Ga er maar van uit dat je de verkeerde krijgtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef Bhuddy het volgende:
Ik krijg die van mij volgende week, hij is dinsdag verzonden (ongeveer een week na die van mstr en Esnader), misschien dat ze naar mij wel de goede sturen maar ik ben sceptisch..
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef lezut het volgende:
Eindelijk eens een topic wat op de normale manier is volgespamd
Ik lees dat deze dopjes erg goed zijn:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13273
Wel jammer van de nep-diamantjes, beetje kamperachtig
Ultrafire, Soshine, GP zijn goed op DXquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:35 schreef jjbakker het volgende:
Ik zoek goeie oplaadbare batterije
weet iemand er een? op dx of fp
Ervaringen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Ultrafire, Soshine, GP zijn goed op DX
goed volgens noobs ja die er niks vanaf wetenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef lezut het volgende:
Eindelijk eens een topic wat op de normale manier is volgespamd
Ik lees dat deze dopjes erg goed zijn:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13273
Wel jammer van de nep-diamantjes, beetje kamperachtig
Soshinequote:
Oplaadbare AAA's hebben wel het nadeel dat het 1.2V is ipv 1.5V, dus je laser werkt niet optimaal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:35 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb nu een 50MW laser op 2AAA batterijen, die zijn alleen binnen de kortste keren leeg
Zal ik oplaadbare AAA's kopen (minder vermogen?), of een andere laser met een ander batterijsysteem. Wie heeft een idee?
Ja, mijn advies: neem hem niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef jjbakker het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15769
Iemand ervaringen?
?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:42 schreef jack-peng het volgende:
“”“”Hey Jack, can you put some nice Xbox 360 stuff on your website?
What's available? Can you get Xbox 360 HDD shells?
And what about some balisong knives? “”“”
OK。。。Good idea!
Recently ,I sold 300+ DSTT and 200+ OEM TF card to Holland customer
But my website still under attack .... shop.dealperfect.com is my prepared domain name ,the hacker do not know.
When I open the www.dealperfect.com ,it will underattack inside 30 mins. : (
Dus je kunt hem met itunes syncen? Nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:41 schreef Bhuddy het volgende:
Dit is een echte kopie van de Nano.. Iets duurder, uitverkocht op t moment, maar misschien dat ik die dan wel bestel.. Met die filmpjes die op de site zelf staan is het al een stuk geloofwaardiger..
Let op: de EXACT is de nieuwe versie met coverflow en shake to shuffle, de 1:1 copy is ouder.
Dat is een voordeel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:53 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Dus je kunt hem met itunes syncen? Nee.
*kuch* juist een voordeel *kuch*quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:53 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Dus je kunt hem met itunes syncen? Nee.
Ga heenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:42 schreef jack-peng het volgende:
OK。。。Good idea!
But my website still under attack .... shop.dealperfect.com is my prepared domain name ,the hacker do not know.
Yeah! If you could get those i'd buy some!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:53 schreef jack-peng het volgende:
[ afbeelding ]
Is this one the X Box 360 HDD shells ?
Right ?
Blijkbaar nooit met iTunes gewerktquote:
Ga jij anders gewoon godverdomme weg, jij hebt de laatste 20 posts in deze reeks alleen maar zitten zeiken. Rot dan gewoon op als je niks beters te doen hebt dan andere mensen af te zeiken en mensen te irriteren.quote:
Je wil toch niet serieus iTunes gaan verdedigen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:55 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Blijkbaar nooit met iTunes gewerkt. Hoe ga je je firmwareupdates regelen? Ohnee, die heb je niet
.
Dat is het punt. Dat heb ik wel gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:55 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Blijkbaar nooit met iTunes gewerkt
Jij heb toch een laser die oplaadbare batterijen gebruikt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Soshine
Heb er ondertussen 16 AA batterijen van, die 2500mAh dingen. En ook nog 4 AAA'tjes van 900mAh.
En kijk maar eens op dat forum en de foto's, mensen hebben ze getest, en die zijn écht de capaciteit die er op staat.
Normaal is het 2 keer zo weinig dan dat er op staat, maar bij Soshine klopt het
I.c.m. Soshine charger met LCD schermpje trouwens.
[..]
Oplaadbare AAA's hebben wel het nadeel dat het 1.2V is ipv 1.5V, dus je laser werkt niet optimaal.
Dus dan zou je een CR123A, CR2 of 18650 of iets dergelijks laser moeten kopen.
Meerdere gehad, meeste doorverkocht/weggegeven aan vrienden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij heb toch een laser die oplaadbare batterijen gebruikt?
Als ik mij niet vergis: welke heb je
Zijn die dingen niet allemaal 1 pot nat. DIt is volgens mij (lijkt het tenminste) dezelfde als die ze (zouden) verkopen op Focalprice. Maar ja dat is nu moeilijk te vergelijken omdat niemand de eigenlijke speler van Focalprice heeft ontvangen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:41 schreef Bhuddy het volgende:
Dit is een echte kopie van de Nano.. Iets duurder, uitverkocht op t moment, maar misschien dat ik die dan wel bestel.. Met die filmpjes die op de site zelf staan is het al een stuk geloofwaardiger..
Let op: de EXACT is de nieuwe versie met coverflow en shake to shuffle, de 1:1 copy is ouder.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.16570quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef jjbakker het volgende:
Ik zoek een leuk helicoptertje iemand ervaring?
Haha Stinosss, je mot 'm echt niet he?quote:
Ik heb zelf deze besteld http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14128 en eindelijk na bijna 2 maanden ( met tussendoor gewoon 2x in stock te hebben gestaan) wordt hij verzondenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef jjbakker het volgende:
Ik zoek een leuk helicoptertje iemand ervaring?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha Stinosss, je mot 'm echt niet he?
Fiio E3 gebruikt AAAquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:10 schreef Stinosss het volgende:
AA 1.2V en AA 1.5V is vrijwel altijd uitwisselbaar.Zeker bij een fiio is dat geen enkel probleem.
Verhaal geldt ook voor AAAquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
Fiio E3 gebruikt AAA
ik raad trouwens de E5 aan, volumecontrole, accu (GROOOOTE voordeel) en kan aan en uit gezet worden.
PMquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:40 schreef Wunny het volgende:
Iemand hier die nog leuke dingen weet om lekker door te verkopen?
Could you get also a wireless headset for the Xbox 360 ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:42 schreef jack-peng het volgende:
OK。。。Good idea!
staan op DX als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Could you get also a wireless headset for the Xbox 360 ?
I want the xbox 360 hdd cases to...quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef RacerDKB het volgende:
Hey Jack, can you put some nice Xbox 360 stuff on your website?
And what about some balisong knives?
2 of 3 topics terug een stuk proza over geschreven. En nee, alleen NES en megadrive voor zover ik weet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:59 schreef lezut het volgende:
Hmm, heeft er iemand verstand van de Onestation? Kun je ook GBA-games op dat ding spelen?
Ooit van translate.google.com gehoord?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:13 schreef neo2000 het volgende:
Overigens viel het me in het vorige topic op dat jack een Nederlandse vraag in het Engels beantwoordde..? Chinees die NL spreekt?
Die foto's zien der echt vet uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:25 schreef drummerdude het volgende:
Deze vind ik écht tof! Je hebt er weinig aan, maar hij is echt, geni-aal!
Daarom is het ook geen chinees maar gewoon een nederlanderquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:13 schreef neo2000 het volgende:
Overigens viel het me in het vorige topic op dat jack een Nederlandse vraag in het Engels beantwoordde..? Chinees die NL spreekt?
Hoe kom je daarbij dan? De mods hebben toch gecontroleerd dat 't de echte Jack is uit HK/China?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Esnader het volgende:
[..]
Daarom is het ook geen chinees maar gewoon een nederlander. En sommigen hier blijven een beetje in die waan.
DAT...... is echt fucking engquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef jack-peng het volgende:
""Hoe kom je daarbij dan? De mods hebben toch gecontroleerd dat 't de echte Jack is uit HK/China?""
Yes,I am the real Jack, Dion knows me~~
Nee ik stelde me de hele tijd zo'n chinees accent voor die veel engelse woorden vergeet. En dan lees ik ineens oer hollands in z'n post. Dat is engquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ooooh, jack, mag ik je handtekening?
'quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Saak het volgende:
[..]
Nee ik stelde me de hele tijd zo'n chinees accent voor die veel engelse woorden vergeet. En dan lees ik ineens oer hollands in z'n post. Dat is eng![]()
Oké, even testen:
因此,你觉得呢?如果他们教我们汉语吗?因为它是最口语。
Je ziet dat hij dat Nederlandse gepraat quote he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Saak het volgende:
[..]
Nee ik stelde me de hele tijd zo'n chinees accent voor die veel engelse woorden vergeet. En dan lees ik ineens oer hollands in z'n post. Dat is eng![]()
Oké, even testen:
Ja op z'n chineesquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Je ziet dat hij dat Nederlandse gepraat quote he?![]()
Babelfish?quote:
chinees ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:13 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
'
Dus, wat denk je? Als ze leren ons Chinees吗? Daar is het de meest gesproken taal.'? XD
Alsof elke Chinees dat kan lezen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Saak het volgende:
[..]
Oké, even testen:
http://www.focalprice.com(...)ver_CJ001S_1444.htmlquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:16 schreef Daantke het volgende:
wat is de goedkoopste usb tv stick om gratis fatsoenlijk ned123 op te ontvangenvolgens mij heb ik hier wel eens iemand met zo'n stick gezien
Ja DP is betrouwbaar, er zijn mensen die al wat ontvangen hebben (Dion?)quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef Kadooosh het volgende:
Wil die lamp eigenlijk wel bestellen, is DP nou een beetje betrouwbaar.. hou het niet meer allemaal bij hier.
http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269
bij mij is vorige week dinsdag wat verzonden, nog steeds niet binnenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef Kadooosh het volgende:
Wil die lamp eigenlijk wel bestellen, is DP nou een beetje betrouwbaar.. hou het niet meer allemaal bij hier.
http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269
DX sold the MSI version for $50, so anything between $0 - 55 would be reasonablequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef jack-peng het volgende:
To Lezut,
The MSI Bluetooth Keyboard. can be found in chinese market,but the shipping fee for the keyboard is not cheap. The keyboard will probably near 1KG.
And there are many type of bluetooth Keyboard here ,could you please tell me a recommeded retail price for it(including shipping fee)?
Show us pleasequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef jack-peng het volgende:
I have Dion's picture in my computer,a haha
Any chance you can get a video of http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269 ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef jack-peng het volgende:
To Kadooosh ,I have sold at leat 300+ DSTT and 200+ to Holland resellers
And DIon in FOK received his egg and ice crusher
And Stino received his walkie talkie
Currently ,80% of my customer are from Holland,that 's why i register an account in FOK.
Shipping to Holland is safe,currently ,I do not have missing package that shipped to Holland.The only bad point it that the returning shipping fee from Hollan is too expensive
No, DX is saying it's sold out.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:08 schreef jack-peng het volgende:
436g for a Keyboard is light! The SKU 21043 sold in my website(DT-35)weight 1.05KG!
And I just found the item in China Market,did DX do not sell it now ????
wat voor stroom voorziening hebben die dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef kloas_wokkel het volgende:
Heb nu 2 van deze leds op mn bureau aanstaan, en als ik ze een beetje goed ophang hoeft de 7 watt spaarlamp niet eens meer aan
Neh, we zijn loyaal met Jack, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef Stinosss het volgende:
Whaha, een linkje van dit topic naar DX en ''hij'' kan zijn website op zijn buik schrijven![]()
flauw
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:13 schreef lezut het volgende:
[..]
No, DX is saying it's sold out.
But it is quite light because its meant to be portableYou can use it with your mobile phone etc.
Wou net hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:16 schreef MacorgaZ het volgende:
In nog geen 4 uur alweer bijna de helft van het topic vol.
ja thx, had ik doorquote:
belachelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:16 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Any chance you can get a video of http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269 ?
Je zou ook gewoon het topic tot 3000 posts open kunnen houden, maar dan trap ik volgens mij tegen een rare traditie op fokquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:16 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef lezut het volgende:
Jack is al een hele tijd een bekende in deze serie.. Dion had het wel eens over hem, beetje geklier enzo.
Hij is toen ontslagen / opgestapt bij DX en heeft nu z'n eigen winkeltje. En nu levert hij op fok een beetje service(omdat 80% van z'n klanten hier zit volgens mij, lol)
@ Jack, $53 sounds reasonable, which brand?
Ik zit zelf op deze te wachten, tot nu toe de goedkoopste die er te vinden is: http://www.mymemory.co.uk(...)y-USB-DVB-T-Receiverquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)ver_CJ001S_1444.html
Die andere was een kloon, jack post vanaf een chinees ipquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik zit zelf op deze te wachten, tot nu toe de goedkoopste die er te vinden is: http://www.mymemory.co.uk(...)y-USB-DVB-T-Receiver
Volgens mij had HW al aangegeven dat Jack een kloon is maar goed, je kan het altijd proberen.![]()
Jack, I really like this knife: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5747 it is sold out like forever but a very similar one is readily available. (SKU 5805) There must be a chance you can get hold off SKU 5747.
Dat is al eerder besproken, RacerDKB had er nog een topic over geopend, maar het was technisch niet mogelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:23 schreef lezut het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon het topic tot 3000 posts open kunnen houden, maar dan trap ik volgens mij tegen een rare traditie op fok
en je weet dat het geen proxy is omdat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die andere was een kloon, jack post vanaf een chinees ip.
Sja, ok dat kan natuurlijk altijd nog...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef raaavi het volgende:
[..]
en je weet dat het geen proxy is omdat?
naja, mocht het een kloon zijn ; hulde
Transformator --> gelijkrichten --> LM7805--> weerstand-->ledquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef raaavi het volgende:
[..]
wat voor stroom voorziening hebben die dan?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef HeatWave het volgende:
Jack is the real deal btw.
Welcome Jack, since I am the moderator here I demand a 10% discount or else I'll delete all your posts!.
(just kidding).
Seems like that already happenedquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef jack-peng het volgende:
[ afbeelding ]
Hope boss of DX will not see it.Or my website will be died for ever
Reageer... dan... niet...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef Stinosss het volgende:
Omdat ze dp heten hebben ze vaak last van ddos aanvallen? Juist.
Nouja, ik zag laatst dit op GoTquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is al eerder besproken, RacerDKB had er nog een topic over geopend, maar het was technisch niet mogelijk.
is dat niet kant en klaar te kopenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Transformator --> gelijkrichten --> LM7805--> weerstand-->led
I was just kiddingquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef jack-peng het volgende:
[..]
If you demand 10% discount on the DSTT and OEM card in my website ,I will lose money on your order![]()
Because the DSTT and the cards I set a really low price,cheaper than DX and FP
When I try to order the lamp and click on check out with paypal the site doesn't load...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef jack-peng het volgende:
[..]
If you demand 10% discount on the DSTT and OEM card in my website ,I will lose money on your order![]()
nouja de voeding nog wel maar een weerstand er aan moet je toch zelf doen. de led moet ook nog op een Koellichaam gesoldeerd wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:34 schreef raaavi het volgende:
[..]
is dat niet kant en klaar te kopenben niet zo van de techniek
We are discussing this issue recently,but if we change the brand, we will have tooo much work to do.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef lezut het volgende:
[..]
Nouja, ik zag laatst dit op GoT
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1142146/52
Dacht altijd dat fok! en Tweakers redelijk veel gemeen hadden
@Jack, can't you just rename DP? Gadgetheaven or something like that
Dat suggereer je hier wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
@g0dz0r, nee ik had alleen gezegd dat we de scan gedaan hadden, ik had er geen uitslagen aan verbonden.
Maar goed, naief van mij om een mod te geloven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan het laten nagaan ja, en ik kan volstaan met de mededeling dat dat dus ook gedaan is, en we het dus weten lijkt me..
Can you please active your PM (personal message box)? There is something we want to ask youquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef jack-peng het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Can you please active your PM (personal message box)? There is something we want to ask you. (nothing bad, trust me).
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Can you please active your PM (personal message box)? There is something we want to ask you. (nothing bad, trust me).
.
I ment the personal message system we have here at the forum, you can access that via the "envelope" icon or http://messages.fok.nl/quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:40 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Dealperfectcs01@gmail.com
If anyone has any quesion ,just send Email to me,I promise to give a reply in 24 hours
nietsquote:
Sorry,I misunderstand what your mean...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Vertel, voelt het lekkerder aan, heel lekker, etc etc?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef Wisheh het volgende:
My order of DP has arrived.
I am pleased by Tenga
Heb het hem ff uitgelegd - Explained it to you Jackquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Sorry,I misunderstand what your mean...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:41 schreef Flaccid het volgende:
[..]
WHAT! After all these years you cheat on me!?
Volgens mij versta je prima nederlands en is engels ook niet al te lastig voor je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:
[..]
No problem. We have a message system built in here at this forum, so you can send private messages to each other, you can access that via the link I posted or the envelope icon found in the menu above. We, the people that run this forum, would like to ask you something business relatedquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Nederlands gaat bij mij niet veel sneller dan Engelsquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Hij begreep niet wat een PM-systeem was, hij zit volgensmij niet vaker op fora. En prima Nederlands, alles gaat door de vertaler hoor. Nogmaals, het is de echte Jack.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No problem. We have a message system built in here at this forum, so you can send private messages to each other, you can access that via the link I posted or the envelope icon found in the menu above. We, the people that run this forum, would like to ask you something business related.
Ik zou je vriendin nog niet dumpen voor dit ding maar met de partij glijmiddel wat er in dat ding zit is het wel aangenaam. Wel leuke afwisseling af en toequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vertel, voelt het lekkerder aan, heel lekker, etc etc?![]()
Godsamme, dat jij het niet gelooft zegt veel over jou... Maar dan geloof je het niet, mij best.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:51 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ja vast.![]()
Er zitten net teveel fouten in.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
When I try to order the lamp and click on check out with paypal the site doesn't load...
added your msn. please accept.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:08 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Could you please check it again ?
Dion Just bought one without problem
Dat is inderdaad wel snel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Nog sneller dan na 2 dagen verzonden? Lijkt me moeilijk.
En g0dz0r, het kan mij echt geen bal schelen, maar dat jij de hele tijd blijft denken dat het een kloon is slaat gewoon nergens op.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
I just order some stuff at your website Jack.
Could you speed up the processing? Part of the address is Bleiswijk.
Now it doesn't even load http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:08 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Could you please check it again ?
Dion Just bought one without problem
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Heel dealperfect is verdwenen bij mij, ben ik de enige?.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Maar ze hosten de website vanaf hun eigen pc, dus misschien dat ie hem perongeluk uitgezet heeft oid?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef Saak het volgende:
Ik zoek echte stiletto's van zulke die er van voren uitschietenHebben ze niet op DX. Zelfs niet die er aan de zijkant uitschieten
![]()
Maar laat ik maar zeggen dat ik voor school een onderzoek doe naar de veiligheid van verschillende type messen
Jack, kan jij die niet verkopen? Voor een degelijke prijs?
Hey Jack. Do you sell knives?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel in het Engels vragen he..
Wat is daar dan zo erg aan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Stinosss het volgende:
Dat is het punt niet. Product requests kunnen ook via de mail of een ticket. Spam daar zo'n topic dan niet mee vol.
Mwah, het ging eerst over alleen Dx, toen Focalprice etc, er staan nog wel meer van die shops in de OP. Om nou voor elke shop weer een nieuwe reeks te maken gaat me echt te ver hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:42 schreef Hpzone het volgende:
Dacht trouwens dat dit een Dealextreme topic was, ipv DealPerfect?
Ja die van mij is onderweg, maar ik pik 't niet als zij hem dwingen om te houden. Als 't de verkeerde is gaat 'ie echt rechtstreeks terug of ik vraag zoals gezegd het prijsverschil met die ander + Korting.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:42 schreef Esnader het volgende:
Ze blijven maar moeilijk doen bij Focalprice over die nep ipod. Ze willen steeds dat ik die hou en dat ik daar geld voor terug krijg. Hoe staat het proces bij de andere gedupeerden?
Ja je mag hem terugsturen maar dan willen ze dat je vervolgens zelf die verzendkosten gaat betalen wat dan 6 euro ofzo is. Ja ik mag dat ding van mij nu houden voor 22 dollar. Terwijl de 8 gig goede versie 41 kostte. Van die verkeerde versie hebben ze op de site alleen een 4 gig versie, dus weet niet wat daar de 8 gig van kost.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:58 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Ja die van mij is onderweg, maar ik pik 't niet als zij hem dwingen om te houden. Als 't de verkeerde is gaat 'ie echt rechtstreeks terug of ik vraag zoals gezegd het prijsverschil met die ander + Korting.
Heb je nou de verkeerde versie in 8GB terwijl die op de site niet te krijgen is, of heb je de 4GB?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef Esnader het volgende:
[..]
Ja je mag hem terugsturen maar dan willen ze dat je vervolgens zelf die verzendkosten gaat betalen wat dan 6 euro ofzo is. Ja ik mag dat ding van mij nu houden voor 22 dollar. Terwijl de 8 gig goede versie 41 kostte. Van die verkeerde versie hebben ze op de site alleen een 4 gig versie, dus weet niet wat daar de 8 gig van kost.
Bullshit uitkramem get a gripquote:
Denk dat ik ze maar ga vragen om eerst die andere op te sturen, en dan maak ik wel de keuze welke ik terug stuur, als er uberhaupt veel verschil is. Anders hou ik wel die 'verkeerde' voor minder geld. Maar ja zullen ze ook niet zo maar accepteren. Ben gewoon benieuwd hoeveel beter die goede is, dus als er zometeen iemand hier wel de juiste ontvangt let me know.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:13 schreef Bhuddy het volgende:
Apart.. Ik ga eerst even checken hóe slecht 'ie is voordat ik besluit of 'ie terug moet of niet. En ik ga echt niet zelf de verzendkosten betalen, dan maar een geschil via Paypal.
Zij moeten echt de verzendkosten betalen. Wij hebben een 'contract' met ze dat we een bepaald product ontvangen, product hebben we nog steeds niet, zij zijn nog steeds verplicht het product te leveren. Wij zijn juist 'goed' doordat we zelfs moeite moeten doen om het verkeerde product terug te sturen, naar het postkantoor te gaan etc. Ons de verzendkosten dan te laten betalen is al helemaal fout.
Je kan hem bij mij gratis hosten als je wilt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef drummerdude het volgende:
Ik moest even een verhaal posten, maar dat kan niet als onderste post, want dan zien zo weinig het![]()
Initiatief
Omdat er zo veel animo was voor mijn verkoopverhalen (waar er zeer weinig van zijn) heb ik even nagedacht, en ben uitgekomen op een idee.
Een Fok! Dealextreme Verkoop Catalogus
Hierin staan de best verkochte, meest betrouwbare, en leukste spullen uit China.
Ik ben van plan alles in een site te zetten, maar heb zelf geen host![]()
Ik heb een beginnetje, maar dat was voor mezelf gemaakt. Ziet er dus niet zo gelikt uit, en heeft nog erg weinig producten, ook werken de foto's niet.
Mijn plan was om samen te werken. Je kan bijvoorbeeld een mailtje sturen met de Sku/verkoper, productfoto (formaat DealExtreme), beschrijving (1 regel titel, verder beschrijving), en de verkoopprijs.
Op deze link ben ik begonnen, ik ga er vanmiddag nog wat aan werken, dus hou hem in de gaten
Ik heb wel een redelijk groot aantal van de Top Sellers, dus ik kan eigengemaakte foto's nemen van een groot aantal producten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef drummerdude het volgende:
Ik moest even een verhaal posten, maar dat kan niet als onderste post, want dan zien zo weinig het![]()
Hierin staan de best verkochte, meest betrouwbare, en leukste spullen uit China.
Jazeker!quote:
Ik kan hem wel aanraden denk ik, moet hem nog wat meer testen, maar tot nu toe is ie tofquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:33 schreef Dionysiou het volgende:
Netjes.. ga hem ook maar orderen dan had mijn Minimax verkocht
Jack houdt nu niet meer van jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef Dionysiou het volgende:
En ik vind dat dit gewoon DealExtreme ervaringentopic moet blijven, stay oldskool..
DX is nog steeds beste, de grootste en de bekendste..
Hij houdt nu van MarcogaZ!!!!!quote:
Zoeits zoek ik nog voor op vakantie. Gaat ie hard genoeg om een kamer mee te vullen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb wel een redelijk groot aantal van de Top Sellers, dus ik kan eigengemaakte foto's nemen van een groot aantal producten.
Zonder DX watermerk enzo.
Tevens net ontvangen, 03-03-2009 shipped! 3 dagen dus maar!Wtf!
Fiio PS1110 Walkbox Portable Stereo Speaker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker, stukken luider dan mijn telefoonluidspreker.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:02 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Zoeits zoek ik nog voor op vakantie. Gaat ie hard genoeg om een kamer mee te vullen?
Ik denk eigenlijk niet dat ze beter zijn dan de Minimax de X-Mini mischien wel..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zeker, stukken luider dan mijn telefoonluidspreker.
Kamervullend is het zeker, kamer ernaast hoor je het ook nog wel
Ik zou het aantal decibellen wel willen meten, maar hoe?
Als ik hem op zijn luidst zet is hij in ieder geval harder dan hoe ik mijn pc-speakers normaal heb staan.
Die 2e ga ik ook bestellenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:14 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zit te denken om deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21362
of deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21348
Te kopen ik denk dat sku.21362 hardere schokjes geeft aangezien die AAA batterijtjes gebruikt en die andere AG13.
Gaan we mee kloten op school
Beetje dubbel op. Kijk in het forum van DX of gewoon bij topsellers. Ervaringen zijn ook op DX zelf te vinden. Neem dan gezamelijk het inititatief om wat reviews te schrijven. Lijkt me beter.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef drummerdude het volgende:
Initiatief
Omdat er zo veel animo was voor mijn verkoopverhalen (waar er zeer weinig van zijn) heb ik even nagedacht, en ben uitgekomen op een idee.
Ik ben van plan alles in een site te zetten, maar heb zelf geen host![]()
Ik heb een beginnetje, maar dat was voor mezelf gemaakt. Ziet er dus niet zo gelikt uit, en heeft nog erg weinig producten, ook werken de foto's niet.
Mijn plan was om samen te werken. Je kan bijvoorbeeld een mailtje sturen met de Sku/verkoper, productfoto (formaat DealExtreme), beschrijving (1 regel titel, verder beschrijving), en de verkoopprijs.
Op deze link ben ik begonnen, ik ga er vanmiddag nog wat aan werken, dus hou hem in de gaten
Ja, zéér zeker. Hij is nog luider dan dat ik net dachtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef lezut het volgende:
@Racer, zou je met die walkbox een beetje muziek kunnen laten horen in een volle touringcar?
Is een dergelijk apparaatje ook met ingebouwde accu te verkrijgbaar bij DX of Focal?:)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, zéér zeker. Hij is nog luider dan dat ik net dachtProbeer hem nu net weer ff uit, blijkt dat ie nog harder is dan dat ik eerst probeerde.
Rick Astley op de FiiO overstemde zojuist Ozzy Osbourne op mijn Logitech Z4 die op 40% volume staat, dus dat is normaal. Om aan te geven hoe luid dat is, bij 45-50% gaat mijn pa klagen dat het te hard is
Niet dat ik weet, maar 4 oplaadbare Soshine AAAtjes kosten $5.30quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:46 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Is een dergelijk apparaatje ook met ingebouwde accu te verkrijgbaar bij DX of Focal?:)
Ik vind het wel een goed ideequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Beetje dubbel op. Kijk in het forum van DX of gewoon bij topsellers. Ervaringen zijn ook op DX zelf te vinden. Neem dan gezamelijk het inititatief om wat reviews te schrijven. Lijkt me beter.
Godsammequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:27 schreef Stinosss het volgende:
Nee, tuurlijk bestaat dat niet![]()
. Haha
.
Film of boek nooit gelezen/gekeken?
Hoe verkoop jij ze dan door? Aan iedereen vragen? iPod oordopjes kopen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:41 schreef Granaatappel het volgende:
Woei, het gaat hard, net even 10 pagina's doorgelezen.
Net wat iPod 3rd/4th Nano skins besteld op FP voor wat vrienden van me.
De iPod earphones verkoop gaat trouwens zeer goed, het loopt als een vuurtje.
Verkoop je ze als echte of neppe en op marktplaats ofzo? welke?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:41 schreef Granaatappel het volgende:
Woei, het gaat hard, net even 10 pagina's doorgelezen.
Net wat iPod 3rd/4th Nano skins besteld op FP voor wat vrienden van me.
De iPod earphones verkoop gaat trouwens zeer goed, het loopt als een vuurtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees creatiefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:52 schreef Wunny het volgende:
Het gaat erom, hoe doen jullie het?
Vragen jullie rond, etc? En welke verkopen jullie?
Je verkoopt aan één persoon oortjes, die verteld het door, ''Hé, heb je nieuwe oortjes, ze waren toch stuk? Ja, die verkoopt Wunny voor maar ¤15, die van Apple kosten ¤30 mén!'', en zo weet ineens iedereen hetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:52 schreef Wunny het volgende:
Het gaat erom, hoe doen jullie het?
Vragen jullie rond, etc? En welke verkopen jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |