heb alleen nog een foto van toen ik nog iets slanker was een tenminste nog een beetje haar op mijn hoofdquote:
Maudje lijkt echt op je.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Bjoro het volgende:
heb alleen nog een foto van toen ik nog iets slanker was een tenminste nog een beetje haar op mijn hoofd
[ afbeelding ]
....... o bah...quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb alleen nog een foto van toen ik nog iets slanker was een tenminste nog een beetje haar op mijn hoofd
[ afbeelding ]
Hou es een keer op met die foto's van mij te plaatsen joh!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:42 schreef appelsientje het volgende:
kijk ze zijn nog praktisch ook
[ afbeelding ]
ja dat borsthaar heeft ze echt van mij en niet van haar moeder !quote:
Al ziet hij er zo uit, ik zou er best een uurtje ruzie voor over hebben om een baantje met hem te gaan zwemmenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hou es een keer op met die foto's van mij te plaatsen joh!
als in Top Tietenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:51 schreef Grulez het volgende:
goede tt
Ik zei het een paar weken terug tegen mijn zus, wat jij met Herman vd Zanden hebt, heb ik met haar(Eva).quote:
Maril is stiekem binnengeslopen in Hools.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:32 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zei het een paar weken terug tegen mijn zus, wat jij met Herman vd Zanden hebt, heb ik met haar(Eva).
Ik kom zo af en toe langs, als SCH ver weg zitquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maril is stiekem binnengeslopen in Hools.
Ze doet alsof ze hier al jaren komt en slaat zo het keldertje van SCH over
Terechtquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kom zo af en toe langs, als SCH ver weg zit
verstandige keuze!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef maril het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef maril het volgende:
hoeft niet perse vakantie toch ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:15 schreef golfer het volgende:
Moet je vaker doen. Sturen wij SCH wel weer met vakantie ergens naar een ver land.
Strafkamp.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:21 schreef Bjoro het volgende:
hoeft niet perse vakantie toch ?
Taakstraf, uitwisselingsproject of emigratie zijn toch betere opties ?
Isoleriaquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:21 schreef Bjoro het volgende:
hoeft niet perse vakantie toch ?
Taakstraf, uitwisselingsproject of emigratie zijn toch betere opties ?
word ik mod?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Eend doe msn eens aan.
Hoi allemaal
Bluezz ga eens naar bed!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
oe wat lekker streng doe je![]()
Mensen, stuur me es naar bed
Het nadeel is natuurlijk wel dat Chili in het verleden veel van zulke keldertjes waren,quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je vaker doen. Sturen wij SCH wel weer met vakantie ergens naar een ver land.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:15 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Wederom een druk dagje voor de boeg!
Beginnen de kriebels al te komen RayMania?quote:Amerika bereidt zich voor op persconferentie Michael Jackson
LONDEN - Amerikaanse en Britse media speculeren volop over wat Michael Jackson donderdagmiddag op de aangekondigde persconferentie gaat vertellen.
Ook op weblogs en fansites is de ''speciale aankondiging'' het gesprek van de dag. Gaat het inderdaad om een aantal concerten in Londen?
Het is voor het eerst in jaren dat de King of Pop weer een persconferentie geeft. Zijn laatste grote optreden was in 2001, en in dat jaar verscheen eveneens zijn laatste studioalbum.
Verhalen
Sommigen beweren dat het inderdaad om een reeks optredens gaat, uitsluitend met het doel om weer wat geld in het laatje van de vrijwel failliete ster te brengen. Anderen zeggen dat Michael Jackson (50) rehabilitatie zoekt, na jaren van verhalen over zijn vreemde gedrag, zijn gezondheidsproblemen, beschuldigingen van kindermisbruik en geldzorgen.
De zanger/componist is in elk geval gespot in een hotel in Londen. Daar hadden zich woensdag en donderdag al fans verzameld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |