Hoe kom je daarbij dan? De mods hebben toch gecontroleerd dat 't de echte Jack is uit HK/China?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Esnader het volgende:
[..]
Daarom is het ook geen chinees maar gewoon een nederlander. En sommigen hier blijven een beetje in die waan.
DAT...... is echt fucking engquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef jack-peng het volgende:
""Hoe kom je daarbij dan? De mods hebben toch gecontroleerd dat 't de echte Jack is uit HK/China?""
Yes,I am the real Jack, Dion knows me~~
Nee ik stelde me de hele tijd zo'n chinees accent voor die veel engelse woorden vergeet. En dan lees ik ineens oer hollands in z'n post. Dat is engquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ooooh, jack, mag ik je handtekening?
'quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Saak het volgende:
[..]
Nee ik stelde me de hele tijd zo'n chinees accent voor die veel engelse woorden vergeet. En dan lees ik ineens oer hollands in z'n post. Dat is eng![]()
Oké, even testen:
因此,你觉得呢?如果他们教我们汉语吗?因为它是最口语。
Je ziet dat hij dat Nederlandse gepraat quote he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Saak het volgende:
[..]
Nee ik stelde me de hele tijd zo'n chinees accent voor die veel engelse woorden vergeet. En dan lees ik ineens oer hollands in z'n post. Dat is eng![]()
Oké, even testen:
因此,你觉得呢?如果他们教我们汉语吗?因为它是最口语。
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |