quote:
Dankjequote:
En ALS deze ellende eenmaal afgelopen is (wat in nog moet zien), dan volgt een enorme inflatie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen onder de 200 punten jongens. De bodem van alle ellende is nog niet in zicht.
Is goed voor mijn lening bij de IB-groep.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En ALS deze ellende eenmaal afgelopen is (wat in nog moet zien), dan volgt een enorme inflatie.
Want? Ik snap het even niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is goed voor mijn lening bij de IB-groep.
Dan is dat bedrag minder waardquote:
Kijk jij dat camping-programmaquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zaterdag is "Ik hou van Holland" er weer
Ach zo ja. Ik heb ook een tijdje van de stijgende kroon mogen genieten. Jammer dat ie vanaf september weer inzakte.quote:
Nou, ik noem dat niet echt "Fun Stuff".quote:Trivia:
Roberto Saviano got death threats from the Camorra for exposing their activities in the novel and movie, and is now permanently under police protection. more
Oeeee, goed dat dat achter de komma er nog bij stondquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja
Ik vind het wel vermakelijk op de zaterdagavond, om vervolgens te gaan stappen
Ik vond This Is England wel ok.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:04 schreef Breach het volgende:
Nog meer film-tips à la Gomorra? Zijn er hier mensen trouwens die This Is England gezien hebben?
Ken je toevallig nog meer films in die setting? Ik vind dat Engeland uit de jaren 80 echt fascinerend.quote:
Alleen deze: http://www.imdb.com/title/tt0084287/ maar die is wel oud. Kan hem ook niet ergens terugvinden, heb hem ooit op BBC gezien geloof ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Ken je toevallig nog meer films in die setting? Ik vind dat Engeland uit de jaren 80 echt fascinerend.
Heb hem even toegevoegd aan My Movies bij IMDB.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alleen deze: http://www.imdb.com/title/tt0084287/ maar die is wel oud. Kan hem ook niet ergens terugvinden, heb hem ooit op BBC gezien geloof ik.
Ik ga het één deze dagen pas aanvragenquote:
Je was om he nadat je het op mijn 42" HD tv had gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ga het één deze dagen pas aanvragen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef Houniet het volgende:
Je kan ook naar het stadion gaan.
In combi met Fifaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je was om he nadat je het op mijn 42" HD tv had gezien.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het was echt zo'n vieze, niet geïntegreerde buitenlander zonder normen en waarden.
Zo.
Ook lekker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef Grulez het volgende:
Behalve mn stramme hamstrings gaat het wel redelijk. Met u?
ow ik wil wel. Ga je mee naar Tilburg?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef Grulez het volgende:
Ik word echt oud... niemand kan of wil op stap...
prima. ben er over 4,5 uur ok?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:13 schreef toma het volgende:
[..]
ow ik wil wel. Ga je mee naar Tilburg?
toma, al bang voor zondag?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:13 schreef toma het volgende:
[..]
ow ik wil wel. Ga je mee naar Tilburg?
quote:
De dubbel nog wel? Nee ik zie Twente geen kampioen worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:45 schreef Aanvoerder het volgende:
FCT pakt nu de dubbel.
Lekkere duistere film. Mark Wahlberg was goed, Mila Kunis een beetje verkeerd gecast (wel een lekker wijf).quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef toma het volgende:
is dat wat Max Payne? Die eerste game vond ik helemaal geweldig
Sowieso!quote:
Mark Wahlberg is sowieso geweldigquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekkere duistere film. Mark Wahlberg was goed, Mila Kunis een beetje verkeerd gecast (wel een lekker wijf).
[..]
Sowieso!
Shooter is inderdaad een prima movie en puik acteerwerk van Mark Wahlberg. Ook in The Departed en We Own the Night is hij heel erg goed!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:53 schreef toma het volgende:
[..]
Mark Wahlberg is sowieso geweldig![]()
Heb je Shooter gezien? Die was ook prachtig.
Heb the Dark knight deze week 2 keer gezien. Wat speelt Heath Letcher geweldig zeg
The Departed is echt super.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Shooter is inderdaad een prima movie en puik acteerwerk van Mark Wahlberg. Ook in The Departed en We Own the Night is hij heel erg goed!
Dark Knight alleen in bios gezien, toen maakte hij veel indruk. Heb hem ook wel op DVD, maar niks mee gedaan.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:59 schreef Riro het volgende:
Is iedereen hier aan het werk ofzo?
Neuh, wordt net wakker. Ontbijt scoren en filmpje kijken!quote:
jezus, wat een leven heb jijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, wordt net wakker. Ontbijt scoren en filmpje kijken!
Zaterdag en zondag werken van 12.00 tot 0.00 uur.quote:
Dat heb je niet goed voor elkaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag werken van 12.00 tot 0.00 uur.
Studies met weinig contacturenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:20 schreef Riro het volgende:
Maandag colleges van 11.00 tot 15.15
Dinsdag werken van 15:15 tot 22.00
Woensdag college van 11.00 tot 12.45
Donderdag werken van 15:15 tot 22.00
Studeren
Wat voor beroep heb je met zulke onregelmatige werktijden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag werken van 12.00 tot 0.00 uur.
Spion.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat voor beroep heb je met zulke onregelmatige werktijden?
Had je jezelf dan niet beter James Bond kunnen noemen ipv Montana. Of is dat part of the vermomming?quote:
Hij is een schurkenspion natuurlijk. Een maffiamaatje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Had je jezelf dan niet beter James Bond kunnen noemen ipv Montana. Of is dat part of the vermomming?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:43 schreef Breach het volgende:
Denthemen, heb je een nieuwe sport die je beoefent?
http://www.nusport.nl/200(...)ij-bij-sledge-hockey
Sparta voetbalt wel leuk, met veel jonge talenten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond trouwens naar Sparta - Willem II.
Business seats.
Zorg dan maar eens dat WillemII wint. Het is ondertussen wel weer eens tijd voor een overwinning.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond trouwens naar Sparta - Willem II.
Business seats.
Wees maar niet te nerveus, mienjong...quote:
Want je hebt geen geld?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Bierloos weekend denk ik.
Nog iets van 8 Euro.quote:
Ow dan kun je 4 liter bier zuipen? Toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nog iets van 8 Euro.Maar ga niet kansloos bier zitten zuipen.
Heb nog wel wat vodka staan. En Slivovice en Rakiya. Daar wordt je katslam van.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:43 schreef toma het volgende:
[..]
Ow dan kun je 4 liter bier zuipen? Toch?
Slivovitz heb ik volgens mij ook nog weleens op. Dat is écht bijna niet te zuipenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb nog wel wat vodka staan. En Slivovice en Rakiya. Daar wordt je katslam van.![]()
Wat ik heb is zelfgemaakte. Die Rakiya ook. Dan zit je al ergens rond de 50-70% alcohol. Allebei eigenlijk ook echt niet te zuipen. Alleen met shots.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Slivovitz heb ik volgens mij ook nog weleens op. Dat is écht bijna niet te zuipen
Ik dacht dat Slivovitz hetzelfde was als Rakiya...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat ik heb is zelfgemaakte. Die Rakiya ook. Dan zit je al ergens rond de 50-70% alcohol. Allebei eigenlijk ook echt niet te zuipen. Alleen met shots.
Volgens wikipedia is Slivovice een soort (bepaalde smaak) van Rakiya.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik dacht dat Slivovitz hetzelfde was als Rakiya...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |