heb alleen nog een foto van toen ik nog iets slanker was een tenminste nog een beetje haar op mijn hoofdquote:
Maudje lijkt echt op je.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Bjoro het volgende:
heb alleen nog een foto van toen ik nog iets slanker was een tenminste nog een beetje haar op mijn hoofd
[ afbeelding ]
....... o bah...quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb alleen nog een foto van toen ik nog iets slanker was een tenminste nog een beetje haar op mijn hoofd
[ afbeelding ]
Hou es een keer op met die foto's van mij te plaatsen joh!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:42 schreef appelsientje het volgende:
kijk ze zijn nog praktisch ook
[ afbeelding ]
ja dat borsthaar heeft ze echt van mij en niet van haar moeder !quote:
Al ziet hij er zo uit, ik zou er best een uurtje ruzie voor over hebben om een baantje met hem te gaan zwemmenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hou es een keer op met die foto's van mij te plaatsen joh!
als in Top Tietenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:51 schreef Grulez het volgende:
goede tt
Ik zei het een paar weken terug tegen mijn zus, wat jij met Herman vd Zanden hebt, heb ik met haar(Eva).quote:
Maril is stiekem binnengeslopen in Hools.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:32 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zei het een paar weken terug tegen mijn zus, wat jij met Herman vd Zanden hebt, heb ik met haar(Eva).
Ik kom zo af en toe langs, als SCH ver weg zitquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maril is stiekem binnengeslopen in Hools.
Ze doet alsof ze hier al jaren komt en slaat zo het keldertje van SCH over
Terechtquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kom zo af en toe langs, als SCH ver weg zit
verstandige keuze!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kom zo af en toe langs, als SCH ver weg zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |