en christen.quote:
De vraag is of hij daar zelf wel wat voor voelt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:09 schreef toma het volgende:
Kan die Bojan volgend jaar niet een jaartje bij Ajax komen oefenen?
Henry naar Ajax?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De vraag is of hij daar zelf wel wat voor voelt.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=73391
Bovendien zou het me niets verbazen als Henry komende zomer vertrekt, en dan denk ik niet dat Barcelona Bojan laat gaan..
Trusten Houniet..
Hebben we nou een deal? Als Ajax niet weet te winnen zondag dan heb ik voor een week een Ado avater en als Ajax wel wint dan heb jij een Ajax avater.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:01 schreef Adothehague het volgende:
En nu slapen en dromen van de de vernedering voor Ajax zondag.
En jij denkt dat Ado een man van zn woord is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:03 schreef toma het volgende:
[..]
Hebben we nou een deal? Als Ajax niet weet te winnen zondag dan heb ik voor een week een Ado avater en als Ajax wel wint dan heb jij een Ajax avater.
Iemand met aspiraties om mod te worden moet toch enigszins betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
En jij denkt dat Ado een man van zn woord is?
Jij roept toch ook dat ADO gaat winnen? Doe toch niet zo hypocriet man.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jullie winnen heis niet man, leer nou eens af te denken dat je overal overheenwalst en heb wat respect voor de tegenstander. Altijd maar die kreten van"wij zijn de besten" dat maakt me echt agressief aan jullie.
Hij weet niet eens wat hypocriet betekend.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:53 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Jij roept toch ook dat ADO gaat winnen? Doe toch niet zo hypocriet man.
Laat staan dat hij het kan spellen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef toma het volgende:
[..]
Hij weet niet eens wat hypocriet betekend.
Welke film?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef sjimz het volgende:
Gisteren met stage naar de bios geweest.
Wat vond ie het leuk zeg
Dat is ook nog eens een leuke filmquote:
Ja ik vond hem ook leuk, maar het was vooral geweldig om te zien hoe hij zich helemaal kan inleven in en filmquote:
Is het een jongen met een lichte of zware verstandelijke beperking (dat laatste heb ik geleerd bij het kjiken naar Pauw en Witteman gisterquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook leuk, maar het was vooral geweldig om te zien hoe hij zich helemaal kan inleven in en film
je hebt zelfs 4 gradaties binnen een verstandelijke beperking.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Is het een jongen met een lichte of zware verstandelijke beperking (dat laatste heb ik geleerd bij het kjiken naar Pauw en Witteman gister)
Wat wilde je dan zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar doelde ik trouwens helemaal niet op (zie mn edit)
lol zoiets iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:10 schreef Breach het volgende:
Heet het ventje Jorien trouwens?
Ik wilde het vorige week al een keer vragen. Maar zoiets blijft toch gevoeligquote:
nee, wie waren er?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:21 schreef Breach het volgende:
Hebben meer mensen Pauw en Witteman gister gezien?
ik heb alleen heel even Gummbah gezien bij DWDDquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, wel die belachelijke dwaze Turk met zijn gluiperd van een advocaat bij DWDD.!
Er waren 2 overlevenden van die vliegtuigcrash. En deze lieten, in tegenstelling tot dit walgelijke stuk vreten, weten dat ze al het geld wat ze krijgen als schadevergoeding zullen storten op de rekening van een goed doel.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Er waren 2 overlevenden van die vliegtuigcrash. En deze lieten, in tegenstelling tot dit walgelijke stuk vreten, weten dat ze al het geld wat ze krijgen als schadevergoeding zullen storten op de rekening van een goed doel.
Dat dus, die 2 mannen bij Pauw en Witteman maakte daarentegen wel een fantastisch gebaar. "Wij zijn blij dat we in leven zijn en dat geld maakt ons niets uit. Niemand heeft dit ongeluk gewild en we vinden het ook zinloos om schuldigen aan te wijzen"quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:41 schreef Riro het volgende:
[..].
"Boehoe, we moesten tot 15.00 wachten." Waarschijnlijk omdat er mensen waren die er wel iets erger aan toe waren he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |