Ja op z'n chineesquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Je ziet dat hij dat Nederlandse gepraat quote he?![]()
Babelfish?quote:
chinees ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:13 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
'
Dus, wat denk je? Als ze leren ons Chinees吗? Daar is het de meest gesproken taal.'? XD
Alsof elke Chinees dat kan lezen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Saak het volgende:
[..]
Nee ik stelde me de hele tijd zo'n chinees accent voor die veel engelse woorden vergeet. En dan lees ik ineens oer hollands in z'n post. Dat is eng![]()
Oké, even testen:
因此,你觉得呢?如果他们教我们汉语吗?因为它是最口语。
http://www.focalprice.com(...)ver_CJ001S_1444.htmlquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:16 schreef Daantke het volgende:
wat is de goedkoopste usb tv stick om gratis fatsoenlijk ned123 op te ontvangenvolgens mij heb ik hier wel eens iemand met zo'n stick gezien
Ja DP is betrouwbaar, er zijn mensen die al wat ontvangen hebben (Dion?)quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef Kadooosh het volgende:
Wil die lamp eigenlijk wel bestellen, is DP nou een beetje betrouwbaar.. hou het niet meer allemaal bij hier.
http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269
bij mij is vorige week dinsdag wat verzonden, nog steeds niet binnenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef Kadooosh het volgende:
Wil die lamp eigenlijk wel bestellen, is DP nou een beetje betrouwbaar.. hou het niet meer allemaal bij hier.
http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269
DX sold the MSI version for $50, so anything between $0 - 55 would be reasonablequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef jack-peng het volgende:
To Lezut,
The MSI Bluetooth Keyboard. can be found in chinese market,but the shipping fee for the keyboard is not cheap. The keyboard will probably near 1KG.
And there are many type of bluetooth Keyboard here ,could you please tell me a recommeded retail price for it(including shipping fee)?
Show us pleasequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef jack-peng het volgende:
I have Dion's picture in my computer,a haha
Any chance you can get a video of http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269 ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef jack-peng het volgende:
To Kadooosh ,I have sold at leat 300+ DSTT and 200+ to Holland resellers
And DIon in FOK received his egg and ice crusher
And Stino received his walkie talkie
Currently ,80% of my customer are from Holland,that 's why i register an account in FOK.
Shipping to Holland is safe,currently ,I do not have missing package that shipped to Holland.The only bad point it that the returning shipping fee from Hollan is too expensive
No, DX is saying it's sold out.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:08 schreef jack-peng het volgende:
436g for a Keyboard is light! The SKU 21043 sold in my website(DT-35)weight 1.05KG!
And I just found the item in China Market,did DX do not sell it now ????
wat voor stroom voorziening hebben die dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef kloas_wokkel het volgende:
Heb nu 2 van deze leds op mn bureau aanstaan, en als ik ze een beetje goed ophang hoeft de 7 watt spaarlamp niet eens meer aan
Neh, we zijn loyaal met Jack, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef Stinosss het volgende:
Whaha, een linkje van dit topic naar DX en ''hij'' kan zijn website op zijn buik schrijven![]()
flauw
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:13 schreef lezut het volgende:
[..]
No, DX is saying it's sold out.
But it is quite light because its meant to be portableYou can use it with your mobile phone etc.
Wou net hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:16 schreef MacorgaZ het volgende:
In nog geen 4 uur alweer bijna de helft van het topic vol.
ja thx, had ik doorquote:
belachelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:16 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Any chance you can get a video of http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269 ?
Je zou ook gewoon het topic tot 3000 posts open kunnen houden, maar dan trap ik volgens mij tegen een rare traditie op fokquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:16 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef lezut het volgende:
Jack is al een hele tijd een bekende in deze serie.. Dion had het wel eens over hem, beetje geklier enzo.
Hij is toen ontslagen / opgestapt bij DX en heeft nu z'n eigen winkeltje. En nu levert hij op fok een beetje service(omdat 80% van z'n klanten hier zit volgens mij, lol)
@ Jack, $53 sounds reasonable, which brand?
Ik zit zelf op deze te wachten, tot nu toe de goedkoopste die er te vinden is: http://www.mymemory.co.uk(...)y-USB-DVB-T-Receiverquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)ver_CJ001S_1444.html
Die andere was een kloon, jack post vanaf een chinees ipquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik zit zelf op deze te wachten, tot nu toe de goedkoopste die er te vinden is: http://www.mymemory.co.uk(...)y-USB-DVB-T-Receiver
Volgens mij had HW al aangegeven dat Jack een kloon is maar goed, je kan het altijd proberen.![]()
Jack, I really like this knife: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5747 it is sold out like forever but a very similar one is readily available. (SKU 5805) There must be a chance you can get hold off SKU 5747.
Dat is al eerder besproken, RacerDKB had er nog een topic over geopend, maar het was technisch niet mogelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:23 schreef lezut het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon het topic tot 3000 posts open kunnen houden, maar dan trap ik volgens mij tegen een rare traditie op fok
en je weet dat het geen proxy is omdat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die andere was een kloon, jack post vanaf een chinees ip.
Sja, ok dat kan natuurlijk altijd nog...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef raaavi het volgende:
[..]
en je weet dat het geen proxy is omdat?
naja, mocht het een kloon zijn ; hulde
Transformator --> gelijkrichten --> LM7805--> weerstand-->ledquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef raaavi het volgende:
[..]
wat voor stroom voorziening hebben die dan?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef HeatWave het volgende:
Jack is the real deal btw.
Welcome Jack, since I am the moderator here I demand a 10% discount or else I'll delete all your posts!.
(just kidding).
Seems like that already happenedquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef jack-peng het volgende:
[ afbeelding ]
Hope boss of DX will not see it.Or my website will be died for ever
Reageer... dan... niet...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef Stinosss het volgende:
Omdat ze dp heten hebben ze vaak last van ddos aanvallen? Juist.
Nouja, ik zag laatst dit op GoTquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is al eerder besproken, RacerDKB had er nog een topic over geopend, maar het was technisch niet mogelijk.
is dat niet kant en klaar te kopenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Transformator --> gelijkrichten --> LM7805--> weerstand-->led
I was just kiddingquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef jack-peng het volgende:
[..]
If you demand 10% discount on the DSTT and OEM card in my website ,I will lose money on your order![]()
Because the DSTT and the cards I set a really low price,cheaper than DX and FP
When I try to order the lamp and click on check out with paypal the site doesn't load...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef jack-peng het volgende:
[..]
If you demand 10% discount on the DSTT and OEM card in my website ,I will lose money on your order![]()
nouja de voeding nog wel maar een weerstand er aan moet je toch zelf doen. de led moet ook nog op een Koellichaam gesoldeerd wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:34 schreef raaavi het volgende:
[..]
is dat niet kant en klaar te kopenben niet zo van de techniek
We are discussing this issue recently,but if we change the brand, we will have tooo much work to do.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef lezut het volgende:
[..]
Nouja, ik zag laatst dit op GoT
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1142146/52
Dacht altijd dat fok! en Tweakers redelijk veel gemeen hadden
@Jack, can't you just rename DP? Gadgetheaven or something like that
Dat suggereer je hier wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
@g0dz0r, nee ik had alleen gezegd dat we de scan gedaan hadden, ik had er geen uitslagen aan verbonden.
Maar goed, naief van mij om een mod te geloven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan het laten nagaan ja, en ik kan volstaan met de mededeling dat dat dus ook gedaan is, en we het dus weten lijkt me..
Can you please active your PM (personal message box)? There is something we want to ask youquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef jack-peng het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Can you please active your PM (personal message box)? There is something we want to ask you. (nothing bad, trust me).
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Can you please active your PM (personal message box)? There is something we want to ask you. (nothing bad, trust me).
.
I ment the personal message system we have here at the forum, you can access that via the "envelope" icon or http://messages.fok.nl/quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:40 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Dealperfectcs01@gmail.com
If anyone has any quesion ,just send Email to me,I promise to give a reply in 24 hours
nietsquote:
Sorry,I misunderstand what your mean...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Vertel, voelt het lekkerder aan, heel lekker, etc etc?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef Wisheh het volgende:
My order of DP has arrived.
I am pleased by Tenga
Heb het hem ff uitgelegd - Explained it to you Jackquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Sorry,I misunderstand what your mean...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:41 schreef Flaccid het volgende:
[..]
WHAT! After all these years you cheat on me!?
Volgens mij versta je prima nederlands en is engels ook niet al te lastig voor je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:
[..]
No problem. We have a message system built in here at this forum, so you can send private messages to each other, you can access that via the link I posted or the envelope icon found in the menu above. We, the people that run this forum, would like to ask you something business relatedquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Nederlands gaat bij mij niet veel sneller dan Engelsquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Hij begreep niet wat een PM-systeem was, hij zit volgensmij niet vaker op fora. En prima Nederlands, alles gaat door de vertaler hoor. Nogmaals, het is de echte Jack.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No problem. We have a message system built in here at this forum, so you can send private messages to each other, you can access that via the link I posted or the envelope icon found in the menu above. We, the people that run this forum, would like to ask you something business related.
Ik zou je vriendin nog niet dumpen voor dit ding maar met de partij glijmiddel wat er in dat ding zit is het wel aangenaam. Wel leuke afwisseling af en toequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vertel, voelt het lekkerder aan, heel lekker, etc etc?![]()
Godsamme, dat jij het niet gelooft zegt veel over jou... Maar dan geloof je het niet, mij best.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:51 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ja vast.![]()
Er zitten net teveel fouten in.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |