en christen.quote:
De vraag is of hij daar zelf wel wat voor voelt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:09 schreef toma het volgende:
Kan die Bojan volgend jaar niet een jaartje bij Ajax komen oefenen?
Henry naar Ajax?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De vraag is of hij daar zelf wel wat voor voelt.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=73391
Bovendien zou het me niets verbazen als Henry komende zomer vertrekt, en dan denk ik niet dat Barcelona Bojan laat gaan..
Trusten Houniet..
Hebben we nou een deal? Als Ajax niet weet te winnen zondag dan heb ik voor een week een Ado avater en als Ajax wel wint dan heb jij een Ajax avater.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:01 schreef Adothehague het volgende:
En nu slapen en dromen van de de vernedering voor Ajax zondag.
En jij denkt dat Ado een man van zn woord is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:03 schreef toma het volgende:
[..]
Hebben we nou een deal? Als Ajax niet weet te winnen zondag dan heb ik voor een week een Ado avater en als Ajax wel wint dan heb jij een Ajax avater.
Iemand met aspiraties om mod te worden moet toch enigszins betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
En jij denkt dat Ado een man van zn woord is?
Jij roept toch ook dat ADO gaat winnen? Doe toch niet zo hypocriet man.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jullie winnen heis niet man, leer nou eens af te denken dat je overal overheenwalst en heb wat respect voor de tegenstander. Altijd maar die kreten van"wij zijn de besten" dat maakt me echt agressief aan jullie.
Hij weet niet eens wat hypocriet betekend.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:53 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Jij roept toch ook dat ADO gaat winnen? Doe toch niet zo hypocriet man.
Laat staan dat hij het kan spellen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef toma het volgende:
[..]
Hij weet niet eens wat hypocriet betekend.
Welke film?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef sjimz het volgende:
Gisteren met stage naar de bios geweest.
Wat vond ie het leuk zeg
Dat is ook nog eens een leuke filmquote:
Ja ik vond hem ook leuk, maar het was vooral geweldig om te zien hoe hij zich helemaal kan inleven in en filmquote:
Is het een jongen met een lichte of zware verstandelijke beperking (dat laatste heb ik geleerd bij het kjiken naar Pauw en Witteman gisterquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook leuk, maar het was vooral geweldig om te zien hoe hij zich helemaal kan inleven in en film
je hebt zelfs 4 gradaties binnen een verstandelijke beperking.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Is het een jongen met een lichte of zware verstandelijke beperking (dat laatste heb ik geleerd bij het kjiken naar Pauw en Witteman gister)
Wat wilde je dan zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar doelde ik trouwens helemaal niet op (zie mn edit)
lol zoiets iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:10 schreef Breach het volgende:
Heet het ventje Jorien trouwens?
Ik wilde het vorige week al een keer vragen. Maar zoiets blijft toch gevoeligquote:
nee, wie waren er?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:21 schreef Breach het volgende:
Hebben meer mensen Pauw en Witteman gister gezien?
ik heb alleen heel even Gummbah gezien bij DWDDquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, wel die belachelijke dwaze Turk met zijn gluiperd van een advocaat bij DWDD.!
Er waren 2 overlevenden van die vliegtuigcrash. En deze lieten, in tegenstelling tot dit walgelijke stuk vreten, weten dat ze al het geld wat ze krijgen als schadevergoeding zullen storten op de rekening van een goed doel.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Er waren 2 overlevenden van die vliegtuigcrash. En deze lieten, in tegenstelling tot dit walgelijke stuk vreten, weten dat ze al het geld wat ze krijgen als schadevergoeding zullen storten op de rekening van een goed doel.
Dat dus, die 2 mannen bij Pauw en Witteman maakte daarentegen wel een fantastisch gebaar. "Wij zijn blij dat we in leven zijn en dat geld maakt ons niets uit. Niemand heeft dit ongeluk gewild en we vinden het ook zinloos om schuldigen aan te wijzen"quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:41 schreef Riro het volgende:
[..].
"Boehoe, we moesten tot 15.00 wachten." Waarschijnlijk omdat er mensen waren die er wel iets erger aan toe waren he.
Typisch dat er altijd mensen zijn die geld willen vangen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:41 schreef Riro het volgende:
[..].
"Boehoe, we moesten tot 15.00 wachten." Waarschijnlijk omdat er mensen waren die er wel iets erger aan toe waren he.
Wat is er met je broertje dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:53 schreef Prosac het volgende:
Zojuist kreeg ik het bericht dat de voordracht van mijn broertje is goedgekeurd door de woningbouwstichting. Na een jaartje met een vrouw te hebben samengewoond, nu weer een kerel in huis.
Mijn vriendin zal er wat minder blij mee zijn, ghehe
Helemaal niks, die was op zoek naar grotere woonruimte, mijn huisgenote gaat eruit en dus mag ik een nieuwe huisgenoot voordragen.quote:
Oe... weet je hoeveel bier dat is...quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:12 schreef toma het volgende:
[..]
te hard rijden.
64 km/h waar je 50 mag.
51 euro
Ongeveer 23 biertjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oe... weet je hoeveel bier dat is...
In de sportsbar in Praag is dat toch 51 halve litertjes bier hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:12 schreef toma het volgende:
[..]
te hard rijden.
64 km/h waar je 50 mag.
51 euro
In Tilburg 23 glaasjes bierquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In de sportsbar in Praag is dat toch 51 halve litertjes bier hoor.
Dat is bijna 5 liter per dagquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik bedacht me net dat ik tijdens het EK2008 in de eerste 14 dagen 120 halve liters bier heb gezopen.En daarna een week lang geen druppel nadat NL was uitgeschakeld.
120 Euro wat in NL 480 Euro zou zijn. Dat scheelt nogal.
Het was een ware uitputtingsslag ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is bijna 5 liter per dag
Jij bent niet goed bij je hoofd.
Ik las Jaapquote:
Ik kan het niet met je eens zijn helaas.quote:
Niet verdwalen he?quote:
Max Payne kun je meteen shift + delete doen. Fight Club is een klassieker natuurlijk. Gomorra is een goeie en Sex Drive ken ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:54 schreef M0NTANA het volgende:
Vier films gedownload: Fight Club, Max Payne, Gomorra en Sex Drive. Welke raden jullie aan?
Gomorraquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:54 schreef M0NTANA het volgende:
Vier films gedownload: Fight Club, Max Payne, Gomorra en Sex Drive. Welke raden jullie aan?
Fight Club, dûh!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:54 schreef M0NTANA het volgende:
Whehe, gaat weer lekker Rayquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:46 schreef RayMania het volgende:
Helleuj.
Heb ik weer. Lekke band, dus ik vanochtend m'n fiets (plus sleutel) afgegeven bij fietsenmaker en gelijk betaald. Vanmiddag wil ik dus mijn fiets weer ophalen en in de stalling zetten, maar ik kreeg m'n fiets niet mee. Ja, want ik had geen bonnetje. Bonnetje voor wat? Ik dacht voor het betalen, wat anders? Gelukkig sprak die Afrikaan heel goed Nederlands, waardoor alles geheel duidelijk was
.
Anyway, na tien minuten daar boos te zijn, liet ik m'n abonnement voor de stalling zien en toen kon ik mijn fiets meenemen. Jezus Christ, zeg dan abonnement in plaats van bonnetje.
Samenvatting?quote:
Ik lees daar ook af en toe mee hoor, de bejaarden moeten ook af en toe aandacht krijgen hè.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:50 schreef Breach het volgende:
RM![]()
Zeg dan dat je tegenwoordig hier zit. Ik had nog wel speciaal in HOOLS gepost voor je [HOOLS] De VBL-kroeg #1861: Boobies, ik zie je borsten !
Kut Afrikaan.quote:
Sex Drive direct wissen, die heb ik na 30 minuten uitgezet. Vervolgens is je kijkvolgordequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:54 schreef M0NTANA het volgende:
You do NOT talk about Fight Club.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:
Neequote:
Jij bent dus niet van: Save the best for last.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sex Drive direct wissen, die heb ik na 30 minuten uitgezet. Vervolgens is je kijkvolgorde
Fight Club
Gomorra
Max Payne
Napolitaanse maffiafilm waar echte maffioso inspelen.quote:
Was dat nou rule 1 of rule 2?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
You do NOT talk about Fight Club.
Oh wacht, nu ik op IMDB kijk denk ik dat ik er wel van gehoord heb.quote:
Het was echt zo'n vieze, niet geïntegreerde buitenlander zonder normen en waardenquote:
Regel 1 dan moet je not met kleine letters schrijven. Dus met NOT is regel 2.quote:
in dat geval squeeze je max tussen die 2 films. Sex Drive heb ik na 25 minuten uitgezet, ging nergens over. Weer een mislukte American Pie/Road Trip pogingquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij bent dus niet van: Save the best for last.
Want dan eindig je in ieder geval niet met Max
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |