Welcome to my world.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:22 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat ik vanavond maar eens niet ga zuipen. Zit er namelijk niet echt fit bij vandaag.
Inderdaad, moet nog zoveel doen voor schoolquote:
Ja, dat heb ik niet eensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, moet nog zoveel doen voor school.
Jammer dat we niet naar Den Haag mogen ja.quote:
Ook dat. En dat ik geen geld heb. En dat ongeveer 80% van de groep waar ik normaal mee weg ga naar MoH (quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jammer dat we niet naar Den Haag mogen ja.
Ik vind het gruwelijke muziek en tokkie-volk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:43 schreef Houniet het volgende:
Lekker spacen daar, allemachtig prachtig.
Zn cluppie heeft in de 90ste minuut de 2-1 tegen gekregen.quote:
kut, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Zn cluppie heeft in de 90ste minuut de 2-1 tegen gekregen.
Ze hadden ook 2 keer rood. Waarvan de 1e al in de 25ste minuut viel. Dus ze deden het best goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef toma het volgende:
[..]
kut, dat wist ik niet.
Had liever gehad dat Groningen zou winnen vandaag.
Ach toch weer een kutseizoen zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze hadden ook 2 keer rood. Waarvan de 1e al in de 25ste minuut viel. Dus ze deden het best goed.
Wat had je dan verwacht? Dat ze kampioen zouden worden? Groningen doet het gewoon naar behoren dit seizoen.quote:
Jawel, maar de laatste weken is het toch drama. Soms winnen ze eens, maar dan is het nog lachwekkend.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:57 schreef toma het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Dat ze kampioen zouden worden? Groningen doet het gewoon naar behoren dit seizoen.
Ach. ik wacht al jaren op een kampioenschap van Ajax maar ieder jaar word ik toch teleurgesteld. Je moet genieten van de overwinningen en je moet de verloren partijen snel vergeten. Maar het hoort er allemaal bijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jawel, maar de laatste weken is het toch drama. Soms winnen ze eens, maar dan is het nog lachwekkend.
Grulez is zeker die met die pet opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:03 schreef toma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_hoogeveen.html
waarom hebben zulke mensen stemrecht?
Krijg jij berichten op je TVquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef denthemen het volgende:
Ik had al een jaar lang bij mijn digitale tv bovenin een tekentje met een M staan, nu wist niemand wat het was, zelfs de mensen van Samsung nietNu kwam ik er vandaag achter dat het betekent dat je een bericht hebt van Ziggo, die was dus al van een jaar terug dat ze onderhoud gingen plegen
Nu is hij weg
Ze noemden het zelfs een emailquote:
Die jongen was ook op bezoek bij familiequote:
Een emailquote:
Maar eigenlijk bedoelt ze dat het stemlokaal gewoon te ver lopen isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:24 schreef toma het volgende:
Het enige slimme antwoord dat ik hoor in dat filmpje is van die Surinaamse vrouw in die pyjama. "Ik ga niet stemmen want ik weet niet hoe het allemaal werkt."
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoelt ze dat het stemlokaal gewoon te ver lopen is
En ze is te dom, dus waarom zo ver lopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoelt ze dat het stemlokaal gewoon te ver lopen is
is leuke puzzel/plaatjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:47 schreef Breach het volgende:
Onder het mom van zaterdagavond-vermaak:
[ afbeelding ]
In totaal moeten het 75 bands/artiesten zijn. En het plaatjes is klikbaar
En dat is?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:27 schreef Grulez het volgende:
Ah fijn, mn nieuwe buurman houdt van kutmuziek.
Van die Nederlandstalige jankmuziek zeker?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:27 schreef Grulez het volgende:
Ah fijn, mn nieuwe buurman houdt van kutmuziek.
Nou ik rook een vieze sigarenlucht en ik hoorde dito muziek.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van die Nederlandstalige jankmuziek zeker?
Frans Bauer en dat soort meuk..
Laat Urquhart het maar niet horen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van die Nederlandstalige jankmuziek zeker?
Frans Bauer en dat soort meuk..
klote man. Hopelijk gaat het snel over.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:03 schreef denthemen het volgende:
Pfff, wel vaker last van mijn ringvinger, nu weer de hele dag, kan hem niet recht krijgen zonder gigántische steken te kijken in mijn vingerOp zich geen drama maar je weet gewoon nooit of het bij je ziekte hoort of dat het iets is wat je gewoon door een foute beweging hebt opgelopen
Klinkt als overbelasting.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:03 schreef denthemen het volgende:
Pfff, wel vaker last van mijn ringvinger, nu weer de hele dag, kan hem niet recht krijgen zonder gigántische steken te kijken in mijn vingerOp zich geen drama maar je weet gewoon nooit of het bij je ziekte hoort of dat het iets is wat je gewoon door een foute beweging hebt opgelopen
Trance is wel oké op zijn tijd, MoH is niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind het gruwelijke muziek en tokkie-volk.
Tynaarlo, daar ben ik wel eens op voetbalkamp geweestquote:
Succes hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:08 schreef Adothehague het volgende:
Goeiemorrguhhhh
Vandaag de dag dat we ajax gaan inmaken.
Ik ga zometeen maar is naar het stadion.
Owh ja en jongens, niet te gefrustreerd raken he achter die tv, en laat je tv heel.
Nooitquote:Op zondag 8 maart 2009 14:56 schreef Aanvoerder het volgende:
5 jaar al geen kampioen meer. We beginnen steeds meer op Feyenoord te lijken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:56 schreef Aanvoerder het volgende:
5 jaar al geen kampioen meer. We beginnen steeds meer op Feyenoord te lijken.
heheh nou succes ermee.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:02 schreef Breach het volgende:
Ik heb een ontzettende drang om te gaan zuipen, in m'n eentje
Nee, dat is zielig. Dus ik moet me inhouden.quote:
Dacht dat jij geen geld had..quote:
Ik had nog een fles vodka in de vriezer. Daar is niet veel meer van over nu.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik had nog een fles vodka in de vriezer. Daar is niet veel meer van over nu.
Lauwe Euroshopperquote:Op zondag 8 maart 2009 15:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij koopt tegenwoordig ws zwerversbier bij de AH ofzo.
Die vodka die ik heb kost anders 50 Euro de liter hoor!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij koopt tegenwoordig ws zwerversbier bij de AH ofzo.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga denk ik voor champagne als PSV is afgelopen.
Die bedoel ik ja. Hij staat al koud.quote:
Het blijft leukquote:
God, wat zou ik graag ook een ander team hartstochtig willen kunnen toejuichen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Mlada Boleslav achter met 1-0 en een rode kaart en Bohemians 1905 1-0 voor tegen Dukla!
Bij Lazio en Slavia valt er nog wel eens wat te juichen, juist ook omdat de verwachtingen laag zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
God, wat zou ik graag ook een ander team hartstochtig willen kunnen toejuichen.
2-1 gewonnen van de koploper, lekker gekquote:Op zondag 8 maart 2009 11:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mogguh!
Zo ook maar een paar schoppen tegen een bal aan geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |