ook in The Departed en We Own the Night is hij heel erg goed!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:53 schreef toma het volgende:
[..]
Mark Wahlberg is sowieso geweldig![]()
Heb je Shooter gezien? Die was ook prachtig.
Heb the Dark knight deze week 2 keer gezien. Wat speelt Heath Letcher geweldig zeg
The Departed is echt super.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Shooter is inderdaad een prima movie en puik acteerwerk van Mark Wahlberg. Ook in The Departed en We Own the Night is hij heel erg goed!
Dark Knight alleen in bios gezien, toen maakte hij veel indruk. Heb hem ook wel op DVD, maar niks mee gedaan.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:59 schreef Riro het volgende:
Is iedereen hier aan het werk ofzo?
Neuh, wordt net wakker. Ontbijt scoren en filmpje kijken!quote:
jezus, wat een leven heb jijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, wordt net wakker. Ontbijt scoren en filmpje kijken!
Zaterdag en zondag werken van 12.00 tot 0.00 uur.quote:
Dat heb je niet goed voor elkaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag werken van 12.00 tot 0.00 uur.
Studies met weinig contacturenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:20 schreef Riro het volgende:
Maandag colleges van 11.00 tot 15.15
Dinsdag werken van 15:15 tot 22.00
Woensdag college van 11.00 tot 12.45
Donderdag werken van 15:15 tot 22.00
Studeren
Wat voor beroep heb je met zulke onregelmatige werktijden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag werken van 12.00 tot 0.00 uur.
Spion.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat voor beroep heb je met zulke onregelmatige werktijden?
Had je jezelf dan niet beter James Bond kunnen noemen ipv Montana. Of is dat part of the vermomming?quote:
Hij is een schurkenspion natuurlijk. Een maffiamaatje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Had je jezelf dan niet beter James Bond kunnen noemen ipv Montana. Of is dat part of the vermomming?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:43 schreef Breach het volgende:
Denthemen, heb je een nieuwe sport die je beoefent?
http://www.nusport.nl/200(...)ij-bij-sledge-hockey
Sparta voetbalt wel leuk, met veel jonge talenten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond trouwens naar Sparta - Willem II.
Business seats.
Zorg dan maar eens dat WillemII wint. Het is ondertussen wel weer eens tijd voor een overwinning.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond trouwens naar Sparta - Willem II.
Business seats.
Wees maar niet te nerveus, mienjong...quote:
Want je hebt geen geld?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Bierloos weekend denk ik.
Nog iets van 8 Euro.quote:
Ow dan kun je 4 liter bier zuipen? Toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nog iets van 8 Euro.Maar ga niet kansloos bier zitten zuipen.
Heb nog wel wat vodka staan. En Slivovice en Rakiya. Daar wordt je katslam van.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:43 schreef toma het volgende:
[..]
Ow dan kun je 4 liter bier zuipen? Toch?
Slivovitz heb ik volgens mij ook nog weleens op. Dat is écht bijna niet te zuipenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb nog wel wat vodka staan. En Slivovice en Rakiya. Daar wordt je katslam van.![]()
Wat ik heb is zelfgemaakte. Die Rakiya ook. Dan zit je al ergens rond de 50-70% alcohol. Allebei eigenlijk ook echt niet te zuipen. Alleen met shots.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Slivovitz heb ik volgens mij ook nog weleens op. Dat is écht bijna niet te zuipen
Ik dacht dat Slivovitz hetzelfde was als Rakiya...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat ik heb is zelfgemaakte. Die Rakiya ook. Dan zit je al ergens rond de 50-70% alcohol. Allebei eigenlijk ook echt niet te zuipen. Alleen met shots.
Volgens wikipedia is Slivovice een soort (bepaalde smaak) van Rakiya.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik dacht dat Slivovitz hetzelfde was als Rakiya...
Nah ja, ik weet wel dat het niet mn favo drankje is gewordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is Slivovice een soort (bepaalde smaak) van Rakiya.Rakiya is dus zeg maar de moeder van Slivovice.
Weer wat geleerd.
Lekker hoor.quote:
Kut shotjes altijd hehe. Maar goed, daar ben je vaak alleen van bezopen. Het wordt erger als de wodka op is en je over moet stappen op lauwe sherry enzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:31 schreef Grulez het volgende:
Wodka is wel lekker, ik ben er alleen achter dat 2/3 fles minder verstandig is...
heheh of je moet naar huis, vergeet vervolgens je sleutels en gaat voor de deur van je kamaraad zn huisbaas staan kotsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Kut shotjes altijd hehe. Maar goed, daar ben je vaak alleen van bezopen. Het wordt erger als de wodka op is en je over moet stappen op lauwe sherry enzo
sherryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Kut shotjes altijd hehe. Maar goed, daar ben je vaak alleen van bezopen. Het wordt erger als de wodka op is en je over moet stappen op lauwe sherry enzo
Dude, hoe kom je daar aan? Ik ken haar.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dude, hoe kom je daar aan? Ik ken haar.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
http://kimberlynadineboers.hyves.nl/
670 vriendenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen we nu op zoek naar jou tussen haar vrienden, Montana?
Succes met zoeken. Gelukkig is mijn status "Toon offline", anders was het wel heel makkelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen we nu op zoek naar jou tussen haar vrienden, Montana?
Hou je tegoed. Ze is overigens nog maar zeventien!quote:
Maar je staat er tussen, want...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Succes met zoeken. Gelukkig is mijn status "Toon offline", anders was het wel heel makkelijk.
Omdat hyves helemaal de shit is?quote:
Vooralsnog niet.quote:
Als student maak je erger mee hoor, lauw euroshopper bier of van die enorm zoete meuk die iemand gewonnen heeft (van dat spul wat die meisjes op deze pagina vooral drinken). Je moet iets op de vrije avondjesquote:
In 2001 ofzo had ik een appartement in Praag geleend van een vriendin en 5 maten uit Nederland meegenomen. Wij vantevoren allemaal een fles vodka gezopen, alleen zij hadden alles gemixt met ice-tea, maar dat vond ik zo ranzig dat ik de laatste helft puur heb weggezopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh of je moet naar huis, vergeet vervolgens je sleutels en gaat voor de deur van je kamaraad zn huisbaas staan kotsen.
En zo is het Breach.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Als student maak je erger mee hoor, lauw euroshopper bier of van die enorm zoete meuk die iemand gewonnen heeft (van dat spul wat die meisjes op deze pagina vooral drinken). Je moet iets op de vrije avondjes
Leuk manquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Fuuuuuck, kom nu allemaal nummers tegen die me aan Praag doen denken...
knip
Damn... en dit zijn alleen de foto's. Alle vage shit die ik heb meegemaakt in Praag. Geweldig!
Customer Services in een Shared Service Center voor de Nederlandse markt. Vond het nog best leuk werk en de collega's waren echt TOP! Ik ging er niet werken voor het geld, maar uiteindelijk is het de geldkwestie die me genekt heeft. Hoewel ik de wedstrijden van Ajax ook erg miste. In Nederland zijn er niet zoveel dingen die me hier houden, maar de wedstrijden van Ajax wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Leuk man
Wat heb je daar voor werk gedaan?
Ik heb altijd het idee gehad dat het Oostblok een 'triestige' bedoeling was. Maar als ik jou verhalen en foto's lees en zie dan krijg ik het idee dat dat totaal niet zo is (al is Tsjechie wel het meest ontwikkeld denk ik).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Customer Services in een Shared Service Center voor de Nederlandse markt. Vond het nog best leuk werk en de collega's waren echt TOP! Ik ging er niet werken voor het geld, maar uiteindelijk is het de geldkwestie die me genekt heeft. Hoewel ik de wedstrijden van Ajax ook erg miste. In Nederland zijn er niet zoveel dingen die me hier houden, maar de wedstrijden van Ajax wel.
Tsjechie is idd. het meest ontwikkeld. Het is daarom ook niet zo goedkoop meer daar. In het Oostblok is de mentaliteit heel anders. Mensen gaan vaker uit (vooral ook doordeweeks), ook al is het maar om een paar biertjes te drinken want het kost toch niks. Op m'n werk werkte ik op een afdeling met 19 verschillende nationaliteiten. Buitenlanders en Nederlanders trekken dan ook sneller met elkaar op. Uitgaansleven is ook heel erg internationaal, denk aan Amsterdam. Ik moet zeggen dat ik nu meer vrienden in Tsjechie heb achtergelaten dan destijds in NL, hoewel ik wel bij moet zeggen dat in NL de meeste van mijn vrienden ook buitenlanders waren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat het Oostblok een 'triestige' bedoeling was. Maar als ik jou verhalen en foto's lees en zie dan krijg ik het idee dat dat totaal niet zo is (al is Tsjechie wel het meest ontwikkeld denk ik).
Maar hoe deed je dat met je maten dan, het lijkt me zo moeilijk om hier alles achter te laten en dan daar een heel nieuwe vriendenkring op te bouwen.
Ik vind het knap. Kom zelf wel uit een middelgrote stad maar niet uit de Randstad bijvoorbeeld. Maar ik ben nu op een punt gekomen waarop ik kleur moet gaan bekennen. Makkelijker werk vinden in de Randstad, maar dan wel al mn maten achterlaten. Of hier blijven en wat minder ruim aanbod in werk hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tsjechie is idd. het meest ontwikkeld. Het is daarom ook niet zo goedkoop meer daar. In het Oostblok is de mentaliteit heel anders. Mensen gaan vaker uit (vooral ook doordeweeks), ook al is het maar om een paar biertjes te drinken want het kost toch niks. Op m'n werk werkte ik op een afdeling met 19 verschillende nationaliteiten. Buitenlanders en Nederlanders trekken dan ook sneller met elkaar op. Uitgaansleven is ook heel erg internationaal, denk aan Amsterdam. Ik moet zeggen dat ik nu meer vrienden in Tsjechie heb achtergelaten dan destijds in NL, hoewel ik wel bij moet zeggen dat in NL de meeste van mijn vrienden ook buitenlanders waren.
Hehe, die DJ-gear was van m'n huisgenoot. We zaten een keer te zuipen toen ineens z'n amplifier de geest gaf. Je zag echt rook uit dat ding komen toen 'ie het begaf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:09 schreef venomsnake het volgende:
Leuke foto's [ afbeelding ].
Mooi mixertje trouwens.
Ik ben geboren in Den Haag en ben m'n hele leven grote steden gewend, maar woon nu in een dorp tegen Leiden aan en na wonen in het centrum van Praag kan ik hier niet meer aarden. Ik zoek zelfs werk in Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind het knap. Kom zelf wel uit een middelgrote stad maar niet uit de Randstad bijvoorbeeld. Maar ik ben nu op een punt gekomen waarop ik kleur moet gaan bekennen. Makkelijker werk vinden in de Randstad, maar dan wel al mn maten achterlaten. Of hier blijven en wat minder ruim aanbod in werk hebben.
Het buitenland is nog een kleine optie, maar ik denk dat ik er niet zo makkelijk mee om zou kunnen gaan als jij net beschrijft.
Hehe..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, die DJ-gear was van m'n huisgenoot. We zaten een keer te zuipen toen ineens z'n amplifier de geest gaf. Je zag echt rook uit dat ding komen toen 'ie het begaf.
Wat heb je voor studieachtergrond?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Den Haag en ben m'n hele leven grote steden gewend, maar woon nu in een dorp tegen Leiden aan en na wonen in het centrum van Praag kan ik hier niet meer aarden. Ik zoek zelfs werk in Amsterdam.
Waar ik wel dankbaar voor ben is een andere bekende 410'er die sinds september in Praag zit. Sowieso leuker om met z'n 2'en wedstrijden van Ajax in Praag te kijken en we zijn ook nog samen vanuit Praag naar HSV geweest. Heb 'm ook veel dingen in Praag laten zien.
Het probleem is nu dat of ik nou in Praag of in Nederland zit, er is altijd wel iets wat ik zal missen...
Schitterende avonden hebben we gehad man. We hadden een keer een make-up artist uit Oekraine over de vloer voor een sollicitatie. Hij zo van, hij komt uit Nederland, begint dat wijf me ineens diep in de ogen te kijken. Ik zo van, wtf? Dat wijf dacht echt dat puur omdat ik uit NL kwam dat ik drugs op had.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hehe..![]()
Is toch wel relax om zo'n setje in je kamer te hebben staan.
Commerciele Economie en Ruslandkunde, alleen beide niet afgemaakt. Baal ik wel van. Was teveel bezig met reizen en feesten. Dus ik twijfel nu of ik nog een studie om moet pakken, naar een ander land moet gaan of weer terug naar Praag. Ik ben geen domme jongen, alleen niet genoeg aan de lange termijn gedacht.quote:
Rusland, nog zo'n fascinerend land. Die serie die net is afgelopen op zondagavond, van Moskou tot nog iets, heerlijk als je ziet hoe dat land in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Commerciele Economie en Ruslandkunde, alleen beide niet afgemaakt. Baal ik wel van. Was teveel bezig met reizen en feesten. Dus ik twijfel nu of ik nog een studie om moet pakken, naar een ander land moet gaan of weer terug naar Praag. Ik ben geen domme jongen, alleen niet genoeg aan de lange termijn gedacht.
Ja, daarom heb ik nog steeds geen baan. Ik heb echt een kutmoment uitgekozen. Rusland is wel heeeel erg moeilijk als je geen Russisch spreekt en op Moskou en Sint-Petersburg na is er nou niet veel te beleven. Ben zelf wel in Volgograd (Stalingrad) geweest. Dat was wel gaaf, maar ook al is het een stad van 2,1 miljoen inwoners, het is (zeker naar Russische maatstaven) net een dorp.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Rusland, nog zo'n fascinerend land. Die serie die net is afgelopen op zondagavond, van Moskou tot nog iets, heerlijk als je ziet hoe dat land in elkaar steekt.
Maar wat werk betreft, het is echt een kuttijd om nu een baan te zoeken. Ik ben zelf na mn HBO afgelopen zomer nog verder gegaan, maar ik zou nu willen dat ik dat niet gedaan had
Edit: Van Moskou tot Magadan heet het programma. Zeker de moeite waard van het bekijken.
helaas op. vodka-cola hier en net even de slivovice en rakiya koud gezet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef Grulez het volgende:
Bier?
Sowieso hebben ze daar in het Oostblok wel vruchtbare grond geloof ik. Als ik jou foto's moet gelovenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik nog steeds geen baan. Ik heb echt een kutmoment uitgekozen. Rusland is wel heeeel erg moeilijk als je geen Russisch spreekt en op Moskou en Sint-Petersburg na is er nou niet veel te beleven. Ben zelf wel in Volgograd (Stalingrad) geweest. Dat was wel gaaf, maar ook al is het een stad van 2,1 miljoen inwoners, het is (zeker naar Russische maatstaven) net een dorp.
Russische vrouwen zijn echter superlekker!
Die foto's stellen echt niets voor vergeleken met de echte ervaring.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze daar in het Oostblok wel vruchtbare grond geloof ik. Als ik jou foto's moet geloven
Misschien toch maar eens snel in die regionen op vakantie gaan danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die foto's stellen echt niets voor vergeleken met de echte ervaring.
Praag natuurlijk, maar voordat je daarheen gaat, stuur me een PM, ik weet zoveel meer dan die simpele gidsen bij de boekhandel. Bratislava is geinig, maar heb je na 1 dag gezien.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens snel in die regionen op vakantie gaan dan
Nog tips?
Serieus, maar wel over interesante dingen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:08 schreef sjimz het volgende:
Wat een serieus gelul hier.
Dat ben ik niet gewend hier
Kijk, hier kun je nog eens wat meequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Praag natuurlijk, maar voordat je daarheen gaat, stuur me een PM, ik weet zoveel meer dan die simpele gidsen bij de boekhandel. Bratislava is geinig, maar heb je na 1 dag gezien.
Warszawa en Krakow zijn qua uitgaan ZEKER de moeite waard. Ik wil daar echt nog eens heengaan. Goeie clubs/uitgaansleven. Hongarije ben ik nooit geweest, maar ligt wel in de planning. Voormalig Joegoslavie ken ik wel mensen van, maar niet heel erg close, maar zou er zeker een keer heen willen gaan. Kroatie zou ik als eerste doen en daarna Servie, maar ken veel mensen uit Macedonie.
Rusland zou ik alleen Moskou en Sint-Petersburg heengaan, maar verwacht niet dat het goedkoop is. Oekraine: Kiev is vet, maar afhankelijk van waar je gaat, best duur. Komt omdat Oekraine een kleine laag heeft van superrijke mensen waar mensen uit NL bij in het niet vallen. Dus een gemiddelde NL'er komt er niet in tenzij je een hele goede face-control hebt.
-edit: het is mooi geweest-quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, wacht even, ik zoek een geile foto op van een ex om sjimz een plezier te doen.
Kiev zou ik echt in de zomer heengaan. Juni: 28 graden, bijna geen regen, superveel parken in het centrum waar je kan chillen. Kiev is echt 1 van mijn favoriete steden. Jammer dat het seizoen net een week voorbij was.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Kijk, hier kun je nog eens wat mee![]()
Praag hebben we het al een tijdje over, dus ik denk dat dat wel vrij snel gaat komen. Wat is nou beste tijd om daar naartoe te gaan?
Zou jij het aanraden om met een busje een trip te maken naar Tsjechie (en dan met eventuele korte uitstapjes naar bijv. Kiev)?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kiev zou ik echt in de zomer heengaan. Juni: 28 graden, bijna geen regen, superveel parken in het centrum waar je kan chillen. Kiev is echt 1 van mijn favoriete steden. Jammer dat het seizoen net een week voorbij was.
Kiev is nog best ver. Ik zou dat niet als uitstapje aanraden. Maar Tsjechie moet je zeker heen gaan, ook buiten Praag heb je echt de grootste lol en Praag ligt zo centraal, vanuit Praag zijn Bratislava, Wenen en Warszawa/Krakow redelijk dichtbij.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Zou jij het aanraden om met een busje een trip te maken naar Tsjechie (en dan met eventuele korte uitstapjes naar bijv. Kiev)?
Ja, shit, ik had gehoopt dat die foto wat kleiner zou uitvallen.quote:
Maar ook met een busje? Of kun je dan om de 100 km geld tussen je paspoort drukken? Of is dat een ontzettend cliché?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kiev is nog best ver. Ik zou dat niet als uitstapje aanraden. Maar Tsjechie moet je zeker heen gaan, ook buiten Praag heb je echt de grootste lol en Praag ligt zo centraal, vanuit Praag zijn Bratislava, Wenen en Warszawa/Krakow redelijk dichtbij.
Ik weet wel dat in Bulgarije het doornormaal is dat je word aangehouden en een paar Euro betaald om door te mogen. Maar ik wil gewoon zeggen dat het niet makkelijk is om rond te reizen in oost-europa met een groepje vrienden in een busje omdat ze je overal proberen te naaien.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ook met een busje? Of kun je dan om de 100 km geld tussen je paspoort drukken? Of is dat een ontzettend cliché?
Hmm, ok. Nah ja, Praag vlieg je voor nop naar toe heb ik van jou vernomen. Dus dan gaan we dat maar een keer onveilig maken. Draait de voetbalcompetitie ook in de zomer door, of is dat gewoon net als hier?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik weet wel dat in Bulgarije het doornormaal is dat je word aangehouden en een paar Euro betaald om door te mogen. Maar ik wil gewoon zeggen dat het niet makkelijk is om rond te reizen in oost-europa met een groepje vrienden in een busje omdat ze je overal proberen te naaien.
Tsjechie is slechts 30 wedstrijden. En een winterstop van 2 maanden, :/quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, ok. Nah ja, Praag vlieg je voor nop naar toe heb ik van jou vernomen. Dus dan gaan we dat maar een keer onveilig maken. Draait de voetbalcompetitie ook in de zomer door, of is dat gewoon net als hier?
Nu heb ik weer zin om op vakantie te gaan
Dat is kut man. Dat heb ik ooit ook geflikt tijdens het zaalvoetbal. Ik ging toen vol op de zijkant van m'n voet staan in een uiterste poging een bal te blokken zodat de tegenstander niet kon scoren voor open goal. Hij had overigens niet gescoordquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:05 schreef Houniet het volgende:
Ik heb mijn enkelbanden waarschijnlijk gescheurd.
Ja man. Kutzooi en niet eens me zwakke enkel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:07 schreef Grulez het volgende:
Jeetje das kut. Door zaalvoetbal?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:05 schreef Houniet het volgende:
Ik heb mijn enkelbanden waarschijnlijk gescheurd.
Foto niet goed?quote:
Vanavond naar het ziekenhuis ja. Echt kut man, moet nog zoveel doen voor school.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:50 schreef denthemen het volgende:
Vandaag naar de dokter Houniet?
Aan school denken als je in de vernieling ligt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vanavond naar het ziekenhuis ja. Echt kut man, moet nog zoveel doen voor school.
Ik heb dr nog gezien vanmorgen voordat je de post ge-edit had.quote:
Nou vooruit, omdat ze zo lekker is:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb dr nog gezien vanmorgen voordat je de post ge-edit had.![]()
Toch niet de Slivovitz he...quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat ze zo lekker is:
[ afbeelding ]
en terechtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat ze zo lekker is:
[ afbeelding ]
12:30 ADO Den Haag - Ajax 6.60 4.00 1.45quote:
En dan? Verjaardag? Rommelmarkt? Degradatie?quote:
Wat is er misgegaan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Den Haag en ben m'n hele leven grote steden gewend, maar woon nu in een dorp tegen Leiden aan en na wonen in het centrum van Praag kan ik hier niet meer aarden. Ik zoek zelfs werk in Amsterdam.
Waar ik wel dankbaar voor ben is een andere bekende 410'er die sinds september in Praag zit. Sowieso leuker om met z'n 2'en wedstrijden van Ajax in Praag te kijken en we zijn ook nog samen vanuit Praag naar HSV geweest. Heb 'm ook veel dingen in Praag laten zien.
Het probleem is nu dat of ik nou in Praag of in Nederland zit, er is altijd wel iets wat ik zal missen...
quote:Belgische boeven ontsnappen dankzij frietdag
NAMEN - Twee topcriminelen blijken wel erg simpel te zijn ontsnapt uit de gevangenis van het Belgische Namen.
De cipiers hadden namelijk een keukendeur opengezet. Dat was om makkelijker warmgebakken patat naar de gevangenen te kunnen brengen, want donderdag is frietdag in de Namense gevangenis.
Achter de keukendeur bevond zich nog slechts een bewaker, omdat de andere negen op een uitstapje waren naar een bouwbeurs in Brussel.
Overmeesteren
De twee topcriminelen konden de achtergebleven bewaker moeiteloos overmeesteren en met zijn sleutel de vrijheid instappen, onthulde een anonieme cipier zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
De twee boeven, die lange straffen moesten uitzitten wegens overvallen, zijn nog steeds spoorloos.
Jouw housewarming?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:13 schreef RayMania het volgende:
Middag. Weekend!
Gisteren housewarming, ik snap niet waarom ik het nog doe. Totaal naar de klote weer, 4:30 in bed, 6:30 eruit. En drie kwartier fietsen vanaf Utrecht naar Zeist, in de ijskou + mist is geen pretje.
Net nog even langs de Ajax-training geweest. Lekker weertje!
Nee, van iemand anders.quote:
Sommige werken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
En waarom sta je dan in godsnaam om half 7 op om driekwartier te gaan fietsen, Ray?!
Is er nog een stuntje voor de wedstrijd uitgehaald?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:42 schreef Grulez het volgende:
1-3 verloren en zo meteen ook nog eens een nederlaag van de FC....
Welcome to my world.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:22 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat ik vanavond maar eens niet ga zuipen. Zit er namelijk niet echt fit bij vandaag.
Inderdaad, moet nog zoveel doen voor schoolquote:
Ja, dat heb ik niet eensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, moet nog zoveel doen voor school.
Jammer dat we niet naar Den Haag mogen ja.quote:
Ook dat. En dat ik geen geld heb. En dat ongeveer 80% van de groep waar ik normaal mee weg ga naar MoH (quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jammer dat we niet naar Den Haag mogen ja.
Ik vind het gruwelijke muziek en tokkie-volk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:43 schreef Houniet het volgende:
Lekker spacen daar, allemachtig prachtig.
Zn cluppie heeft in de 90ste minuut de 2-1 tegen gekregen.quote:
kut, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Zn cluppie heeft in de 90ste minuut de 2-1 tegen gekregen.
Ze hadden ook 2 keer rood. Waarvan de 1e al in de 25ste minuut viel. Dus ze deden het best goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef toma het volgende:
[..]
kut, dat wist ik niet.
Had liever gehad dat Groningen zou winnen vandaag.
Ach toch weer een kutseizoen zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze hadden ook 2 keer rood. Waarvan de 1e al in de 25ste minuut viel. Dus ze deden het best goed.
Wat had je dan verwacht? Dat ze kampioen zouden worden? Groningen doet het gewoon naar behoren dit seizoen.quote:
Jawel, maar de laatste weken is het toch drama. Soms winnen ze eens, maar dan is het nog lachwekkend.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:57 schreef toma het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Dat ze kampioen zouden worden? Groningen doet het gewoon naar behoren dit seizoen.
Ach. ik wacht al jaren op een kampioenschap van Ajax maar ieder jaar word ik toch teleurgesteld. Je moet genieten van de overwinningen en je moet de verloren partijen snel vergeten. Maar het hoort er allemaal bijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jawel, maar de laatste weken is het toch drama. Soms winnen ze eens, maar dan is het nog lachwekkend.
Grulez is zeker die met die pet opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:03 schreef toma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_hoogeveen.html
waarom hebben zulke mensen stemrecht?
Krijg jij berichten op je TVquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef denthemen het volgende:
Ik had al een jaar lang bij mijn digitale tv bovenin een tekentje met een M staan, nu wist niemand wat het was, zelfs de mensen van Samsung nietNu kwam ik er vandaag achter dat het betekent dat je een bericht hebt van Ziggo, die was dus al van een jaar terug dat ze onderhoud gingen plegen
Nu is hij weg
Ze noemden het zelfs een emailquote:
Die jongen was ook op bezoek bij familiequote:
Een emailquote:
Maar eigenlijk bedoelt ze dat het stemlokaal gewoon te ver lopen isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:24 schreef toma het volgende:
Het enige slimme antwoord dat ik hoor in dat filmpje is van die Surinaamse vrouw in die pyjama. "Ik ga niet stemmen want ik weet niet hoe het allemaal werkt."
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoelt ze dat het stemlokaal gewoon te ver lopen is
En ze is te dom, dus waarom zo ver lopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoelt ze dat het stemlokaal gewoon te ver lopen is
is leuke puzzel/plaatjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:47 schreef Breach het volgende:
Onder het mom van zaterdagavond-vermaak:
[ afbeelding ]
In totaal moeten het 75 bands/artiesten zijn. En het plaatjes is klikbaar
En dat is?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:27 schreef Grulez het volgende:
Ah fijn, mn nieuwe buurman houdt van kutmuziek.
Van die Nederlandstalige jankmuziek zeker?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:27 schreef Grulez het volgende:
Ah fijn, mn nieuwe buurman houdt van kutmuziek.
Nou ik rook een vieze sigarenlucht en ik hoorde dito muziek.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van die Nederlandstalige jankmuziek zeker?
Frans Bauer en dat soort meuk..
Laat Urquhart het maar niet horen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van die Nederlandstalige jankmuziek zeker?
Frans Bauer en dat soort meuk..
klote man. Hopelijk gaat het snel over.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:03 schreef denthemen het volgende:
Pfff, wel vaker last van mijn ringvinger, nu weer de hele dag, kan hem niet recht krijgen zonder gigántische steken te kijken in mijn vingerOp zich geen drama maar je weet gewoon nooit of het bij je ziekte hoort of dat het iets is wat je gewoon door een foute beweging hebt opgelopen
Klinkt als overbelasting.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:03 schreef denthemen het volgende:
Pfff, wel vaker last van mijn ringvinger, nu weer de hele dag, kan hem niet recht krijgen zonder gigántische steken te kijken in mijn vingerOp zich geen drama maar je weet gewoon nooit of het bij je ziekte hoort of dat het iets is wat je gewoon door een foute beweging hebt opgelopen
Trance is wel oké op zijn tijd, MoH is niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind het gruwelijke muziek en tokkie-volk.
Tynaarlo, daar ben ik wel eens op voetbalkamp geweestquote:
Succes hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:08 schreef Adothehague het volgende:
Goeiemorrguhhhh
Vandaag de dag dat we ajax gaan inmaken.
Ik ga zometeen maar is naar het stadion.
Owh ja en jongens, niet te gefrustreerd raken he achter die tv, en laat je tv heel.
Nooitquote:Op zondag 8 maart 2009 14:56 schreef Aanvoerder het volgende:
5 jaar al geen kampioen meer. We beginnen steeds meer op Feyenoord te lijken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:56 schreef Aanvoerder het volgende:
5 jaar al geen kampioen meer. We beginnen steeds meer op Feyenoord te lijken.
heheh nou succes ermee.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:02 schreef Breach het volgende:
Ik heb een ontzettende drang om te gaan zuipen, in m'n eentje
Nee, dat is zielig. Dus ik moet me inhouden.quote:
Dacht dat jij geen geld had..quote:
Ik had nog een fles vodka in de vriezer. Daar is niet veel meer van over nu.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik had nog een fles vodka in de vriezer. Daar is niet veel meer van over nu.
Lauwe Euroshopperquote:Op zondag 8 maart 2009 15:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij koopt tegenwoordig ws zwerversbier bij de AH ofzo.
Die vodka die ik heb kost anders 50 Euro de liter hoor!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij koopt tegenwoordig ws zwerversbier bij de AH ofzo.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga denk ik voor champagne als PSV is afgelopen.
Die bedoel ik ja. Hij staat al koud.quote:
Het blijft leukquote:
God, wat zou ik graag ook een ander team hartstochtig willen kunnen toejuichen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Mlada Boleslav achter met 1-0 en een rode kaart en Bohemians 1905 1-0 voor tegen Dukla!
Bij Lazio en Slavia valt er nog wel eens wat te juichen, juist ook omdat de verwachtingen laag zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
God, wat zou ik graag ook een ander team hartstochtig willen kunnen toejuichen.
2-1 gewonnen van de koploper, lekker gekquote:Op zondag 8 maart 2009 11:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mogguh!
Zo ook maar een paar schoppen tegen een bal aan geven.
1-1 gelijk gespeeld tegen een degradatiekandidaatquote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
2-1 gewonnen van de koploper, lekker gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |