Ze noemden het zelfs een emailquote:
Die jongen was ook op bezoek bij familiequote:
Een emailquote:
Maar eigenlijk bedoelt ze dat het stemlokaal gewoon te ver lopen isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:24 schreef toma het volgende:
Het enige slimme antwoord dat ik hoor in dat filmpje is van die Surinaamse vrouw in die pyjama. "Ik ga niet stemmen want ik weet niet hoe het allemaal werkt."
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoelt ze dat het stemlokaal gewoon te ver lopen is
En ze is te dom, dus waarom zo ver lopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoelt ze dat het stemlokaal gewoon te ver lopen is
is leuke puzzel/plaatjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:47 schreef Breach het volgende:
Onder het mom van zaterdagavond-vermaak:
[ afbeelding ]
In totaal moeten het 75 bands/artiesten zijn. En het plaatjes is klikbaar
En dat is?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:27 schreef Grulez het volgende:
Ah fijn, mn nieuwe buurman houdt van kutmuziek.
Van die Nederlandstalige jankmuziek zeker?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:27 schreef Grulez het volgende:
Ah fijn, mn nieuwe buurman houdt van kutmuziek.
Nou ik rook een vieze sigarenlucht en ik hoorde dito muziek.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van die Nederlandstalige jankmuziek zeker?
Frans Bauer en dat soort meuk..
Laat Urquhart het maar niet horen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van die Nederlandstalige jankmuziek zeker?
Frans Bauer en dat soort meuk..
klote man. Hopelijk gaat het snel over.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:03 schreef denthemen het volgende:
Pfff, wel vaker last van mijn ringvinger, nu weer de hele dag, kan hem niet recht krijgen zonder gigántische steken te kijken in mijn vingerOp zich geen drama maar je weet gewoon nooit of het bij je ziekte hoort of dat het iets is wat je gewoon door een foute beweging hebt opgelopen
Klinkt als overbelasting.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:03 schreef denthemen het volgende:
Pfff, wel vaker last van mijn ringvinger, nu weer de hele dag, kan hem niet recht krijgen zonder gigántische steken te kijken in mijn vingerOp zich geen drama maar je weet gewoon nooit of het bij je ziekte hoort of dat het iets is wat je gewoon door een foute beweging hebt opgelopen
Trance is wel oké op zijn tijd, MoH is niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind het gruwelijke muziek en tokkie-volk.
Tynaarlo, daar ben ik wel eens op voetbalkamp geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |